-LOKAVAUVAT 2007-

Elza 28.8 rv 34+5 Aron 2690g 47 cm
Piituli1974 13.9 rv 36+2 Emma ja Essi A 2135g 44cm B2360g 44cm
Vilma-Onni 14.9 rv 35+6 Eero 2880g 48,5cm
NäkymätönNinni 17.9 rv37+4 Elia 3525g 50cm
Rontti 17.9 rv 38+2 tyttö 3150g 49cm
HemuliP 20.9 rv 37+3 Matias 3255g 49cm
yksäiti84 26.9 rv 38+2 Pessi 3040g 49cm
L-ouisa 25.9 rv 38+4 Pihla 2595g 46cm
marinkainen 25.9 rv 42+3 Ilona 3690g 51cm
zenny1981 26.9 rv 38+6 tyttö 3790g 51cm
Aurorae 26.9 rv 37+? Iines 2480g 47cm
santti 27.9 rv 39+4 tyttö 3120g 48cm
tuutilulla 29.9 rv 40+0 Kiia 3080g 47cm
niinukka 1.10. rv 39+2 Venla 3305g 48,5cm
mamma3 1.10 rv 40+2 poika 3240g 49cm
Tuplamamma2005 3.10 rv 40+3 poika 2970g 50cm
Inkku80 4.10 rv 39+4 poika 4060g 51cm
YOdottaja66 5.10 rv 39+2 Inka 3900g 54cm
susa79 5.10 rv 39+2 Eeli 3370g 49cm
LillaStina 5.10 rv 40+3 Eemeli 3820g 52cm
Nökö 6.10 rv 39+3 tyttö 3624g 49,5cm
Panppe 6.10 rv 40+1 tyttö 3610g 52cm
Liplatus 6.10 rv 40+5 tyttö 3700g 51,5cm
emmamma 11.10 rv 36+6 tyttö 3390g 49,5cm
tylsä 12.10 rv 40+5 Silja 3990g 50cm
tytteli 14.10 rv 39+6 poika 2830g 50cm
Lapanen 14.10 rv 41+2 Wiia 3850g 52cm
dogtor 15.10 rv 38 Antton 3260g 52cm
katjanna 15.10 rv 38+6 Aatu 3370g 52cm
Topsy2 16.10 rv 39 Minttu 3900g 52cm
tin 16.10 40+4 Tatu 3220g 50cm
mileko34 rv 40+2 Sanni 4115g 52cm
RouvaRäpylä 17.10 rv 41+1 poika 4030g 50cm
milli78 18.10 rv 38+3 Sara 3155g 48cm
PuPu10-07 18.10 rv 40+4 Juho 2840g 49cm
kotiäiti-1981 21.10 rv 40+1 poika 3520g 50cm
Ippuli 21.10 rv 40+2 tyttö 3890g 51cm
Ihs 21.10 rv 41+1 tyttö 3020g 48cm
mikero 22.10 rv 39 tyttö 3140g 50cm
diipeli 22.10 rv 40+2 Jesse 3580g 51cm
tilda77 22.10 rv 40+6 poika 3920g 53,5cm
Ginnifer 23.10 rv 40+1 Ellen 3720g 51cm
henkka81 23.10 rv 40+3 Veeti 4350g 53cm
tiipi 23.10 rv 41+0 Silja 4040g 52cm
keiju07 24.10 rv 40+1 Viena 3040g 48cm
Mammoliino 25.10 rv 39+3 tyttö 3495g 49cm
pikkumyy 25.10 rv 40+2 poika 3660g 52cm
Tinakenkätyttö 26.10 rv 39+6 tyttö 4005g 50cm
Marzyciel 29.10 rv 40+1 poika 3330g 51,5cm
aeropuerto 29.10 rv 40+5 tyttö 3500g 50cm
Dirlittan 29.10 rv 41+3 poika 4065g 52cm
oliivia 4.11 rv 42+5 tyttö 3990g 50cm
Toivotaan 5.11 rv 42+3 tyttö 3580g 49cm
hipkukka 7.11 rv 42+2 poika 4360g 56cm


 
No niin, nyt on uusi pino meille, joilla on lokakuussa laskettu aika!
Elikkä, tänne sitten juttua vaan!
Meidän arkeen kuuluu tällä hetkellä rauhallista, poika söy juuri ja nyt killuttelee isän sylissä, niin äiti pääsi koneelle. Koko iltapäivä oltiin kyläilemässä mieheni veljen luona. Heille syntyi 5 päivää sitten tyttövauva. Joten serkkua oltiin katsomassa. Heidän tytöllä ja meidän pojalla on tasan 4 viikkoa ikäeroa! AIka hauskaa!
Mutta nyt täytyy taas mennä, kitinää kuuluu!

 
Elikkä meiän "tiedot" vielä kertaalleen. Poika syntyi 26.9.2007 rv 38+2, painoa 3040g ja pituus 49cm.
Hyvin on lähteny sujumaan, vauva syö ja nukkuu hyvin. Tutin käyttö on kovan opettelun alla kun poikasella kova imemisen tarve mutta maitoa tursuaa yli äyräiden aina kun poikanen on tissin lähelläkin... :LOL: pulauttelu siis kuuluu myös meidän elämään.
Isoveljellä mustasukkasuutta siinä mielessä ilmaantunu et kiusaa äitiä minkä kerkee...mut pikkuveljestä tykkää ihan mielettömän paljon :heart: :heart:

Kummatkin pojat nukkuu ja äiti on yli onnellinen :heart: :heart:
Tänään ensimmäinen vaunu ajelu kun tarvii kauppaan mennä.

yksäiti+ pojat 5vrk ja 2v5kk
 
Löysinhän minäkin tieni tänne!

Eli 5.1o oli laskettu aika,mutta neiti syntyi rv38+4 eli 25.9 klo 00:51 mittoina 2595g ja 46cm

Kivasti on kotona lähtenyt menemään! Vauva nukkuu paljon ja syö hyvin! ulkoilemassa ollaan jo muutamaan otteeseen käyty.

Tänään neiti jääkin jo ensimmäistä kertaa isän kanssa kaksin..Äitin on pakko lähteä liiviostoksille! Yhdet imetysliivit ostin ennen neitin syntymää mut piru..ne on pienet, emmää tajunnu et näin kauheet tissit kasvaa :LOL:
 
Pojalla 5 viikkoa tänään täynnä! Alkaa olemaan aika vilpetrri. Valveillaolo ajat alkaa olla pitempiä koko ajan. Nytkin killittää tossa sängyllä vieressäni ja juttelee kasvokuvalle. Aamuyöstä viiden aikaa oli poika sitä mieltä, että minähän en enää nuku, siinä meni sitten lähemmäs tunti kunnes sain pojan takaisin unten maile. Poika syö hyvin, paino lähtenyt kivasti nousuun. 1 kuukautis neuvola olis sitten torstaina. Sillon olis se mun laskettu aikakin! Aika hassua!Masuvaivaa ja piereskelyä on kyllä edelleen päivittäin, mutta millä vauvalla sitä ei olisi...Kai se sitten parin kuukauden päästä hellittää. Olen kauheasti pelännyt että pojalle tulee koliikki, koska itse olen ollu koliikkivauva, mutta ei ainakaan vielä ole tullut siihen viittavaa. Neuvolan terkkari oli sitä mieltä, että se olis alkanut jo, no katotaan nyt, onhan poika kumminkin keskonen, kaikki tulee hieman myöhässä.
Jaa-ha, nyt alkaa pojalla olemaan nälkä, täytyy mennä!

Elza ja Aron 5 viikkoa
 
Jaahas...onkin tovi vierähtänyt siitä kun viimeksi kävin koneella mammojen ja nyyttien kuulumisia kurkkimassa. Kiitos Elza uuden pinon perustamisesta :wave:

Eli meidän tietoja vielä kertaalleen. Poika syntyi kiireellisellä sectiolla 20.9 viikolla 37+3. Painoa pikkuprinnssillä 3255g ja pituutta 49cm. Paino putosi jonkin verran osastolla ollessa, mutta nyt ollaan taas noususuhdanteessa. Alussa jouduttiin kyllä antamaan korviketta, sillä maidon nouseminen kesti nelisen päivää. Ja täytyy kyllä myötää, että tuolloin neljännen päivän aamuna olin järkyttynyt katsoessani peiliin...rinnat muistuttivat lähinnä jalkapalloja. Minulla oli f-kuppi lähtiessäni synnärille, joten voitte varmasti kuvitella tuon vertaukseni jalkapalloon :LOL: Tällä hetkellä syömiset sujuvat hyvin täysimetyksellä. Meidän poika tuntuu kyllä varsinaiselta tissimaakarilta. Saattaa yhdellä imetyskerralla viihtyä tissillä yli tunnin! Syö hyvin verkkaiseen tahtiin ja välillä saattaa torkkuakin, mutta jos yrtitätkin ottaa pois tissiltä, niin saa taatusti raivokohtauksen! Mitenkäs muilla...kauan teillä syödään yhdellä kertaa...entäs kuinka usein?

Huomenna olisi ihka ensimmäinen neuvolakäynti...saas nähdä kuinka paljon poju on kasvanut. Illanjatkoa kaikille!!!!!
 
mä kans pohtinu tota syömistiheyttä... Tai siis käytiin tänään mittauttamass bilirubiinitkin kun musta tuntuu et poika vaan nukkuu... Oli kuitenkin sit ok se arvo :D äiti vähän kummissaan kun lapsi nukkuu :whistle:
Eli siis kun tuo poikanen syö 3-4tunnin välein, on kyl sit hereillä 30min-2tuntia.Mut musta tuntuu että nukkuu ihan hirveen paljon kun isoveljensä ei taas nukkunu juuri ollenkaan vauvana. Yölläkään ei tarvi herätä kun 01 ja 05 aikoihin. Painoa oli tänään 2920g.

huomena sit ensimmäinen nevola, äiti ihan innoissaan :D
No mut nyt unille kun pojatkin nukkuu.

Tooooodella onnellinen ja innostunut äiti kera poikien :heart: :heart:
 
Täällä sitä hereillä jo ollaan....kyllä sitä välillä on vaan niin avuton olo! Nyt en sitten osaa nukkua, kun poika ei mielestäni ole syönyt yhtä hyvin kuin aikaisempina öinä ja yskikin kovasti tuossa 3 kieppeillä kun syötin. Eilen oli myöskin todella itkuinen, joten täällä nyt huolissani pohdiskelen, ettei pikkuisella olisi vain jonkin sortin flunssa. Tuossa äsken yritin väkisin herätellä ja söikin sellaisen 10 minuuttia, mutta sen jälkeen ei huolinut mitään. Nyt tuossa miehelle tokaisin, että jos ei saada kunnolla ylös 9 mennessä, niin lähdetään näyttämään lääkärille....voisiko kyseessä olla flunssa ym? No toivotaan ettei mitään ihmeellisempää ja että äiti on taas ylihuolestunut niin kuin yleensä!
 
Onpas olut aikainen herätys, käytiin heti kahdeksalta neuvolassa. Poika on kasvanut aivan hurjasti. Pituutta oli 52cm ja painoa tullut yli 500 grammaa puolessatoista viikossa. Painaa nyt 3980g! Muutenkin terkkari kehuskeli poikaa. Iho hyvä ja kehui kun on jo niin kiinnostunut ympäristöstään vaikka on vasta 5 viikkoa. Äiti voi olla tyytyväinen. Nyt tämä äiti haluaisi mennä nukkumaan, tuli hieman lyhyet yöunet. Ja niinkun se terkkari sanoi, joka päivä ei ole pakko siivota ja huhkia. Oi kun oppis sen. Eilen oli itkupäivä, niin poika ei viihtynyt muualla kun sylissä, katsotaan miten tänään, nyt laitoin sänkyyn, kohta sen kuulee onko tänään sama meininki. Poika voi tietty olla väsynyt myös, koska jouduin aamulla herättämään kesken unien ja neuvolassa vääneltiin ja kääneltiin.
Voimia sinne sulle Hemuli, toivottavasti ei ole flunssaa pahempaa, sekin on jo noin pienelle ihan tarpeeksi. Minä olen myös sitä pelännyt kovin, että jos poika saa jonkin flunssan nyt. Nyt on pahin flunssa aikakin. Olen kyllä ollut aika tiukkana vierailioiden suhteen, jos on vähänkin flunssanen, niin olen pyytänyt, että tulisivat sitten kun ovat parantuneet.

Mutta nyt kokeilemaan tulisko unta palloon. Hyvää päivän jatkoa kaikille!
 
Heissan!
Löysimpä miäkin tänne :) Elikä neiti syntyi 29.9 klo 15.52 rv 40+0. Ja painoi sen 3080g ja 47cm pituutta. Pieni mutta pippurinen tapaus :D Taitaa tulla oikea tättähäärä koko neidistä :whistle:

Kotiuduttiin tiistaina ja ihan hyvin ompi mennyt. Neiti nukkuu 2-3 tunnin pätkiä. Ruoka maistuu ja äidin tissit on niin pirun kipeät että! Sektiohaava vihoittelee jne. Mutta kyllä se tästä :)

Isot veikat on siskon ottaneet hyvin vastaan. Käyvät tarkastamassa säännöllisesti missä sisko on. Kovasti paijaillaan ja halutaan pitää sylissä. No sylissä ovat saaneet pitää. Ja isompi esittelee siskon kaikille vieraille :D

HemuliP :hug: Mikäs teillä on nyt tilanne siellä?
 
Heippa vaan! Täällä edelleen ihmetellään pojan unenlahjoja. Ei siis olla käyty lääkärissä...poika kuitenkin syö ja ulostaa aivan normaalisi. Tänään on vain uni maittanut tavallista enemmän + lisäksi tuo viime öinen yskiminen, joka tietysti saattoi johtua esim. siitä, että maitoa meni "väärään kurkkuun". Tosin yskimistä jatkui jonkin aikaa. Kyllä tässä välillä tuntee itsensä vainoharhaiseksi: jos poika itkee, sitä miettii mikä on vialla, ja jos poika nukkuu paljon, sitä miettii nukkuukos se nyt liikaa...onko jokin hätänä.

No jokatapauksessa täällä jatketaan tarkkailua. Meillä mörkönä kummittelee tuo hb, joka miun etisen istukan repeämisen vuoksi pääsi myös pojalla laskemaan liian alhaiseksi. Nyt tietysti mietityttää, voisiko unisuus johtua tuosta? Mukava jos joku jaksaa lukea näitä pohdintoja, itsekseen sitä tulee mietittyä vaikka mitä, ja varmasti eritoten näin esikoisen kohdalla!

Profiilissa muuten meidän pikku-Matiaksen kuva, jossa ikää 2 vrk :heart:

Terkuin HemuliP ja Matias 2vko
 
Hemuli jospa se yskiminen oiskin vain sitä maidon mene mistä väärään kurkkuun. Meillä neiti vetäisee ja jatkuvasti. Ja itse huomasin sairaalasta kotiutumisen jälkeen pientä tukkosuutta ja tuhinaa. Mutta onhan kotona aivan erilainen huoneilma kuin sairaalassa.

Esikoisen kanssa sitä kyttäsi joka ainutta näppylää ym. Ja täytyy sanoa että vaikka neljäs lapsi tuli niin tällä mammalla näyttää olevan sama meno päällä :ashamed: Kolmannen kohdalla neuvolassa jo sanottiin mulle että älä tutki sitä poikaa suurennuslasin kanssa :whistle:

Suloinen pikkumies oli kuvassa :heart:
 
elikkä meille synty suunnitellulla sectiolla 1.10 kol 9.43 tyttö.
painoa oli 3305g pituutta 48.5cm ja pipo oli 34cm.
rv oli 39+2.

tänään tultiin kotiin..
olo on vähän utopinen ja pallo hukassa.
bilirubiini arvoja meilläkin kerran otettiin kun tyty niin punakan olonen,(ja jonkun hoitajan mielestä keltanen) mutta ne oli aivan normaalit.
huvitti kun muut vauvat oli "kalkkilaivan kapteeneja" meijän neitiin verrattuna.

meillä nukutaan sellaset 4-5h ja sitten syödään tissistä ja pullosta,ja taas nukutaan..maitoa ei nyt ole oikein herunut..niinkuin ei herunut isoilta likoiltakaan.

ens yö pikkusen jäntskättää..miten osaa nukkua omassa sängyssään.

niinukka ja tyty
 
Meille syntyi siis tyttö 26.9 klo. 2.25, mitoin 3790 g ja 51 cm, rv oli 38 + 6!
Hyvin on arki lähtenyt meilläkin käyntiin. Yksäiti84, meillä vauvat syntyneet
samana päivänä :) Millä osastolla olitte Taysissa?

Jahas, neiti heräilee.. nyt pitää mennä :)
 
Miä meinasin tänään käydä typykän vaatekaappia läpi ja poistaa sieltä siniset vaatteet. Tai ainakin selkeästi poikamaiset. Kiva päästä pukemaan vaaleanpunaisia vaatteita kun tähän asti kaikki vauvojen vaatteet on ollut sinisiä noilla kolmella pojalla.

Typykän nimikin päätettiin eilen. Ei tule Fannya neidistä kun ei nimi oikein tyttöä kuvaa. Väännön jälkeen päädyttiin Kiiaan. En tiijä vielä tuleeko yhdellä vai kahdella i:llä mutta kahdella puhuttaessa. Nuorimmat pojat tuossa sitä nimeä "maistelivat" illalla ja hyvin kääntyy nimi heidänkin suussa. Tosin kuopus sekoittaa sitä kirjaan :whistle: Tuo r kun puheesta vielä puuttuu :D

Herran jestas kun aika menee nopeasti :eek: Neiti on jo huomenna viikon vanha! Minne tää viikko on kadonnut?
 
Zenny, kattelin ihan samaa =) ei sit kuitenkaan törmätty synnärillä. Oltiin 2b osastolla..milläs te?

on tää ihanaa tää vauva arki :heart: miten ihmeessä voi olla niiin rakastunu omiin lapsiinsa.Kummatkin pojat tuntuu koko ajan vaan rakkaammilta.Mä oon ihan höynähtäny tähän... hyvin huomaa et on tunteet pinnassa kun kaikki tunteet tulee niin voimakkaina, onks muilla samaa? Iltasin itkettää kun on niin onnellinen :heart: ja kun menee nukkumaan yksin omaan sänkyyn niin tulee kumpaakin poikaa kauhee ikävä ja tekis mieli hakee viekkuun.Mut ehkä parempi malttaa ja antaa lasten nukkua kun vielä nukkuvat :D

Meillä siis sujuu kaikki todella hyvin.Pikkusen valveilla olo ajatkin on aivan täydellisen sopiviin aikoihin meidän arki rutiineihin. Tänään on jo siivottu, pesty pyykkiä, tehty ruokaa ja käyty kirjastossa aamulla. Luulin tätä paljon vaikeemmaks kun onkaan...

yksäiti+ pojat
 
huomenia kaikille!

neiti vetää sikeitä..nukkukin tosi hyvin viimeyön.
klo 21 kävi nukkumaan ja klo 04 heräs syömään..söi tissiä ja vielä pullosta 50ml..ja nyt nukkuu edelleen, tosin pientä ähinää kuuluu tuolta jo.

eilen laitoin neidille äippäpakkauksen laatikon nukkumapaikaksi..edellisen yön nukkuikin lähestulkoon kokonaan meidän vieressä (ja mie kun olen aina sanonut että vauva nukkuu omassa sängyssään) mutta koko ajan hirmu ähinä ja säpsähtely päällä..luulen että pinnis on vielä niin avara ja jotenkin vaan ei pesämäinen..sängylläkin kun vaavi nukkuu niin silloin nukkuu tosi hyvin kun kietoo harson tai viltin oikein tiukkaan tytyn ympärille..kumpa osais kapalon tehdä..tietysti vois kokeilla onnistuskohan. sairaalassa niiltä hoitajilta se kapalon teko kyllä kävi näppärästi.

tuutilulla miten sinulla sectio haava on parantunut?
voi aikamoisena yllärinä se leikkaus tulla?
mulla kutisee aivan tautisesti,tekis mieli raapia..mutta sehän on kiellettyä..ja kämmenen kokonen mustelma on tuolla ihan alhaalla(mulla kun se haava on pystysuunnassa)
leikkaava lääkäri kun sitä torstaina katto,niin sanoi että ei kyllä ollut tarkotus tuollasta mustelmaa tehdä..

eilen ja tänään hipsin tuolla postilaatikoilla (meiltä noin 300m) niin kyllä ittesä tunti vaivaseksi..ihan kun ei ikinä olis kunnolla päässy liikkumaan.
mutta kyllä tämä tästä pikkuhiljaa.

mutta nyt neiti siihenmalliin tirisee että kohta on kamala huuto päällä..

niinukka ja tyty..
 
niinukka haava on aika hyvin parantunut. Keskeltä jotenkin tunnoton ja reunoista pikkusen kipeä. Vatsa vaan on vielä hurjan turvoksissa. Yskiminen on aika ihanaa ollut :/ Maanantaina neuvolan täti tulee poistamaan hakaset. Oli muuten järkytys nähdä ne tuolla alavatsalla :eek: Hirveän näköiset!

Olihan tuo äkkipäätös se sektio. Ite en ehtinyt oikein edes tajuta missä mennään ja mitä tapahtuu. Jännitin hurjasti sitä viekö se puudutus tunnon pois vai tuntuuko viilto. Ja en ois ikinä osannut kuvitella kuinka kipeä sektion jälkeen voi olla, lisänä jumalattomat jälkisupistukset :'( kyllä sitä tuli melkein itkettyä ennen kuin kipulääkkeet tehosi. No eiköhän tässä pikku hiljaa olla jo voiton puolella :)

Miksi sulla tehtiin pystysuuntaan viilto? Se mahtaa olla ja aikasta kipeä :hug:

Meillä tuo neiti rätis eilisen päivän mutta yö meni normaalisti. Söi n. 3 tunnin välein ja kukkui pystyssä. Syötöt kestää ajallisesti n. 1 -1 1/2 tuntia. Yöllä se on aika rasittavaa. Mutta neiti ei jaksa kauaa imeä kerrallaan ja huilaakin välillä. Meillä nukuttiin viime yö äitin kainalossa :heart: Typy ei suostu nukahtamaan itekseen eikä muuallle kuin syliin tai kainaloon. Muuten huutaa heti pää punaisena ja kovaa. Läheisyyttä kaivataan ja paljon, pieni sylikissa. ite en kyllä tykkää ajatuksesta että typy meidän sängyssä nukkuu mutta pakko tuo yö on jotenkin rauhoittaa tai pimu herättää koko talon!

Suloinen tylleröinen niinukalla :heart:

tuutilulla ja Kiia-neiti ikää 1viikko
Mihin se aika on jo mennyt :eek:
 
Sectiohaavasta. Minun on pakko kommentoida tuosta sectiohaavasta sen verran, että itse olen ollut todella yllättynyt siitä, ettei haava ole ollut kertaakan kipeä, kutissut yms. Haava on jo tällä hetkellä todella huomaamaton (aikaa sectiosta hieman yli 2 vk), joten myös näin päin voipi käydä. Itselleni jäi todella myönteinen ja positiivinen kokemus ko. toimenpiteestä!

Vatsanväänteistä kyselisin viisaammilta. Elikkäs olettekos huomanneet, että jokin itse syömänne ruoka aiheuttaisi lapselle vatsavaivoja. Meillä kärsittiin viime yö kamalista vatsanväänteistä. Pojalla oli tosi tukala olla. Syy ei ainakaan ole d-vitamiinissa, sillä en vielä sitä ole aloittanut...mistä siis voisi johtua? Toisaalta tällaiset asiat ovat niin yksilöllisiä, joten jos jatkuu, niin asia ei varmaankaan selviä kuin testaamalla/jättämällä jotakin pois.

Meillä myös poju nukkuisi mielellään äidin ja isin vieressä sängyssä, johon olen kyllä heltynyt. Eihän toista nyt voi huutamaankaan sänkyyn jättää. Ja toisaalta silloin ei myöskään äiti ja isä saa nukuttua, joten kaikille parempi niin...ainakin vielä :LOL:

Ihunainen rinsessa niinukalla :heart:
 
Hemuli Mä jätin pois aika paljonkin, mutta en tiedä auttoko se.Jätin pois ruisleivän, omenat, kaikki maustetut ruoat, sipulin, en juo kahvia...On aika perusruokaa tullut syötyä pelkästään. Paljon perunaa ja lihaa, vihanneksia. Silti masuvaivat jatkuu, joku päivä menee paremmin joku huonommin. Tänään on vääntämispäivä, ollut aamusta asti. Äskenkin poika heräsi uniltaan kun mahaa väänsi, sitten kun sai ilman tulemaan ulos, niin helpotti. Cuplatonia käytetään päivittäin ja Devitol vihdettiin Jecovitiin. Devitol voi kuulemma aiheuttaa ilmavaivaa. Mä luulen että meidän poitsu on todella herkkävatsanen.
Nyt vois mennä taas kokeilemaan jos poika jatkais uniaan omassa sängyssä.
 
huomenta kaikille!

tuutilulla laitettiinko sinulle hakaset sectiohaavaan? minulla on kyllä ihan normaalit tikit siellä..terkkarin kanssa oli joskus puhetta että hän on yhet hakaset poistanut sectiohaavasta..tultiin siihen johtopäätöksees että varmaan lääkärikohtainen juttu et kummat sinne tulee,hakaset vai ihan normaalit tikit.yleensähän hakaset laitetaan lonkkaleikkauksiin,polvileikkauksiin ym..

mulle tehtiin silloin 15v sitten (itseasiassa tasan 15v sitten..vanhin täyttää tänään 15v) hätäsectio niin se tehdään pystyviiltona..ja ei ne sitten toistakaan ruvennut toisinpäin leikkaamaan.
nyttenkin lääkäri sanoi että tosi siistit edelliset arvet olivat..en kyllä tiedä että minkä näkönen tämä mahtaa olla..jotenkin tuntuu että noita tikkejä on aika harvassa :eek:

meillä neitokainen nukkui viimeyönä kiltisti omassa sängyssään,syötiin klo 02-03..sitten nukuttiin melkein seittemään..jotenkin aamulla aina sellanen jess olo,kun ollaan yöstä selvitty..eikä liiemmin huudeltu.

olen nyt muutamana päivänä antanut tytylle noita rela-tippoja,en tiedä liekkö noista nyt mitään hyötyä,mutta annanpahan nyt kuitenkin..toissa päivä oli sellanen tirinäpäivä..nyt eilinen oli jo ihan hyvä päivä.

ite en ole syönyt oikeastaan mitään sellasta mikä aiheuttais ilmavaivoja,itelleenkään..eipä tuo ole oikein ollut nälkäkään,kaamee jano vaan on koko ajan.

onko muilla miten vieraita käynyt vauvaa kats

omassa
?meillä ei ole onneksi käynyt vielä ketään..no tuleva kummitäti nyt sen verran kävi että otti koiran lenkkikaveriksi ja muutaman sanan sen kanssa tuossa ovella haastelin..
minun vanhempani ovat ens viikolla tulossa..en sit teidä millo miehen veljet meinaa tulla..olisihan tuo miehen veljen vaimo tunkenu ittesä jo sairaalaan kattomaan mutta en vastannut hänen viestiinsä(ehkä epäkohteliasta mutta kuitenkin) kuulin sitten että miehen veli oli sanonut vaimolleen että olisit vaan menny sinne..mie varmaan olisin pimahtanut siinä tilanteessa kun tää olis tullu ovesta sisään :headwall:

miten teidän mielialanne?onko kellään muulla itkuisuutta?
minä itkeä tihrustin keskiviikko iltana sairaalassa,ja eilen iltana kotona..mies ihan ihmeissään..ja kuitenkin kyseli että onko hää tehnyt jotakin mikä itkettää..mie sanoin että kun en tiiä itekkään mikä itkettää,niin ei syytä voi laittaa toisen niskoille.
kai nää hormoonit nyt vaan myllertää..

olen nyt muutamana aamuna ihan mielen kiinnosta käynyt puntarissa,oma vaaka näyttäs nyt samaa painoa mitä se oli silloin kun kävin ootamaan tyttöä..eilisestäkin oli pudonnut 1.5kg..
no onhan tässä nyt tätä läskiä mitä pudottaa.. :whistle:

no,sunnuntai päiviä kaikille!

niinukka ja tyty..

jolle nimen keksiminen vielä kesken..aika eriävät mielipiteet on mulla ja miehellä..
 

Yhteistyössä