Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Negaa tuli tänäänkin. Joten me jätetään taaksemme nämä jutut ja aletaan suunnittelemaan tulevaisuutta uudelleen. Me ollaan päätetty että adoptio tai sijaisperhe jutut ei ole meitä varten. Mutta stemppiä teille kaikille tulevaisuuteen. Jospa muilla olisi ollut parempi onni. Ja munkin täytyy varmaan opetella nauttimaan siitä että saanhan olla äitipuoli.. Sitä oleminen on tällä hetkellä todella vaikeaa mut eiköhän tää tästä.
 
Vauva2014 pääsee pian ultraan, kiva! Pyhät meni nopeesti ja vihdoin alkoi menkatkin, kp 4, mutta en nyt yhtään tajua voiko tuota lääkitysohjetta enää noudattaa samalla kaavalla, aloitin kyllä e-pillerit kp1 ohjeen mukaan..mutta ne pitäis jo 30.12 lopettaa ja tulla vuoto, ei kai se nyt taas voi sitte tulla! Ja sit alkais limiksen kasvatus. Laitoin meiliä lääkärille joka toivottavasti vastaa pian..on lomalla johki loppukuuhun asti. Pelkäänpä että siirtopäivä siirtyy ku menkatkin siirtyi..
 
Iitu78: paljonko sulla menkat myöhässä? Lyhyeltä kyllä tuntuu, että kohta taas uusi vuoto, mistäs sitä tulis??? Toivottavasti saat lääkärin pian kiinni :) ja siirto onnistuu sitten oli se sitten tammikuu tai helmikuu. Raastavaa, jos kaikki ei mene kuten pitäisi, mutta kyllähän ne yleensä järjestyy sitten.

).( ei edelleenkään mitään, siis ei mitään tuntemuksia, kuin vain tuo nokka tukossa, vatsalla ei mitään, ei koko aikana. Mutta oireisiin en luota, on ollut jos mitä ja negaa on ollut. Luottavaisin mielin kyllä olen, miksi surra jotain mitä ei ole toteen käynyt. Katsotaan sitten testipäivänä.

Paulanna pp 6
 
Eilen illalla alkoi vuoto! Hiukan tuli kirkasta ja vähän pieniä hyytymiä ja särki tunnin verran. Tänään todella todella vähän ruskeaa vuotoa. Tultiin tänään mun vanhempien luo ja kävin päivystyksessä. Ei löytynyt dopplerilla sykettä. Kirjoitti lähetteen keskussairaalaan siltä varalta että tilanne muuttuu. Jänskättää. Huominen on vapaata, saa nähdä kuinka käy.
Tein yöllä testin ja näytti plussaa.... Vaikka voihan testi näyttää plussaa jonkin aikaa km:n jälkeen. Klinikalla sanoivat ennen lomaa että ei pienestä vuodosta kannata huolestua mutta kyllä viime yönä tuli nukuttua vähänlaisesti....

Viikkoja 5 + 2

En vielä lopeta kuitenkaan lääkkeitä tässä vaiheessa...
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti ei ole keskenmeno vauva2014. Täällähän moni kirjoitellut vuodoista ( siksi onkin hyvä, että raskautuneet myös tänne kirjoittelee ) ja raskaus jatkunut silti. Kyllä näihin hoitoihin tuntuu vuodotkin paljon herkemmin kuuluvan. Pidän peukkuja ja toivon, että kaikki hyvin sinulla ja kyytiläisellä. Sykehän ei vielä noilla viikoilla näy ultrassa minun käsittääkseni, eikös vasta viikolla 6 suunnilleen, jotta siitä ei huolta kannata kantaa...
Hengessä mukana ja tule kertomaan kuulumisia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
täällä tosiaan oli niukkaa vuotoa ensin melkein koko ajan ja sitten viikko positiivisesta testistä noin samoilla viikoilla sinun kanssa vauva2014 :) todettiin hcgarvon ja vielä kuitenkin ultran kauttae karu totuus. täällä ainakaan mitään ei tehty sen eteen kuin hoettu joka suunnalta niin alussa niin alussa jos tullakseen ulos tulee ei mitään tehtävissä ja eihän ollutkaan... toivon todella sydämmestäni että sinulla harmitonta vuotoa mikä näihin kuuluu, elä lopeta lääkkeitä ennen. jos jaksat kertoilehan kuulumisia vauva2014
 
Viimeksi muokattu:
vauva2014 Minullakin oli vuotoa alussa ja todella kovia supistuksia. Niin kovia, että lääkärikin oli satavarma, että on menossa kesken. Sykettä ei tosiaan oikein tahdo nähdä kuin vasta viikolla 6, muista kuinka itsekin jouduin odottelemaan että saan varmuuden. Paljon tsemppiä ja jaksamista sinulle! Parasta toivotaan!

Vekkuliina 10+4
 
Vauva2014, toivotaan että kaikki hyvin!
Koskas Paulanna aikoo testailla)
Täytyy kyllä sanoa että on tuolla Pietarissa uskomaton palvelu, lääkäri vastasi eilen illalla varmaan tunnin sisällä mun meiliin, vaikka sielläkin kai jonkinlainen pyhäpäivä! Ei kuulema haittaa, vaik kierto näin myöhässä, samoilla ohjeilla mennään. Kai se lääkitys sit niinku korjaa..Mulla tosiaan puolitoista viikkoa oli menkat myöhässä ja vaik ne ois silloin tullu ku piti, musta tuntui oudon lyhyeltä. Mut kai se sitte näinkin onnistuu se limiksen kasvatus..
 
Minulla on ollut myös vuotoja, tosin alku meni ilman niitä, ja alkoivat vasta tuossa vähän myöhemmässä vaiheessa. Isoimmat pelot koin 11+5 ja 12+3, kun vuosin ihan lorottamalla ja isoja hyytymiä. Nyt on ollut vain kerran seksin jälkeen pieni vuoto, joka kyllä oli ihan selkeästi limakalvoilta peräisin.

Toivottavasti vauva2014, kaikki on hyvin <3, siihen on kuitenkin kaikki mahdollisuudet! Oliko sinulla mitkä hcg:t?

Paulannan puolesta myös kovasti jännäilen, milloin aiot testailla?

Vekkuliinalla on myös jo kivasti viikkoja :)

Täällä tosiaan muutoin sujunut hyvin viime viikot vuotojen jälkeen, paitsi että voin edelleen todella huonosti :/. Alun pieni painonnousu on vaihtunut toiseen suuntaan, eli nyt olen laihtunut parisen kiloa, kun en kerta kaikkiaan pysty syömään kovin paljon. Sokerirasitustestissä paastoarvo oli hieman koholla, joten sitä sitten seuraillaan. Verenpaineet ovat onneksi laskeneet kun lopetin zumenonit. Kyllä vieläkin on epävarma olo siitä, että voiko kaikki mennä hyvin, mutta yritän elää päivä kerrallaan...

Odottava73 ja PikkuTyyppi 16+0
 
Kiitos teille tsempeistä <3
En ole yöllä tai nyt aamupäivällä onneksi vuotanut. Jos nyt ei mitään erikoista tapahdu niin menen maanantaina töihin ja kokeilen siellä jos dopplerilla löytyisi syke. Ostan kyllä kotiin dopplerin jos tältä löytyy syke. Ei tarvitsisi sitten huolestua vuodoista ja liikkeistä jos syke kuuluu.
Täällä pikkupaikan TK-päivystyksessä ei ottaneet eilen hcg:tä. Ja sehän on jonkin aikaa keskenmenon jälkeen koholla...
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Kiva kuulla vekkuliinan ja odottavan kuulumisia, olette jo hyvillä viikoilal :heart:
Mukavaa, että iitun lääkäri vastaili jo, ei tarvii sinun turhaan hermoilla.
Hyvä, että vauvan vuodot loppunut, toivotaan kaiken sujuvan hyvin.

En testaa ainenkaan vielä, mulla kaksipäiväiset alkiot ja tänään vasta pp 7. En ole testejä ostanut, mutta voihan olla, että hätäisyys nostaa viikonloppuna päätään ja apteekkiin on mentävä, vielä hermot pitää :LOL: Mulla on jotenkin levollinen olo.
 
vauva jospa kaikki kuitenkin vuodosta huolimatta on hyvin. Hyvä kun nyt ei ole vuotanut. Aika monella tuntuu olevan näissä hoidoissa vuotoja ja ne kyllä säikäyttää aina. Se on ihan selväkin.
Vekkuliina Kiva lukea että nyt siellä kaikki hyvin. ja viikot kertyy.
samoin jo viikkoja hyvin siellä odottavalla meneepä aika nopeaan.
Paulanna seesteinen olo on mukava. noin kun jaksaa olla hermoilematta ja myös testailematta.

Oma napa: Vastaus kirjettä odottelen nyt Puolasta edelleen, pyhinä eivät noita varmaan laittele ja hyvä niin kun pyhät on pyhiä kaikille. Pitkä kierto nyt tuntuu olevan minulla, 34d tänään. tein jopa r-testin kun piti varmistaa tilanne. Pitäisi mennä röngten kuvaan vaan en nyt ole uskaltanut(jo yhdessä oli käytävä, kun varvas murtui ja kuvattiin).
Hailukka viivan paikka oli. Testi oli apteekin oma. Onko jollain kokemusta niistä näkyykö niissä aina joku semmonen? Ja kuuluuko kenties vaihdevuosiin voimakas paha olo? Ei pitäisi olla mitään vaihdevuosia vielä edes. Nyt aamulla meinasin jo halata pyttyä, niin pahaolo oli. Nyt parempi jo. Kumma tää roppa, ei ota tästä selkoa. Nyt tietenkin haluaisi että kierto pysyisi mahdollisimman tasaisena. Ja uusi hoito sitten alkaisi mahdollisemman helposti.
 
  • Tykkää
Reactions: Odottava73
I-K, onpas jännää, ilmoittele lisää! Meillä ainakaan ei apteekin testissä näkyny minkäänlaista viirua..
Odottava, kyllä tosiaan aika menee kovaa vauhtia (paitsi tietenkin itse Odottajan aika on pitkä..) ja sulla jo viikot noin hyvillä malleilla!
 
I-K, vastasin joskus muutama viikko sitten sun yksityisviestiin mutta taidan olla niin huono tätä käyttämään että tulikohan se sulle ikinä? Koska äsken kun katsoin noita viestejä, ei lähetetyissä ollut yhtään viestejä vaikka olen ainakin muutamaan vastannutkin..Emmä tajua miten saan sählättyä näiden kanssa...
 
Vauva 2014 toivottavasti vuoto pysyykin jatkossa poissa.

Paulanna jännäilen tulostasi,hyvä strategia, että ei ole testejä käsillä.

Odottava toivottavasti pahaolo hellittää tai pysyty ainankin pitämään syömiset sisällä. Itsellä jatkui pahoinvointi synnytykseen asti. Tosin vika kolmannes oli jo helpompaa, mutta etova olo poistui vasta synnytystä seuraavaan aamuna, se aamupala maistui taivaalleiselle.

I-K jännää, olisipa yllätys +, minulla on ollut useissa viivatesteissä viivanpaikkoja vuosien aikana, onko ollut yritystä kiinnittyä vai ei sitä en osaa sanoa. Toivoattavasti olisi ihana ylläri :D

itu ihanaa, että sait vastauksen noin pian.
 
Viimeksi muokattu:
I-K mulla oli haaleaakin haaleampi haamunen ja plussahan se oli :) Kyseessä nimenomaan apteekin oma testi. Negat on ollu selkeitä negoja, ei mitään toisen viivan kohdalla vaikka kuinka kääntelisi. Peukut pystyssä!

Paulannalle myös kaikki maailman tsemppi! Toivottavasti nyt tärppää!

10+5
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33

Yhteistyössä