""Luotettava mies""

  • Viestiketjun aloittaja Ihana kesä
  • Ensimmäinen viesti
Kati
Vaikutat kyllä katkeralta. Ja katkerammaksi muutut mitä kauemmin siedät tuota miestä. Kuinka monta miestä olet käynyt läpi? Mistä tiedät että ihanaa miestä ei olekaan? Naisetko vaan on ihania vai eikö niitäkään ole?

On niitä ihania miehiä ja varmasti parempia ainakin kuin tuo mies! Maailmassa kyllä riittää valitettavasti niitä itsekkäitä idioottejakin. Joihin sinä olet törmännyt.

Mutta se on tietysti oma asiasi haluatko olla yksin.

Kyllä tuosta miehestä eroon varmaan pääsee, jos haluaa. Alat nalkuttaa jatkuvasti ja vaatimaan kaikkea (puhut avioliitosta, lapsista jne.) ja käyttäytymään niin, että ei kaipaa enää luoksesi. Ja jättää sinut rauhaan.
 
Ihana kesä
En ole katkera, tympii vain ihmisten kierous. En ole mikään syöjätär, eikä tämä mies ole minun ainutkaan, ihan tavallinen ihminen. Olen vain huomannut sen, että rehellistä miestä ei ole olemassakaan. Jokainen jossain vaiheessa tekee jotain kieroa tms. En ole väittänyt että naiset ovat täydellisiä ja virheettömiä. En tiedä naisista sen enempää enkä välitä tietääkään koska olen hetero. Tiedän ja tunnen vain itseni.

Tympii nämä vastaukseet, kun selvästi kysyy että MIKSI joku tekee noin ja noin, etsii vastausta ja haluaisi saada jonkin selityksen, niin ei kukaan ei yleensä vastaa kysymykseeen, vaan alkaa arvostelemaan ja tekemään päätelmiä ap.stä. Olet tyhmä, olet katkera, olet lapsellinen jne.

Ihan näin ystävällisesti, kannattaa lukea aina ensin kunnolla se alkuperäinen teksti ja vasta sitten kommentoida siihen.
 
saman kokenut
Ystävä hyvä, ei varmaan kukaan tarkoita sinulle pahaa vastauksillaan. Ja minä ymmärrän tilanteesi tosi hyvin, en vaan minäkään osaa sanoa, miksi jotkut miehet käyttäytyvät noin. Minun kaikki mies-suhteeni ovat olleet kuvaamasi kaltaisia. Olen välittänyt ja rakastanut täysillä, olisin hakenut vaikka kuun taivaalta, miltei hainkin.Tässä viimeisessä, josta olen emotianaalisesti irrottautumassa, menin todella rikki. Olin vuosia ristiriitaisten viestien "" Rakas älä jätä - minulle ei jää mitään ja sen jälkeen viikko hiljaisuutta - välissä.Ei mitään selityksiä, ei oikeastaan edes ymmärtänyt mitä minulle teki. Olen tullut siihen tulokseen, että syytä on etsittävä minusta. Ei syyllistä vaan syytä.
Kirjasta Voiko nainen rakastaa liikaa: Mielestämme epävakainen mies on jännittävä, epäluotettava tarjoaa haasteen, oikullinen mies on romanttinen, epäkypsä viehättävä,murjottava mies salaperäinen. Vihainen mies kaipaa ymmärtämystämme, onneton mies kaipaa lohtuamme, aikaansaamaton rohkaisuamme ja kylmä mies lämpöämme. Minä ilmeisesti haen juuri yo:n tapaisia miehiä. Älä mieti enää, miksi tekee niinkuin tekee. Et varmaan saa siitä häneltä vastausta. Puhuu sinut taas ympäri, vakuuttaa ja on niin ihana ja sinä onnellinen - pienen hetken. Mieti kumpaa saat enemmän suhteestasi, tuskaa ja ahdistusta vai iloa ja hyvää oloa.Haluatko elää tuskassa ja epävarmuudessa - tuoko se sinulle vahvan elämisen tunteen. Tutustu itseesi ja mieti kuka olet ja mitä haluat. Et pysyt vaan ikuisesti antamaan, sinusta tulee tyhjä jos et saa mitään itse. Uskoin itse kauan pyyteettömään rakkauteen ja yritin totetutta sitä elämässäni, mutta sitten tajusin, että olin unohtanut rakastaa itseäni, se on tärkeää. Pidä huolta itsestäsi.
 

Yhteistyössä