Maaliskuun inssiläiset

greippi
moi maalispiinaajat, kellään kokemusta tiputteluvuodosta? pp 2 alkoi tiputtelemaan sekaisin uutta ja vanhaa verta ja myös pp3 tiputteli ja aloitin samana iltana luget jotka sitten 'vaimensivat' vuodon. 2 kuukautta peräjälkeen hormoneja napaan on tainnut sekoittaa oman toiminnan? pistin viime viikon ke pregnylin, onko se aiheuttanut tiputtelua kellään?

G pp5
 
täällä kans nyt toinen inssi käyty. on ollut miehellä tapahtumarikas päivä :) meinas käydä jo niin että inssiä ei oltais tehty kun ei keretty toimittaa simppoja paikalle kun 1,5h aikasemmin inssiä. mutta loppu hyvin kaikki hyvin.. tällä kertaa simppoja oli normaali määrä mikä oli HIENO suoritus ukolta, olen niin ylpeä :D siellä oli munis vielä paikallaan mutta ihan puhkeamaisillaan. teki hiukkasen kipeetä senkin takia.
 
Morjens!

Minä pinouduin jo aikaa sitten, mutta olen hiihtolomaillut netin ulottumattomissa...

Meillä alkaa olla tosi jännät paikat tokan inssin osilta. Olen piikitellyt Menopuria jo neljä päivää ja colmejakin syötiin ne tavalliset viisi päivää. Mahtavat vaihdevuosivaivat olen saanut aikaiseksi...Unta riittää vain muutama tunti yössä ja kuumat allot ovat kuin viiskymppisillä tädeillä konsanaan. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Tänään menen toiseen ultraan tarkastamaan tilanteen. Tiistain ultrassa oli vasemmalla kaksi 12mm follikkelia ja oikealla 12mm ja 11mm. Tänään ratkeaa päästäänkö perjantaina yrittämään inssiä. Lääkäri ei aikonut neljällä follikkelilla aloittaa, joten nyt toivotaan varpaatkin ristissä, että 11millinen olisi pysähtynyt.

Yritetään nyt kaiki tsempata tisiamme ja rukoilla, että näissä maaliskuun insseistä tulis kaikille plussaa! Kaikkien piikittelyjen ja hormoonihirviöintien jälkeen me oltais jo ansaittu se! Vai mitä siskot? :saint:

Lääkärini mukaan positiivisella asenteella on suuri merkitys näissä hommissa, joten kaivakaahan kirveet kaivosta ja hymyä suupieliin. Kyllä me tästä vielä päästään vaippoja vaihtamaan. B)
 
Mä olen AIVAN SEKAISIN :D enkä tiedä mitä tehdä ja minne mennä ja mitä ihmettä. Piti aloitella Menopuri, mutta lääkärin ohjeesta ostin vielä raskaustestin, sen markkinoiden halvimman- ettei menen turhaan rahaa. Se nyt sitten näyttikin aamulla kahta viivaa!!!!!!!! Mun on nyt varmaan lähdettävä saikulle loppupäiväksi, apteekin kautta ja investoitava pariin muuhunkin testitikkuun. Tämä ei nyt vaan uppoa mun päähän, ei sitten niin millään, kaikkien mahdollisuuksien vastaista. Just eilen laskeskelin että millon se inssi sitten on, että koska mies ei ainakaan saa lähteä työreissuun ja ehditäänkö koeputkeen ennen kesätaukoa. Huh-huh!
 
Onnea Rouvakoo!! :hug: =) :flower: Ja onnea matkaan myös jo inssissä olleille!!

Täällä napattiin tänään neljännen päivän tuplaclomit, ja huomasin samalla jotain omituista; valkkaria tulee jo nyt.. :x ! Yleensä muutoinkin niukkojen menkkojen jälkeen ei tule tippaakaan mitään :xmas: Ehkä toi clomimäärän nostaminen yhdestä kahteen vaikuttaa? Onko kellekään käynyt samoin? =)
 
Kiitos.

Toivotan teille kaikille oikein paljon hyvää onnea ja jaksamista. Teillä kaikilla on erityispaikka mun sydämessä :hug:

On niin ihmeellistä että tässä kävi näin, varsinainen vahinko :LOL:
vaikea ymmärtää. Tätähän sitä ollaan vuosia odotettu, mutta puskista se sitten tuli kun oli tullakseen! Vielä on niin paljon mutkia matkassa, että ei tässä hehkuttamiseen ole varaa. Vaikka olette maailman ihanimpia kohtalotovereita niin silti toivon, että tämä oli nyt sitten tämän matkan pää.

Hengessä mukana, aina.
RvaKoo
 
Sienna74

Minäkin kävin eilen (perjantaina) ultrassa kp 10. Yksi 17 mm rakkula oli kehittymässä, muut pienempiä. Inssi aika annettiin maanantai aamulle. Tänään pitäisi pistää pregnyl, mutta kun alkoi jo nyt tuntumaan ovismerkkejä. Saapa nähdä meneekö maanantai liian pitkälle....
 
Tarvitsisin tukea/apuja koskien testauspäivää. Testasin pp14 negan ja kuten edelliselläkin kerralla lopetin luget siihen. Nyt oon pari päivää odotellut menkkoja mutta ei mitään kuulu. Aamusin on ollut kurkku kipeä ja rintoja aristaa mutta vain tosi vähän. Onko kukaan testannut ekaks negan joka olis sitten muuttunut plussaksi myöhemmin? Luulisin että tähän on vain tosi pieni mahdollisuus... epätoivoista olin jo niin varma että menkat alkais viimestään tänään. Mulla yleensä tosi kivuliaat menkat joten tiedän kyllä kun ovat alkamassa. Nyt vain tosi pieniä tuntemuksia vatsassa.
 
Ahistaa taas kovasti.... Ensinnäkin tuntuu että mun päälle on langennut superkirous. Näen joka puolella odottavia äitejä tai ihan pieniä vauvoja kun käyn kaupassa tms.. Eilenkin olimme ravintolassa niin siellä oli vanhemmat 5kuukauden ikäisen lapsen kanssa, olivat NIIN onnellisia. Ja vielä yks asiakas ylisti kuinka lapsi on isänsä näköinen... Särähti kovasti korvaan kun meille tehdään inssit luovutetuilla...
Ja toiseksi ahistaa sen uuden laen voimaan tuleminen. Jos ei ennen syyskuuta tärppää niin sitten täytyy unohtaa lapsihaaveet... Miten presidenttikin on niin ajattelematon?????
Olen yrittänyt olla ihan "coolisti" ja uskotella itselleni että asian on niin kuin ne on ja mulla on tähän asti kuitenkin ollut aina edes vähän toivoa mielessä. Mut jos nyt en ole raskautunut niin en tiedä mitä tehdä...
Hullua elämää!!!!!
Onneksi on tulossa kesä mutta sekin tulee olemaan raskas jos aletaan rakentamaan... Tulipas valitettua...
 
Sienna74
Ensimmäinen inssi on nyt sitten tehty. Rakkulakin oli vielä paikoillaan, vaikka pelkäsinkin sen jo ottaneen varaslädön viikonlopun tuntemuksien perusteella. Kokoakin oli komeat 23 mm. Limakalvon paksuus oli 10 mm. Paljonko teillä muilla on nämä 'strategiset mitat' olleet? Kävi sinänsä hienosti, että aamulla heti lääkäri tarkasti rakkulatilanteen, kun kerroin huolestani ovulaation tapahtuneen. (Ettei turhaan aleta siittiöitä pesemään.) Tallessa oli ja kun vajaa pari tuntia sen jälkeen inssi tehtiin, rakkula oli puhjennut! Taisi olla napakymppi ajoitus...
 
Aika mahtava ajoitus Sienna74. Toivottavasti nyt tärppää!

Mulla oli kans aamulla inssi..ei ultrattu enää tänään.
Mulla meni alamaha/munasarjat tosi kipeäksi muutama tunti inssin jälkeen. Vieläkin sattuu.. ei kestä mahaa painella ollenkaan. Onkohan tää ihan normaalia :/
 
Mulla taisi nyt sitten piinailut loppua tähän.Eipähän tartte ainakaan kärvistellä ja pohtia kuviteltuja raskausoireita enää loppuviikkoa...

Inssistä viikko, tänään kp21 ja aamulla otettiin progesteroni näyte. Klinikalta soittivat ja arvo oli vaivaiset 8 :/ joten ei varmaankaan toiveita kannata pitää yllä. Ei sitä kovasti toivottua "joulunyyttiä" ainakaan, 5 vuotta jo tuota ihmettä on rukoiltu....

Kyllä tämä oli taas sellanen romahdus, ja en tiedä enää mitä ajattelis. Miehellekin pitäis vielä illalla itku kurkussa kertoa nämä uutiset. Jotain on meillä pielessä ja pahasti. Munarakkuloita oli 3 isoa hienoa kypsymässä, ja limiskin oli 11mm. Simpoissa ei vikaa....ja nyt tämä.

Taidetaan siirtyä pohtimaan tulevaa ivf rumbaa tästä eteenpäin.

Kaikille maaliskuun inssiläisille parempaa tärppionnea ja plussa tuulia :flower:
 
greippi
Onnea RouvaK! :flower:, jos luet vielä näitä miten kauan teillä oli yritystä?
Dreamer, miksi ylipäätänsä inssin jälkeen otettiin verikoe? Sulla ei ilmeisesti ollut mitään lääkitystä tähän kiertoon? Sienna74:n tilanne kuulostaa tosi loistavalta. Nyt peukut pystyyn! Täällä piinailu jatkuu, vieläkin huolettaa se inssin jälkeinen vuoto. Nyt ei mitään oireita, ei yhtikäs mitään. Kroppa taitaa tottua kaikkiin piikkeihin. Ensi viikolla vasta saisi testailla. Tää toinen inssi on ollut henkisesti paljon helpompi, ekaan suhtautui paljon toiveikkaammin. Ehkä juuri siksi, kun toiveet eivät ole korkealla tämä menee jo rutiinilla. Jonkinlaista itsesuojelua kai. Sori urputus, en halua valaa keneenkään epätoivoa. Miehellekään ei voi puhua näistä tunnoista, hermostuu jos kokoajan valitan.

Palaillaan!
G
 
MoIkKa KaIkIlLe !!
mä kns liityn tähän pinoon , jos vaan sopii !? =)
meillä yritystä takana 2005 asti ja menimme tutkimuksiin reilun vuoden yrittämisen jälkeen .
tutkimuksissa tuli ilmi, että mun miehellä ei ole siittiötuotantoo ollenkaa.
( se oli meille todella kova paikka ) :'(

sitten vaan rupesimme miettimään tuota luovuttajaa ja päädyimme siihen.
olemme niin onnellisia , kun on luovuttajia , jotka antavat toisille ison lahjan.

nyt sitten olimme viime viikolla olimme ekassa hoidossa
(keinohedelmöitys luovutetuilla siittiöillä AID )

nyt vaan siten , saadaan vaan odottaa koska saadaan ruveta testailemaan. mulla on pp 5 vasta.

luin tota pinoo ja hokasin tosta luovuttajista .. siis onko se niin , et syyskuun jälkeen ei oo enää mitään mahiksia luovutetuilla ja missään ???

apua yhteenkö mun lapset jää!? jos ei siihenkään ?!
kertokaahan mulle vähä tarkemmin ressiähän tää tuppaa tulemaan ! :ashamed:

KAIKILLE ONNEA HOITOIHIN JA PLUSSIA !!! :hug:
 
Sienna 74
Joko Ihaa sulla on mahakivut hellittäny? Mulla on tänään tuntunut, että maha turpoaa kuin pullataikina eikä tahdo farkkuihin mahtua... Ne piikityksetköhän ne sai tämän aikaiseksi... Täytyy vaan jotenkin yrittää täällä töissä ähistä.. :) Eilen aloitin myös ne ällöttävät luget, puikko per ilta.
 
pupuvaimoke
Tilanne näkyisi nyt olevan sellainen, että Clomifenin nostaminen 2 tab/pvä aikaistaa ovista huomattavasti;
yhdellä tabulla ovis oli kp 19, ja nyt kp 11 tikutin apteekista ostetulla Unigroupin testillä kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa.
Testin ohjeiden mukaan haaleampi viivaa tarkoittaa lähestyvää ovista (yleensähän haalea viiva ei merkkaaa mitään). Seurantaultra olis torstaina kp 13. Kannattaisiko valmistautua siihen, että mies voi viedä näytteen jo torstai-aamulla ennen ultraa? Ihan varmuuden vuoksi, miestä saattaa olla hyvä ennalta varoittaa :)

Viivat oli nimittäin melkein yhtä vahvat, eli tod. näk. ovis on jo torstaina :ashamed:
 
Sienna74
:wave: missä kaikki luuraavat!? Millaisia tuntemuksia, monesko pp menossa..? Joko kohta joku pääsee testaileen? Itselläni vasta pp 3 enkä ainakaan vielä ole alkanut 'kuvittelemaan' kaikenlaisia raskausoireita. Tietysti toivon, että niitä kuitenkin tulisi... Paljonko Luget viivästyttää kuukautisia? Pitäisi hieman taktikoida ja laskea päiviä, jos ensi kuussa tulee uusi yritys. Viikonloput sotkee aika lailla...
 
moi kaikille!!

Täällä nyt pp9 menossa, kummosempia tuntemuksia ei ole ollu. Tiistaina pääsen testailemaan ellei täti sitä ennen ilmoita tulostaan. Onko clomit aikaistanu/pidentäny tädin tuloa? Mulla menossa ensimmäinen clomikuuri. Kertokaa kokemuksia!!
Piia!!! Miten sulla menee?

 
Heippa kaikille! :wave:
Tulin just ultrasta ja löytyihän sieltä yksi 19mm rakkula; saas nähdä meneekö viikonlopulle ja saanko jo tänään II-viivaa :snotty: Saattaahan olla, että pysyy maanantaihinkin asti =)
Minkäs kokoisena se irtosikaan?
 
Heippa kaikille! :wave:
Tulin just ultrasta ja löytyihän sieltä yksi 19mm rakkula; saas nähdä meneekö viikonlopulle ja saanko jo tänään II-viivaa :snotty: Saattaahan olla, että pysyy maanantaihinkin asti =)
Minkäs kokoisena se irtosikaan?
 

Yhteistyössä