Maaimanloppuko se nyt lähestyy? Naiset tappelevat keskenään vähän joka ketjussa!

  • Viestiketjun aloittaja lopun ajat
  • Ensimmäinen viesti
No just.
Ja piparitkin ostat varppina valmiina. Piparkakkutalo tehdään pahvista, laatikot tulee saarioiselta ja lahjaksi annetaan vain kylmää käteistä, sen sijaan, että tuntikaupalla rynnitään Jumbossa etsimässä jotain, mitä lapsi ei sitten edes halua.
Perkele, helppohan se silloin on kehuskella :devil:
Äläs nyt. Itse viljelin viljat ja jauhoin ne jauhoksi pyöritellen myllynkiviä. Voin kirnusin ja hakkasin puut leivinuunin lämmittämiseksi. Mummille nypläsin pitsiliinan, Lapsille maalasin posliiniastiastot ja miehelle kudoin sukat.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Vai meniköhän se kuitenkaan ihan justiinsa noin?
 
Mä aina muistelen että sä oot nainen.
KÄÄK:confused:

En oo mutta tykkään kovasti :love:

Mistäs moinen, sähän tiesit upouutena täällä mun nikin alkuperänkin, tai sitten ymmärsin väärin?

Olikohan se pisterouva ...... tai sitten AS joka tituleerasi mut ns jännämieheksi, joka titteli otetaan kaikesta huolimatta kiitollisesti vastaan

*vaikken olekaan tatuoitu poninhäntä-harrikkakuski joka ryöstelee pankkeja ja hakkaa vaimoja ja ohikulkijoita huvikseen*
 
KÄÄK:confused:

En oo mutta tykkään kovasti :love:

Mistäs moinen, sähän tiesit upouutena täällä mun nikin alkuperänkin, tai sitten ymmärsin väärin?

Olikohan se pisterouva ...... tai sitten AS joka tituleerasi mut ns jännämieheksi, joka titteli otetaan kaikesta huolimatta kiitollisesti vastaan

*vaikken olekaan tatuoitu poninhäntä-harrikkakuski joka ryöstelee pankkeja ja hakkaa vaimoja ja ohikulkijoita huvikseen*
No ku et kertonu olevas mies. :D
 
KÄÄK:confused:

En oo mutta tykkään kovasti :love:

Mistäs moinen, sähän tiesit upouutena täällä mun nikin alkuperänkin, tai sitten ymmärsin väärin?

Olikohan se pisterouva ...... tai sitten AS joka tituleerasi mut ns jännämieheksi, joka titteli otetaan kaikesta huolimatta kiitollisesti vastaan

*vaikken olekaan tatuoitu poninhäntä-harrikkakuski joka ryöstelee pankkeja ja hakkaa vaimoja ja ohikulkijoita huvikseen*
Kyllä mäkin luulin sua pitkään naiseks, taisin tajuta sen asian vasta n. pari-kolme viikkoo sitten:)
 
Kyllä mäkin luulin sua pitkään naiseks, taisin tajuta sen asian vasta n. pari-kolme viikkoo sitten:)
KÄ-KÄ-KÄÄÄÄÄÄK :eek: :(

*rupeaa kasvattamaan poninhäntää & risupartaa, juomaan viinaa ja polttamaan tupakkia & kärventämään tatskoja itselleen ja ostaa harrikan ja siihen nyt joulukuussa nastarenkaatkin, ja alkaa ryösteleen pankkeja ja hakkaa..., hmm, no nyrkkeilysäkkejä tällä kertaa vaan *
 

Yhteistyössä