Maaimanloppuko se nyt lähestyy? Naiset tappelevat keskenään vähän joka ketjussa!

  • Viestiketjun aloittaja lopun ajat
  • Ensimmäinen viesti
lopun ajat
Naiset tappelevat aina, varsinkin tuntemattomat tykkäävät tehdä niin keskenään. Ei siihen mitään maailman loppua tartte.
Mustia tarkoitin erityisesti nyt, eihän harmaiden sukupuolia voi kuin arvailla

En ole ennen huomannut että 0oo0 tappelee AivanSamaa ja ...pirkkoa vastaan niinkuin eilisiltana

Ja 50mummeli haistatteli aiheetta Ecolle tosi tylysti.

Tuomarina sanon että eilisen häviäjät on 0oo0 (hourupäinen suvakki) ja 50mummeli (oli väärässä itkijäveteraanimummosta, ja voisi juosta rollaattorillaan huumorintajun joskus kiinni, jos sitä nyt koskaan on ollutkaan?)

Kiitokset muille mainituille, eli voittajille :)

ap, joka ei ole mikään aktiiviketjulainen

Ja nyt: zzzzzzzzzzzz
 
vierailija
Jokainen on ihan pihalla kun eivät suostu näkemään kuin oman näkökantansa.

Veteraani jutusta olen vain sitämieltä että turha uutinen koko pa*ka, ja nämä veteraanit itse eivät olleet siihen syyllisiä.
 
Mustia tarkoitin erityisesti nyt, eihän harmaiden sukupuolia voi kuin arvailla

En ole ennen huomannut että 0oo0 tappelee AivanSamaa ja ...pirkkoa vastaan niinkuin eilisiltana

Ja 50mummeli haistatteli aiheetta Ecolle tosi tylysti.

Tuomarina sanon että eilisen häviäjät on 0oo0 (hourupäinen suvakki) ja 50mummeli (oli väärässä itkijäveteraanimummosta, ja voisi juosta rollaattorillaan huumorintajun joskus kiinni, jos sitä nyt koskaan on ollutkaan?)

Kiitokset muille mainituille, eli voittajille :)

ap, joka ei ole mikään aktiiviketjulainen

Ja nyt: zzzzzzzzzzzz
Sanottakoon nyt näin, että minusta tappelu on aika eri asia kuin olla erimieltä jostakin asiasta.

Erimieltä saa olla ja pitääkin olla. Eihän täällä olis mitään järkeä keskustella mistään, jos kaikki nyökyttelisi ja omaisi samat näkemykset.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Zariza
vierailija
No tä sun reaktiohan on ihan perinteinen kateusreaktio, että kateellisena sitä sitten ajatellaan muiden syövän eineksiä abc:n pesupaikan takana... :ROFLMAO:

(y)(y)(y)(y)
Kyllä mä sen verran tiedän teillä joulumieltä, tunnelmaa ja yritystä olevan, että istutte siellä ABC:lla ihan sisätiloissa.

Jokanen teidän muksu saa lahjaksi wunderbaumin, ilmaisen heijastimen ja poletin minkä voi työntää ostoskärryihin. Teineille tupakkaa ja kaljaa.
:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tappelu, tappelu, rinkiä, rinkiä
Vieläkö ne näin huutaa koulujen pihoilla?
Siihen aikaan kun minä koulua kävin, suurten nälkävuosien jälkeen, tuo oli yleisenä tapana välitunnilla.
Aika kultaa muistot, parantaa mustuneet, silmät ja lopettaa nenäverenvuodon.
Kaikki ne päivät vaihtaisin ilomielin pois.
Jatkakaa tappelua palstalla, ei se ketään satuta.
Paitsi tietenkin vihapuhetta etsivää gestapoa, mutta valkoiset saavat tapella keskenään aivan rauhassa. Siihen jopa kannustetaan :)
 
Mä en ole laittanut vuosiin, enkä koe siitä pienintäkään syyllisyyttä.
No just.
Ja piparitkin ostat varppina valmiina. Piparkakkutalo tehdään pahvista, laatikot tulee saarioiselta ja lahjaksi annetaan vain kylmää käteistä, sen sijaan, että tuntikaupalla rynnitään Jumbossa etsimässä jotain, mitä lapsi ei sitten edes halua.
Perkele, helppohan se silloin on kehuskella :devil:
 

Yhteistyössä