-LOKAVAUVAT 2007-

Ajattelin jos vaikka jaksaisi taas vähän palstailla, olin lokamassuissa, lähinnä taustailin!! jos vain voi liittyä joukkoonne :D
jos vaikka kertoisin jotain meirän poitsusta joka syntyi 12.10
Lenni hänestä sitten tuli, ja kivasti on mennyt, ei mitään koliikkeja oo paemmin ollut. Nuha tuli ennen joulua aika kova, nyt jo tosi paljon parempaan päin..
Lenni on jo iso poika, 2kk neuvolas oli 7040g ja 61 cm ja varmasti kasvanu taas!! Rintamaidolla mennään pääasiassa..
Vielä en oo kertaakaan päässyt rimpsalle, olis kyllä baariin mukavaa päästä, iskä kyllä jäisi poikaa hoitamaan varmasti..saa nahdä mitä uusi vuosi tuo tullessaan. Saunakaljaa oon kyllä juonu, siinä ne mun juomiset sit onki..!!
:LOL:

Pitääpä taas rientää, viettäkää hauskat uudet vuodet!!
 
Pakko kommentoida tohon juomiseen itsekkin, että kyllä tuleva ilta jännittää. Mies ei kyllä ikinä mitään räkäkännejä ota, mut nyt on tulossa Weetin kummit meille illalla niin arvatkaa vaan innostuuko noi miehet ottamaan tulevalle vuodellle. Sit on toi esikoisen nukkumaan meno niin hankala juttu, kun nyt on ollut pari vko:a flunssassa ni on nukkunut meidän välissä niin mitenkähän se nukkumaan meno tänään sujuu :/ Noh, kai se siitä suttaantuu... äidin uuden vuoden vaihtuminen taitaa mennä lasten kanssa nukkuen. Se vaan rupee ketuttaa, et jos toi isukkikin meinaa baariin lähteä niin sit mä räjähdän. Mä en voi sille mitään, et mua rupee ärsyttää AINA, kun on lähdössä mitä tapahtuu ehkä kaks kertaa puolessa vuodessa...mut silti :ashamed: en tiiä, et miks must on tämmönen kotinössö tullut lasten myötä ja sitä kautta varmaan vaadin myös mieheltä samaa...vaikka huomaa ihan hyvin, et kun on ollut kavereiden kanssa saunomassa on niin hyvällä tuulella. Kyllä sitä omaakin aikaa tarvitaan, tiedän sen. Sanoo se mullekkin aina, et lähe nyt, hän kattoo lapsia, mut en mä saa aikaseks lähettyä ja pelkään sitä seuraavaa aamua, et siin menee koko ilta jo valmiiks pilalle. Voihan sitä tietysti ilmaan alkomahooliakin mennä.. B)
Noh anyway HAUSKAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE ja palaillaan :heart:

Emilja
Wilma 1v10kk + Weeti 2kk
 
meillä on oikeestaan tähän asti ukko hoitanu yö syönnit että äippä jaksaa sit päivän hoidella poikaa,mut nyt joudun sit ite hoitamaan nuo yö hommat kun ukolla vaihtuu aamuvuoroon työt..eipä tuo haittaa..
ja muutenkin mies hoitaa hirmu hyvin anttonia..joskus kysyy et paljon lämmittää maitoa,siihen oon tokassu et eiköhän sun pitäis jo tietää :LOL:
päästiin taas vaihteeks nukkumaan vasta puol 5 ja seuraavan kerran heräs 8 maissa..
me ostettiin raketteja 40e..ostettiin sellanen pussi missä on paljon niitä ja sit 2 jotain mistä tulee monta kerralla..me ammutaan noi raketit mun porukoilla,ja mummo on anttonin kanssa sen aikaa..jänskättää vaan nuo koirat,kun tuo vanhin pelkää ukkostakin hirveästi,ja nuorimmaisella taas on ensimmäinen uusivuosi..noh hyvin se varmaan menee..
pitää lähtee kohta kauppaan ostamaan tortilla tarvikkeet ja sit illaksi molemmille 2 lonkeroa :D jos maltan juoda..

emma ja antton

 
Dogtor:

Ymmärsinkö tosiaan oikein et 80? ratsastustunti,yksärinä..? Voi kiasus! Ompa hinnoissa!
Ja samalla pakko hiukan kiusata.. Ite olin eilen 2,5h maastolenkin mein omalla suomiputella. :p

Uudet vuodet kaikille!
Me ollaan vaan kotosalla, tai noh..jäähallilla käydään luistelees mut muuten kotosalla.. valkkaripullo on mulle ja miehelle yhteseen varattu..Nakkeja ostettiin ja perunasalaattii tehtiin =)
 
L-ouisa
kävin just tarkistaa tahkon sivuilta nii ovat laskeneet sen 50euroon..ennen oli 80e.
jos ensi kesänä löydetään talo ja paikka jossa heppoja voi pitää nii ostetaan anttonille shettis ja mammalle joku harraste polle
 
Ja ennenkaikkea rauhallista ja onnellista semmoista!

Kohta saunan lämmitykseen, Juho nukkuu ilta unosia. Välillä itkarista kuuluu tömps, sen verran taitaa tuo nyt jo alkanut rakettien ammuskelu olla kova äänistä että ihan itkarista kuuluu.
Meillä ei edes tässä pellon reunalla ole montaa naapuria, mutta nuo yhen talon teinit ovat innostuneet jo paukuttelemaan.

dogtorille tässä julkisesti, en kerennyt tänään postiin sitten millään, joten vien pakettisi kun suunnataan neuvolaan keskiviikkona.


Elina ja Juho 2kk+
 
Joulusta selvittiin hengissä :eek: Oli kyllä yhtä ajelemista ja menoa sukulaiselta toiselle koko viikko. Auton mittariin tais tulla melkein 1000km lisää. Kiva, kun sukulaiset on niin kaukana. No, ens vuonna minua ei kyllä enää puhuta ympäri. Mie vietän joulun kotona, hommataan oikea kuusi, tehään ruokaa, ollaan rauhassa... *haaveilee* Saa muut vaihteeks ajella meitä katsomaan. On tuo reissaaminen nykyään oma operaationsa, kun mukaan pitää pakata lapsi ja koira sekä kaikille kamat ja vermeet mukaan.

Ja uus vuos on ihan turha juhla :kieh: aiheuttaa vaan turhaa stressiä koiralle ja miulle. Nyt istun lattialla ja yritän olla kuin mitään pelottavaa ei kuuluis ulkoa. Syötän koiralle pipareita ja muita herkkuja (syöminen rauhottaa) leikitän lempi leluilla (huomio muualle) ja haukottelen (rauhoittava ele). Onneksi tuo koira sen verran on nyt rauhoittunut ekojen paikkujen jälkeen, ettei enää hauku joka posausta. Hermostunut on silti. Ollaan linnottauduttu olkkariin telkka on kovalla ja muissa huoneissa radiot päällä, vaikka ovet onkin kiinni. Yritetään jos oleskelutilan rajaus rauhottas, verhotkin on kiinni.
Saa nähä kuka loppujen lopuks on hermoraunio, kun vuosi lopulta vaihtuu...

Kaikesta huolimatta hyvää Uutta Vuotta!!
 
Hyvää uuttavuotta 2008 kaikille teille ihanille äideille
paljon ootte mua neuvoneet ja oon saanut purkaa ajatuksia teille,kiitokset siis :hug:

PuPu ihan samaa mietin eilen....kyllä se aika rientää :eek:

tosiaan nyt ollaan tää uusvuos ihan kotosalla perheen kesken.
oli toi joulu niin härdelliä

ahaa....mua kutsutaan:)
minäpä tuun takas myöhemmin,kun pikku-miekkonen taitaa haluta maitoo.

-milla ja pikkunen miekkonen 2kk 7pvä
 
joo,kiva kiva..tytyn kanssa täällä kaksin..tai siis on nuo elukat,koira makkaa jaloksissa (ei oo moksiskaan paukuista) , ja kissat tossa sängyllä.
venla nukahti tossa puol tuntia sitten.

isäntä sitten on tossa naapurin pihoilla paukuttelemassa,likkojen kanssa noita raketteja..vähän siltä kuulostaa,että olis sota syttynyt tonne ulos.

kivastihan tämä ilta menee näinkin,aijon kyllä huomauttaa tolle isännälle huomenissa, et kiva miusta olis ollu iltaa hänen kanssa tässä kotona viettää.eikä olis tarttenu nakottaa yksin.
mutta kaipa kaikki muu taas onkin tärkeempää.

mutta nyt taijan painuu kattomaan telkkaria jos sieltä mitään katottavaa edes tulee.

KAIKILLE HYVÄÄ UUTTAVUOTTA TASAPUOLISESTI.
 
Pihla nukkumassa.. Me isännän kanssa töllötetään telsuu.

Dogtor:
Me ollaan Pihlalle aateltu russponia, jahka sopiva tulee vastaan. Oman kokemuksen mukaan ne on luonteeltaan shetikoita mukavampia. Mun kumityttökin jo ihan innoissaan :LOL:

nyte pissalle..
 
Heippa :wave:

Meillä kävi sitten niin että minä ammuin raketit meidän lasten kanssa kun isäntä oli kipeänä sängyn pohjalla. Tarkoitus oli että yhdessä oltaisiin raketit poksauteltu.

Ella pelkäsi raketteja kun itse niitä ammuttiin mummun ja vaarin kanssa. Mutta muita raketteja katseli innoissaan. Pelkäsi kuulemma savua.

Nyt sitten muksut nukkuu ja isäntä voivottelee sohvalla. Pistin tuossa joutessani vielä koneellisen pyykkiä pesemään, kun kuitenkin tytöt vielä nousee ilta/yövellille. Istuksin sitten tässä koneella ja nautin olostani. :LOL:

Aina on unohtunut tämä yksi asia eli oikein iso :hug: kaikille kovia ja kauheita kokeneille. Onneksi se aurinko aina löytää sinne syrjäisimpäänkin risukasaan jossain vaiheessa. :heart:

Niin paljon mahtui taas vuoteen tähän,
josta jäljellä on enää vähän.
Sä enkelin siivin uuteen vuoteen kulje
ja keskiyöllä toivoen silmäsi hetkeksi sulje.
Anna kauniiden muistojen ja toiveiden sua
uudelle vuodelle kantaa ja seikkailumielellä
katso mitä se sulle antaa.




OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE ÄIDEILLE JA LAPSILLE.

*muoks muokattu runoa uusiksi*
 
Piti tänne tulla toivottelemaan hyvää uutta vuotta, ja kiittämään jo kuluneesta. Vaikka vain vähän olen tänne kirjoitellutkin, on täältä aina tarvittaessa saanut tukea ja lohtua. :hug: Kiitos siitä kuuluu teille!! =)

Minä sai juuri lapset nukkumaan. Oltiin kylällä katsomassa raketteja, ja oikein isoja olivatkin. Ei tuntuneet kumpikaan lapsosista pelkäävän. Toivottavasti ei kuulu uniin tuo pauke. Olen siis yksin koton. Mies ei oo juhlimassa, vaan töissä. Ikäväähän tää on yksikseen nyt istuksia (tai on nuo koira ja kissa tuolla, mut nukkuu), mut jotenkin on helpompi, kun mies on töissä. Miekin oisin varmaan aika kärttynen jos mies ois juhlimaan lähteny. Saa luvan riittää tapaninpäiväinen ryyppyreissu hälle nyt joksikin aikaa. :D

alkoholista on täällä ollut nyt juttua. Mie oon kans vähän sillä linjalla, että en hyväksy lasten seurassa juomista. Itse en oo juonu yhtään mitään alkoholipitoista lasten ollessa minun vastuulla. Ovat sitten nukkumassa tai eivät. Muut saa toki lasillisen pari ottaa, mut ei sit mielellään oikeen enempää. Kai se on kans peruja miun lapsuudesta... Ei ollu kauheen kiva, kun vanhemmat joka viikonloppu otti. Äiti nyt ei hirveesti, mut humalan kuitenkin. Ehkä tästä on tullut mulle härkänen. Minusta tuntuukin, että jos lapsuuden kodissa on ollut vähäistä tai kohtuullista alkoholinkäyttöä, niin on vanhemmiten paljon rennompi suhtautuminen alkoholiin. Jos taas alkoholi on aiheuttanut lapsena edes jonkinlaisen epämiellyttävän tunteen/tilanteen, on suhtautuminenkin varmastikin paljon nihkeämpää..
Eli miun juomiset on sit tosi vähäisiä. Voishan sitä itselleen joskus paremmin syödessä viinilasillisen sallia, mut taidan tulla jo parista hörpystä humalaan :LOL: Jaahas, no meni taas löpinäks.. :ashamed: sori. Sitä se on j´kun yksin kotona, ja juttuseurana päivisinkin vain räpätäti kolmevuotias ja 2kk:n vanha jokelteleva pikku mies :LOL: :D
Jaa, mutta nyt paukkuu kovaa, tarttee mennä kattomaan josko ikkunasta näkisin.(pienet on ilot täällä korvessa, "jumalanseläntakana")
 
ONNELLISTA JA IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE IHANILLE NAISILLE!!! Ja tietenkin vauvoille myös :hug:

Iso kiitos kuluneesta vuodesta,jutuista ja tuesta.Täälä on aivan mahtavia tyyppejä. Ois hienoa joskus kaikki nähdä jossain yhdessä =)

Me käytiin Peetun kanssa paukkuja katselemassa,mummo oli nukkuvaa Pessiä vahtimassa meillä.Oli sitten Peetu niiiiiin onnesta soikeena kun sai äitin kokonaan itselleen :heart: voi että sitä naurua ja iloa. Harmittaa vaan kun ei kovin usein tuu Peetun kans kaksin mitään tehtyä..no ehkä sekin aika vielä koittaa.

Meillä on kauhee pauke ja jytinä täälä..en viitti vielä sänkyyn ees vaivautua kun kohta alkaa varmaan hirvee jytinä kun vuosi vaihtuu.Tuskin saa unenpäästä kiinni ja voipi olla että jompi kumpi tuolta alkaa sit huuteleen.

No mutta ensi vuoteen sitten vaan :D
 
l-ouisa
me ostetaan se shettis lähinnä siks ku isäntä haluu ajaa sillä :LOL: :LOL:
ja jos mulle löytys joku mukava rupukka..tai kaks :whistle:
oon mä kerran ton isukin saanu hepan selkään,ja sano viimeisen kerran olevan..ei ne miehisyydet siellä housussa kestäny sitä jytkytystä :LOL:

joo-o,käytiin äskön raketit ampumassa,antton nukkuu,taas vaihteeks koko päivän maannu..

nuorempi koira vähän hötkyää noista paukuista..isompi ja vanhempi ei taida edes kuulla niitä :D
 
Pitäisköhän lähteä ulos kohta katsomaan raketteja kun naapurit ampuilee. Asutaan tällaisessa omakotitalo lähiössä jossa on taloja vierivieressä. Ja tosi hyvät naapurit kaiken lisäksi. =) Isäntäkin hereillä(jotenkuten) niin voi mennä kun toinen vahtii lapset.
 
Täällä kanssa yksi mamma ihmettelee itsekseen vuoden vaihtumista. Isäntä töissä ja Eeli nukkumassa. Jännittää vähän kans ettei vaan heräis tohon paukkeeseen.

Mäkin aloin ennen raskaaksi tulemista elvytellä vanhaa heppaharrastusta. Kaverin heppaa kävin rapsuttelee ja tallin tuoksuja haistelee. Selkään en ehtinyt kuin yhdesti, kun tulin jo raskaaksi. On se vaan iso kynnys pitkän tauon jälkeen. Laukkakin nostetaan eritavalla kuin sillon kun mä ratsastamaan opettelin. Noh ehkä vielä joskun kunhan tässä uudelleen rohkeutta keräilen...
 

Yhteistyössä