Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiva kuulla Aliisa ! Ja tosi hyvä että saatte uudenlaisen lääkityksen kokeiluun.

Hilleville
pahoittelut, toivotaan, että jono etenis :) Ja kaikkien muidenkin osalta toivotaan tälle vuodelle paljon luovuttajia. Siitä pitäisi varmasti tehdä isompi numero, koska esim yks mun kaveri sanoi, että hän olis voinu luovuttaa ajat sitten, jos olis vaan ollut tietoinen asiasta.
 
Tungen tänne ketjuunne vinkkaamaan lahjasoluperhe-foorumista. Ehkä teistä joku onkin tuolla jo jäsenä, mutta lämpimästi tervetulleita olette ihan jokainen tähän ketjuun kuuluva mukaan myös tuonne foorumille.

Eli kyseessä on suljettu keskustelufoorumi, joka on tarkoitettu kaikille niille, jotka tarvitsevat lahjasoluja eli luovutettuja munasoluja, siittiöitä tai alkioita. Vertaistukea löytyy ihan varmasti.

Ja vaikka foorumin nimi on lahjasoluperheet, niin aivan yhtä tervetulleita mukaan ovat kaikki, jotka luovutettujen solujen kanssa ovat tekemisissä. Siis niin ne, joilla jo on lapsi(a) luovutetuilla soluilla kuin myös ne, jotka vasta suunnittelevat hoitoja lahjasoluilla. Ja tietysti myös hoidoissa ja raskaana olevat.

Tiivistettynä siis: jos koet kuuluvasi tähän ketjuun, olet lämpimästi tervetullut myös lahjasoluperhe-foorumille.

Jään odottelemaan sankoin joukoin uusia jäseniä foorumille. Tervetuloa mukaan! =)

-Marzie-
 
Sydänlämpöiset Onnentoivotukset tuoreelle kaksosten äidille!! Onpa ihanaa, jee!! :heart:

Mulla ei tuntemuksista ole tietoakaan. Usein jo unohdan koko homman päiväksi ja vasta lääkemuistutuksen ansiosta muistan koko asian. :)

Typyliinille tsemppiä siirron odotukseen! Kiva vaihe toi siirtoon pääsyn odottelu. hoitoihin!

Aliisalle onnenpotkuja tähän seuraavaan hoitoon! Loma on hyvä idea, on jotain kivaa mitä odotella ja saa muutakin ajattelemísta kuin nämä hoidot.

Kaikille oikein mukavaa viikon jatkoa ja hyviä vointeja! Toivottelee niiskunenäinen Tt :)
 
Tuplaonnittelut Rudylle ja ihanille vauvoille! :heart:
Varmasti nautit täysin rinnoin ;) heidän hoitamisestaan. Voikaa oikein hyvin!

Minä olen jonossa Graviditakseen (Helsingin uusin klinikka) aivan alkupäässä, mutta heillä ei vielä ole ollut luovuttajia..

Matsalu, kiitos toivotuksesta. :heart: Elämäniloa ja kaikkea hyvää sinullekin miehesi kanssa!

Enpä nyt lupaa päivittää listaamme, koska ehdin käydä vähän harvemmin täällä, mutta kyllähän sitä kuka tahansa voi päivittää. Alkuperäinen ajatus olis, että siihen ei kaikkia yksityiskohtia laitettaisi, että se pysyisi mahdollisimman lyhyenä. Tämän pinon alussa on pidempi lista, siihen sopii runoilla pidemmästikin.

Täällä vain odotellaan - mutta ilman vauvamahaa - valitettavasti. Ja eikös ympärillä vähän nuoremmat naiset raskaudu tuosta vaan.

Voikaa kaikki hyvin ja onnea hoidon juuri aloittaneelle Typyliinille!
Hillevi :wave:
 
Niin kiire koko ajan ettei meinaa ehtiä tänne kirjoitella.. Typyliinin kanssa mennään taas samaa tahtia.. ihan niin kuin mentiin silloin joskus aiemminkin :LOL: Tänään siis kp3 ja toinen lääkepv.. siirto tulee myöskin olemaan 3 tai 4.2.. tai riippuen nyt sitten, että limis kunnossa.. Anteeksi tämä lyhyt viesti... mut ei vaan ehdi pidempää..

Tsemppiä kaikille!
 
Ihana oli kuulla, että ALIISALLA ja TYPYLIINILLÄ on hoidot käynnistyneet ja pääsette piinailemaan yhdessä!! Typyliinille oli tarkoitus laittaa yv'tä aiemmin, mutta se jäi. Laitan nyt tulemaan.

Kovasti odotan, että HILLEVIN suunnalla jotain tapahtuisi. Pettymymykset ovat ikäviä ja olisi jo teidän aika päästä jatkamaan :hug: !!

NENNULIINI, mitäs sinne kuuluu? Miten olet jaksellut ja joko synnytys kovin mietityttää??

Terkkuja ja jaksamisia koko meidän poppoolle :hug: !!

Terkuin VEKARA ;)
 
Heippa kaikille!!

Onnea RUDY ja prinsessat!! Pontevat typyt sait!! Onneksi olkoon :heart:

Onnea piinistelijöille ja odottajille!!

Täällä kasvetaan ja pulloposket paisuu ;). Typy nyt jo 9 + vk neuvolassa 6kg ja n. 57cm, alkaa olla jo kantaminen :). Tissillä ja osin välillä korvikkeella..kun alkanu tapella tissiä vastaan. Epäily maitoallergiastakin,ens viikolla testit.

Hauskinta ku moni tuttu joka ei hoidoista tiedä sanoo "ompas paljon sun siskos lasten näköö jne.." :) eli tässä tullaan tähä mistä joskus täälläki keskusteltiin, että aina löydetään samoja piirteitä oli solut omia tai ei :)

Ihanaisia pakkaspäiviä kaikille!!

Kauniskuu ja typy pian 11vk
 
Huomenna siirto ja ennen sitä pitäis päättää yks vai kaks. Viidestä vain kaksi selviytyi sulatuksessa ja pitkässä viljelyssä. Toisaalta mahdollisuus on parempi. Toinen on erittäin hyvä eli top-alkio.



Rudylle onnea rupsukoiden syntymän johdosta !

Muille onnea hoitoihin !
 
Heipsan vaan kaikille tasapuolisesti!

Tänään olin limisultrassa ja huonoltahan siellä näytti :( Limis oli vaivaiset 7 mm. 10 päivää olen syönyt Zumenonia 4 tabua päivässä ja Estradot laastareita on ollut 150 mikrog ja vaihto 2:sti viikossa. Näyttäisi olevan todella surkea paksuuntumaan tuo mun limis. No, nyt Zumenoni lisätään 5 tabuun per päivä ja ensi perjantaina on uusi ultra. Siirto sitten ehkä 5.2. jos limis tuosta suostuu paksuuntumaan ja viimeiset 2 alkiota selviävät sulatuksesta.

Mitenkäs Discoveryn siirto meni? Montako laitettiin?

Rudylle valtavasti onnea tyttöjen syntymän johdosta!

-Dream73
 
älyttömän paljon onnea rudyn perheelle!! :flower:
dream uskoisin että ehtii sulla toi limis vielä viikon aikana paksuuntuun kun on vielä lääke määrää lisätty,minulla ei muistaakseni siirron aikana ollut kuin 8mm oli hiukan ohentunu aiemmasta kontrollista,siitä huolimata maha-asukki pysytteli hienosti matkassa.

kaipuu rv13+0
 

Yhteistyössä