loukkaantuisitko tästä ?

zazi
Jossain määrin kuulostaa siltä että et ole itse pystynyt käsittelemään itsemurhayritystäsi loppuun asti. Toipumisen yhtenä asteena on se, että pystyy laskemaan leikkiä vakavasta asiasta, hyvällä tarkoituksella.

Voihan olla että miehesi heitti asian sen suurempia ajattelematta, sinuun se kolahti koska asia on vielä arempi sinulle kuin miehesi uskoo.

Veikkaan, että jos heitto olisi tehty muutaman vuoden päästä, saattaisit itsekin nauraa sille.

Sinuna miettisin, miksi loukkaannut? Siksikö että heitto sattui? Miksi se sattui? Siksikö koska se on totta?
Toisaalta voisit olla onnellinen siitä, että selvästi miehesi on käsittelyt itsemurha-aikeesi hyvin, koska voi jo siitä laskea leikkiä. Ja silti haluaa olla kanssasi vaikka olet moista yrittänyt.

Itse olen parisuhteessa oppinut, että jos jotain asiaa jää miettimään "pitääkö tästä loukkaantua" niin vastaus on silloin "EI!". Mutta asiasta joka aiheuttaa moista mietintää kannattaa puolison kanssa jutella; rauhassa, ilman riitaa.
 
Jossain määrin kuulostaa siltä että et ole itse pystynyt käsittelemään itsemurhayritystäsi loppuun asti. Toipumisen yhtenä asteena on se, että pystyy laskemaan leikkiä vakavasta asiasta, hyvällä tarkoituksella.

Voihan olla että miehesi heitti asian sen suurempia ajattelematta, sinuun se kolahti koska asia on vielä arempi sinulle kuin miehesi uskoo.

Veikkaan, että jos heitto olisi tehty muutaman vuoden päästä, saattaisit itsekin nauraa sille.

Sinuna miettisin, miksi loukkaannut? Siksikö että heitto sattui? Miksi se sattui? Siksikö koska se on totta?
Toisaalta voisit olla onnellinen siitä, että selvästi miehesi on käsittelyt itsemurha-aikeesi hyvin, koska voi jo siitä laskea leikkiä. Ja silti haluaa olla kanssasi vaikka olet moista yrittänyt.

Itse olen parisuhteessa oppinut, että jos jotain asiaa jää miettimään "pitääkö tästä loukkaantua" niin vastaus on silloin "EI!". Mutta asiasta joka aiheuttaa moista mietintää kannattaa puolison kanssa jutella; rauhassa, ilman riitaa.
En ole käsitellyt asiaa koska en muista asiasta paljoakaan... En tiedä miksi heitto sattui. Kysyin asiaa palstalta siksi koska miehen mielestä ei ollut syytä loukkaantua ja mietin ylireagoinko oikeasti.
 
tahditon mies. hyi.

Mutta sitten taas miettisin omaa reaktiotani asiaan. Olisko sun aika käsitellä se asia ja ne syyt et miksi siihen mentiin. Mun äiti on yrittäny samaa ja asiasta voidaan nykyään jo puhua ja jopa heittää vitsiä ( mustaa huumoria ), samoin kaverini mies on toipuva alkoholisti ja pystyy ihan hyvällä ja avoimella mielellä keskustelemaan omasta alkoholismistaan sekä muiden dokaamisista.

Tommonen asia ei sais olla mikä elefantti huoneessa.
 
En nyt riitaa tuosta saisi aikaiseksi, mutta pahalta miehen kommentti tuntuisi. Selvästi asiaa ei ole käsitelty loppuun asti, miehellä voi oikeasti olla pelko jossain tuolla takaraivon salaisimmassa sopukassa että menettää sut joku päivä.
 
IhanaValo
Voihan olla että mies ajattelemattomuuttaan sanoi tuon ekan kerran eikä heti tajunnut loukkaavansa mut jos sanoit asiasta, et se loukkas niin miehen olis pitänyt tajuta viimestään silloin pyytää anteeks eikä jatkaa "vitsiä"..joten joo, loukkaantuisin kyl.
 
"vieras"
Ehkäpä miestä vaivaa itsemurhayritys. Tökerö tapa yrittää asia ottaa puheeksi, mutta tehty mikä tehty.

Pystyn samaistumaan mieheen, en tähän muka loukattuun naiseen..
 

Yhteistyössä