Loppukiertolaisten oirepino

Et eilen meinas mennä herne nenään pelkän odottamisen takia, oma kroppa oireilee muttei tarpeeksi oli kyse mahdollisesta raskaudesta tai kuukautisoireista :headwall:

Alkais täti tulee kohta kylään et pääsis pettymyksen yli nopeammin :ashamed:

Sulla on mun mielestä kyllä ihan selvä plussa! :flower:
 
lopetin pilsut 30.11,3.12 tuli menkat ja loppu 8pvä.kiertopvän mukaan ois eilen viim pitäny alkaa menkat,mut eipä ole alakanu :kieh: tein aamulla testin mut tuli nega :( välil tuntuu et vihlios rintoja,niinku 2 edellises raskaudessa..mut ei.onkoha kierto vaa sekasi et menkat myöhässä vai oisinko siltiki raskaana vaik testi oli viel nega?? :whistle: ajattelin testata uudestaa 8pvä jos ei siihen mennes kuulu mensuja sit ois kierto vko kestäny jo 5 vko:a.normaalisti 3 ja puol ( 3vkoa pilsuja 2-4pääst menkat ja kestäny 3-5pvä:ä)
tahtottas ni vauveli :heart: esikoinen täyttää täs kuussa 5v ja nuorempi on 2v7kk :heart: =)
 
Maitsu83: Kierto ei ole koskaan sama, kun pillereiden kanssa!
Menee kuukausia ennen, kun kierto tasoittuu niin, että voit laskea kiertosi!
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, ettet voisi raskautua ;)
Et vaan voi sanoa menkkojen olevan myöhässä, kun et tiedä kiertoasi!

Mulla sama tilanne, kun sulla. Lopetin kyllä pillerit jo lokakuussa, mutta ekat menkat odotutti 6 vkoa... :kieh:
 
Kyllä mulla on kierto ollu ihan sama pillereiden lopettamisen jälkeen... ja pillerit lopetettuani kierto on ollu ihan normaali heti....eli ei siis kaikilla mene niin, että pillereiden lopettamisen jälkeen kierto menee sekaisin.
Ja näin oli myös kohdallani v.2005 jolloin lopetin pillerit 6 vuoden syömisen jälkeen ja aloin odottamaan esikoistani. Nyt pillerit lopetettu heinäkuussa 2009 ja kierto heti sama, kuin pillereiden kanssa.
Huomenna aamulla teen rtestin uudelleen ja saa nähdä tuleeko plussa vai täti käymään... Nyt siis kp 28/28.... =)

Ja tämä viesti ei ollut kenellekkään kettuillakseni vaan ihan vaan antaakseni asiasta oman tilanteeni julki.

Onnea kaikille plussauksiin ja :hug:

Paljon plussauksia tälle vuodelle 2010 :D :heart:
 
joo ihan totta, ei saisi yleistää... ei kaikilla meekkään sekaisin, mutta se on tosi yleistä...
tosin ei voi olla varma mikä kierto on ennen kun on tyhjennys tullut ja siitä ekat menkat... eli mulla ja maitsulla selvii kierron pituus nyt seuraavista menkoista!

PAITSI jos plussataan ennen sitä!!! ;)

Tähti82: onnea testiin! :)
 
Oi toivottavasti plussaatte... =) Juu oikeassa oot, että se on tosi yleistä, että kierto menee sekaisin ja mun kohdalla myös useampi lääkäri on ihmetellyt, kuinka kiertoni toimii noin tarkasti. :D
Plussa tuulia puhaltelen teille sinne todella paljon ja hitusen myös itselleni... :whistle:

Kiitos kovasti huomennahan tuo testi on taas tehtävä....paitsi jos se ikävä täti tulee käymään.... :kieh:

Esikoista, kun aloin odottamaan tuli haamuviiva testiin eikä se koskaan edes vahvistunut vaikka myöhemminkin testailin raskauden alussa.....nyt siis tosi kova jännäily jos roskishaamu muuttuis testausajan sisällä olevaks haamuks... :eek:
 
Oon pyrkiny testailemaan vasta samana päivänä, ku menkkojen pitäis alkaa...mut nyt oon kyllä lipsunu useaan otteeseen testailee ennen menkkoja.... rahaahan testeihin palaa ja ihan turhaan, kun yleensä varmimmin testit näyttää tuloksen vasta n. samana päivänä, kun pitäs alkaa. :kieh:

Lara- on oikeessa, että tulee vaan turhia negoja jos aiemmin testaa ja sit vaan stressaa itteään liikaa ja se voi jo itsessään siirtää menkkojen alkua pidemmälle... stressi, kun on aika suuri vaikuttaja ainakin naisten hormonaaliseen toimintaan. :kieh:

Meinaatko Lara- huomenna testailla??? =)

 
Täällä kp 20/28.

Valkovuoto edelleen runsasta. Miten se nyt pitäis mennä ton valkovuodon kanssa ovulaation eri vaiheissa, eli millon sitä tulee runsaammin ja millon sen pitäis loppua sen tuleminen ja jne..? Oon vähän pihalla.. en oo ennen kiinnittänyt asiaan mitään huomioo niin en osaa nyt sanoa et onko tää mulla normaalia kun tulee näin paljon ovulaation jälkeen valkovuotoa... hmm... vatsatuntemukset laimentuneet eli tuntuu jotain alavatsassa mutta ei enää niin voimakkaasti kuin kp 15-18/28.
 
Tähti82: En aijo. Vien maanantaina pissatestin labraan.

Tyyty85: Hienoa kärsivällisyyttä! :)

typytzy: En tiedä valkovuodon "vaiheista", mutta täällä lorisee kanssa ja ottaa päähän, kun yleensä ei valkovuotoa juuri ollenkaan! Mistäköhän tämänkin johtuu.. :whistle:
 
Onko lämmöt aina normaalia korkeammalla, jos on raskautunut? Mulla kyllä vaihtelee palelluksesta hikoiluun ja muitakin oireita on, mutta lämmöt on ihan normaalit. Oon ihan hämmentynyt tästä tilanteesta. Kahvin juonti on alkanyt näköjään tökkiä, kun on viime päivinä närästänyt aika pahasti. Eilen jätin yhteen mukiin ja oli helpompi olla, tänään olen jatkanut samalla linjalla ja aloitin päiväni teellä. Rinnat on ihan kummalliset, alavatsalla nippailee ja hajut ottaa todella herkästi. Tukkoisuutta on, mutta en tiedä onko se tätä tavallista minulle tyypillistä vai uusi oire. Vuoto on vähentynyt melkein olemattomiin. Kp32 menossa eli parin päivän sisällä pitäisi tätin saapua mikäli en ole raskautunut.

Fiilis on enimmäkseen epäuskoinen lämpöjen takia, mies puolestaan on ihan vakuuttunut oireiden perusteella. Odottamassa on herkkä testi, mutta yritän silti malttaa vielä pari päivää. Aikaisintaan huomenna testaan, mutta parempi olisi varmaan odottaa jopa tiistaihin. Pelottaa, että kierto ei olekaan asettunut vaan on taas pitkä kierto menossa ja ovulaatiokin jäänyt pois. :/

Kahvi ei tosiaan taida enää sopia mulle. Tuli huono olo, kun join mukillisen. Aikaisemmin olen hörpännyt pari mukillista aamupalan jälkeen päästäkseni käyntiin, mutta nyt ei tunnu yhtään hyvältä. Väsyttää muutenkin, mutta ei auta. Parempi näköjään vaihtaa teehen kokonaan, kun näin epämiellyttävän olon tekee. Ehkä torkun sitten pienet päiväunet, jos ihan mahdottomaksi menee väsymyksen kanssa. Toivottavasti päiväunensa lopettanut taaperoni sallii sen mulle. :LOL:
 
Noniin, viimeinen varma vastaus lääkäristä. Tuli kyllä ihan päin kasvoja, mutta muuten kaikki käy järkeen. Eli en ole ollut raskaana. Kaksi raskaustestiä ovat näyttäneet väärin ja lääkäri puhui jotain kemiallisesta raskaudesta. En tiedä.

Harmiteltiin vain, että tulosten saaminen meni yli mun parhaiden päivien, joten, toivon että voisin vielä tuntea ja luottaa oman kropan merkkeihin ja uskoa että ovis oli eilen.

Tuli kyllä pikkasen hönttö olo, kun lääkäri paukauttaa, että "et sinä ole raskaana ainakaan ollut".. Näinkö oikeesti se kuumeilu voi sokeuttaa silmätkin? Minun, puolisoni, siskoni... Järjetöntä.
Nyt päätös, että seuraavan testin teen kun viikon myöhäs ja tilaan halvimpia testejä netistä!

Mikä tilanne Lara-?
 
no niin....testi taas aamulla tehty ja siihen tuli taas roskishaamu n. puoli tuntia testin teon jälkeen.....hemmetti tää on rassaavaa....tätiä ei kuulu ei näy... :kieh: No jospa teen sit testin ens viikolla jos ei ala tätiä kuulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elni-:
niin ja mistä saisin raskaustestejä? halpoja mutta hyviä? =)
http://mammaksi.fi/ on mun käsityksen mukaan suosittu ja luotettava. Itse tilasin ekan erän muualta, mutta firman nimeä en nyt muista. Halpoja oli sielläkin, mutta nopealla vilkaisulla tuo Mammaksi on vielä edullisempi. Itse meinaan tuolta tilata, jos tarvetta ilmenee.
 

Yhteistyössä