Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Laretzkille onnea hyvistä ultrakuulumisista ja tytöstä! :flower:

Tiedettäisiinpä mekin jo oma lupauksemme. :) Oon nimittäin törmännyt ihaniiin poikien vaatteisiin, mutta en oo uskaltanu ostaa, jos sieltä oliskin mahdollisesti tyttö tulossa. :) Täytyy myöntää, et en ole edes hirveemmin tyttöjen vaatteita katsellukaan. :p En kyllä tykkää sellasista vaaleansinisistä ja vaaleanpunaisista, ärsyttävän hailakanvärisistä kuteista, kun ite rakastan kirkkaita ja selkeitä värejä! Välillä näkyy sellasia retrohenkisiä vauvanvaatteita, ja miusta ne on niin hyvin somia! :cool:
 
Samaa mieltä hopean kanssa. Vaikka tyttö tulossa niin mitään kauheita hailakoita pinkki unelmia ei meille tuu :)

Laretzki Onnea tyttölupauksesta! Ollaan samiksii ;)

hope Täällä kans alotettaan huomenna työt. En tosin oo saikulla ollu, ei vaan oo ollu töitä kun oon sijainen :)

kietasu mallin paidat on joo hyviä ja käteviä :)

suvun vauvan vaatteissa aika kattavasti ollu kaikkia kokoja :) Mut 50cm en osta..

Mitä mieltä ootte synnytysvalmennuksen tarpeellisuudesta?

kn ja tyyne 21+3
 
Päivää tännekkin.

Kylläpä kaikkia jännittää tuo rakenne ultra ja ei käy kieltäminen ettei muakin!!

SEESETEINEN KESKIRASKAUS ei ainakaan tänne oo tullu.. Vetäsin sunnuntaina hirveet pultit ukolle! Mulla jotenki palo käpy, olin justiisa puhunu miten saisin vähän hengähtää sunnuntaina esikosta, sain kirpparirahaa ja menin sitten kiertelemään. Odotti kotona yöpukuinen esikko ukon kera sohvalla syöden valkosella sohvalla ruokaa, ihan kun me ei oltas ikinä varjeltu sohvaa. Ruokia ei oltu korjattu pöydiltä, tiskikone oli päällä vaikka ohjelma oli ollu loppu jo kaikesta päätellen kauan aikaa sitte.. Roskat oli edelleen parvekkeella vaikka niistä lähtiessä sanoin... Aah, nää on pientä mutta tuntuu ettei toi mies oikee ajattele.
Kyllä se lauantaina aatteli kun ajatutti ittesä lastentarvikeliikkeeseen ja osti telakallisen kaukalon sieltä. Sitte se jäikin siihen...

No joo..Se siitä.

Masu:

Kasvaa ilmeisesti, talvitakki ei menny kiinni ja syystakki pinkeenä pyörin asioilla. Pieni on muksinut rauhallisesti, ilmeisen rauhallinen kun ei siellä sirkusta oo ollukkaan missään vaiheessa. Voisinkin kokeilla vähän rauhallisempaa versiota vauvasta välillä.
Mutta toi kävely alkaa olla kipeetä touhua!! Häpyluu vihoittelee ihan tajuttoman kipeesti. en saa käännettyä asentoja sängyssäkään ilman että sattuu..

JA mulla on HALIPULA, mä kaipaan ihan kauheesti hellyyttä, mutta mulla on ikävä kyllä aito suomalainen mies......:hug:

Neljä yötä rakenteeseen. Mä toivon tervettä muksua, pieni toive on sukupuolesta mutta ei saa, ei saa, muuten pettyy.. Mää tosiaan näin unta n. nelisen yötä sitten ja aamulla oli sekavat fiilikset. Mää olin synnyttämässä jossain salissa ja ihan nakuna. lääkäri totes vaan että tyttö tuli, onnea neljännestä tytöstä. kaikki pelästy siinä unessa kun heittäydyin kuin uhmaikäinen lattialle nakuna ja aloin parkumaan että taas tyttö, mä en haluuu... :LOL:

Tällästa:
Kengu 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttu83
Laretzki
Kiitos kaikille onnitteluista, jotenkin ollut niin hyvä fiilis aamun jäljiltä ettei hymy hyydy millään. Sitten vielä kun ei kerrota sukulaisille ja kavereille (muutamaa mun poikkeusta lukuunottamatta) niin on niin sellanen, minä tiedän jotain mitä sinä et.

punakaneli Mulla ei kyllä oo yhtään tyhjä fiilis, tuntuu että jollain tapaa tiedän pienestä enemmän nyt kun tiedän sukupuolen. Ja onhan tässä vaikka mitä odotettavaa, syntymä pituutta ja -painoa, sitä että saako vauva isänsä korvat ja kummalta näyttää enemmän. Itellä tosiaan on jotenkin täydempi olo nyt. Ja vaikka aika varmaksi ultraaja sanoi sukupuolen, niin kyllähän sen vasta todellisuudessa näkee sitten synnytyksen jälkeen. Kyllä mä tiedän näitä tarinoita luvatuista pojista ja tytöistä, mutta ollutkin sitten päinvastoin.

Pätkis Mun mielestä oli ihan normiultra, mutta enpä mä niistä hirvittävän paljon tiedäkään :D Mutta luulisin että normi oli. Meillä kyllä oli ihan huippu ultraajatäti, selitti niin tarkasti kaiken mitä se katsoi ja koko ajan ihasteli vauvaa ja oli itsekin ihan oikeasti innoissaan työstään.

Hopea Mäkin tykkään kirkkaista väreistä ihan sikana, ja vaikka nyt tiedänkin tytön olevan tulossa, en todellakaan aio alkaa hamstraamaan vaaleanpunaisia vaatteita, vaan ihan huoletta käytän niitä sinisiä ja turkooseja vaatteita mitä tuolla kapissa on valmiina. Tietty se nyt jonkin verran helpottaa kirppareillakin kiertelyä, ettei suoraan osta mitään mikä kirkuu oikein poikaa. Mutta meitin tyttö kyllä puetaan kaikkiin mahdollisiin väreihin vihreästä ruskeaan ja keltaisesta violettiin.

Niin, istukasta unohdinkin kirjottaa, että se on takana, kohdun yläosaan kaartuen, kaukana kohdunsuusta. Että oli ihan niinkuin arvelinkin, että kohtu on takana, kun niinkin aikaisin tuntenut esikoisen odottajana liikkeet kun olen tuntenut.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Oih, onnea Laretzki ja muut jo aiemmin käyneet hyvistä ultrakuulumisista!! :flower:

Oma ultrani lähestyy lähestymistään, huomenna pääsen vihdoinkin katsomaan pientä. Hui. :heart:

Täällä huolta on tuottanut esikon sairastelut. Kun yhdestä taudista selvittiin, niin iski jo uutta perään. Viikonlopun kunniaksi pojalle pukkasi kamala ihottuma kutisvine paukamineen, ja aloin sikiönkin takia pelkäämään, että mikä ihme rokko oikein on kyseessä. Onneksi osoittautui vain allergiseksi nokkosihottumaksi. Mutta oli kyllä pahan näköinen ja pikkumiehellä oli tuskaiset oltavat. Huokaus.

Jaahas, eipä tällä erää muuta! Palataan asiaan huomenissa. =)
 
Ruska: Mä en kokenut saavani synnytysvalmennuksesta mitään uutta tietoa tai erityistä hyötyä. Luin ne neuvolasta saadut vihkoset ja musta niissä oli kaikki tarpeellinen tieto. Netistäkin toki oli tullut luettua, samoin seurasin kaiken maailman synnytys ohjelmia.

Väreistä: Mä tykkään maanläheisistä, murretuista väreistä (niin omassa kuin tytön vaatteissa). Tykkään yhdistellä esim. harmaaseen, tummanvihreään tai ruskeaan pastellivärejä, esim. sopivassa suhteessa vaaleanpunaista tai turkoosia. Myös luumun violetti ja tumma kirsikka ovat mielestäni kauniita. Itselläni yhdistän myös mustaan murrettuja, mutta lapselle en oikein osaa mustaa laittaa. Kovin räikeistä väreistä tai retrosta en pukeutumisessa erityisemmin pidä. Vaaleat värit ovat myös kauniita, mutta eivät kovin käytännöllisiä ainakaan pienellä lapsella. Juuri löysin KappAhlista tytölle ihanan tumman vihreän takin, jossa on hieman vaaleanpunaista (mm. hupun sisäpinta) ja karvakaulus. Sanoin miehelle, että mäkin tahdon tuommoisen. Jos tulee poika, niin varmaan tulee suosittua puhtaita ja kirkkaita värejä (ei räikeitä) yhdistettynä esim. johonkin rauhallisempaan väriin, esim. ruskeaan tai tummansiniseen.

Sipsunen & SV 18+3
 
Viimeksi muokattu:
Ruska mä en jostain syystä koskaan kerennyt niihin valmennuksiin, mutta oon nyt miettinyt että menisin tällä kertaa kuitenki jos ne uudelleensynnyttäjän kelpuuttaa mukaan :D Onhan siellä varmasti hyvää infoa yms.

Onnea laretzkille hyvistä uutistista ja tyttölupauksesta :)

Onkos sulla Sunniee monelta se ultra to? Mä pääsen onneksi jo 8.45 sinne. Ei hermo varmaan kestäis myöhempää aikaa ja tiiän et edellinen yö tulee olemaan levoton :)

Onko muilla vielä menkkajuilinnan omaisia tuntemuksia? Mulla on nyt koko päivän ollu epämiellyttävää olotilaa tuossa vatsalla ja makuullaan olo helpottaa sitä.. toivottavasti olis jotain kasvuhommaa vaan.

H&mörrykkä 20+1
 
Täällä ollaan reissusta ystävän luota kotiuduttu. :) Ihanan rentouttava viikonloppu oli shoppailun ja tyttöjen juttujen merkeissä. En ehdi nyt lueskella kun oli niin monta sivua ehtinyt tulla juttuja tänne. Jotain kuitenkin nopeasti ehdin selailla.
Onnittelut Laretzkille ainakin hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! Samoin muillekin onnea, jos muita oli. :flower:

-ruska- Miten sulla jo nyt on synnytysvalmennus? Meillä on tammikuussa kun neuvolassa oli sitä mieltä, että marraskuun valmennus on liian aikasin meille. Itekin kyllä mieluummin meen vasta myöhemmin kun tuntuu niin kaukaiselta tuo synnytys, eikä osaa vielä siihen asennoitua.

Täällä kova jännitys päällä! Huomenna on meidän ultra klo. 13! Tulen sitten heti kyllä kertomaan uutisia teille!
Ai niin, mies osti mulle Bola-korun viime viikolla. Sellainen hopean värinen, jossa on kiehkuroita. Tosi nätti ja mun tyylinen! :) Kuuleeko vauva jo nyt ääniä?

Lilli88 & Pienokainen 18+4
 
Laretzki
pätkis Tuos kyllä näkyi kasvonpiirteet tosi hyvin, mutta nyt kun mietin, niin taitaa ne mun näkemät 3/4D kuvat olla ennemän "lihaisia". Siis tuos näkyi kyllä piirteet, mutta ne oli sellaset luurankomaiset...
 
Laretzkille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :heart:

Hayley mulla on jonku verran tuota menkkamaista jomotusta päivittäin. Ei kivaa, mut joka raskaudessa ollu joten siihen on vähän tottunu, toki se vähän mietityttää et mistä johtuu. Vauva kuitenkin liikkuu normaalisti eli se on ainaki hyvä merkki.

Parina päivänä musta on tuntunu siltä et vauvalla ois hikka, mut voikohan olla viel tässä vaiheessa? (rv 20+3) en muista missä vaiheessa alkoivat nuo edelliset vauvelit hikottelemaan.. :) Onko kukaan muu bongannu hikkaa mahasta?

Lilli88 Nuo bola - korut on tosi kivoja! Se et vauva kuulee sen mahaan ja sit ehkä rauhottuu samaan ääneen syntymänsä jälkeen, on kiva ajatus.

Synnytysvalmennusta en ole omalla kohdallani kokenut tarpeelliseksi, mutta varmasti siitä on joillekkin odottajille hyötyä!
 
Laretzki
syysmama miksei voisikin olla hikka, koska meidän vaavilla oli jo silloin np-ultrassa (joskus 12. viikolla) ihan selkeesti hikka, kun toinen hytkyi ylös alas. Tai näytti kyllä niin hirvittävästi hikalta, etten todellakaan osaa sanoa mitä muuta se olisi voinut olla.
 
Moi kaikille.
Oon lueskellut teidän juttuja, mut en oo nyt jaksanut kirjoitella kun ei mitään erikoista tässä tapahtunut..

Itse olen menossa perhevalmennukseen keskiviikkona :)
Ekan neuvolan jäkeen mulle ainakin tuli kirje postissa jossa kerrottiin tästä valmennuksesta..
Ei kai siitä mitään haittaa ensisynnyttäjälle ole :)
Kuulemma myös toisen ultran yhteydessä ainakin kättärillä pitää ilmaista halua, jos haluaa haikaranpesään synnyttämään. Siihen kuuluu myös synnytysvalmennusta...mikäli aiheet menevät perhevalmennuksen kanssa päällekäin, voi vissiin skipata toisen.

itähki, coco 18+3
 
Pööppis
Mulla on samat ajatukset kuin Hopealla, ja kanssa on jo tullut ostettuakin "poika" vaatteita, vaikka sieltä tuliski tyttö, niin mitä väliä pikkuvauvalle on minkä värisiä sen yllä olevat vaatteet on, varsinkin jos ollaan kotona.
Ja ite tykkään hirmusesti vihreän sävyistä (paitsi minttu), ruskeen sävyt, oranssi, turkoosi... mut sit tuntuu et oon allerginen vaaleenkeltaselle, vaaleenpunaselle ja valkoselle, tuntuu et ihan mitä muuta kuin ei niitä.
Ja sit on nii kumma juttu tän poikatunteen kanssa,et joka kerta jos sielunisilmillä nään vauvan köllimässä selälleen lattialla huovan päällä,nään että se kellistelee kikkelisillään. Siis ikinä en "nää" siinä tyttöö.
Mut katotaa vaan nii rakenteessa paljastuu et se on tyttö. Eli sa nähhä. En oo uskaltannu nyt aikoihin ostaakaan enää yhtäkään vaatetta tai muuta.
Ja sen korisängyn aion tehhä jostain omenanvihreen sävysestä kankaasta,et se sit käy kummalle vaan.

Hitsi olin tänään reipas :D Zumbasin puolisen tuntia ja sit kävin äsken 3km kävelyllä sykkeellä 105-110. Oon nyt käyttäny tota sykemittaria jonkin verran,et ku mul tuppaa toi syke hirmu helposti nousee liian korkeeks liikunnassa,et seuraan ettei nyt nouse.
Oon ollu hiton laiska lenkkeilemään tai jumppaamaan nyt raskausaikana,niin siks tää tän pvän juttu oli saavutus :D Pitääki pakottaa ittesä tekee nää jutut nyt joka pvä ja lisätä kävelyjen pituutta.
Viel ku sais ne ulkoiluhousut jotka mahtus mahan puolesta jalkaan...

Ainiin ja tulin niin iloseks kun tuli kirje tänään että saan veronpalautuksia, jopa niin paljon,et niil saan vauvansängyn ostettua ja pakolliset joululahjat! Ette uskokaan kuin iloseks tulin kun ei nää miun nykyset tulot päätä huimaa. Piti laina-asioista tänään pankkiinkin soittaa,et voisko saaha maksuvapautusta nyt kun oon päivärahoille jääny.
jos tähän tämän enempiä selvittelemättä sitten kuiskaan että oon tuleva yh-mutsi niin siks mulla on ollu nyt syksyllä vaikeeta monin tavoin monessa asiassa ja parisuhdeasioista lukemiset koitas skipata ylu,enkä oo vastaillu samoihin kysymyksiin kuin te muut... mutta ei siitä enempiä,jutellään yksityisviesteillä,jos joku haluaa jutskata aiheesta..


huomenna poksuu rv 20 :) :) :)


muoks:
oottekos jo hankkineet mitään tämmösiä?
Lastentarvike.net - NYT TOIMITUSKULUT 0€! – Tuote: Dani Elephant leikkimatto
ite sain kaverilta käytetyn lahjaksi, jossa on vilkkuvalot ja pelit ja vehkeet, tosi hieno. Ajattelin etsiä toisen jostain jos edullinen eteen tulee, niin on sitten olohuoneessakin omansa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
pitkästä aikaa tännekin jaksaa kirjoittaa, lukemassa olen käynyt teijän juttuja melkein joka päivä.=)

ensimmäiseksi onnea kaikille jotka ovat käyneet r-ultras ja saaneet ihanat tyttö-poika lupaukset.:flower:

pienet kommentit mihin nyt muistan;
joulu mä rakastan joulua ja kun on pieniä lapsia nii jotenki sitä fiilistelee vieläkin enemmän. mies ei ole ihan nii joulun perään ja kattoo aina pitkään ku yritän koristella talon kaikella joulu hömpötyksillä. ja joululauluja on turha melkein kuunnella ku se on kotona. mut onneks lapset fiilistelevät mun kaa.:) toisekseen jouluaatto ollaan aina vietetty miehen vanhemmilla ja nekään ei joulusta paljoa perusta, todella hyvää ruokaa sieltä saa mahansa täyteen ahmia, mut muuten se joulu tunnelma puuttuu kokonaan ja se porukka ku on vielä hiljaisempaa sakkia nii tulee jotenki latistunut olo... lapsilla on hauskaa ja pukki on joka kerta päässy tulee ni sehän on tärkein... pitää kattoa mitäs tää vuos keksis... varmaan kummiskin sinne taas, jos vaik ens vuonna ku oon kotona jaksais ite laittaa joulupöydän ja pyytää porukka tänne viettää aattoa nii ne saa tuta mitä se oikee joulu on!:p

istukka mulla se on takaseinämässä joten ei kumma et tunsin jo ajoissa liikkeet, ekas raskaudes oli sama juttu mutta tokassa raskaudessa oli edessä nii se laimensi niitä liikkeitä tosi hyvin. ultraajakin sano et se on takana nii mie vaa siihen et tiesinkin!

täälla on myös toinen jolla on halipula mies on ollu viime ajan tosi etäinen vaikka se ite väittää ihan muuta mut ei kyl paljoa ole viihtynyt mun lähellä... sit ku oon yrittänyt tivata et mikä vaivaa nii ei häntä mukamas mitään vaivaa. seksikään ei ole maistunut sille vaikka se olis semmonen joka vois vähän väliä ja nyt ku olen ollu kotona lasten kaa ku ne on ollu kipeitä nii ite olisin jaksanu enemmän kuin taas olen töis nii väsyttää enempi ja olen antanutkin vaikutteita sinne suuntaan nii ei, ja en mä jaksa olla se joka aina tekee aloitteen... eiks se halua enää mua... on jotenki nii yksinäinen olo...

synnytysvalmennus kävin esikoista oottaessa mutta en saanut siitä mitään irti. voihan jollakin käydä tuuri ja saada sieltä vaik uusia ystäviä.

pieni ongelmatilanne tytöltämme on useat ihmiset kyselleet et kumman toivoisit pikkusiskon vai -veljen, nii hän on aina toivonut pikkusiskoa, kerran kysyin siltä ku olin saanut tietää et poikaa mahollisesti ootetaan, jos se oliskin veli nii siihen tyttö vastas et ei yök! pojat ovat rumia ja tyhmiä. kaikkea ihmisten pitää kysellä lapsilta et ne alkaa miettii asioita... kiva yllätys sit tolle sairaalas... samaa mieskin on toivonut et tyttö tulis, ultran jälkeen heti kysyin et pettyikö se kovasti nii väitti kyl kiven kovaan et ei... mut ku se on ollu nii etäinen nii on miettinyt oliskohan tossakin osuutta asiaan... hankalaa tämä. itelle tää on kummiskin suuri aarre!

kysymys onko kellään tilannetta jossa lapset joutuvat jakaa huoneensa? Tää kolmas ku syntyy nii jossain vaihees tulee semmonen tilanne eteen et joutuu jompi kumpi lapsista huoneen jakoon, yks mahollisuus on jakaa meijän makuuhuone kaheksi huoneeksi mut niistä tulee sit aika pieniä huoneita jos tilanne sitä vaatii. Tästäkin asiasta tuttavat ja läheiset jaksoivat heti alkaa stressaa et mihin me aiotaa toi muks tunkee... sehän on meijän asia ja ongelma, mitä muiden pitää tehä siitä numeroa... itellä oli lapsena oma huone joten en osaa tarkkaan sanoa kuinka kaameeta se on jakaa mut olin nii sosiaalinen ihminen etten siellä oikeastaan viihtynyt ku nukkuessaan, oli pakko olla koko ajan juttuseuraa...

no joo ongelmia taas enemmänki stressattavaks

pepper ja masuasukki 20+6:heart:
 
Joo kyllä nää juilinnat on ihan supistelua, pitänee ottaa iisisti ja kuulostella mille alkaa.

Huoneenjako meillä tulee lapset olemaan samassa huoneessa oli ne sitten samaa sukupuolta tai eriä. Muutama vuosi menee helposti varmaan noin. Mä jaoin huoneeni siskoni kanssa lapsuuden ajan ja en kokenut että olisi ollut hankalaa, kivempi kai se on ku on sisko lähellä. Ja meillä tais olla joskus joku tilanjakaja erottamassa.

Halipula joo on, mies on välillä kyllä niin urpo ettei tajua yhtään mitään, sitten mua ärsyttää ja nalkutan :) Eilenki sanoin et tuu kuuntelee sydänääniä niin toinen oli et johan ne on kuultu..Daa'a.

H&mörrykkä 20+1
 
  • Tykkää
Reactions: pepper83
Pööppis onnea veronpalautuksista! :) Sattuu vielä palautukset tulemaan sopivasti tarvikkeiden hankinta-aikaan. :) Hehe, miekin sain palautuksia; 10,24€ :LOL: uulalaa

Kuuntelin tuossa äsken dopplerilla sydänääniä ja siellähän se pani menemään puksmuks! Sain sykkeeks NOIN 130-140 (laskin siis ite 114, mut vähän sekoilin laskuissa niin tuo heittää noin 20:llä, mutta maksimissaan 30 yksiköllä). Hih, vaikuttais pojalta.. ääääw, oon aina vaan entistä varmempi tästä tunteesta, mutta on niin tuskasta kun ei pysty vielä tietämään et tuntuu et räjähdän! :xmas:

No joo, heippåp :wave:

Hopea ja Alien 19+2
 
Täällä ilmoittautuu yks maaliskuun mamma mukaan! Eli 21v. pohjosen typykkä odottaa ensimmäistään maaliskuun 18. päivä saapuvaksi! :) Synnäri ois OYS ja rakenneultra 8.11 :heart: Nyt menossa rv18+0! masu pömpöttää jo sen verran että mama-housut piti hakea kaupasta kun ei meinannu enää mennä omat lempparihousut jalkaan ja napit kiinni :LOL:
 
Ja täältä ilmoittautuu lisää mukaan maalismammoihin 18 v tyttö keskisuomesta ensimmäistä odotan, laskettu aika on 4.3.2012 ja synnytysairaala siis K-SKS, rakenneultra meillä on ylihuomenna eli 19.10. Nyt siis menossa 20+1. Liikkeistä en ole vielä oikein varma kun välillä on jotain muljuntaa mutta ei selkeitä liikkeitä, niitä kovasti odotellaan miehen kanssa !
 
Hayley82: 9.00 on mulla aika :D kivaa,päästään molemmat heti aamusta,eikä tarvii jännittää koko päivää =) ja menkkajomotusta täälläkin,tulee silleen aaltoillen enemmän.

huonejako meillä on neliö,eli siis tulevallekin vauvalle on oma huone valmiina,kun sitten joskus sinne siirretään :)

synnytysvalmennus: en oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata. itse en koe et se ois tarpeellinen,mut itse kannattaa ottaa selvää silti synnytyksen kulusta,ja tietysti miettiä etukäteen mitä haluaa (puudutteita,asennot jne) :)

syysmama toki voi olla hikkaa ! :) nythän ne alkaa nielemään sitä lapsivettä ja harjotteleen hengitystekniikkaa :)

vaateongelmia mullakin ! ei mee takit kiinni enää :eek: kai se on siis PAKKO vielä ostaa joku takki kun en mää tarkene talven yli muuten.

seuraako kukaan muu täydellisiä naisia muuten?
mä oon iha liekeissä kun ne jatkuu tänää :D

sunniee ja viltsu 19+6,huomenna poksuu :p
 
Pepper: Me jaettiin mun siskon kanssa huone siihen saakka kunnes menin kolmannelle luokalle (ikäero 4v) ja muutettiin isompaan asuntoon. Ei haitannut meitä, sillä muistan vieläkin kuinka meillä oli mukavaa iltaisin kun höpötettiin kaikkea ennen kuin nukahdettiin. Omaa huonetta aloin arvostaa enemmän vasta kun ala-aste mun osalta päättyi ja sisko alkoi tuntua tosi lapselliselta seuralta :D

Tervetuloa Mims ja Timbu!

Onnea huomenna ultraan menijöille! Omaanultraan enää viikko ja yksi päivä. Nyt nukkumaan, jotta jaksaa taas huomenna touhuta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mims
Uusille tervetuloa ! :wave: Mukavaa kun porukka kasvaa vaan :)

Huonejaosta: Me asutaan siis kaksios, eli esikko ja masukki tulevat nukkumaan meijen kaa samas huonees niin kauan kunnes muutetaa isompaan asuntoon :) Ja isompi asunto käsittää aika varmasti kolmion, eli muksut jakavat siinäkin tapauksessa huoneen keskenään. Itse jaoin pienenä huoneen kolmen velipojan kaa :D

Synnytysvalmennus: Ei käyty esikoisen odotteluaikana. Miusta oli oikeastaan kivempi, kun ei tienny mistää mittään etukäteen :)

Ostin tänää Vero Modasta aivan ihanan villakangastakin ! :heart: Normi malli, otin vaa suosiolla L kokosen, ett mahan seudulla kasvuvaraa :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä