Maaliskuun inssiläiset

Kiirus tulee joo, täytyy pupuilla ahkerasti ihan luomuna =) Onneksi miehessä ei ole mitään vikaa eikä mussakaan muuta kuin nämä laiskat munasarjat =)
..eli periaatteessa pitäisi onnistua "itsekin tehtynä"
:heart:

Tsempataan porukalla, koittakaahan jo piinavaiheessa olevat jaksaa!!
 
:'( kp1. Joo ei auttanut vaikka inssissä kaikki näytti hyvältä, täti yllätti ja ilmoitti jo pp9 itsestään. Harmitus on taas suuri. Vetäydyn nyt takavasemmalle seuraaviin menkkoihin asti keräämään taas voimia. Tässä kierrossa emme hoitoja saa kun klinikka kiinni.
Tsemppiä kaikille muille ja toivotaan että joku saa sen toivotun plussan.
 
Marika :hug: Tsemppiä!! Kannattaa yrittää hetken aikaa ajatella muuta ja tehdä itsestä mukavia asioita. Keksikää miehen kanssa vaikka jotain kivaa yhdessä :heart:

Täällä taitaa mennä inssi ohi, vaikka kahta viivaa ei tullut vielä tänään -> olo on tosin sellainen, että huomenna viimeistään.. maanantaina taitaa olla turhaa sitten enää mennä ruiskuttelemaan :ashamed:
 
Marikalle iso myötätunto :hug:

Täällä kans kp2. Täti tuli ja ryminällä, myöskin jo pp9 niinkuin viime inssissäkin. En nyt tiedä missä mättää, puskeeko oma hormonitoiminta läpi vai miten on. Tämän takia jouduin viikko inssistä käymään progesteroni arvon mittauksessa, ja kovin matalalla se oli ( ei toivoakaan kiinnittymisestä tai muustakaan)

Ensi viikolla olis tarkoitus mennä keskustelemaan jatkosta.Pääsiäisen takia tähän kiertoon ei ole hoitoja odotettavissa. Meinattiin vaan lomailla, ja pupuillaan sitten luomuna ja stressivapaammin jos ei muuten :)


Olen jo henkisesti valmistautunut IVF hoitoihin.Odotan että päästäis kokeilee ennen kesälomia, jospa siitä olis meille toivoa. Usko meni kyllä inssillä plussaamiseen...

Piristäviä auringonsäteitä kaiklle
=)
 
moikka marika! ihan ekana iso :hug: sulle. miten se jo pp 9 tuli... voi voi.. minulla kans tänään pp 9. ja hyvin menee täällä. ainut on vaan aikas järkyttävä tissi kipu.. tai tarkemmin sanottuna nännit on kun tulessa. ja palelee niin #&%?$!*. ja oloo ei helpota kun siitepölyt on tulossa. mulla testaus keskiviikkona jos täti ei tule.
 
Sepä taas siitä tääläkin... Vanha kunnon täti siellä kolkuttelee, pp12, samanlaista "esivuotoa" kuin aina ennenkin, ei vielä kunnon menkkoja mutta arvata saattaa!!!!! Nyt kahden kuukauden tauko ja ahdistus vaan kasvaa mitä lähempänä syyskuu on..... On se niin väärin!!!!! Tällä hetkellä en näe mitään positiivista tässä asiassa -paitsi ehkä sen että lapsi ei synny joulukuussa eikä sen tarvitse siitä "kärsiä".. Mulle olis käynyt se joulukuukin ihan hyvin... Heh! :headwall:
 
:hug: tädin yllättämille!

Itse en ole vielä ovista bongannut, tänään kp 15 ja munis oli kp 13 kokoa 19mm. Olispahan kiva jos O:n bongais vasta huomenna, niin pääsis maanantaina inssiin :ashamed: Ollaan kyllä peuhailtu ahkerasti :xmas: :heart:

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
Kunhan oon saanut keittiön kaapit siivottua ja mies pykättyä mulle siivouskomeron, tulee kamut grillaamaan B)
 
huomenta kaikille! aikasemmin kirjotin tossa et jos täti ei tule niin testaus keskiviikkona, enpäs malttanut odottaa ja tein tänä aamuna testin..... ja MITÄ MUN SILMÄT NÄKEE.... testiin ilmestyy kaunis +. toki onhan viiva vielä haalea mutta niin tumma että sen erottaa selvästi. voikohan tuo edes olla mahollista.(on onnellinen jo salaa). täytynee vielä odotella keskiviikkoon ja soittaa labraan aika. :heart:
 
onnea piia :hug: !! Täällä on kanssa voittaja-olo, sain justiin bongattua oviksen, eli aamulla inssiin =) Pelättiin jo, että menee tämä kierto ohi tuon viikonlopun takia :ashamed: Mutta ei.. jesjesjes! :heart:
 
sanille
niin siitä uudesta laista jos käytetään lahja soluja niin syyskuun alusta lahjoittajien pitää olla rekisteröityjä eli lapsi saa aikanaan halutessaan tietää lahjoittajan tiedot paitsi jos on jo lahja soluilla saatu lapsi niin sille voi yrittää biologista sisarrusta 2010 asti siirtymäaika(rekisteröimätön lahjoittaja).

joku oli huolissaan että kun käytetään lahja soluja että miten sitten meillä ainakin monet sukulaiset kehunut että onpa niin isin näköinen poika ja lahja siittiöillä tehty että jokainen näkee mitä haluaa :hug:
 
Heippa vaan Ihaa! =)
Onkos sulla mitkä lääkkeet tuon inssin tukena? Itellä nyt ekaa kertaa luget.
Jostain syystä olen alkanut pelkäämään, ettei munis irtoa vaikka ovistesti näyttääkin hienosti plussaa :ashamed:
 
ja näinhän se oli että minä poistun hiljaa mutta onnellisena tästä pinosta. kyllähän se niin oli että minussa kasvaa pieni ihmisen alku =) en unohda teitä ja kyllä se teilläkin vielä tärppää.. plussa tuulia kaikille :hug:
 
Eli söin clomeja ja piikitin gonalia kahtena päivänä, sit vaan pregnyl..

Kauhistuttaa vähän kun follikkeleja oli monta isoa 13,14,16,ja 17mm oikealla ja vasemmalla yksi 17 millinen ja sit jokunen pienempi. Parikin lääkäriä mietti että mitä tehdään inssin suhteen..mut tehtiin se sit kuitenkin, siis sillon maanantaina. Luulen vaan että ovulaatio ehti mennä ohi viikonlopun aikana..aina sattuu huonosti tuo viikonloppu. Ei siis ultrattu enää inssipäivänä..
En ole kovin toiveikas siis raskautumisen suhteen.
 
Sienna74
Moi kaikille :wave: ja onneksi olkoon Piia! Jos vielä lueskelet näitä juttuja niin millaisella hoidolla sinulla tärppäsi? Oliko se toinen inssi? Itselläni menossa pp 9 eikä vieläkään mitään tuntemuksia. Tuntuu, että kaikilla jotka raskautuvat ovat vähintäänkin 'tissit tulessa' ennen plussaamista, joten alkaa tuntumaan että tämä yritys ei tainnut vielä onnistua... Useat plussanneet ovat tainneet jo pp 10 saada sen haalean viivan näkyviin, onko näin?
 
Hei kaikki,
vierailen tuolta odottajien puolelta muistuttamassa, että Sienna74 ja muut, älkää menettäkö toivoa vaikkei oireita ja tuntemuksia olisikaan! Minulla oli ekassa inssissä rinnat räjähdyspisteessä ja kaikki muutkin oireet, mutta ei tulosta. Toisella kertaa ihan eri tarina: jo ovis hämmästytti kun ei yhtään tuntunut siltä, että siellä mitään tapahtuisi, ja inssin jälkeenkään ei tuntunut miltään. Testasin negan pp14 ja samana päivänä alkoivat menkat - tai niin luulin! Tuhruilu ei kuitenkaan siitä sen kummemmaksi muuttunut, ja pp17 testasin uudestaan, plussan! Nyt meneillään 11. raskausviikko ja onnellinen mieli vaikka pahoinvointi onkin rankkaa.

Kyllä tekin kaikki vielä onnistutte, jaksakaa vaan uskoa, että piina aikanaan päättyy!
 
Myrtsi
Onnea Piia! :flower:

Kiitos vierailija sun kokemuksen jakamisesta! Toi oli mukava kuulla, että nega pp14 ja vieläpä "menkkojen" alkaminen muuttuikin plussaksi! Jos oot vielä langoilla, niin oliko sulla luget käytössä? Jos oli, niin lopetitko heti negaan vai jatkoitko vielä?

Entä onko muilla tietoa, miten myöhään plussa voi(/on realistista ajatella) inssi/luge-yhdistelmällä tulla vasta näkyviin?
 
Huomenta!

Tänään pp 3 \|O
Sain ajan verikokeeseen 11.4, eli varmasti silloin siis jo pitäisi näkyä mahdollinen raskaus. Todennäköisesti menkat ei kylläkään ole vielä silloin alkaneet, kun olen ymmärtänyt että luget saattaa pitkittää kiertoa? :ashamed:
 
Sienna74
Heips,
vierailijan kommentti loi kyllä toivoa tähän piinailuun. Tänään pp10. En kyllä tohdi vielä testailla. Väestöliitolta myivät laskua tehdessä testin mukaan, joten valmiina kyllä olisi odottamassa. Minulla kanssa luget, joten kuukautiset tulevat varmaan (jos ovat tullakseen) sitten kun lopetan niiden käytön (15 päiväksi niitä on) taikka jos sitä ennen teen negatestin :'( ja lopetan siihen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 11:37 Sienna74 kirjoitti:
Heips,
vierailijan kommentti loi kyllä toivoa tähän piinailuun. Tänään pp10. En kyllä tohdi vielä testailla. Väestöliitolta myivät laskua tehdessä testin mukaan, joten valmiina kyllä olisi odottamassa. Minulla kanssa luget, joten kuukautiset tulevat varmaan (jos ovat tullakseen) sitten kun lopetan niiden käytön (15 päiväksi niitä on) taikka jos sitä ennen teen negatestin :'( ja lopetan siihen.
Monentenako päivänä inssistä aloitit luget? =)
 

Yhteistyössä