***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

Täällä ollaan kans Kultsun tapauksesta järkyttyneenä.. :'( :hug:
voimia suureen suruunne!

Meillä myös rakenne ultra takana, kaikki vaikutti normaalilta. On se suuri ihme saada lapsi ja vielä suurenpi ihme, saada terve lapsi!
Minullakin neljäs lapsi tulosa ja todellakin käsittämättömälle tuntuu, että annettu jo 3 tervettä lasta.kunpa sitä muistaiskin olla aina kiitollinen, eikä vaan itsestään selvyytenä pitää lasten terveyttä.

No ultra kuulumisia, siellä se pikkuinen kovasti potki ja kuperkeikkaa heitti!! :heart: ihana!! =)
Rakenteet vaikutti norm. ja painoa oli 391g ja sukupuolta kun kysyin, niin vaavi laitto jalat tiukasti ristiin!! :LOL: mitäs tulevat tirkistelemään..
nooh...tyttöhän tuo lääkäri veikkas, mutta sano ettei ole ihan satavarma.
Oli se niin ihana kokemus, jotenkin tämä raskaus tuli nyt todellisemmaksi ja heti tuli kova hinku saada pikkunen syliin.
 
Voi Kultsu, olen niin pahoillani. Voimia.

Tuisku ihmettelit lääkärineuvolan puuttumista. Mullakaan ei ole vielä ollut ja ensimmäinen määrättiin vasta tuonne elokuulle, olikohan 9.8. Ja tässäkin kohtaa terkka kysyi että tarviiko sun käydä lääkärissä ja mä siihen et voishan tuota käydä.. Ja sitä fundusmittaa (vai mikä se oli nimeltään :) ) ei ole kertaakaan mitattu.

Painoa mulla on tullut koko raskauden aikana noin 6 kiloa, kuulemma sopivasti, et ei liikaa, mä kyllä olen eri mieltä, vähempikin olis siittäny tähän mennessä!! Hb on 122 ja verenpaine 113/71.

Vauva potkii ja kaikki muutenkin hyvin, mitä nyt jalkasärkyä aina välillä. Suonikohjuja ja tukoksia pelkään, mulla on taipumusta niihin. Kohjutkin jo kertaalleen leikattu kaks vuotta sitten.

vointeja kaikille! -kinuskikissa-
 
Tuntuu tyhmältä tulla kertoon omista asioista ku Kultsu on kaikilla paljon mielessä,mut eilen sanoin pistäväni 4D ultra kuulumisia joten tässä ne ny tulee.......
elikkä musukka on ny n.514g ja kaikki oli tosi hyvin....on se kyl kokemus nähä ne 4d kuvat =) Ja varmisti se setä tietty senkin,et poika on tulossa :D muten tästä ny sen enempää.....

Kultsu oot ajatuksissamme :hug:

henkka ja "veeti" 22+3
 
Tuntuu jotenki pahalta näitä omia kirjoitella... mutta sen verran omaa napaa että kontrollikäynnillä kaikki ok. Suppilo vetäytynyt jotenkin takaisin päin eli ei pelkoa tällä hetkellä ole siitä että kohdunsuu alkaisi aukeamaan sisältä päin (mitä se suppiloituminen tarkoitti). Näytteet puhtaat paitsi että pissassa jotain lievää kokkikasvua joten ens viikolla pitää viedä uusi näyte. Sain luvan elää nnormaalia elämää mutta ojaa ei saa mennä kaivaa :D Siinä kuulemma raja. Kyllä helpotti.

Ai niin. Sukupuolta ei suostunut varmistelemaan :( Höh, ja miä oisin halunnut tietää onko typy kasvattanut itselleen ulokkeet vai ei.

tuutilulla rv 25+5
 

Yhteistyössä