Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iida-Karoliinalle paljon tsemppiä ja vauvaliimaa!! Mä en tajuu miten mä kestän ne piinapäivät..varmaan oon ku viulunkieli! Kunhan nyt maanantain siirtoon ensin..ja kiitos kun lisäsit mut sinne listalle, en ois itte varmaan ees osannu..
 
Hei kaikille ja ihanaa ja rauhallista pyhäinpäivää :)
Olen pitänyt hiukka hiljaiseloa tällä palstalla. Toki olen lukenyt ketjua melkein päivitäin ja onnittelut plussanneille ja haleja ei toivotun tuloksen saaneille.
Minusta olisi ihanaa, että myös he jotka ovat plussanneet jatkaisivat kirjottelua myös täällä meinaa he ovat juuri niitä keltä me saadaan sitä energiaa hoitoihin, että kyllä mekin voimme onnistua! Meillähän oli tilanne sellanen, että klinikka pitäisi valita ja mennä jonon hännille ja s-postia olenkin laittanut eri klinikoille ja tarkotus oli mennä alkuvuodesta sitten ensi käynnille. Niin ne suunnitelmat muuttuu.. Tuli meinaa klinikalta kirjettä perjantaina, että mitä tehdään meidän kakastetuille alkioille, olin ihan hämmentynyt sillä en muistanut yhtään että meillä on vielä pakkasessa huuruneniä, meinaa onhan tässä jokunen vuosi vierähtynyt ja 2012 oli pakastus sopimus umpeutunut mutta ne on vielä tallella kun soitin klinikalle ja niitä on vielä 6kpl Miten olen unohtanut koko homman, en muistanut yhtään. Mutta tää oli todella iloinen ja mielyttävä yllätys. Nyt voi minutkin lisätä listoille ja alku vuonna olis tarkotus sitten lähtee uuteen nousuun ja uudella fiiliksellä :) Olen kyllä varautunut, että vielä mennään jonon hännille ja fiilis on sellanen että miten nyt onnistuis, kun ei aikasemminkaan.. Mene ja tiedä. Nyt varmasti minuakin näette täällä ahkerana kirjottajana kun hoidoissa päästään alkuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
Tepsuttelija :onko plussa vahvistunut ? Onnea sille toivotan...
Iida-Karoliinalle oikein rauhallisia ja ihania piinapäiviä toivottelen :heart: Eihän sitä tosiaan tarvita kuin se yx ja tuo on sinnikäs sissi kun sulatuksesta selvinnyt.
Iitulla jännä päivä huomenna, toivottavasti kato ei ole kovin käynyt enää viikonloppuna, onnea siirtoon :heart:
Lueskelin tuossa, että marraskuussa onkin monta siirtoa tulossa, jännittää jokaisen puolesta.
RouvaK33:lle haluan toivottaa voimia ja tee seuraavassa siirrossa kuten itsestäsi tuntuu, vaikka sitä saikkua alkuun, koska raskaat nostelut kielletään ainenkin Tartossa heti alkuunsa. Vaikka eihän sille mitään voi jos ihan alussa kesken menee, mutta ei kannata turhia riskejä ottaa. En ole itse edes raskaita kauppakasseja suostunut kantamaan alkuun...
Luopumisen tuskaa tässä itse koen, tietoisesti, sillä viimeinen hoito meillä alkaa ja se on sitten siinä. Kaksi vuotta tulee tammikuussa täyteen tätä rumbaa ja ymmärrän vähän paremmin lapsettomien tuskaa, vaikka en itse lapseton olekaan. Mutta uskokaa, kyllä kaikki pettymykset koskettaa kovin, vaikka siellä kotona lapsia oliskin jo. Ei näihin hoitoihin kukaan ihan kevyin perustein lähde.

Jokaiselle toivottelen hyvää alkanutta marraskuuta ja loppuvuotta kohtihan tässä mennään. Jospa ehtisi tänne muutama plussa tulla ennen vuoden vaihdetta vielä, sitä toivotan kaikille :heart:

).( tässä olen joutunut miettimään, että blastot vai kolmen pv viljely ja päädyimme nyt kolmipäiväisiin, koska blastoksi asti selvisi viimeksi vain yksi. täähän voi olla osittain itsensä huijaamista, että saa enemmän kolmipäiväisiä (jos saa ?) ja kuitenkaan eivät jatka siitä eteenpäin. Voi kun mulla oliskin se ennustajan pallo...
 
Heippati vaan, ei tässä järjissään ja nahoissaan pysy kun siirtopäivä on huomenna. Muakin pelottaa kauheasti että selvisikö alkioita blastoiksi asti, kun ei yhtään tiedä. Aamulla klo.5 Pietarin junaan ja mitä jos siellä sitte sanovatkin ettei alkioita olekaan. Se olisi kamalaa! Edellisissä hoidoissa alkiot oli kolmipäiväisiä, joista sitten tyttö syntyikin. Mutta kai nyt seitsemästä pitäisi jotain jäljellä olla!?(sanokaa että kyllä pitäis..)
 
Hei kaikille pitkästä aikaa.
En ole jaksanut tulla palstalle lainkaan aikaan. Ensin oltiin niin kamalan kipeinä reili 2 viikkoa.
Raskausoireet oli lupaavia, mutta jotenkin kuvittelin niiden vielä asteittain päivä päivältä vahvistuvan vieläkin runsaimmiksi. Minusta niin ei ole tapahtunut, vaikka oireita toki edelleen on.
En enään jaksanut odottaa, että onko mahassa elämää vai ei ja menin pe kiireiseen ultraan.
Se oli kiireinen, koska minulla oli reumani vuoksi aika lääkäriin samassa yksityisessä paikassa kun minne sain ajan gynelle 15 minuuttia ennen reumalääkärin aikaa. Gyne ultrasi oikein vanhalla laitteella nopean kyselyn jälkeen. Kyseinen lääkäri on tuttu sairaalasta äitipolilta eli ihan hyvä tohtori pitäisi olla.
Näytti minulle vauvan. Ihana pieni toukka. En nähnyt sykettä, joten kysyin onko hän elossa. Lääkäri vastasi ettei osaa sanoa eli ei nähnyt sykettä hänkään. :(
Hän katsoi pikkuruista vain muutaman sekunnin ajan kunnes pysäytti kuvan ottaakseen mitat ja vauva oli mittoineen n.viikon nuorempi kun voisi olettaa. Toista hän ei edes etsinyt, ehkä oli niin selvää ettei toista vaan ole. Menin lukkoon enkä vaatinut etsimään enkä katsomaan enempää.
Kumminkin. Sain lähetteen sairaalan polille seurantaan. Keskeytynyt keskenmeno on kumminkin todennäköistä. On kai pieni mahku, että kiinnittyminen olisi tapahtunut viiveellä, mutta en halua itselleni sellaisia toiveita juuri antaa, koska tämä on jo nyt tarpeeksi kamalaa.
vauva vastasi siis viikkoja 6 0 tuolloin perjantaina eli tänään olisi 6 2 ja siirto oli 27.9.

Kun odotin toista lastani kävi niin, että rv 5 6 ei näkynyt mitään muuta kun lässähtänyt raskauspussi. Sain ajan kaavintaan jonne en mennyt. rv8 lääkäri ultrasi puoli tuntia ennen kuin löysi sykkeen ja vauva syntyi 37 4 hyvinvoivana eli viikotkaan eivät heittäneet. Mutta nyt jotenkin mietin voiko tuo toistua kun siirtopäivä tiedossa eli voiko viikonkaan heittoa olla?
On totta, että milli sinne tai tänne tekee vauvan ikään ison muutoksen päivissä.

Koitan henkisesti varautua tyhjennykseen, joka kuulemma edessä jos keskenmeno varmistuu. Yhtään tippaa en ole vuotanut eikä kipujakaan ole ollut. Kiukuttaa kun oma kroppa huijaa näin eikä anna merkkejä siitä ettei kaikki ole toivotusti.

Purkuleikkaus on sitten joulukuussa edessä sillä uuteen hoitoon en uskalla kun sokerit heittää näillä hormoneilla ihan liikaa. Meidän mahdollisuudet on siis kovin pienet enään ja mieli maassa.

Anteeksi pyydän kun en pysty kommentoimaan puhelimella muille. Olette ajatuksissani ja toivon silti muille kaikkea hyvää, parempaa onnea matkaanne kun esim täällä on nyt. Uusillekin lämpimästi tervetuloa. <3

Luen silti kuulumisianne ja tulen kertomaan mitä polilla sanotaan, kommentoin sitten samalla kun pääsen koneelle. Nyt itku on loputon...
 
Toivokkaat, aikamoinen tuo sinun tilanne! Ihan uskomatonta että noin on voinut tapahtua edellisen lapsesi kohdalla, että laittavat kaavintaan ja sitte löytyykin syke. Mitä jos nyt onkin sama tilanne? En ainakaan uskaltaisi tehdä mitään ennenkuin toinen lääkäri on katsonut tilanteen..jotenki tuntuu et koko ja viikot voi heitellä, kai se on niin mittaustilanteestakin kiinni. Ilmoittele miten kävi ja kauheasti toivon että asiat masussa olisi sittenkin hyvin!
 
Iida-Karoliinalle hyvää ja tarttuvaa vauvalimaa!!! Jännittäviä päiviä varmasti, mutta positiivisia ajatuksia!

Itu78 onnea ja rentoa oloa huomiselle siirrolle! Peukkuja pidän!!!

Toivokkaat olen aika sanaton. Niin toivon, että kaikki voisi olla hyvin! Heittojahan tulee jonkun verran. Tosi kamalaa tuo edellinen kokemuksesi, että kaavintaan vaan, vaikka tutkimus ei tarkka. Huh!

Täällä plussa vahva tänään. En ehdi huomenna verikokeeseen, vasta tiistaina ja ke:na saan vastauksen. Mutta joo, oireita tosiaan on. Monenlaisia, jota kummastelen, että tässä vaiheessa jo?! Olisi tosiaan aika pelottavaa, jos näitä oireta tässä paljon ja sitten loppuisi, kuten sanoit Toivokkaat. Äh, paljon saa pelätä vielä. Joka päivästä oltava kiitollinen. Mutta olen nyt jalat maassa tämän kanssa, kun niin tottunut, ettei kaikki mene kuten toivoisi. Uskallan puhua asiasta varmaan vasta helmikuussa, jos sinne pääsisin.

Onko täällä kukaan käyttänyt Fragmin-piikkejä? Pelottaa alkaa käyttää niitä huomenna... Tiedä kuinka pitkään niitä pitää piikitellä! Eikä mulla edes ole otettu sitä verenhyytymistekijää kokeella. Annettiin vaan ns. täsmälääke. Toivottavasti se olis sitten se! Muutenkin tulee mustelmia helposti, nyt vielä helpommin. Ja kallistakin on.

Pidetään täällä lippu korkealla meille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Toivokkaat, toivotaan parasta! Minä päivänä tuo ultra sulle tehtiin? Eihän kait nuo mitat ole kovin tarkkoja, kun voi niitä heittoja olla. Itsekin siitä stressasin, kun alkio oli muutaman päivän pienempi. Seuraavaksi sydänääniä kuunnellaan 21.11, sinne asti pitäisi jaksaa odotella...oireita kyllä on 24/7 kuvotus, muutaman kerran olen vain oksentanut, mutta oikein mitään ei jaksa eikä pysty tekemään :(, kun kaikki hajut etoo ja ei pysty mihinkään keskittymään.

Tepsuttelija, onnittelut plussasta!

Odottava73, menossa 8+3
 
Voi toivokkaat, toivotaan, että olisi mittausvirhettä ja se pieni sykekin sieltä löytyisi, pidän peukkuja :heart:
Ja plussaa pukkasi tepsuttelijalle :hug: jee, onnea ! Fragminia en oo pistellyt, mutta Klexanea kylläkin, alkanut parissa viime siirrossa jo ennen siirtoa. Vatsanahka menee mustelmille hyvin äkkiä ja kipeää tekee pistellä viikon jälkeen ( olen sh ja osaan kyllä pistää, mutta ei auta... )
Mitkäs on Iida-Karoliinan fiilikset? Onko testejä kaapissa?
Innolla odotan Iitun kuulumisia, monako blastoa saitte?

Kaikille ihanaa sateista maanantaita !
 
Viimeksi muokattu:

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)


johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: ensi vuonna uusi hoito


Hoito lähestyy


Iiitu78:2 IVF joista tyttö v.2000. Lahjasoluhoito, pikku kakkonen toiveissa. siirto 4.11,vko45
esemila: siirto 14.11
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 45/46
Paulanna: (40+) siirto vko 51
Unelma(ko)???

Piinistelijät
Tyyne73, Veritesti 29.10.2013.
Tepsuttelija,
Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, Veritesti 14.11

Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Toivokkaat
Odottava73 LA 13.6.2014


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iitu Odottelen myös jännityksellä miten meni?
).( Kotona ollan.. Vähän välillä pientä kuvotuksen tunnetta, vähän ehkä jotain tuntemusta alamasun kohilla on, sellaista pikku särkyä? Mutta mietä näistä tietää mitä ovat. Veri testi siis 14.11 minulla. Töihin jo torstaina pitäis, mielummin vain olisi nyt ja ottaisi levon kannalta.

Jäikö jotain tuolta päivitetyltä listalta pois?? Kertokaa kun en varma ole huomasiko kaikki..

Kiitos onnen toivotuksista, sitä samaa toivon teille kaikille muillekin.. sitä tarvitaa..
Tepsuttelija Joka laitetaan sinut plussaneisiin. Selvähän tuo jo taitaa olla että raskaana olet. Onnea vielä sinulle!!
 
Viimeksi muokattu:
Taas puhelimella väliaikatietoja. Matkaan parhaillaan kotiin sairaalareissulta. Lopputulos on nyt selvääkin selvempi. Kohdussa on 2 tyhjää sikiöpussia kalvoineen ja ruskuaispusseineen. Alkioita ei näy, ei näkynyt enään edes sitä toista. Ei ole varmuutta onko kyseessä tuulimuna vai keskeytynyt keskenmeno. Hcg oli 7800 eli jotain ois pitäny jo näkyä. Valmistelu tyhjennykseen aloitettu ja ke on itse tyhjennys sitten. Lääkkeet mukana ja saan olla tyhjennyksen ajan kotona jos kaikki menee ok.
5.12. aika purkuleikkuuseen,eikä sille ole gynen mukaan estettä. Nyt pitää elää tän yli ensin ja miettiä rauhassa mitä tehdä. Gynen mukaan uusi yritys ei ole sekään ajatuksena paha kunhan saan sokerit taas alas ensin. Aika näyttää...


Olen todella iloinen kun luin palstalle ilmaantuneista ilouutisista. Onnitteluni!!! Pelko ei auta eikä edistä mitään, joten nauttikaa pienistä ilonaiheista kaikella sillä mitä voitte. Pelko ei ole myöskään kielletty tunne, se on merkki siitä, että asia on tärkeä ja rakas. Älkää siis soimatko siitä myöskään itseänne, se kuuluu pakettiin. Se kuuluu vanhemmuuteen. Uskon, että kun sen hyväksyy niin muistaa myös iloita ja ilon on kaikki plussanneet ansainnutkin. Ja niitä plussia toivon lisää.

Minä alan keräämään nyt voimia tulevaan. Oman mummuni hautajaisia vietetään ensiviikolla ja nähtäväksi jää jaksanko osallistua niihin. Täällä elämä on siis ottanut, mutta pakostakin parempaa on edessäpäin myös tänne.
Positiivista on se, että jo ensimmäinen hoitokerta tuotti plussan ja siksi siitä olisi hyvä jatkaa.
 
Tepsuttelijalle vielä onskut plussasta! Toivokkaalle voimia..ja onnea tuleviin! Iida-Karoliina, meillä on veritesti sitte samana päivänä 14.11!!
Ja omaa napaa...hienosti meni siirto! Kaksi plastoa siirrettiin onnistuneesti. Miinusta ainoastaan se, ettei pakkaseen jäänyt mitään, nuo kaksi olivat ainoat, mutta kuulema "very beautifull embryos and good quality" joten toiveikkaana ollaan! Mutta yksi juttu mitä en tajunnu, lekuri selitti jotain että ne kaksi siirretään ja että ne on jotenkin "yhdessä", siis jotenkin kiinni toisissaan?! En siinä sitte tajunnu kysyy tarkemmin. Jotenkin vain kaksosraskauden riski pompsahti 10% sijasta 20% tai yli, joten liittyykö se jotenkin tuohon? Tarkoittaako se että ne kiinnittyy yhdessä tai sitte tippuvat kyydistä molemmat..onko joku kuullu moisesta? Monitorilla näytti mulle siirron jälkeen että siellä ovat, se oli sellanen yhtenäinen möykky.
Mutta. Mä en kestä näitä piinispäiviä! Joku sujuvanäppinen vois lisätä mut piinailijoihin, kiitoksia)
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)

johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: ensi vuonna uusi hoito


Hoito lähestyy


esemila: siirto 14.11
amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
Plastex, siirto viikolle 46/47
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS loka-marraskuun vaihteessa,vko 45/46
Paulanna: (40+) siirto vko 51
Unelma(ko)???

Piinistelijät
Iitu78, toinen, verikoe 14.11
Tepsuttelija,
Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, Veritesti 14.11

Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Odottava73 LA 13.6.2014


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Päivitin, en tiedä tuliko kaikki kuvat...
Toivokkaat :hug: , voi miten ikävää, koita jaksaa.
Iitulle rauhallisia piinapäiviä. Enpä ole kuullutkaan, että kaksi alkiota samassa ja että kaksosuus lisääntyisi, mielenkiintoista. Onnea plussaan :heart:
Kävipä teilläkin mieletön kato alkioiden kanssa, mutta eihän sitä tarvita kuin se yksi, sille peukkuja !
 
Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa/monesko lapsi
(ikä suluissa)

johkunen: (34) 2.endo-leikkaus+lahjamunasoluhoito
Burma: PAS tulossa jossain vaiheessa
Sufka
Pikkukintsu
vauva2014
Aurora73: (40) Ensimmäinen, 1 yritys, lahjasoluhoito. Esikoinen toiveissa.
Toivoton87(39),
johkuli 3 luovuttaja,lahjasoluhoito.
oivikki: ensi vuonna uusi hoito


Hoito lähestyy



amv: toinen, 4. yritys lahja-alkioilla,vko 46 Tarto
fanni_ (40+) 1 luovuttaja, 3.PAS,siirto vko 46, 12.11-13
esemila: siirto 14.11
Plastex, siirto viikolle 46/47
Paulanna: (40+) siirto vko 51
Unelma(ko)???
Toivokkaat

Piinistelijät
Iitu78, toinen, verikoe 14.11
Tepsuttelija,
Iida-Karoliina (40+) 2 luovuttaja, 3 PAS, Veritesti 14.11


Plussanneet
(sydämet nähty ultrassa )
Nalletyttö LA 6.5.2014
Odottava73 LA 13.6.2014


:flower:Maaliin päässeet:flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, tyttö 3/2011
Tyyne73(36) haaveissa eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
Tuuttituulia
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (33) adoptiolasta odottamaan
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen




Ohjeita listan päivitykseen
Listan alapuolelta klikkaa "LAINAA"
Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista
Poista listan alusta ja lopusta hakaset pois ja lista alusta myös edellisen päivittäjän nimimerkki.
Siis kaikki se joka on ekojen hakasten sisällä!
Voit esikatsella muokkaamaasi listaa kun "likkaat" painiketta "muokkaa ja esikatsele".
Sitten lopuksi painat, "Lähetä"
Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
Rohkeasti kokeilemaan kaikki vaan...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Toivokkaat Olen pahoillani ikävistä uutisista. Muttta kuten itse jaksoit jo ajatella että hyvää oli se että ekalla kerralla jo jotain kuitenkin tapahtui. Onnea purkuleikkaukseen. Ja kaikkea hyvää tulevaan. Laitoin sinut listalle "pitää taukoa, odottelee hoitoa. Kerrothan kuitenkin miten kaikki etenee ja jatkuu nyt..
Iitu Kiva kun tosiaan sama testipäivä meillä. Piinaillaankin yhtä aikaa..
Tänään ei edes minulla huonoa oloa ole. Joten alkaa tuntua että ei tästä mitään tullut..
Sellainen lässähtynyt olo tila. Vaihtelee kyllä ja välillä vähän jaksaa toivoa. Testejä on kaapissa, mietin tekiskö huomenna yhden ja sillä aloittasi testailut..ei pety niinkään kun tietää mihin suuntaan on homma etenemässä..Parempi itselle niin.
 
Viimeksi muokattu:
Toivokkaat Jaksamisia, tiedän aika tarkalleen miltä tuntuu, syyskuun lopulla saman koin :'(

Tepsuttelija onnea plussasta, ihan mahtavaa!!!

Iitulle ja Iida-Karoliinalle tsemppiä piinailuun, tällä pidetään peukkuja plussan puolesta!=)

).(

Limisultrassa käyty tänään ja kaikki kunnossa. Siirtopäiväksi varmistui ensi tiistai 12.11. Mulla alkaa piinailu nyt, nimittäin sen suhteen selviääkö alkiomme sulatuksesta. Toivotaan, että siirtoon päästään :)

T. Fanni
 
Fanni, oliko teillä yksi alkio sulatuksessa vai useampi? Joo, kyllä tämä niin arpapeliltä tuntuu koko homma..yhtään ei tiiä kuinka käy ja mikä on lopputulos vaikka kuinka olisi olosuhteet hyvät ja otolliset.
 
Ei tosiaan tiedä.iitu Ja hermo peliä myös kun ja jos pitkään hoitoja tehdään..Aika rampa olo on lopulta. Itse aika väsynyt olen. Vaan pitää yrittää toivoa kuitenkin , niin kauan kun hoitoja jatkaa. Miksikä sitä muuten niitä tekisi.
Fanni_ Nyt toivotaan että sukatus onnistuu hyvin. Meillä tosiaan 2 selvisi yksi. mutta hyvä kun oma kuitenkin selvisi, ei tarvittu sitä alkio adoptiota, mihin oltiin jo varauduttu. Minua kanssa kiinnostaa monta teillä vielä pakastimessa?
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on pakkasessa enää tämä yksi. Ensimmäinen luovuttaja siis kyseessä ja saimme häneltä 4 kpl 8-soluista alkioita 3 päivän viljelyllä. Tähän mennessä on sulatettu ja siirretty 3 krt yksitellen tuloksena 2 kemiallista raskautta ja tämä viimeisin, joka rv 10+ todettiin keskeytynyt keskenmeno. Lääkärini mukaan sulatuksen onnistumisprosentti on n. 90%, joten olen varautunut siihenkin, ettei onnistu. Sillekään ei voi sitten mitään. Sitten täytyy katsoa vain eteenpäin ja toivoa, että uusi luovuttaja löytyy jossain vaiheessa. :heart:
 

Yhteistyössä