Lupasin ukolle seksiä 3kk:n tauon jälkeen. Lähti pikavauhtia laittaan lasta nukkumaan :D

  • Viestiketjun aloittaja Pillipiiparipimppa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harrastaa seksiä 3kk:n tauon jälkeen ja mies lähtee nukkumaan ja eukko tulee koneelle, thats it ;D
Teillä varmaan maataan karhunturkilla takkatulen loimussa juomassa shampanjaa ja syömässä mansikoita ja vannotaan ikuisen rakkauden valoja? :heart: :heart:
.
Kuulostat aika katkeralta viestilläs. Hahhaha.
 
vieras "pihtari"
Illalla sitten päätin kokeilla seksiä 2,5kk tauon jälkeen. Alapää todellakin kuin sahara. Kirveli ja poltti öljystä huolimatta :( Itse en kokenut minkäänlaista nautintoa moisesta..
Imetän 2,5kk ikäistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mun mies ei ees haluis mitään säälipillua...
Ei minunkaan mieheni. Enkä mä haluaisi säälimunaa.

Sitäpaitsi, voihan toista jelppiä muutenkin kuin antamalla pillua vaikkei yhtään haluaisi.
Peesi tälle mut sanon myös et kyllä mä annan joskus jos on ollut pitkä tauko vaikka ei tekis mieli, eikä se ole säälipimppaa vaan ihan toisen iloseks tekemistä. Tää maailma kun ei pyöri pelkästään mun ympärillä vaan otan miehen tarpeet kaikin puolin huomioon kuten mieskin mun. Meillä mies sattuu olemaan aktiivisempi ja halukkaampi sänkyhommien puolella.
Meilläkin on joskus niin, että miehen tekisi mieli, ja mua ei oikein huvittaisi. Silloin saatan antaa miehelle mahdollisuuden, sen sijaan että vain sähähtäisin että en halua, mee pois äläkä lääpi: halitaan, pusitaan, ollaan lähekkäin, ja vaikka homma alkoi siitä että mies halusi ja minä en, niin se päätyy siihen että kumpikin haluaa ja molemmat ollaan sen jälkeen tyytyväisiä :)
Mutta joskus taas ei tee mieli halien ja pusujen jälkeenkään (ja joskus ei tee mieli edes halata tai pussata), ja silloin en anna. Ei mies silloin ottaisikaan, kukapa normaali mies haluaisi panna vastahakoista vaimoa... :/ . Mutta kuten jo totesin, on muitakin keinoja tyydyttää mies kuin se pimpan antaminen.
 
Pillipiiparipimppa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harrastaa seksiä 3kk:n tauon jälkeen ja mies lähtee nukkumaan ja eukko tulee koneelle, thats it ;D
Teillä varmaan maataan karhunturkilla takkatulen loimussa juomassa shampanjaa ja syömässä mansikoita ja vannotaan ikuisen rakkauden valoja? :heart: :heart:
.
Kuulostat aika katkeralta viestilläs. Hahhaha.
Olishan tuotakin kiva kokeilla, mutta onneksi on haleja ja suukkoja joka päivä, joten en ole katkera.
 
Pillipiiparipimppa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras "pihtari":
Illalla sitten päätin kokeilla seksiä 2,5kk tauon jälkeen. Alapää todellakin kuin sahara. Kirveli ja poltti öljystä huolimatta :( Itse en kokenut minkäänlaista nautintoa moisesta..
Imetän 2,5kk ikäistä.
Kokeilepa sitä Ovestinia!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harrastaa seksiä 3kk:n tauon jälkeen ja mies lähtee nukkumaan ja eukko tulee koneelle, thats it ;D
Teillä varmaan maataan karhunturkilla takkatulen loimussa juomassa shampanjaa ja syömässä mansikoita ja vannotaan ikuisen rakkauden valoja? :heart: :heart:
.
Kuulostat aika katkeralta viestilläs. Hahhaha.
Olishan tuotakin kiva kokeilla, mutta onneksi on haleja ja suukkoja joka päivä, joten en ole katkera.
Et ymmärtänyt, niin antaa olla.
 
meillä molemmat antaa vaik ei niin hirveesti haluis. Joskus vaimo saattaa sanoa että häntä ei nappaa mut senkus nussit :D JA siks mä rakastan sitä naista. Sitäpaitsi yli 50% näistäkin hetkistä kun vaimo on muuten vaan antanut niin hän on kuitenkin sitten syttynyt ja pyytänyt etten laukeiskaa heti vaan jatkasin...mikä lopulta meneeki siihen että oon ite ensin "JOUTUNUT" tyydyttämään vaimoni :D ennen kuin saan mitä itse alkujaan tulin hakemaan - seksuaalisen tyydytyksen. Ei oma käsi korvaa pillun himoa. Joskus on vaan saatava naista ja onneks itellä on rakastava vaimo joka ei tee numeroa pillustaan.
Meille yhdessä eläminen tarkoittaa sitä, että olemme antaneet mielemme, sydämemme, lahjamme ja vartalomme toistemme iloksi.

Täällä jotain kritisoitiin kun joku sanoi antavansa miehelle ruokaa kun tällä on nälkä ja vettä kun tällä on jano ja pillua kun tätä panettaa. Heti joku kuittaa että vertaatko seksiä elämää ylläpitäviin tekijöihin. Voi hevovv.*** eihän yhtäläisyys ollut se miten nämä on verrattavissa toisiinsa vaan siihen, että rakastavassa parisuhteessa kohdataan ja hyväksytään kumppanin tarpeet ja siitä, hyvä naiset, muodostuu parisuhteessa se olo, että olet rakastettu ja sinä rakastat.

Nyt saatte sitten jatkaa vaikka vaimoni haukkumista siitä samasta syystä josta minä häntä rakastan ja koen haluavani antaa hänelle vastahellyyteni, huolenpitoni ja oman rakkauteni.


 
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
meillä molemmat antaa vaik ei niin hirveesti haluis. Joskus vaimo saattaa sanoa että häntä ei nappaa mut senkus nussit :D JA siks mä rakastan sitä naista.
Oi, miten vahvalla pohjalla rakkautesi onkaan :heart:
Rakastat häntä siksi, että hän antaa sinun nussia, vaikkei hänen tee mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
meillä molemmat antaa vaik ei niin hirveesti haluis. Joskus vaimo saattaa sanoa että häntä ei nappaa mut senkus nussit :D JA siks mä rakastan sitä naista.
Oi, miten vahvalla pohjalla rakkautesi onkaan :heart:
Rakastat häntä siksi, että hän antaa sinun nussia, vaikkei hänen tee mieli.
Ajattelitko tosiaan, että tämä on ainoa syy?
Minä en. Se on yksi monista syistä jotka tukee mun rakkautta häntä kohtaan ja pitää sitä elossa. Tarkoitin sitä, että mä automaattisesti palautan sen hänelle sisäsyntyisenä rakkautena. En voi sille mitään. ANteeksi, että seksin saaminen ja antaminen herättää minussa rakkauden tunteita.





 
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
meillä molemmat antaa vaik ei niin hirveesti haluis. Joskus vaimo saattaa sanoa että häntä ei nappaa mut senkus nussit :D JA siks mä rakastan sitä naista.
Oi, miten vahvalla pohjalla rakkautesi onkaan :heart:
Rakastat häntä siksi, että hän antaa sinun nussia, vaikkei hänen tee mieli.
Ajattelitko tosiaan, että tämä on ainoa syy?
Minä en. Se on yksi monista syistä jotka tukee mun rakkautta häntä kohtaan ja pitää sitä elossa. Tarkoitin sitä, että mä automaattisesti palautan sen hänelle sisäsyntyisenä rakkautena. En voi sille mitään. ANteeksi, että seksin saaminen ja antaminen herättää minussa rakkauden tunteita.
No en ajattele :D
Tuo lause vaan iski silmiin, ja sarvet kasvoi päähän...sori :ashamed:
Seksi on tärkeä asia myös meidän suhteessa, ja toisen osapuolen huomioonottaminen (oli kyse sitten seksistä, kotitöistä tai vaikkapa ruoanlaitosta) on asia, joka ylläpitää rakkautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maamikki. Katson ihaillen sellaisia pariskuntia, jotka selviävät karikoista toisiaan tukien. Nämä liitot pitää koossa aito rakkaus, se, että välitetään toisen tunteista.

En pidä minään liittoa, joka on kestänyt kauan mutta vain siksi, että molemmilla puolisoilla on tiedossa se uhka että toinen pettää ellei seksiä tipu.

Seksikumppani on seksikumppani. Mielummin jaan loppuelämäni sellaisen ihmisen kanssa joka kunnioittaa ja arvostaa myös sisintäni, tunteitani, minua.
tämän allekirjoitan ihan täysin.
 
Mä ymmärrän ton seksin tippumattomuuden mikäli sille tosiaan on hyvä syy. Haluttomuus ei ole mielestäni hyvä syy pidemmän päälle vaan se on ongelma koska yleisesti ottaen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen kuuluu nimenomaan parisuhteeseen.
Jos elämän kumppanini sanoisi jatkuvasti että on haluton eikä halua minua haluamatta edes muutosta siihen, silloin katsoisin sen silkaksi rakkaudettomuudeksi ja haluttomuudeksi ylipäätään kohdata mun tarpeet. Seuraamus siitä ois että vähitellen mä kylmenisin ja haluaisin pois suhteesta koska mulle suhde merkitsee nimenomaan asetelmaa jossa tarpeet kohdataan, hyväksytään ja täytetään ilman että toisen tarvetta arvotettas toisen yli.

Me ei koskaan voida puolison puolesta päättää mitkä heidän tarpeensa ovat. Siksi tässä pitää vallita tasa-arvo ja kumpikin saa määritellä mitkä ovat ne asiat jotka saavat tuntemaan itsensä rakastetuksi ja välitetyksi.
:heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä näen tässä asian aivan toisin kuin Maamikki. Minusta on oikeasti lähinnä surullista jos suhteessa PITÄÄ antaa velvollisuudesta. Kerran olen sen synnytyksen jälkeen tehnyt ja MOLEMMILLE jäi paska mieli koska mies huomasi. Ei ole tapana teeskennellä. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja meidän suhteeseen kuuluu se, että välillä on paljon seksiä ja välillä vähän. Pisin tauko on ollut kylläkin "vain" reilu kuukausi mutta tosi hurjalta kuulostaa että pitkässä suhteessa jo 3 kk päästä saisi mennä vieraisiin pilaamaan oman suhteensa vain seksin takia. Meillä se on osa parisuhdetta, kyseessä ei olekaan seksisuhde. Ennen synnytystä oli päivittäin, nyt ehkä kerran kuussa mutta eiköpähän se tästä taas kunhan vauva kasvaa ja imetys loppuu. Ei mene meidän suhde pilalle vaikka joskus on vähemmänkin.
Hyvä kirjoitus.
 
Mun mielestä on olemassa kolmenlaista haluttomuutta:

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta haluaisi haluta seksiä: tällainen on usein ohimenevä vaihe (syynä voi olla vaikka fyysinen väsymys, tai hormonaaliset syyt esim. imetyksen takia).

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta ei edes haluaisi haluta seksiä, eikä siis ole aikeissa tehdä haluttomuudelleen mitään.

-Sellaista, että ei halua seksiä oman puolisonsa kanssa, mutta jonkun toisen kanssa kyllä.

Ensiksimainittu ei mun mielestä ole kovin suuri ongelma, tai ainakin siihen on olemassa ratkaisu. Kakkonen ja kolmonen onkin jo vakavampia juttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä on olemassa kolmenlaista haluttomuutta:

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta haluaisi haluta seksiä: tällainen on usein ohimenevä vaihe (syynä voi olla vaikka fyysinen väsymys, tai hormonaaliset syyt esim. imetyksen takia).

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta ei edes haluaisi haluta seksiä, eikä siis ole aikeissa tehdä haluttomuudelleen mitään.

-Sellaista, että ei halua seksiä oman puolisonsa kanssa, mutta jonkun toisen kanssa kyllä.

Ensiksimainittu ei mun mielestä ole kovin suuri ongelma, tai ainakin siihen on olemassa ratkaisu. Kakkonen ja kolmonen onkin jo vakavampia juttuja.
Juuri näin. Ja parisuhteen liima on se seksi ja erotiikka suhteessa. Ei tärkein, mutta liima kumminkin :)
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Mä ymmärrän ton seksin tippumattomuuden mikäli sille tosiaan on hyvä syy. Haluttomuus ei ole mielestäni hyvä syy pidemmän päälle vaan se on ongelma koska yleisesti ottaen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen kuuluu nimenomaan parisuhteeseen.
Jos elämän kumppanini sanoisi jatkuvasti että on haluton eikä halua minua haluamatta edes muutosta siihen, silloin katsoisin sen silkaksi rakkaudettomuudeksi ja haluttomuudeksi ylipäätään kohdata mun tarpeet. Seuraamus siitä ois että vähitellen mä kylmenisin ja haluaisin pois suhteesta koska mulle suhde merkitsee nimenomaan asetelmaa jossa tarpeet kohdataan, hyväksytään ja täytetään ilman että toisen tarvetta arvotettas toisen yli.

Me ei koskaan voida puolison puolesta päättää mitkä heidän tarpeensa ovat. Siksi tässä pitää vallita tasa-arvo ja kumpikin saa määritellä mitkä ovat ne asiat jotka saavat tuntemaan itsensä rakastetuksi ja välitetyksi.
:heart: :heart:
Pakko oli tulla vielä kurkkaamaan eilisen jälkeen mitä tänne oli kirjoiteltu.

Tää kiltistituhman kirjoitus, oli hyvä kirjoitus!

En tosiaan voi minäkään voi puolisoni puolesta päättää hänen halujaan ja tarpeitaan, mutta koska parisuhteessa eletään (yhdessä 6 vuotta), niin kultainen keskitie olisi löydyttävä. Mutta sitä ei voi välttämättä löytää, jos asioista ei voida koskaan keskustella! Monesti olen keskustelua koittanut, mutta se ei kanna hedelmää kuin hetkeksi. Ja juuri tämän 'unohtamisen' vuoksi en enää edes tarjoa itseäni hänelle, koska en halua tulla enää torjutuksi. Enkä myöskään halua, että minulle annetaan, jos toisella ei ole innostusta siihen. En siis halua mitään sääliseksiä. Mutta haluaisin mieheni edes joskus ajattelevan minua. Hän kyllä tietää, että haluaisin läheisyyttä useammin kuin kuukauden-puolentoista välein...

Ei minullakaan niin jumalattomia haluja ole hänen kalsareitaan pestä monesti viikossa, mutta pesen ne, koska välitän hänestä. Ei hänellekään puhtaat kalsarit elintärkeät ole (kun tuolla joku vertasi, että seksin puuttuminen ei ole kuolemaksi).

Toivoisin vaan, että parisuhteessa toisen kunnioittaminen, auttaminen ja tyytyväiseksi tekeminen olisi se pääasia.

On meillä kaveripariskuntia, joissa rouva mollaa miehensä seksitaitoja ihan julkisesti. Minä en näistä asioista kavereilleni ole puhunut (ja täälläkin kirjoitan näistä vain harmaana), koska en halua miestäni mustamaalata heidän silmissään. Toivoisin vaan, että joskus miehenikin näistä asioista haluaisi kanssani puhua.

Aina ei vaan näköjään seksuaalisesti yhtä aktiiviset parisuhteissa kohtaa...


 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä on olemassa kolmenlaista haluttomuutta:

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta haluaisi haluta seksiä: tällainen on usein ohimenevä vaihe (syynä voi olla vaikka fyysinen väsymys, tai hormonaaliset syyt esim. imetyksen takia).

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta ei edes haluaisi haluta seksiä, eikä siis ole aikeissa tehdä haluttomuudelleen mitään.

-Sellaista, että ei halua seksiä oman puolisonsa kanssa, mutta jonkun toisen kanssa kyllä.

Ensiksimainittu ei mun mielestä ole kovin suuri ongelma, tai ainakin siihen on olemassa ratkaisu. Kakkonen ja kolmonen onkin jo vakavampia juttuja.
Erittäin totta.

Ja yleensä meilläkin on niin, että vaikka aluksi ei aina haluaisikaan, niin jos antaa itselleen ja miehelle mahdollisuuden, niin kivaa se on kumminkin ja jälkeenpäin on hyvä mieli. Seksi on sellanen juttu, että se ei huvita jos jos ajattelee koko ajan muita asioita. Pitää ensin päästä siihen mielentilaan, että ajatuksissa on vain se seksi ja se mies, että alkaa tehdä mieli.
 
ihana kuulla/lukea ettei ole ainoa "pihtaaja" :kieh:
mä en edes kehtaa sanoa milloin täällä sitä elämää ollut, enään ei edes ahdista itseä tämä- miestä senkin edestä :ashamed:
pian 4kk ikäistä vauvaa imetän edelleen ja halut aivan hukassa. siis täysin. ei paljon naurata kyllä.. :/
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä on olemassa kolmenlaista haluttomuutta:

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta haluaisi haluta seksiä: tällainen on usein ohimenevä vaihe (syynä voi olla vaikka fyysinen väsymys, tai hormonaaliset syyt esim. imetyksen takia).

-Sellaista, että ei halua seksiä, mutta ei edes haluaisi haluta seksiä, eikä siis ole aikeissa tehdä haluttomuudelleen mitään.

-Sellaista, että ei halua seksiä oman puolisonsa kanssa, mutta jonkun toisen kanssa kyllä.

Ensiksimainittu ei mun mielestä ole kovin suuri ongelma, tai ainakin siihen on olemassa ratkaisu. Kakkonen ja kolmonen onkin jo vakavampia juttuja.
Lisään vielä neljännen..eli haluaisi seksiä oman miehen kanssa, mutta henkisesti välit ovat niin huonot, että seksistä tulee henkisesti paha olo. Siis kun ei ole muuta kuin seksiä.

Ehkä joku samassa tilanteessa oleva ymmärtää mitä tarkoitan.
 

Yhteistyössä