Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heippa! Ja hyvää joulunjälkeistä aikaa kaikille!
Onkohan kellään uusia uutisia?
Itsellä joulu meni rauhallisesti. ihmetyttää vain tämä jälkivuoto, kauankohan tosiaan oikein kestää, välillä jo vähän niinkuin loppuu ja sit taas alkaa uudelleen. Mites Aliisa, vieläkö sulla?
 
Hei kaikki ja hyvää tapaninpäivää. Eilen testasin siis kotitestillä ja negatiivinen se oli :'( . Olin koko päivän ihan murheen murtama. Jatkan kuitenkin lääkärin ohjeiden mukaan lääkkeitä ja teen muutaman päivän päästä uuden testin. Vaikkei mulla mitään oireita olekaan. Ja edellisissä plussissa (kaksi luomua ja yksi tuoresiirto luovutetuilla) on plussa tullut nopsasti ja paljon ollut merkkejä ja oireita... Teen kuitenkin kuten lääkäri määrää niin ei tarvi miettiä jälkikäteen. Ajatus uudesta kierroksesta tuntuu just nyt ylitsepääsemättömän raskaalta...ja aikaa kuluu.


 
Lokakuu, pahoittelut negasta, toivon että muuttuu vielä plussaksi kun uudelleen testailet. Samoin plussalla alkavaa uutta vuotta toivon myös Discoverylle.
Itse laitoin tuosta vuodosta mailikyssärin Avalle ja ihme kyllä vastasivat näin joulunakin. Parin päivän päästä pitää käydä kuulemma lääkärillä ellei ole loppunut. Tarkistamassa ettei ole tulehdusta tai että jos tarvii kaavinnan. Tuntuu sekin vähän vaikealtä uskoa kun just 18.12 kohtu näytti lähes tyhjentyneeltä. Huh, loppuis nyt et pääsis jatkamaan...
 
Pahoittelut lokakuulle negasta. Oliko tuo sitten mikä pp kun testasit?

Täällä kans vuoto jatkuu. Välillä tullut jo myös rusehtavaa ja aattelin, että nyt loppuu, mutta alkoi sitten alusta. Mullahan tää vuoto on pian kestänyt 2 viikkoa, mutta tiedän kyllä, että lääkitys hieman hidasti mun vuotamista. Kyllä mun kohtuni on pian tyhjä.. tai tyhjähän se oli, mutta istukan palasia oli ultrassa. Onko sulla Teekuppi sitten vielä voimakkaita vuotoja, niin että tulee hyytymiä ja on paljon runsaampaa kuin kk:ssa? Oot varmaan lukenut miten minä vuosin sen keskeytyneen keskenmenon jälkeen, mikä lopulta johti kaavintaan? Näkyikö sulla ultrassa, että onko istukka tullut pois? Mietin sitä, kun kirjoitit nyrkin kokoisesta joka tipahti yleisen vessan lattialle, että olisko se ollut istukka? Koska siis alkiohan on noilla viikoilla todella pieni.. No, toivotaan, että molemmilla nää vuodot loppuu ittestänsä ja päästäisiin jatkamaan elämää... Kyllä näihin vuotoihin jo alkaa oikeasti kyllästymään!

 
Heippa!

Eipä se vuoto ole runsasta ja nyt vähän niinku laantunutkin. Ehkäpä se tästä. Ootan et loppuis ja alkais normaalit menkat ja pääsis uudelleen Riikaan....suurin toive tällä hetkellä mulla. Ootko sä jo Aliisa päättänyt jatkaa? Olit niin epävarma asiasta sillo ku meni kesken... nyt oon ollu aistivinani että oot alkanu aatteleen toisin?
 
En ole päättänyt vielä jatkosta. Toki joskus jatketaan.. ja sitten siihen kertaan tulee mukaan uusi lääkitys. Mutta sitä, koska seur kerta on, en osaa vielä sanoa. Nyt pidetään pieni hengähdystauko ja nautitaan elämästä muutoin. Ehkä keväällä jo tai kesällä? EI sitä tiedä.. sen tiedän, että ei kuitenkaan ainakaan nyt vielä. Lääkäri valoi meihin rutkasti toivoa.. siitä johtuu suurelti osalti positiivisempi asenne tulevaisuuteen.
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu
Cornelius (33) Haaveissa 1
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, 2010 alussa siirto?
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Matsalu (45) eka
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa, lokakuussa lekuriin
Emilia (xx), jonossa
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa. pas 15.9, testi ?
Iituska (38), haaveissa eka, pas 23.9 ?
Jaasminia (xx)
lokakuu, (40+) haaveissa eka
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa
Teekuppi ( ) haaveissa eka
Dream73 (35), haaveissa eka
OnniUnelma76 (33) haaveissa eka
Tuuttituulia (39), haaveissa eka

Piinistelijät

Discovery (40+), haaaveissa 6, siirto 19.12, testi 31.12

Plussanneet =) (kun sydämet laskettu ultrassa, saa sen/ne sitten tännekin)

Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6. :heart:
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6. :heart:
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6. :heart:
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. :heart:
Nennuliini (35) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. :heart:
Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 , ultra viikolla 47 :heart:
Minni (45), plussa 2.11, HCG 3.11, ultra 22.12 :heart:
Kaipuu(xx), eka haaveissa, plussa 21.11.09, ultra 11.12 :heart:


Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009

 
Hei vaan kaikille. Nyt olen sitten testannut toisen negan tällä kierroksella, eli 14 ja 17 päivää siirron jälkeen. Eli ei muuta kun lääkkeet pois ja menkkoja odottelemaan. Huokaus! Joulunvietossa ei ollut ihan sitä samaa tunnelmaa tällä(kään!) kertaa. Hyvää Uutta Vuotta kaikille.

Ai niin ja listan tiedoiksi voi lisätä, ikä 40+ ja ensimmäisestä haaveillaan. Vaikka äitihän olen pienelle enkelitytölle silloin 3 vuotta sitten.
 
Discovery, mulla sattu ennen plussaa menkkamaisesti useana päivänä... muistan kun vielä täällä palstalla kyselin asiasta ja olin varma et menkat alkaa, ei alkanu vaan plussa tuli!
Lokakuu, voi piimä sentään, voimia jatkoon. Sullahan oli pakkasessa, muistanko oikein?
Ja musta Minnin idea että laitatte lasketut ajat on tosi hyvä, positiiviset uutiset auttaa jaksamaan niitä jotka vielä vaan odottelee ja odottelee.....
 
Olen ollut palstatauolla, tai oikeastaan olen kyllä lukemassa käynyt, mutta en ole kommentoinut koska itsellä ollut hoitotauko menossa. Paljon on täällä tapahtunut, iloisia ja surullisia uutisia. Samaa mieltä olen, että LA lista kyllä kannustaa yrittämään.

Me päästään hoitoon :) :) :) :) Lahja-alkioita siirrettäneen VL klinikalla n. kk kuluttua. Olen tosi innoissani, sillä vuoteen ei ole hoitoja ollut ja tässä välissä oli vaikea endoleikkaus ja nyt kuivatuskuurilla oltu.

Typyliini
 
Hei,
vuodoista lääkäri sanoi eilen että saattaa km:n jälkeen mennä yhtä kauan kuin synnytyksessäki ennekuin kierto normalisoituu. Itellä ei oo nyt vuorokauteen ollu, huh!
Typyliini, mitä hoitoja sulla ollut ennen vuoden taukoa? Itekin ootan et noin kk sisällä päästäisiin jatkaan sillä uudella hoidolla. Ensin pitää oottaa normaaleja menkkoja ja sit ku alkaa ni ilmoittaa Avalle.
 
Nolottaa, että olen jo niin monta lasta saanut ja joitakin ei ole vielä onnistanut ollenkaan. Vaikka eiväthän nämä toisaalta ole sidoksissa toisiinsa. Ei se, että jos minä olen raskautunut ole ollut pois toiselta, mutta...

Teekuppi: Minulta hävisivät menkkaoireet ja nyt on (taas) raskaana olevan olo. Vähän etoo, rinnat pinkeät ja alavatsa "omituinen". Täytyy nyt katsoa tämä hoito loppuun asti. Minulla alkaa jo tuo ikä tai iäkkyys tökkiä. Toivottavasti pääset itse piakkoin uuteen yritykseen.





Typyliinille ja muillekin vielä onnea hoitoihin ja raskauksiin.
 
Mä oon varsinainen konkari näissä hoidoissa harmikseni. 10 vuotta lapsettomuushoitoja, joista 5 viimeisintä lahja-aineksilla. Yht. 6 lahja-alkiosiirtoa joista siis ekasta syntyi tyttö ja sen jälkeen 3 luovutettu munasoluhoitoa, joista 1 km ja 1 kohdunulkoinenraskaus. Ja siis dg. paha endo ja munasarjat miltei kokonaan poistetut.

Typyliini
 
Lokakuulle lohtu :hug: ! Toivotaan parempaa tulosta ensi kerralla!
Toivottavasti tämä kohta alkava vuosi tois vinon pinon plussia meidän pinolaisille! Minäkään en vuosi sitten millään olisi uskonut, että tänä vuodenvaihteena olen raskaana, vaikka silti joku päivä plussan uskoin tulevan. Mutta kyllä tappiomieliala silti meinasi viedä voiton jossain vaiheessa. Toivon teille jokaiselle plussan tulevan ajallaan! :heart:

Meillä la 26.2. Huomenna onkin neuvola, pääsee sydänääniä kuuntelemaan. Toivottavasti myös hb on noussut.

Vekaraa huhuilen, jolla sama la kuin meillä! Kaikille jaksamista ja onnea omiin vaiheisiinne!

Terkuin,
Nennuliini
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuu: suunnittelu
Cornelius (33) Haaveissa 1
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, 2010 alussa siirto?
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Matsalu (45) eka
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa, lokakuussa lekuriin
Emilia (xx), jonossa
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa. pas 15.9, testi ?
Iituska (38), haaveissa eka, pas 23.9 ?
Jaasminia (xx)
lokakuu, (40+) haaveissa eka
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa
Teekuppi ( ) haaveissa eka
Dream73 (35), haaveissa eka
OnniUnelma76 (33) haaveissa eka
Tuuttituulia (39), haaveissa eka

Piinistelijät

Discovery (40+), haaaveissa 6, siirto 19.12, testi 31.12

Plussanneet =) (kun sydämet laskettu ultrassa, saa sen/ne sitten tännekin)

Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6. :heart:
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6. :heart:
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6. :heart:
Vekara (45) Toiv. 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. LA 26.2.10 :heart:
Nennuliini (35) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. LA 26.2.10 :heart:
Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 , ultra viikolla 47 :heart:
Minni (45), plussa 2.11, HCG 3.11, ultra 22.12 :heart:
Kaipuu(xx), eka haaveissa, plussa 21.11.09, ultra 11.12 :heart:


Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009

 
Typyliiniä tosiaan täytyy ihailla hoidoissa jaksamisesta! 10 vuotta on tooooosi pitkä aika. En tiedä, kauanko olisin itse jaksanut. Toisaalta palauduin aika pian aina hoitojen jälkeen, mutta kyllähän se mielessä isona suruna oli, kun raskautta ei alkanut. Toivottavasti sinua nyt onnistaa! :hug:

Discoverylle jaksamista huomiseen! Toivottavasti loppuvuosi toisi ihanan yllätyksen! Ja eihän ne oireet tai oireettomuus kerro aina mitään. Toivotaan, että huominen olisi hyvä päivä. Testaatko itse vai veritestissäkö käyt?
 
Joo, pitkä on ollut aika Typyliinilla, mutta varmaan se yksi pikkuinen tyttö on auttanut jaksamaan ja uskomaan. Jaksa edelleen!!
Discovery, kaikki on puhunu noista oireista tai oireettomuuksista. Itse ainakin ajattelen et seuraavalla kerralla en niitä metsästä. Enkä tiiä onko pahempaa saada heti nega vai plussa ja sitten kuitenkin menettää se vauvan alku. Oma lääkäri lohdutteli kyllä vähän niinkuin Aliisaakin; on positiivista kun raskaus kuitenkin edes alkaa... enpä tiiä...sitten.Sulla on huomenna tosi jännää Discovery, pidän sulle peukkuja täällä ja muistakin tulla sit heti kertomaan ettei tarvitse meidän muiden jännitellä. Ja testaa heti aamusta ku se paras aika.TSEMPPIÄ!
 
Teekuppi kiittää teitä kaikkia tästä kohta loppuvasta vuodesta, kiitos tuesta ja onnitteluista ja pahoitteluista ja lohdutuksista ja kaikesta. Toivon meille kaikille onnellista tulevaa vuotta tämän lapsiasian suhteen, paljon plussia ja vauvoja.
Missähän se Vekara luuraa, onhan kaikki hyvin?
Discovery, joko testasit?
 
Teekuppi kiittää teitä kaikkia tästä kohta loppuvasta vuodesta, kiitos tuesta ja onnitteluista ja pahoitteluista ja lohdutuksista ja kaikesta. Toivon meille kaikille onnellista tulevaa vuotta tämän lapsiasian suhteen, paljon plussia ja vauvoja.
Missähän se Vekara luuraa, onhan kaikki hyvin?
Discovery, joko testasit?
 
Hyvää uutta vuotta tulin pikaisesti toivottamaan kaikille :hug: Uskomattoman määrän täältä on saanut tukea ja elänyt itse niin iloissa kuin suruissa muiden mukana.

Toivotaan todella ensi vuonna onnistumisia meille kaikille kelle se onnistuminen ei ole vielä tapahtunut!

Palaillaan seur kerran vuonna 2010!
 
ja toivon kaikille hyvää uutta vuotta ja sydämestäni toivon onnistumisia näissä raskaissa hoidoissa ja pettymyksissä!!

Niin meillä kun monella muullakin on takanaan pitkä hoitohistoria. Mies juuri kertoi, että hänellä alkoi jo loppusuoralla toivo hiipumaan. Mentiin eteenpäin jo rutiininomaisesti...siirtoa siirron perään. Mutta sitten tulikin se meidän kerta... yksi alkio päättikin jatkaa matkaa :D ...SINNIKKÄÄSTI alkuvaikeuksista huolimatta!!

Nyt onkin ajatukset jo helmikuussa, että millainen tyyppi sieltä on oikein tulossa :p !!

Palstalta olen ollut poissa pitkään jatkuneen flunssan vuoksi. Viisi viikkoa veti jaksamisen aivan minimiin, että mitään en saanut kirjoitetuksi. Joulu vietettiin rauhallisesti perheen parissa ja hyvät kirjat ovat olleet seuranani ;) !!

Nyt alkaa elämä taas voittaa ja vauva liikkuu ihan hyvin. Kontrollit kuitenkin jatkuu.

JUUNILLE lämpöset onnittelut vauvan syntymän johdosta :hug: !!!

Halit kaikille VEKARALTA ;)
 
Hyvää uutta vuotta kaikille ihanille palstalaisille !!!!
Tuokoon tuleva vuosi mukanaan rutkasti plussia ja vauvoja !!!!

Täällä odotellaan synnytystä :p Vauvat ovat jo isoja ja olo sen mukainen. Täysin uskomattomalta tuntuu edelleen, että kohta tuossa köllöttelee kaksi kääröä :heart: :heart:

Nöyrän kiitollisena tästä vuodesta Rudy ja rupsukat rv 38
 
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!
toivotaan paljon plussia ja vauvoja tulevalle vuodelle!
kiitokset kaikille tuesta,on ollu hienoa kun on voinu purkaa tänne tuntemuksia ja lukea myös muiden tilanteista.
ensi viikolla olis sitten ensimmäinen neuvola käynti :)

kaipuu rv 9+6
 

Yhteistyössä