Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Laretzki
Meillä ei ainakaan vielä ole vauva ujostellut isukkiaan. Päinvastoin, välillä monottaa isukin kättä niin hirveen kovaa, että minäkin säikähdän :D Meillä on ollut mies ihan mahdottoman hienosti mukana odotuksessa ihan alusta alkaen, että mä en voi oikeestaan valittaa mistään. Kotona ollessa mies ohi kulkiessaan saattaa suikata suukon päähän, rutistaa kun laitan ruokaa yms. eli huomio kyllä minua ihan mahdottoman kivasti ihan pelkällä hellyydellä. Ja mä olen miehestä ja sen mukana olosta ihan äärettömän kiitollinen, mä varmaan hajoaisin, jos mies ei olisi noin mukana kuin se on, koska mulla ei ole kovin montaa muuta kenen kanssa asioita tulisi jaettua, kun niillä muilla pitkäaikasilla kavereilla on erilainen tilanne.

Oonkin alkanut miettiä että hommaan miehelle isänpäivälahjaksi jotain pientä. En mitään isoa isyyspakkausta, vaan tällä hetkellä aattelin, että pakettiin päätyy tutti, jossa lukee äänenvaimennin ja ruokalappu, jossa lukee tähtää ylemmäs isi. :)

Alkanut taas pikkuhiljaa makea maistua, tullut tässä tunnilla syötyä Pandan valkosuklaa levyä :p Ja ai että on hyvää. Täytyy vain toivoa, ettei jää makean syöminen päälle, haluisin meinaa ihan tosissani päästä puhtailla papereilla läpi sokerirasituksesta. Ei meinaa tuo itseni piikittely oikein innosta :stick:

Muutenkin tuntuu, että tulee paljon epäterveellisemmin syötyä täällä opiskelupaikkakunnalla, kuin kotona miehen seurassa. Nälkä tuntuu olevan ihan jatkuvaa. Eilenkin söin vaikka kuinka monta juustosämpylää teen kanssa. Ja nyt tekee mieli ruisleipää paahtimessa käytetynä :D

Eli se siitä painonnousun hillitsemisestä ihan oikeasti :LOL:

Lare ja Spyro 22+3
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen
Heippa kaikkille todella pitkään aikaan!
Täällä väsymys vaivannut lähes koko alkuraskauden niin että en todellakaan ole jaksanut päivitellä kuulumisia välillä olen sentään jaksanut käydä lukemassa.Mutta siis mukana ollaan edelleen. Nyt väsymys alkanut helpottamaan ja tilalle tuli turvotus mutta silti on mukavampi kun edes vähän jaksaa:) . Liikkeitä täällä tuntuu mutta ei vielä kunnolla johtuen etuseinässä olevasta istukasta,joten ei ole mies vielä päässyt kokeilemaan vaikka kovasti jo odottaakin.
Vaunuiksi meille on ajateltu emmaljungan edge duoa se ainakin tällä hetkellä on tuntunut mieluisimmalta vaihtoehdolta melko ison vaunukoppansa vuoksi ja muutenkin.
Onnea kaikille ultrassa ja jo käyneille hyvistä uutisista.

Meillä rakenneultra huomenna siis 26.10 :)

T. Keiju83 19+6 huomenna poksutaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Viikonpäästä se ois täälläkin jo puoli väli tänään poksuu rv19. Kauheen nopeesti tuntuu aika menevän.
Isänpäiväkin koittaa jo aika pian, pitäs varmaan alkaa miettimään millä sitä isää vähän muistais. Kauheen vaikeeta aina keksiä mitä sitä ostais toiselle...
Mä oon seurannu tuota meijä oottavaa kissaa ja "mutistellu" sitä hellästi tietysti. Tänää sit huomasin et sen maha liikehtii ouvosti ja tunnustelin sit käsilläni ja siellähän potkii pennut. :) Hauskaa ajan vietettä katella tuota kissan mahaa.. ja vähän kauhulla odotan millonka mahtaavat putkahtaa maailmaan ja kuinka monta.. toivottavasti kaikki menee meijän karva äidillä hyvin..
 
Viimeksi muokattu:
ultrasta käyty ja poikahan siellä kölli. oli kyllä niin selvästi vehkeet levällään useaan otteeseen että ultraajakin sanoi että 98% varmuudella lupaa pojan. kehui että tyttöjä on vaikeempi veikkailla koska vehkeet saattaa olla vaan piilossa tai ei niin kehittyneet vielä. tai huono kuva kulma, mut meillä asia harvinaisen selkeä.
painoa oli 338g ja vastasi monessa mitassa tasan viikojaan. vatsanympärys 158, reisiluu 31,2, bp 50 ja hc 175. oli vatsassa aivan poikittain ja sikin sokin, mut aikaa kääntyillä oikeinpäin. oli vilkas kaveri ja pyöri ympyrää esitelläkseen itseään.
ultraaja aivan ihana ja jaksoi meille esitellä kaveria 30min.
mies on ollut kuin hangonkeksi ultrasta lähtien, kyl mä jo kysäsin et mitä jos ois ollut tyttö niin totes vaan et - no sit se ois tyttö. tytär pikkusen naama mutrulla koska se siskoa toivoi, mut alkaa jo olla mielissään.

onnea muille ultrassa käyneille :flower:

kengulla halipula :hug:

bambille onnea työn puolesta, mutta vaikeetahan se on et pitää kertoa tuollaisesta yllätyksestä vielä. mitä luulet saisitko yhtä hyvän sopparin jos tietäisi sun olevan raskaana? välillä pitää olla kova ja laittaa ittensä etusijalle ja ottaa hyvä sopimus ja sitten vasta kertoa. mulla monen ystävän työsopimukset jäänyt uusimatta tai ei ole saanut sille kuulunutta ylennystä sen takia kun on ollut raskaana. ne on hassusti kierretty sivuun.

mesisa+jätkä 20+1
 
Viimeksi muokattu:
meillä kans mies on mukana odotuksessa tosi paljon,ihan samanlailla kun esikoisen aikaan.. tykkää kuulla kaikkea vauva/odotusjuttuja ja välillä itekin kyselee,että mikäs viikko nyt on meneillään jne.. :)

ihanaa etten oo ainut mässäilijä täällä :D

sunniee ja vv 21+0

ps. tänäänkin aamupalaksi vetäsin sipsejä ja suklaata,ja tietysti vähä namia viel päälle. hyi mua!! kauhee himo kokoajan kaikkeen hyvään,taitaa tosiaan olla tyttö tulossa kun tosta pojasta tykkäsin vaan syödä salamipizzaa ja fetaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Voi pööppis, me ollaan tälläsella päällä tänää..
Mää tirautin pariin otteseen, helpotti ja helpotti vielä kun katto nyyhkyleffan perään.. Ja sitten jos oikeen karseita saa olla katoin vielä; Jätä se!-Leffan... :LOL:

Nyt mää poksuin jo ukollekkin, niin mieli maassa. sano reipastuvansa.. tiedä häntä..

Nyt mä teen syntiä, meen glaseeraa, vai mitä se oli, banaaneja ja lorautan suklaakastiksetta päälle :D

kengu 20+6
 
Lähettää halauksia niitä tarvitseville <3

Oonkohan mä jotenki erilainen(outo tapaus? kun mulla ei edelleenkään tee hellyyttä mieli, eli siis mä olen ollut ihan kylmä verrattuna siihen mitä oon normaalisti :D
Kyllä mä yleensä tykkään pussata ja halata kovastikkin, mutta raskauden aikana ei tod! ei oo niin paljoo mielessäkään. Mistähän tämmönen käytös sitten johtuu?
Joku kaveri sano hauskasti, että niinhän se eläimilläki menee, että ku uros käyny pökkimässä ni naaras sen jälkee näyttää vaan hampaita sille :D Mene ja tiedä....

Kina rv 20+6, oho huomenna jo 21! Ja perjantaina ultraan! Ps. mua ruvennu jännittää kans et miten osaa suhtautuu jos se onkin poika! :whistle:


Ja kohta on halloween....
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hyvistä tyttö ja poikalupauksista ja ultrakuulumisista :flower:
Kengulle ja pööppikselle voimia ja jaksamista:hug::hug:

Tänään kävin katsomassa vaunuja, tulin siihen tulokseen, että toivotaan joululahjaksi sittenkin Oran Jovi Air yhdistelmät, mutta väristä ei vielä tietoa Jovi Air 2011 musta-lime

Renkaat olivat paksummat, kuin Brion Happy mallistossa, toinen ero oli työntöaisan korkeuden säätö, joka oli minusta parempi Orassa.

BRIO.NET - Happy Kombi

Tykkäsin myös siitä, että Orassa hyönteisverkko on kiinteänä lipassa, kun taas Briossa pitää muistaa ottaa sekin aina mukaan.
Olisihan noita Emmaljungan rattaitakin ollut, mutta jos niiden hinta on 990 euroa ja Oran 450 euroa, niin vilkaisin vain kankaiden väriä :D

Olin ihan yllättynyt, kun perus syöttötuoli maksoi uutena vain 60 euroa!! Luulin niidenkin olevan jotain 200 pintaan :LOL:

Sitten näin lipastotyyppisen hoitopöydän laatikoilla, missä oli hoitotason alla pesuallas, jonka voi kiinnittää suoraan vesi- ja viemäriverkostoihin. Kaikkea sitä onkin keksitty :D

Tietenkin kotimatkalla vedin 200grammaa salmiakkia ja alkoi väsyttämään kamalasti. En muistanut ostaa edes juomista, sitten viereisen parkkipaikan idiootti ei osaa ajaa autoaan oikein, vaan ajaa parkkiruudun viivan päälle. Raivona peruutin sitten meidän auton niin kiinni hänen autoonsa kuin uskalsin.:mad: Jos hän sitten naarmuttaa meidän autoa, joka siis on ihan omassa ruudussaan, niin saa kyllä maksaa korjaukset!!
Onneksi en tiedä missä tämä henkilö asuu, olisin muuten voinut käydä hieman liikaa raivoamassa janoisena ja väsyneenä.

hepuhi:heart:käpy 20+3
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Lyytinen ja mesisa!

Mä täällä sairastelen. En päässyt illaksi töihin kun lämpö nousi. Mies on töissä ja koira on tosi rasittavalla tuulella. Se vaan itkee mun vieressä, vaikka koitan selittää, etten voi lähtee sairaana ulos. Mies on käynyt sen kanssa tänään kahdesti lenkillä, mutta ilmeisesti ei oo päässyt tarpeeksi purkaan energiaa. Arvon tässä, että mitä sen kans tekis. Meidän pienelle pihalle sen voi päästä pissalle kyllä. Tekis nyt mieli vaan köllötellä sohvalla ja sairastaa, ettei pahene.
 
Nyt on sitten 4D käytynä.

Kaikki oli vauvalla oikein hienosti ja hän esittelikin itseään oikein mallikkaasti. Ultraus meni paljon nopeampaa kuin esikoisesta, jota hätistelemällä hätisteltiin, että kaikki rakenteet nähtiin. Tämä neitokainen nyrkkeili oikein olan takaa ja esitteli itseään joka puolelta. Kaikki rakenteet olivat normaalit ja virtaukset hyvät niin napanuor
assa kuin sydämessäkin. Painoarvio oli 317g ja raivotarjonnassa oli siellä. Istukka edessä, kuten jo tiesinkin ja lapsiveden määrä normaali.

Eli kuten tekstistä saattoi jo huomata, meille luvattiin 100% varmuudella :heart: :heart: TYTTÖ :heart: :heart:

Mulle saa siis päivittää etusivulle Tyttölupaus

Saatiin mukaan nippu kuvia, kattava raportti (vai miksi sitä sanotaan) ja dvd johon tutkimus on tallennettu. Kiva nähdä mitä ensiviikon rakenneultrassa sanotaan. Nyt
ainakin voin sitä odottaa levollisin mielin :)

Mesisa: Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta :flower:

Pööppis: :hug:

Sipsunen & pikkusisko :heart:
 
Onnea Lyytinen, mesisa ja sipsunen ultrakuulumisista ja tyttö/poikalupauksista =)
Sipsusen olotilasta jo aavistelinki että tyttöä ootat;)

Pööppis sulle kans paljon :hug::hug::hug:

Mässäilty on täälläki melkein joka päivä :ashamed: just leivoin geisha-tiikerikakkua :p Ja punakaneli en ole ennen kuullukkaan piparisuklaasta tahtoo maistaa! Onko se fazerin vai minkä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja mesisa
Sipsunen: onnea tyttölupauksesta <3 ihanaa !

Kina : juu,mulle on nyt tullu toi etten halua et mies pussaa ja on kokoajan halimassa. mua AHDISTAA :D haluan vaan olla kiitos,iltapusut voin antaa mut ei mitään tunteellisia suudelmia jaksa nyt vaihtaa... :D

Lilli88: paranemisia :hug: ei oo raskaana kiva sairastaa kun ei mitään kunnon lääkettä saa ottaa :(

pakko mennä tekeen nyt iltapalaa tai sorrun tilaan kebabbia.. :LOL:

sunniee ja vv 21
 
heti piti hyökkää kattelee onko tullu uusia lupauksia -ja olihan niitä, onnea kovasti kaikille tyttöjen ja poikien mameille <3

Mulla oli tänään se kehityskeskustelu, ja kuten arvasin- pomo oli jo tienny et meille tulee vauva MUTTA jatkaa mun sopparia vuoden vaihteesta eteenpäinkin ja mikä parasta mut vakinaistetaan!! työpiste ei kuulemma välttämättä ole enää sama sitten kun palaan äippikseltä mut se nyt on se ja sama -kuhan on duunia ja suhtautu tosi positiivisesti siihen kun kerroin et teen tosi mielelläni myös äippiksen aikaan saikkupaikkauksia ja ykkösvuoroja -sit ku meillä on miehen kaa yhteinen esimies ni pystyy kuulemma kattelee miehen vuorojenkin mukaan ku tietenkään mihinkään hoitoon vielä vauvaa heti viedä. Vitsi et tuli hyvä fiilis!!! Ja ku mulle oli viel kerrottu et tuolla paikassa (vanhan esimiehen aikaan) hiillostettiin kaikki raskaana olevat aina veks eikä kukaan joka ties uskonu et mun sopparii ois jatkettu... Enkä henk koht itekään uskonu. mut ihana näin!!!
 
Pööppis
Suuret kiitokset halauksista ja kaikesta rakkaat kanssaihmiset :heart:
Kehveli unohin että tänään oon poksunu 21! Älysin vasta kun Sunniee poksui :)

Ja Sipsunen, onnea ja on varmaan makeeta saaha paljon kuvia. Paljonko tuommoinen lysti maksaa?
Minnuu harmittaa hrveesti kun np-ultrassa lähtiessä täi sanoi että ens kerralla saat sitten kolme kuvaa osissa,kun vauva on jo niin iso. Niin tää täti antoi vain yhden kuvan, sormesta =( Niin oisin tahtonu päästä kuvan =(
Helvetti että oon lapsellisella tuulella kun pitää valittaa jostain kuvastakin,kun mahassa kasvaaa oikee vauva jolla toivon mukaan on asiat hyvin!
Ja totta helevetissä oon onnellinen vauvasta!!!!! Tää on vaan hirmusen huono päivä ollu. Mutta onneksi huomenna on parempi.

kuka uskalti puhuu paahdetusta ruisleivästä??? Perskele, nyt tekis mieli,mutku ei oo ruisleipää :/ nyyh, seki vielä :D
katjuska, nyt puhuit asiaa, geishatiikerikakku! Ikinä kuullukaan,mut kuulostaa taivaalliselle. Kui paljon laitat geishaa??

Toi Hepuhin juttu autoilusta kuulosti niin minulta :D Normipäivä :D
Onnea pikkumökö vakityöstä!



21+0
 
Sipsunen Onnea hienoista ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta! :flower:

Pikkumökö Onnittelut vakkaripaikasta! :flower:

sunniee Tää on tosiaan ärsyttävä kun ei voi mitään lääkettä ottaa. Kaikista tarpeellisin tällä hetkellä olis nenäsumute, mutta kyllä onneksi höyryhengityskin auttaa. Kurkkukipuun tepsii suolavedellä kurlaus ja tee. Parasetamolia onneksi voi ottaa, mutta en oo sitäkään nyt popsinut kun pääkivun takia joudun sitä nykyään niin usein syömään. Jospa lämpöily tappais pöpöt, ei viitsi sitä sen vuoksi laskea parasetamolilla. Lepoa vaan niin jospa se tästä!
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumökö
Hei kaikille!

En taas ole yhtään ehtinyt käymään kirjoittelemassa, lukemassa tosin päivittäin. Rakenneultra oli meillä eilen, kaikki oli hyvin ja kätilö näki kaiken tarvittavan tosi hienosti! :) Turhaan siis menemistä taas jännitettiin. Heti tänään olikin sitten neuvola, kaikki verenpaineet jne kunnossa, vauva hyvin kasvanut ja kehittynyt, ainut että hemoglobiini laskenut taas pikkuisen, nyt pitää muistaa syödä rautaa säännöllisesti.

ps. Tyttö luvattiin <3
 
Hahaa, tosiaan Hepuhilla oli Ikean reissu takana :D Hienoa! :D Toivottavasti jätit sinne meillekin vauvaroipetta :heart: ;D [Ps. Se on tosiaan ärsyttävää, jos vierusparkkipaikkailija ei "osaa" tai viitsi suoristaa autoaan, kun on ajanut ruutuun. Meillä on naapurina yksi vanhahko nainen, joka valitti taannoin MEIDÄN autosta, että pidetään turhan usein vieraspaikalla autoa. Itellänsä oli auto niin vituralleen sivussa parkkiruudun toisesta kulmasta viistosti toiseen kulmaan ja vielä vähän viivojen ohikin meidän ruudun puolelle, et ei oo ihmekään, et meillä oli auto vierasparkissa, koska ei se meiän laiva-auto mitenkään mahdu ahtaaseen parkkiin! Nää meiän parkit on vielä muutenkin ahtaat saati sit, jos autoja ei oo parkittu hyvin. Prkl, vieläkin jotenkin sapettaa, että kehtas meidän autosta valittaa. Me sit vaihdettiin p-paikkaa ihan parkin reunimmaisimpaan.]

No mutta se parkkipaikoista. :D

Onnea tyttö-ja poikalupauksista! :flower: Pääsisinpä jo itekin sen lupauksen tänne julistamaan..! :)

Ja pikkumökölle suuren suuret onnittelut vakkaripaikasta! :flower: Miten rehellisesti ja reilusti tehty siun pomolta! :) Nyt tekis jo mieli udella, et ootko missä töissä.. :D Hienoa, että voit huokaista ainakin töiden osalta helpotuksesta. :) Mie oon ite tällä hetkellä työtä hakeva osa-aikainen työntekijä, joka menee töihin tuotannon kuormituksen mukaan (eli miusta aivan liian harvoin tällä hetkellä). Kovasti oon hakenut, mutta vielä ei oo haastatteluihin kutsuja tullu. Kahteen hyvään varteenotettavaan paikkaan pitäis vielä saada vapaamuotoset hakemukset kirjotettua, ja sit jos ei ala vastauksia tulla, niin alan kyllä jo ehkä vähän tuskastua. :p Mutta eteenpäin sano mummo lumessa!

Arvelin lähteä vielä lenkille. :ashamed: Hyvää yötä nukahtaville ja jo nukkuville! :wave:

Hopea ja Alien 20+3
 
  • Tykkää
Reactions: pikkumökö
Huomenia!

Onnea jälleen ultrissa käyneille ihanista tyttö- ja poikalupauksista! :flower:

Pikkumökölle myös onnittelut työpaikasta! Vakkariduunit ovat tällaisina taloudellisina aikoina juttu, josta saa olla tosi onnellinen. :)

ON: Viimeisten parin päivän ajan olen tuntenut sellaisia tosi jänniä tuntemuksia sisälläni ja miettinyt, ovatko ne sikiön liikkeitä vai jotain muuta supistelua. Kun nuo liikkeet tuntuvat ihan kuin potkuilta, mutta ne tuntuvat ihan kropan "sisässä", siis ihan kuin sisälläni olisi keskellä kroppaa pituussuunnassa jokin akseli, ja sitä akselia pitkin potkittaisiin alaspäin. Nuo liikkeen tuntuiset jutut suuntautuvat siis usein jalkovälin suuntaan. Erilaiselta tuo tuntuu siis kuin potkut ja muut muljahdukset tuossa mahan pinnassa tai sivuilla, joista ei oikein voi erehtyä. Äh, tajusikohan kukaan? Mutta siis, kuulostaako tuo ihan normaalilta sikiön liikkeeltä vai miltä?

Täällä pyörähti eilen muuten taas hassu hormonimyrsky, tunteet heitteli ihan vuoristorataa. Aamulla olin pahalla tuulella ja hermostuin miehelle ihan tyhmistä jutuista ja tämä lähti äkäisenä puhisten töihin eikä soittanut koko päivänä, vaikka yleensä soittaa pikaisesti pari-kolme kertaa päivässä. Illalla sitten taas itkeä tihrustin jälleen ihan pikkujutuista, jotka tuntuivat maailman isoimmilta. Ja sekin meni aika pian ohi. *huokaus* Voi miesparkaa, kun joutuu mun tuulenvaihdoksiani kestämään.

Pööppikselle ja muille yksinäisyyden tunteen kanssa kamppaileville iso voimahalaus. :hug: Onhan sinulla Pööppis siellä "korvessa" toivottavasti kuitenkin joku ihminen, jonka kanssa voit jutella asioista?

Minulla tuo yksinäisyyden tunne tulee välillä pintaan lähinnä harmina siinä, kun ystäväni ja kaverini ovat kaikki aika erilaisessa elämäntilanteessa kuin minä. Minun ja mieheni kavereista melkein kaikki ovat sinkkuja, jotka elävät vielä voimakkaasti läpi bilevaihettaan (ikähaitarilla 23-33). Lapsia ei kaveripiirissämme ole kenelläkään omia, kumppanin kautta parilla on viikonlopputenava. Eräs läheinen ystäväni on kyllä mukana odotuksessa tosi tiiviisti, koska hänellä on itsellään kova vauvakuume ja toive perheestä, mutta hän ei ole vielä löytänyt sellaista sopivaa miestä. Joskus tuntuu vaan niin tosi ulkopuoliselta ja vähän tuntuu, että viimeistään tämän odotuksen myötä olen etääntynyt voimakkaasti parista kaverista. Se harmittaa aika paljon.

Mies on kyllä ihanasti mukana, en voi valittaa sen suhteen ollenkaan. Kotitöihin hän nyt ei pahemmin puutu, mutta se on yhteinen sopimus nyt kun minä olen "vaan" kotona, ruokaa hän kyllä laittaa, koska se on meille aina ollut yhteinen harrastus. Muuten kyllä huomioi minua mukavasti, vaikka hänellä on omissa töissään kiirettä ja stressiä tiiviiden työpäivien takia.

Ei ihmeempää muuten, iltapäivällä pitäisi vääntäytyä tenttiin. Huomenna on meidän 4D, vähän jo jännittää! Olisi ihanaa, jos nähtäisiin Pikkumiehen kasvoista vaikkapa pieni vilaus.

Vaniljarinkeli ja Pikkumies 21+3 :heart:
 
Huomenta !

Illalla ehdin käydä kaikki lukemassa ja johan tekstiä oli tullu, ollaan varmasti aktiivisin pino :D

Lomaa vietetään suursiivouksen parissa ja tuntuu aika moiselta urakalata yksin pojan vaatekaapista yksi jätesäkillinen kierrätykseen tytön huone tänään edessä ja omat kaapit...

Kirppislöytöjä, löysin pikkuiselle semmoisen hennesin samettipuvun jossa on karva sisus 3,5 euroa ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Kävin pojan kaapit sillä silmällä mitä voisin sitten pikkuiselle jättää ni johan on tulokkaalle tulevaisuuteen vaatteita ainut ongelma et mihin ihmeeseen saan ne mahtumaan säilytykseen. Ja oli mulla näköjään muutama harso kolme kappaletta vauvan täkkejä liinavaatteita kypärämyssyjä villasukkia jne. tuolla jemmassa. Roheesti lastenvaatejemmoista laitoin kaikki tyttöjen vaatteet pois, toivotaan et lupaus pitää...

Pikkumökö on sulla aikamoinen pomo, ONNEA :flower:

Lupauksia on ropissu, paljon onnea. Ollaan oltu aika onnekas ryhmä kun kaikilla on rakenneultra menny niin hyvin samoin np- ultra. Joten paljon onnea meille kaikille.

Tää lähtee jatkamaan siivousta neuvola klo 12.00 ja puntari edessä auts. Rakkauteni ruokaan varmasti näkyy :LOL:

Ja tärkein poks poks 21+0, tuntu et meni ikuisuus siihen 20 viikkoon ja nyt aika sitten lentää...

 
  • Tykkää
Reactions: Hopea ja mesisa

Yhteistyössä