***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

Moikka, paljon on mielenkiintoista tekstiä tullut sitten viime lukemisten, kun olen ollut reissussa niin en niin usein pääse netin ääreen. Toivottavasti muistan kommentoida edes osaa!

Milona nuo sun kuulumiset on kyllä hurjia, jaksatko olla toiveikas vai onko joka päivä pelko päällä? Vaikuttaisi että ainakin 'uusi A' pärjää hyvin. Tosi paljon tsemppiä ja tukihalauksia edelleen! Paljonko sulla onkaan nyt viikkoja? Koko ajanhan mahdollisuudet paranee

Tytti ihanat ultrakuulumiset! Eikö se sun neuvolahoitaja voisi antaa lähetettä psykologille jos pyydät vaikkei itse osaisikaan tai haluaisikaan puhua?

Karmilla tuntuuko erilaiselta kun tiedät sukupuolen? Ja kiva kun saat kudottuja juttuja! Multa ei todellakaan itse suju, äiti ilmeisestee aikoo jotain tehdä, mutta toistaiseksi suunnitteli jotain neliön mallista tosi paksua nuttua, mikä ei ihan ensi käteen kuuulosta kovin käytännölliseltä..

Nemi, Nonna ja muut hankintoja tehneet, vaikka ajattelisikin ettei mitään tarvitse niin kuitenkin on paljon jotain pakollisia. Nyt lähti äippähousut käyttöön kun omista mahtuu enää yhdet, ja rintsikoita on kohta ihan pakko käydä hankkimassa, nää omat ei enää oikein tue yhtään mitään.

Illusia mulle sanoivat neuvolassa, että vauva ei pysty liikkumaan, jos lapsivettä ei ole sopivasti, eli liikkuminen 'takaa' sen että vesipuoli on kunnossa.

ON: Rakenneultrassa käytiin ja kaikki oli oikein hyvin. Sukupuolta ei haluttu nähdäkään. Viime viikkoinen vuotokin loppui silloin siihen yhteen kertaan ja iskiaskin loistaa poissaolollaan, joten juuri nyt täällä voidaan hyvin ja paksusti. Oli aika pitkä lento tullessa tälle reissulle, mutta siitäkään ei tullut mitään huonoja oloja ja Sissi potkiin innokkaasti - hassua että tulee sellainen olo että on kaksin matkalla. Tajusin vaan just ettei tullut mukaan mitään papereita todisteeksi raskauden kestosta, kuulemma täällä tarkastavat ne että pääsee lennolle. Parin viikon päästä maha varmaan jo paljastaa minut, niin pitänee hommata joku paperi että pääsee takaisin kotiinkin..
 
perjantaina oli neuvola, painoa ei ollut tulut yhtään lisää, vaikka tuo pötsi onkin tuohon eteen tullut..voitan mahan koossa mieheni vaikka hän painaakin enemmän;)pissa oli puhdas, samoin veranpaine ok.Hb oli 118 joten kävin ostamassa apteekista multitabs raskausajan vitammiineja, siinä on rautakin samassa, kaks tabua päivässä.Sain mukaan kelan paperit joista en ymmärtänyt paljoakaan:headwall:taidan mennä kelaan täyttämään ne niin menevät varmasti sitten oikein.Myös HELISTIN dvd tuli mukaan siinä on kaikkea odotuksesta synnytyksestä ja lapsen hoidosta.Luultavasti jätän sen synnytys osan väliin koska en halua etukäteen juurikaan tietää mitä se on..sen näkee sitten.
En ole ostanut vaatteita sukupuolitiedon mukaan, koska sata varmahan asia on vasta syntyessä.Mutta nimiä ollaan mietitty .jotenkin jännää oli vaan tiettä koska molemmat oli ajatellu samaa sukupuolta joka sitten luultavastikkin paljastuu toiseksi:)
Töissä meinaa ruveta noi 9 h seisomiset käymään jaloille ja jossain vaiheessa ajattelin sanoo että semmoset ylipitkät" päivät vois karsia multa pois.
Tänään menen töihin, huomenna on onneksi vapaa.
Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Paiju onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

karmilla hyvä, että neuvolassa kaikki hyvin. Toivottavasti raskausvitamiinit tepsii tohon hemppaan =)

OmaaNapaa: Rakenneultra oli tänään ja vauva näytti oikein mainiolta. Kaikki osat löytyivät ja ultrattiin tarkasti ja mitään moitittavaa ei ollut. Istukka on etuseinämässä, joten siksi liikkeitä on tuntunut vasta vähän aikaa. Pikkuinen istuskeli mahassa ja imi peukaloa ja haukottelikin :heart: Vastasi hyvin viikkoja kaikilta osin. Käytiin heti ostamassa vauvanvaatteitakin ultran jälkeen :D Värinä neutraali vihreä tai valkoinen, kun ei kysytty sukupuolta ja vauva istui jalat ristissä, joten tuskin olisi edes näkynyt mitään. Eipä tuo haittaa, kumpi vaan olisi maailman rakkain!! Ja pidän vihreästä väristä muutenkin ;)
 
Moikka!

Rakenneultrassa on nyt käyty ja kaikki oli hyvin=) Tää meidän vauveli on niin mielettömän vilkas liikkumaan, että kätilökin oikein ihmetteli ja kysyi et eikö se nuku ollenkaan (noh, eipä juuri.) Heittelee jalkojaan päänsä taakse ja kääntyilee ja heiluu kuin mikäkin. Ilmankos olen tuntenut aikamoista vilskettä masussa kun tuollainen väkkyrä siellä majailee:D
Rakenteet siis näytti olevan kunnossa, onneksi saatiin ne mitattua heilumisesta huolimatta. Painoksi mitattiin 360g. Ja sukupuolta kysyin, niin kätilö sanoi ettei kyllä näe pippeliä eli aika suurella todennäköisyydelle se on tyttö:heart: Nyt sitten tarvitaan suurta itsehillintää, kun juuri nuo tyttöjen vaatteet on NIIN IHANIA ja houkuttelee ostoksille! Mut ei sitten olis kiva jos kaapit on täynnä tyttöjen vaatteita ja tuleekin poika:p

Mutta nyt on aivan mahtavan onnellinen olo! Onnittelut myös muille jo ultrassa käyneille ja tuleville kävijöille kanssa!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hienoista ultrakuulumisista Pikkuperho ja illusia!!

Laitan tämän meidän listan tähän, niin muistetaan taas koska on lasketutajat jne.


Tytti.............28.........2.IVF...... ..28.12.2010...kaksoset, esikoiset
Nemi............32.........2.IVF........ 16.1.2011.....yksi, esikoinen
Riksu82.......28..........1.IVF......... 17.1.2011....yksi, toinen lapsi
Paiju............35.........2.IVF....... ..17.1.2011....yksi, esikoinen
Illusia76......34.........2.ICSI........ 20.1.2011.....yksi
Pikkuperho..28.........2.IVF.........21. 1.2011.....yksi, esikoinen
Milona.........29..........5ICSI........ 23.1.2011.....kaksoset, toinen ja kolmas
Karmilla.......35.........1.IVF........ 21.1.2011.....yksi, esikoinen
PetKat.........38.........1.IVF......... 25.1.2011.....tuplat, esikoiset
Pipa87.........23.........2.IVF......... .28.1.2011...yksi,esikoinen
Hanuu.........30...1.IVF:n 2.PAS...19.2.2011.....yksi,esikoinen(miehelle 2.)
Vilkas75......35.........1.IUI.........1 .3.2011..tuplat,esik.(mieh.3.&4.)
Nonna78.....32.........2.IVF............ 2.3.2011.....kaksoset, esikoiset
 
Tytti.............28.........2.IVF...... ..28.12.2010...kaksoset, esikoiset
Nemi............32.........2.IVF........ 16.1.2011.....yksi, esikoinen
Riksu82.......28..........1.IVF......... 17.1.2011....yksi, toinen lapsi
Paiju............35.........2.IVF....... ..17.1.2011....yksi, esikoinen
Illusia76......34.........2.ICSI........ 20.1.2011.....yksi
Pikkuperho..28.........2.IVF.........21. 1.2011.....yksi, esikoinen
Milona.........29..........5ICSI........ 23.1.2011.....kaksoset, toinen ja kolmas
Karmilla.......35.........1.IVF........ 21.1.2011.....yksi, esikoinen
PetKat.........38.........1.IVF......... 25.1.2011.....tuplat, esikoiset
Pipa87.........23.........2.IVF......... .28.1.2011...yksi,esikoinen
risukka......36.........3.IUI......17.2.2011....tuplat,esikoiset(mieh.2&3)
Hanuu.......30...1.IVF:n 2.PAS...19.2.2011....yksi,esikoinen(mieh.2.)
Nonna78.....32.........2.IVF............28.2.2011.....kaksoset, esikoiset
Vilkas75......35.........1.IUI............1.3.2011..tuplat,esik.(mieh.3.&4.)


Huomasin juuri, et oon laskenut LA:n väärin.... se onkin aiemmin eikä 2.3.11. Olin laskenut sen siirtopäivästä, vaikka se kuluu laskea punktiopvästä. Ei muuta. =)
 
Viimeksi muokattu:
Morjens kaikille!!!
Mulla on laskettu aika 17.2.2011, joten inseminaatio onnistui vihdosta viimein toukokuussa. Nyt voi oikeesti todeta, että kolmas kerta toden sanoo!!! ;) Niinhän se vanha kansakin aina sanoo. Ensimmäinen raskaus menossa. Miehelläni on 11 vuotias tytär, mutta hän ei asu meillä kuin silloin tällöin viikonloppuisin. Rakenneultra on 1.10 ja jännittää ihan pirusti mitä siellä sanotaan. Kaikissa ultrissa on kaikki ollut hyvin tähän mennessä. Ja olen siinä uskossa, että niin on loppuunkin asti. On mukavaa kun on muitakin samanlaisia kuin minä. Vaikka kaksoset on kuulemma kovin harvinaisia.... Ja se et muillakin on hoidoilla onnistunut raskaus, meinasin itse menettää jo toivonikin, mutta onneksi en.
 
paiju, pikkuperho ja illusia Onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista! :heart: On se vaan niin ihmeellistä ja ihanaa nähdä vauveli siellä masussa :heart:

Karmilla Toivottavasti napit auttaa hemppaan. Ite olen syönyt niitä koko raskauden ajan ja hemppa on pysynyt hyvänä.

risukka Tervetuloa :flower: ja isot onnittelut raskaudesta :heart:

on: rakenneultrassa käyty täälläkin ja kaikki oli hyvin :D Tippa linssissä katselin pikkuista ruudulta. Kaikki mitat olivat kunnossa ja sukupuolikin näkyi :heart: En viitsi kirjoittaa sitä tänne, kun mieskin käy välillä lukemassa, eikä hän halua (ainakaan vielä) tietää sukupuolta. Pikkuinen imi peukaloa ja aukoi suutaan, mutta muuten oli aika rauhallisesti paikoillaan ultrauksen ajan. Koko oli pari päivää edellä. Taas tuli hieman heikko olo pöydällä maatessani :x Tietenkin jännityskin saattoi pahentaa oloa. Loppua kohti rentouduin, kun kaikki näytti olevan hyvin =) Istukka on kohdun etuseinämässä, mutta oikein hyvällä kohtaa. Istukka kyllä hieman sumensi näkymiä, mutta sukupuolikin näkyi kuitenkin. Tietenkäänhän se ei ole 100% varmaa... Lainasin eilen kirjastosta Gro Nylanderin Äidiksi ensi kertaa kirjan. Luin sitä illalla ja aika hyvältä vaikuttaa tähän mennessä. Täällä joku muukin taisi lueskella samaa kirjaa (olikohan Nonna?)
 
lisäystä edelliseen... Hui kauhia, kun innostuin selaileen elloksen vauvan vaatteita :ashamed: Ostoskoriin tuli jo aikamoinen määrä ihania vaatteita ja haalari pikkuiselle =) Vielä en raskinu pistää tialukseen (kävis vaikka leikkaan nurmikon välillä). Mies jo kävi mua toppuuttelemassa :LOL: Hyvin löytyy myös sukupuolineutraalin värisiä vaatteita, joten ei värikään paljasta mun salaisuutta. Pitää varmaan illalla "hyväksyttää" tilaus miehellä ;)
 
Nemi Juu, miulla on tuo opus lainassa kaverilta. Miusta se on hyvä, joskin joissain kohdissa tuskallisen yksityiskohtainen....noooo eipä tuu yllätyksenä myöhemmin. ;)

Onnea siulle ja illusialle hyvistä rakenneultrakäynneistä! :heart:

Hm...vai elloksella on ihania vauvan juttuja...taidampa hipsiä itsekin niille sivuille! :p
 
Pikkuperho, Illusia ja Nemi onnea ultrakuulumisista ja sukupuolestakin, jos niin voi sanoa. Enpä tullut ajatelleeksi että ne imee peukaloakin..meidän kaveri liikkuu aina iltaisin, ja välillä päivällä ja aamullakin jos lepäilee. Vain harvoin tunnen kävellessä mitään, mutta eilen se keksi potkia kohti virtsarakkoa - aika huono idea mielestäni..

Risukka tervetuloa ja Nonna kiva kun päivitit listaa!

Ostoksista: Me aloitettiinkin hankinnat isommasta päästä eli hankittiin vaunut, käytettynä. Ne on sellaiset, joissa on kaukalonkiinnitys, ei olla vielä saatu kotiin asti niin en osaa kertoa enempää mutta toivottavasti on hyvät. Muita tavaroita kai saadaan aika paljon tutuilta.
 
Nemille myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Kävin kanssa katsomassa noita Elloksen vauvanvaatteita:whistle: Aikas ihania:) Eihän tässä ole kuin n. 3kk enää töissäoloa kun joulukuun puolivälissä alkaa äitiysloma. Itseasiassa vähemmänkin kun itse ainakin pidän kertyneen talviloman ennen äippälomaa. Joten voi jo ostella pikkuhiljaa tarvikkeita:) Vähän kyllä mietityttää, et nukkuuko tää mun vauveli ollenkaan synnyttyään, kun vatsassa tuntuu melkein koko ajan heilumista:confused:
Toivottavasti ei ihan yks-yhteen mene tuo rytmi masussa ja ulkomaailmassa. Mutta ihanaahan se on, että tietää toisen olevan elossa kun liikettä piisaa=)
Kamala flunssa on nyt onneksi ohi, siinä menikin muutama päivä saikulla kun ei jaksanut olla hereillä kuin pari tuntia ja taas nukkumaan. Ostin uuden verkkapuvun, joten lenkille pitäisi päästä:)
 
Paljon on täälä hyviä kuulumisia..:heart:Mukavaa on kuunnella mahan pulputusta" varsinkin aamuisin tuntuu olevan liikettä.Minusta on jotenkin kauheen liikuttavaa kun joka päivä töissä joku kysyy miten jaksan ja tuntuu et oman osaston väki on innoissaan tulevasta=)moni luvannut jo hoito apuakin ja pyytänyt että saako ostaa jotain.Olen yrittänyt toppuutella , ettei ihan vielä.


Eilen töissä piti pari kertaa ottaa pöydästä kiinni kun alkoi huippaamaan, onneksi mmutten vointi ollut hyvä.Sitten mulle tulee yhä näitä ajatuksia:MITÄ JOS KAIKKI EI MENEKKÄÄN HYVIN JA KOSKA TÄÄ ONNI VIEDÄÄN MULTA POIS:(KUN TÄHÄN ASTI MENNYT KAIKKI SUHT OK NIIN PAKKOHAN NE HUONOT UUTISET ON JOSSAIN VAIHEESSA TULLA..
 
Viimeksi muokattu:
Paiju Mullakin on tuntunu monotuksia virtsarakon tietämillä ja silloin pitää kyllä jännittää lantionpohjalihaksia, ettei vaan lirahda housuun :whistle:, varsinkin jos sattuu olemaan valmiiksi jo pissahätä!

illusia Tosiaan aatella vaivaiset 3kk äitiyslomaan :O Aika menee varmasti tosi nopeeta, vaikka välillä tuntuu, että se matelee... Muistelen lukeneeni jostain, että vauvalla ei olisi vielä tässä vaiheessa kehittynyt unirytmiä. Vaan voi nukkua ja liikkua milloin sattuu. Unirytmi kehittyis sit myöhemmin, joten en usko, että teillä mitään hätää on ;)

karmilla Onpas sulla huomaavaisia työkavereita =) Mullakin tulee joskus noita negatiivisia ajatuksia, mutta yritän ne ajaa pois (ja onneksi olen onnistunut siinä). Toivottavasti sullakin ajatuksia tulee koko ajan harvemmin ja harvemmin :hug:

Tanssitunnit alkoi tänään =) Olipas kivaa, vaikka aika raskasta oli. Hengästyin paljon helpommin, kuin ennen ja huomasin, että joitakin liikkeitä en voinut tehdä yhtä laajoina, kuin ennen. Kerroin tunnin jälkeen opelle raskaudesta ja hän antoi hyviä neuvoja, mitä kannattaa ottaa huomioon jatkossa (tanssin itämaista tanssia). Ope sanoi mm, että koonti kannattaa olla koko ajan erityisen hyvä, varsinkin kun paikat alkaa pehmenemään, ettei vaan selkä kipeydy. Mutta, että monet itämaisen tanssin liikkeet ovat hyviä nimenomaan lantionpohja ja keskivartalolihaksille. Yksi työkaverini, joka myös tanssii sanoi tehneensä muutamia tanssiliikkeitä synnytyksen avautumisvaiheen aikana helpottamaan kipua. Ja hän sanoi, että liikkeet auttoivat. Täytyy itsekin kokeilla... Tietysti täytyy tunneilla kuunnella itseään erityisen tarkasti, mutta ihanaa oli taas päästä tanssimaan!
 
Joku kyseli mitä rautaa söin niin mulle suosittelivat Iron nimistä nestemäistä rautaa neuvolasta! Hirveetä myrkkyähän se oli, mut pääasia et auttoi!

Eilen käytiin mekin siä rakenneultrassa ja kaikki hyvin myös täällä! Painoa 460g! Paljonko teillä muilla oli? Ja sukupuolesta ei voinut kyllä erehtyä :) Saatiin semmonen kuva missä pippeli sojoitti pystyssä ja pallurat vieressä :) Tytön vauvavaatteet nyt sitten lähtee huomenna kirpparinpöydälle. Pussillinen oli unisex vaatteita et niillä päästään alkuun. Ystävällä nyt 1kk ikäinen poika niin lupasi lainata meille heidän vaatteita. Eilen käytiin myös sellaisia päällekkäis tuplarattaita katsomassa..

Ai niin! Ultraaja sanoi et seuraavat ultrat tehdäänkin sit äippäpolilla. Olin ihan et HÄ! Sano et kun on ollu edellisessä raskaudessa raskausmyrkytys niin sitä seurataan siellä. Mä kun kysyin sitä ekalla kerralla neuvolassa niin vastaus oli et ei vaadi erityis seurantaa... Täytyypä ottaa puheeksi!

Riksu ja papu 21+3
 
Riksu hienoja kuulumisia, ja onnea tulevasta pojasta sitten! Meille ei ultrassa kerrottu mitään painoa, sanottiin vaan että mitat vastaa viikkoja.

Illusia todella hurja huomio että äippälomaan on enää kolme kuukautta. Kiitos kun varoitit ;) Nemi, mun mielestä juuri viime viikolla luin neuvolan opuksesta, että nyt alkaa unirytmi kehittyä ja odottavan äidin oma elämä alkaa muokkautua sen mukaan. Vähän ihmettelin sitä, mutta olen kyllä toisaalta alkanut makailla ja jutella pikkuiselle aina kun vain ehtii..

Karmilla olisi se joo kamalaa jos joku vielä menisi pieleen, toivottavasti ei. Tänä aamuna kun heräsi oli taas vaan niin onnellinen olo kun kaikki on elämässä hyvin.
 
riksu82 Painoa oli meillä muistaakseni 490 :O. Eipä tuo välttämättä mitään vielä kerro, mutta suvussa aikalailla kauttaaltaan isokokoisia lapsia sekä isoille että pienemmille vanhemmille...

paiju Juu, saatoin sekoittaa noi unirytmijutut :ashamed: Hyvä, että korjasit!
 
Ou nou, eli meidän vauvasta tulee vissiin aika eläväinen jos tää on se tuleva rytmi..niin ja Riksulle onnittelut poikanäkymistä ja ennen kaikkea siitä et kaikki kunnossa:) meillä painoarvio oli 360g ja voihan siinä olla että perimä vaikuttaa jo nyt, sillä minun ja miehen suvussa vauvat on n. 3 kiloisia eli suht pikkasia. Ja kun Nemilläkin oli melkein puolikiloinen vauveli jo nyt ja suvussa isoja syntyneitä, niin ehkä se niin on.
 
En ole ollenkaan varma noista unirytmijutuista, muistelen vaan ihmetelleeni että joko nyt sitä pitäisi alkaa omaa rytmiä muokkaamaan. Olisipa kivaa tietää tuo paino! Meillä on synnytty n. 3,3-3,5 kiloisina, eli kai aika keskivertoa pitäisi olla tulossa. Maha ei tunnu vielä kovin isolta kun mahtuu farkutkin jalkaan.
 
Mullekkaan ei sanottu painoa rakenne uä:ssä, luin sitten neuvolakortista että 360g, viikkoja oli silloin 18+5.Neuvolan täti kyllä totesi hieman tökerösti, että toivottavasti ei menen yli ajalle kun nyt on niin monta lasta syntynyt yliajalla:rolleyes:Ihan kuin mä voisin siihen jotenkin vaikuttaa:headwall:Ite oon ollu 4180g ja 53cm mies hieman pienempi.
 
riksulle poikaonnittelut :heart:

Meillä painoarvio oli rv 20+3 noin 366g. Ite oon syntyny 3,8kg painoisena muutaman päivän LAn jälkeen. Sisaruksia ei ole ja miehen painolla ei ole tekemistä asian kanssa, koska olemme käyttäneet lahjasoluja.

Tuntuu, että maha on pullahtanut nyt parin viikon aikana tosi näkyväksi =) Ihanaanahan se vaan on esitellä tuota vuosia odotettua ja toivottua palloa. Jotenkin en vaan uskalla puhua ääneen asiasta ja mun on tosi vaikeeta kertoa vieraammille ihmisille, että olen raskaana. Se tuntuu jotenkin "hehkuttamiselta" ja sitten pelkään, että jotain pahaa tapahtuu :ashamed: esimerkiksi yksi mun työkaveri ei vieläkään tiedä (meillä on aika löysät työvaatteet, mutta kyllä pötsi jo sitäkin paitaa kiristelee, eli ihme ettei oo tajunnu vielä!), kun en saa vaan kerrottua. Eilenkin meinasin moneen otteeseen kertoa, mutta ei onnistunut. Onko muilla tälläistä vai olenko ihan outo? :D
 
Heissan kaikille pitkästä aikaa :wave:

Ihana lukea kaikkien teidän hyviä ultra- ja vaavitarpeiden hankintakuulumisia =)

Kiitos Riksu ja Nemi iskiasinfoista, miun nivelkivut ei sitten johdu siitä. viikon päästä pe pääsen äippäpolille lääkärille ja ultraan, niin kyselen sitten sieltä mistä voisi johtua... miulla myös ny jo nilkat tosi turvonneet, näyttävät siltä että olisin molemmista nivelsiteet venäyttäny, huh. Pitää ensi viikolla ehtiä tukisukka ostoksille. Netistä löysin jotain että liika sokeri voisi aiheuttaa nivelkipuja... mä join tossa aika paljon tuoremehuja että ne vois olla yksi syy, kun nyt kun lopetin ne niin tuntuis että ois kivut vähän helpottanut.

Sairastelin tossa elo-syyskuun vaihteessa kax viikkoa ja nyt sitten hoidellu tämän viikon tohinalla rästihommia töissä ja kotirintamalla. Sairastelun alkuun asti mulla oli päällä megaväsymys mutta nyt kun olo jo terve niin huomaa että se pahin väsyosio ohi, mikä aivan mahtavuutta, kun jaksaa nyt tehdä mutakin kun käydä töissä.

Töissä sain kanssa tällä viikolla kerrottua tilanteen, ja molemmat pomoni oli aivan ihania asian suhteen, vaikka vähän jänskäilin etukäteen, kun ollaan pieni firma, miesvaltasella alalla ja kaikki hoitaa omia projektejaan ja mitään varamiesjärjestelmää ei ole olemassa...

Risukka kiva kuulla toisesta jolla inssin avulla kaksoset tulossa :heart: tervetuloa!

Miulla tuossa sairastelun aikaan oli paljon taas pelkotiloja pikkusten voinnista, mutta päätin jaksaa odottaa tohon ensi viikon ultraan ja pitää positiivisen mielen, kun masu tuntuu kovasti kasvavan ja oireet on pysyny niin ei kai siellä mitään pahaa ole toivottavasti tapahtunut. Mitään hankintoja en ole oikein uskaltanut vielä miettiä... toivottavasti ensi pe ultran jälkeen rohkaistuisin jo kattelemaan vähän pidemmälle eteenpäin, mutta viimeistään sitten jos rakenneultrassa 11.10. on kaikki hyvin.

Oikein ihanaa syysviikonloppua kaikille :flower:

Vilkas ja pikkuset 15+3
 
Pikkuperho On kyllä ihanaa esitellä kasvavaa masua (ainakin vielä, saapa nähdä miten mieli muuttuu loppua kohti mentäessä ;)) Et ole outo, oli mullakin vielä vähän aikaa sitten vaikea kertoa oudoille raskaudesta, mutta nyt maha näkyy niin selvästi, että sen takia on ehkä helpompi kertoa...

Vilkas75 Hienoa, että pomosi ottivat raskausuutiset hyvin vastaan! Kyllä sun masussa kaikki on pikkuisilla hyvin :heart::heart:, kerta ei mitään hälyyttävää ole tapahtunut!

Tilasin sitten eilen ellokselta aikamoisen satsin vaatteita pikkuiselle, oli ihan pakko kun sai ihan edullisesti ;) Oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Lähdetään viikonlopuksi mun vanhemmille äidin ruokapatojen äärelle ja Ikean ostoslista on mukana =)
 

Yhteistyössä