Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Pikkumökö Mä oon kans noissa lääkäreissä ton sairasloman tyrkyttämisen huomannut! Siis eikö oikeesti kukaan käy nykyään lääkärissä muuten :S
Mä olen kans niin tytön kannalla ja yritän itselle muistuttaa poika mahdollisuutta, mutta jotenkin se ei mene päähän. Jos siis 7.11 ultrassa paljastaa poika, tiedän todellakin sun tunteet nyt :) Mut mitäpä tuosta, tottakai se hämmentää pientä ihmistä kun omat tunteet onkin ihan väärässä!

Onnea Pööppis tyttölupauksesta!

Kestovaippailu Täällä kans yksi hurahtanut :wave: Samoilla linjoilla monen muun kanssa, että semmonen ei niin fanaattinen osakestoilu olis päämääränä :) Just, että kotona ainakin, mut vieraisille lähdettäessä sit kertiksiä. Ja sit jos tyyliin äiti sairastuu flunssaan niin pyykinpesun minimoimiseksi sittenkin kertiksiä jne.

-Bambi-n valituslista sai mut hymähtämään, sori! :D Mulla kans iskias vaivaa, vaatteet ei mahdu, vatsanahka kiristää ja kutisee, että se oli kai tämmönen "Tiedän-miltä-tuntuu-kun-kaikki-elämän-suuret-asiat-on-perseellään-hymähdys" :p

Eilen mua ärsytti töissä, kun selasin tuntitietoja kansiosta, johon ne on tulostettu kakspuoleisesti paperille. Ja kun avaan sen kansion, selaan omat tietoni, niin JOKA KERTA mun tiedot on just sillä puolella paperia, että kansio pitää kääntää/paperi irrottaa :LOL:

Mäkin haluan rakkaustunteet masukkia kohtaan! Ehkä ne sieltä... Eilen ehkämahdollisestivissiin tunsin jotain muksauksia... Mut olivat niin semmosia, et iloitsemaan en lähtenyt :/

Ootte tosta Hb:sta jutellu, niin mulla ei otettu viimeks neuvolassa ollenkaan :O Pitääpä ens kerralla muistaa, jos ei meinaa ottaa muuten.

Hopea Mulla kans, jos on kova vessahätä, niin alkaa helpotuksen tunteen yhteydessä tuntumaan kuin alavatsa kovettuisi! Ei nyt joka kerta, mutta muutaman kerran tuntunut.

Mariaja & Tyyppi 18+1
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Nyt olis sitten ultrassa käyty. Kaikki oli hyvin ja vastas täysin laskettua aikaa,on kuulemma aika harvinaista että osuu päivälleen kohdalleen :))
BM oli 52 ja Fm 37, painoa ja pituutta en tajunnut kysyä kun se ei mitään niistä puhunut. Meillähän ei kysytty sukupuolta kun mies ei halunnut tietää, mutta molemmilla meillä tuli sellanen olo että tyttö on, eli mun kohdalle saa laittaa Tyttöolon, ei ainakaan näkynyt yhtään mitään roikkuvaa napanuoran lisäksi. Saas sitten nähdä kun syntyy.
Mulla oli istukka takaseinä+sivu...suurimmaks osaks kuitenkin takana. Ja vauva oli pää alaspäin tällä hetkellä, mutta taitaa kääntyillä aika paljon kun en ole ikinä tuntenut vielä potkuja muualla ku alavatsalla :))

Onnea kaikille muillekin tyttö ja poikalupauksista :)

Mä alan odottelee nyt töihinlähtöä.
 
Kengu vaan laittaa näin:

Vali vali: Mua ei oo halittu moneen kuukauteen, musta ei tykätä :'(
Me ku saatiin poika lupaus, nii luulin että se muutas ees jotain, olisin jonkun arvonen ku kuitenkin poika tulossa ja eka oli miehelle "pettymys" kun tulikin tyttö. Onkos se niin kiintynyt töihinsä ettei voi kotona hellyyttä antaa?? Kesästä asti ilman halua tai muuta läheisyyttä, Tää alkaa syömään naista.. :stick:

Poika onneksi on luvattu mulle ja siitä mää olen onnellinen, se on sitten mun oma kainalokäpy synnyttyään jos ei mies reipastu tosta! :heart:

kengu ja paha mieli 20+6
 
Jenduka84 onnea ultrakuulumisista =) Kun ootin tyttöä niin meillä ei suostunu kätilö kertoon kumpi on mutta oli tosiaan ihan ulokkeeton se haaroväli joten aattelin olevan tyttö ja niinhän se oliki. Toisaalta oli sitte kiva yllätys kun ei satavarmaksi mitään tienny. Eli nykyajan laitteilla pojan vehkeet kyllä näkyy melko selvästi jos vaan osaa oikeasta paikasta kattoa ainaki minä kuvittelisin niin.

Kengu paljon virtuaalihaleja täältä sulle :hug::hug::hug::hug: On nuo miehet välillä niin urpoja ettei mitään rajaa!! Meilläkään ei hellyyttä saa muutako ruinaamalla ja jos meen lähelle kiehnään niin luulee heti että oon seksiä vailla :headwall: Se nyt vaan on niin että raskaana ollessa sitä kaipaa hellyyttä paljon enemmän kuin normisti..No mie halailen lapsia, vaikkei se paljo autakkaan..

Huomenna ultra, jee!!

Katjuska ja Anni 21+1:heart:
 
Viimeksi muokattu:
kengu haleja :hug: Tosi kurjaa ettet saa tarpeeks läheisyyttä:( Ootteko jutellu asiasta? Jos mies ei ymmärrä et tarviit haleja ym. mä en hirveesti jaksa sellasta nysväämistä ja toinen sit taas valittaa et ku ei saa tarpeeks halia ja olla lähellä -oon mä sit koittanu antaa sen aina välillä roikkuu vaikka sit toisinaan tulee kyl se tunne pois- tahtoo happea!!

sipsunen tänään sit tsemppiä ultraan!!


2h aikaa kehityskeskusteluun....voi kääk!!! Totuuden hetki... pelottais kovin miten muotoilla sanat niin ettei tuu sellanen fiilis et kusettaa, eikä sellanen minäminäminä fiilis... ois ehkä sittenki pitäny ottaa sitä saikkuu ni ois voinu siirtää ton keskustelun :D :D

pikkumökö + paavo 19+3 ja huomenna YKSIN neuvolaan!!
 
Työstä.. Noh, mul koht viikkoja 20 ja en oo saanu kerrottua. viime viikol olin kertomas, mut prkl, eihä siitä mitää tullu ku pomo tuli ilmottaa et mulle kirjoitetaan uus työsopimus täysille tunneille ja vakkariks!!!! mitä mä siinä oisin sanonu, mut mut mut ooon raskaana!

Kengu :(((

Tänään oli toi raskausajan fysioterapiakäynti. Olihan se ihan hyödyllinen :) Ens kerta on sit synnytyksen jälkeen vauvan kanssa!! Kuulostaa nii ihanalta, vauvan kanssa!! Tuleeko meille tosiaan vauva!! :D <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ItäHki ja mesisa
bambi 2kk ennen äippikselle jääntii on kuitenki pakko kertoo ja mulla vanha soppari loppuu vasta vuoden vaihteeseen ni ei kuitenkaan ehtis uus tulla voimaan ennen ni sama antaa sille rehellisesti valtuudet päättää kirjottaako uutta vai ei...
 
  • Tykkää
Reactions: -Bambi-
katjuska -meil vähä toiki päälaellaan ku toi toinen alkaa kiehnää ni automaattisesti ajattelen et se on seksiä vailla :D tai no ei se kyllä pahakskaan pistäis mut mua ei vaan huvita harrastaa seksiä niin usein ku toinen "vaatis" -josta taas sit tulee mulle riittämättömyys tunne ku en "pysty" olee sitä mitä toinen haluis...vaikeeta tää elämä :)
 
Sunniee Meidän vauveli on kans semmonen, et panttaa iskältä liikkeitä! :D Saattaa möyriä ihan hulluna mahassa ku makoilen yksin ja pidän käsiä mahan päällä, mut heti ku mies tulee viereen niin ei mitään.. :D Mä oon tökkinykki sitä et liiku nyt vähä niin isiki tuntee, mut mies on sit et älä töki sitä :D

Saa nähä tuleeko mulle pakollinen palstatauko :kieh: Meidän läppäristä on ilmeisesti laturi paskana ja akku loppuu ihan just, niin en tiiä saadaanko liikkeestä takuuseen uus vai pitääkö odottaa et ne lähettää Applelta uuden. Toivottavasti ei!! Puhelimella voi kyllä käydä lukemassa juttuja, mut kirjottaminen on vähä viddumaista..

-Pätkis- +Helmi 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: -Bambi- ja sunniee
Yhdynnästä mää oon aina saanu pissatulehuksen, mut nyt parantunu sillä et aina yhdynnän jälkeen käy heti pesulla ja pissalla.

bambi ihan aiheellisia valituksia oli :D

Kirjastossa pitäis käydä kattelee, et löytyskö nimikirjoja :)

pööppis onnea tyttölupauksesta! :flower: Tytöt rulez ;) Ja meillähän oli ihan sama juttu! Mehän puhuteltiin pientä mauriksi ja oltiin iha varmoja et poika sieltä tulee. Olin niin ilonenki jo, et saan miehelleni "antaa" oman pojan. Kun kuultiin et tyttö tulee ni pettymys oli yksin mulla, mies oli ihan haltioissaan. Ja niin oon minäki ollu heti sit ultran jälkeen, ei menny montaa tuntia kun "pettymyksestä" selvisi :)

sunniee Meillä sama homma! Aina ku mies laittaa käden massulle ni potkiminen loppuu :D Ja ihana massukuva! :heart:

Kengumamma jutelkaa, jutelkaa ja jutelkaa :)

Täällä ollu hieman mielialavaihtelua. Eilen töissä ihan turhaa vähän möksähin työkaverille kun se anto aiheellista palautetta. Piti käydä pyytään anteeksi mun vastaanottoa ja selittää et niskat on kippeet ja pää on kippee ja ärsyttää ja ja ja. :) Toinen tuli sunnuntaina kun katottiin miehen kanssa tanssii tähtien kanssa (Hyvä Katri ja Ansku, ovat mun tuttuja!!) niin aloin miehelle vollottaan et "Susta viivi pumpanen on varmaan tosi sievä ja nuin laihaki, byäääää" :D Kyllä mua on nyt jälkeenpäin huvittanu :LOL:

kn&tyynemuru 21+4
 
Huomenta!

Juuri odottelen, että tyttö nukahtaisi päikäreille. Miten ihmeessä se nukkumaan meneminen voi olla juuri silloin niin saakelin vaikeaa kun olisi tärkeää pysyä aikataulussa?!? :kieh: Normaalisti tyttö nukahtaa ihan hetimiten ja yksin, mutta ei nyt... Pitäisi meinaan ehtiä koira lenkittää tytön herättyä ennen ultraan lähtöä.

Jendukalle onnea hyvistä utrakuulumisista :flower:

Meilläkin esikoinen lopetti heti potkimisen kun mies laittoi käden vatsalle. Tästä ei vielä tunnut eikä näy liikkeet ulospäin. Meilläkin mies aina sanoo, että anna toisen nukkua äläkä töki koko ajan, kun olen iltaisin yrittänyt hätistellä pientä liikkeelle :D

Kengu: :hug: :hug:

Sipsunen & SV 19+4
 
  • Tykkää
Reactions: Kina ja sunniee
Vieläkin tyttö känisee ja vänisee tuolla! Normaalisti hän on 11 aikaan jo unten mailla. Kiva sitten raahata yliväsynyt ja kiukkuinen lapsi mukaan sinne ultraan :headwall: Tällä menolla koira saa tyytyä pissatukseen ja tyttö nukkua vajaat päikkärit. Argh!

Hei, nyt hiljeni! Kyllä kannatti tulla tänne valittamaan :)
 
Kengumammalle halauksia! :hug:

Mie hellin meiän kissanpentuja, kun joskus tulee ihan hirmuinen ikävä ja kaiho miestä kohtaan, kun se on vielä töissä. Nää surraa niin suloisesti ja saa hyvälle mielelle. :cool: Kengumamma onko teillä kotieläimiä? :> Ystäviä kannattaa halia myös, jos mies pihtaa! :) Mutta toivottavasti saatte asiat puhutuksi miehen kanssa. :flower:
 
Helou! Täälläkin kotiuduttiin ultrasta. Jouduttiin odottamaan aika kauan, ultraaja oli myöhässä melkein tunnilla... Onneksi oltiin anopin kanssa sovittu että hakee kerholaisen kotiin, muuten olis miehen pitänyt lähteä pois ennenkuin ultra ees alko. Nomutta, siellä oli siis kaikki niinkuin pitääkin, vain se yksi juttu puuttui :LOL: Voi että sentään, olishan se aika ihanaa saada tyttö, kun meillä on aika ukkovaltainen huusholli :heart: Tytölle on ollut nimikin valmiina jo vuosia, mutta ei olla päästy sitä käyttämään... Mut nyt siis näyttäis siltä että päästään!

*muoks, lisään vielä hienon profiilikuvan pikkuihmisestä :)



Lyytinen 20+3
 
Viimeksi muokattu:
onko muuten muille ilmenny jotain ruoka-aine himoja vielä?? mulla on järjetön himo raejuustoon ja voisin syödä sitä kokoajan !normi juusto taas ei uppoo enää yhtään. maitoakin juon ihan kauheesti..

Sipsunen tuttu tunne,AINA kun on joku meno tai pitäs saada se lapsi nukahtaan sillon päikkäriaikaan,niin siinä menee ainakin tunti kunnes on unessa. normaalisti nukahtaa melkeen heti kun sänkyyn vie..

sunniee ja vv 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen
Moi!

Onnea kaikille ultrissa käyneille!
Minulla on se huomenna edessä, jännää!!!
Mies ei pääsekään mukaan, lähtee tänään työreissuun :(
Jännittää mennä sinne yksin, toivottavasti kaikki on kunnossa!!!

Saapas nähdä varmistuuko tämä tyttöoloni johonkin suuntaan vai ei. Esikoinen ei suostunut ultrassa ikinä availemaan jalkojaan :)

Huomenna poksuu puolivälikin!

:)Kellukka & Pienokainen 19+6
 
Onnea Lyytinen menestyksekkäistä ultrakuulumisista! :) :flower: (sanavalinta hieman erikoinen mutta olkoon..) :D

PS. Näettekö työkin saman mainoksen tässä kirjotusboksin alla kuin minäkin, Natusanilta? Eli vauva kellahtaa nurin istuma asennosta ottaaksen tutin, mut nukahtaakin kyljelleen sit?! Ihana :heart: :cool:
 
En jaksa päivittää palstataukoaukkoani, mutta tasapuolisesti Onnittelut kaikille ultrassa jo olleille hyvistä uutisista! :flower:

Hopea, mä olen tuota vauvaa ihastellut kanssa. :heart: Ei malta odottaa että saa kotiinkin tuollaisen. :)

(.) Puoliväli poksuu, jee!!!

Imoen & Mantti 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea ja Kengumamma

Yhteistyössä