Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Suljettuun ryhmään liityn heti! Mä en ihan kauheesti näistä kaikille avoimista palstoista perusta ja monet, vähänkään henkilökohtaisemmat jutut jää kirjoittamatta. Meikäläinen kun on tämän laumansa ja ongelmiensa kanssa melko helposti tunnistettavissa ja pelkkää liipalaapaa ei jaksa kirjotella.

UGH, olem puhunut =) Sonsku, ja muutamaa minuuttia vaille 21+3, vielä nelisen päivää siihin, että toukkis saa ihmisarvon.
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja Hopea
En kannata suljettua ryhmää, en meinaan osaa sitä!! Viikolla ylimääräinen ultra, POIKALUPAUS meille:) Meillä 4 tyttöä ja hirveä fiilistely kaikilla että POIKA, vaikka vain 80% varmuuden sai ultraajan mielestä. Huh huh. :rolleyes:

Minä olin VARMA että taas tyttö:) Olis se sama ollutkin keskenmenojen jälkeen mutta extraa se että poju tulossa. Tuo erityisodotusta tähän raskauteen :)

ps.ymmärrän hyvin pettymykset sukupuoleen, minäkin tokasta kuvittelin poikaa kun eka tyttö. Ja sainkin kolme lisää :)
 
Viimeksi muokattu:
Mitä ihmettä tää väsymys taas on..oon ihan zombi jos jää päikkärit välistä niinku eilen ja olinki sit jo 21.15 sängyssä :)
Tänää jos sitten kävis kirpparilla katselemassa tarjontaa, se on mun harrastus, joka viikko tulee käytyä ja nyt onkin jo iso laatikoillinen vauvanvaatteita hankittu. Hyvä kun on lapsi ennestään niin tietää vähän mitä kannattaa hankki eli bodeja ja puolipotkareita saa olla reippaasti. Collari- ja velourihousut on kans ihania.

Voi kun osais ommella (olen siis ammatiltani pukuompelija!!:LOL:) mutta kun ei kiinnosta niin ei. Ja olis ihana kutoa vauvelille sukkia ja peittoja, mutta ei sekään onnistu. No onneksi niitä voi ostaa valmiina :)

Voimia sonskulle ja marulille :hug:

FB-ryhmä joo mukana ollaan sitten :)

Selkäsärky Mulla on nyt yks nikama alkanu vihoitteleen selässä. Pitää yrittää venytellä jos se auttais ollenkaa. Huomaan sen vaan makuulle mentäessä ja kääntöliikkeissä.

Äh, tiistaina olis taas hammalekuri ja jee to neuvola. Vaaka varmaan heilahtaa taas reippaasti, ahdistaa jo valmiiksi.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

H&mörrykkä 22+0 <3 poksista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
FB-ryhmä kuulostaa hyvältä, nimim. fb-addikti (tämän palstan lisäksi :p)

Meillä on ollut hektinen viikonloppu, on ollut omia ja miehen sisaruksia yökyläilemässä niin, että olo on kuin suurperheellä!

Tänään meidän vaavi pääsis ekalle risteilyllenkin \o/. Musta tuntuu muuten, että eilen illalla tuntui ekoja hipaisuja, hiukan kun sisältä kutisis, taaskaan en oo varma (moneskohan kerta tää on kun epäilen tunteneeni _ekoja_ hipasuja :p)

Voimia marulille ja sonskulle! tai siis lähinnä lepoa :)

Olen nyt sit juuttunut huuto.nettiin kiitos teidän! Kävi ilmi, että miehen suvulta kun piti kaikkea saada, ovat alkaneet pihtaamaan, niin ei saada paljoakaan. Tai siis, että suhtautuminen oli aika nihkeetä kun varovasti kyseli, niin minä sitten vanhana marttyyrinä kotona totesin, että mehän ostetaan sitten kaikki itse!

Nyt kohti satamaa :)

Mariaja & Tyyppi 18+6
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Fb ryhmä: Multa ehdoton ei, kun en ole siellä aktiivinen muutenkaan.

Täällä kaksplussalla voin olla suljetussa kerhossa (jos kaikki tältä palstalta katoavat) loppuraskauden ajan, mutta kokemuksesta tiedän, että sinnekin kirjoittelu hiipuu herkästi mun osalta kun tavitsee aina kirjautua päästäkseen lukemaan juttuja. Sitä mukaan jää jälkeen eikä jaksa enää kommentoida : /

tämän porukan vauvojen synnyttyä palstailut varmaan jää mun osalta.
Toivoisin kuitenkin tämän ihanan aktiivisen ryhmän kantavan raskauden loppuun saakka, sillä varsinkin viime metreillä vertaistuki on mitä parasta tsemppiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Salattu fb ryhmä kuulostaa hyvältä ja samoin se salattu kerho tänne. Kyllä on itsekkin jäänyt monet tekstit kirjottamatta kun ei halua niitä kaiken kansan nähtäväksi. Sen takia en ole mihinkään intiimi-kysymyksiin vastannutkaan :D vaikka muuten en mikään niin "siveellinen" ookkaan, mutta ois se noloa kun joku tunnistais mut täältä :)

Ja tän hetkisestä tilanteestakaan en ole viitsinyt enää puhua mitään.. ehkä joku osaa lukea rivien välistä ehkä ei, ihan sama. Elämä jatkuu..... :$

Kina Rv. 21+4
 
ryhmät: Mä toivoisin että jatkettas tässä avoimessa ryhmässä keskustelua sinne synnytykseen asti ainaki, ku jos nyt fb-ryhmä perustetaan ni sitten tää palsta luultavasti hiljenee. Mut sitten näitten nassikoitten synnyttyä ois kiva toi ryhmä ni vois näyttää kuvia jne..

Synnytyskertomuksista: Kuinka paljon muut kahlailee niitä lävitte? mä oon ihan addiktoitunu vanhoihin palstoihin jossa on synnytyskertomuksia.. :D
Toivottavasti tänneki sit kaikki kirjottaa omansa ni pääsee sitten fiilistelee/panikoimaan ku ite synnyttää luultavasti sielä loppukuussa.. :D

Tää lähtee nyt ulos tuon pikkumiehen kanssa.
Päikkyjen jälkeen ois meno hierontaan ja uunijäätelöä lupasin leipoa, en kyl koskaan oo sitä tehny ni vähän jännittää tuola vierasilla sitä alkaa väsää..

Susanna ja pikkunen 18+6... huomenna taas poksuu..
 
Laretzki
FB.sta vielä, mä tosiaan olisin ehdottomasti sitä mieltä, että perustetaan sitä vasta sitten kun on synnytyksiä vähän lähempänä, ettei käy niin että tää hiljenis ihan kokonaan. Vaikka tää porukka onkin niin puheliasta, etten sitä uskoisi käyvän, mutta olishan se tyhmää moneen kertaa kertoa juttuja eri paikoissa osittain samoille ihmisille.. Siellä voisi siten jakaa niitä synnytyskertomuksia ja kuvia pienistä. Ja tietty just täysin salaisena, niin että sinne pääsee vain kutsusta ja kukaan muu ei nää julkaisuja :). Ja tosiaan eihän se keltään oo pois, jos sinne perustetaan ryhmä ja tänne sitten joko synnyttäneiden pino tai salainen kerho...
Ja tosiaan mä voin ilmottautua edelleen perustamaan sitten sen FB-ryhmän kun on ajankohtaisempaa, kun mulle noi ryhmät on aika tutut, kun on partion ja muiden harrastusten takia niitä pyöritelly

Tänään pitäisi tapetti vielä vetää tonne makkarin seinälle. Sit olis myös luvassa anopilla pyörhtämistä. Meinaa vaan vähän väsyttää kun mies on pikkasen räkänen ja korisee sitten öisin kuin korsteeni, ja mulla on uni jo niin katkonaista muutenkin etten siedä yhtään mitään häiriö tekijöitä. Nukuin sitten sohvalla ja selkä onkin sen mukainen nyt taas..

Vähän meinaa stressata kun punnittiin taas kotivaa'alla ja alusta tullut n. 7 kg painoa lisää, josta sellaset kolme kiloa kuukauden sisään. Joo, tiiän että vauva kerryttää nyt painoa, mutta olo on kyllä silti taas kuin valaalla :(

Lare ja Spyro 23+1
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Susanna: Mä luen noita synnytyskertomuksia myös. Omanikin laitan sitten toki jakoon. Toivon myös, että tämä pino pysyisi (ja edes muutama kirjoittelija) sinne saakka kun vauvat syntyy, kun kerta tässä on näin hyvin aloitettukin.

Musta kaikkein kurjin vaihtoehto on se, että porukka hajoaa (osa esim. fb:n puolelle) juuri ennen h-hetkiä, kun silloin tätä palstaa kaipaa kaikkein eniten! Mielumin sitten aiemmin jos niin on käydäkseen.
 
Viimeksi muokattu:
En Pysty luomaan FB:hen ryhmää kun ei ole kaverilistalla ketään ketä kutsua? Eli jos oikein ymmärsin niin pitäs olla ainakin yks kenet pyytää mukaan ryhmää luodessaan ja loput voi sitten liittyä *liity* painikkeen kautta. Jos halukuuttaa fb ryhmään on niin pistäkää joku nimenne yv:nä niin kutsun kaverikseni ja sitä kautta saisin ryhmän perustettua.

Onhan se kurjaa jos ryhmä hajoaa, mutta itse en tosiaan näistä julkisista jutuista tykkää ja jokaisen aiemman raskauden kohdalla olenkin kuulunut yahoon (joo, silloin yahoo oli varmaan ainoa paikka mihin pistyi salaisen ryhmän tekemään) listalle ja sitä kautta saannut sitten vuosikausiksi ihan pysyviä ystäviä.


Sonsku
 
Onhan se kurja jos hajoaa, mutta toki jokainen kirjoittaa siellä missä haluaa. Jos nyt täältä osa siirtyy faceen, niin sitten ainakin ehdin omalta osaltani vielä katsoa kuinka tämä palsta hiljenee vai hiljeneekö missä määrin ja tarvittaessa ehtii etsiä itselleen sopivamman ryhmän johon mahtuisi mukaan :) Joten siksi toivoin mahdollisen hajoamisen tapahtuvan nyt eikä ihan viime metreillä.
 
Pööppis
Huomentapäivää!


Ja lepposaa sunnuntaita kaikille!
-ruska- saanko udella mistä on hankittu tuo harmaa yöasu josta sullaa oli kuva? Ihana! JA se v.pun jossa oli v.harmaita kuvioita, tollaset haluisin :heart:

Mulla ois kans toive,että tää ryhmä jatkuis poksumisiin asti ainakin! Mutta se että fb-ryhmä tulis esim maaliskuussa,niin että sinne voi jakaa kuvia vauvasta yms, niin siihen tuun liittymään sitten.

Larezki, et oo ainut valastuntemuksiesi kanssa :I Täällä ainakin toinen :wave: Välillä myös tunnistaa nimen virtahepo omakseen, oikee HIPPO :D
Kyl tuota painoa tulee vaakaan näköjään vaikka koittais syödä vähän maltillisemminkin. Joten...WTF, syödään me vaan ;)


21+5
 
  • Tykkää
Reactions: cherrrye ja Hopea
Hei pitkästä aikaa:)

ihan ekaksi paljon voimia MARULILLE ja SONSKULLE<3
Itellä kirjottelu jääny vähälle ku aina menossa jossain niin en pahemmin koneella oleile:)
TAVARAT: 2 syöttötuolia,hoitopöytä,turvakaukalo+telakka,yhdistelmävaunut,vaatteita,tutteja,tuttipulloja,rintareppu...<--ainakin nuo löytyy jo täältä:) eli hyvis ajois asialla;D

ULTRA: ei aiota kysyä sukupuolta kun mies ei halua.ja ultra on ylihuomenna:p Viime neuvolas (Vko 19+6) kohtu vastas kooltaan rv 22--> niin saas nähä muuttuuko laskettuaika helmikuulle vai onko vaan kohtu kasvanu yli nopeutta:D

ON: huimausta edelleen kaupoissa kun verenpaine matalalla 94/63 ja Hb111..muuten ihan tarmokas olo:)

Mimmu & piskunen 21+3<3
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Onnea hyvistä ultrakuulumisista SiSa78 ja syysmama ja tyttölupauksista! :flower:

Paljon halauksia ja jaksamisia lepäilyn kanssa sonsku ja maruli!

Täällä ollut jälleen kerran kova päänsärky aamusta lähtien ja oksensinkin sen takia. :/ Nyt alkaa vähän helpottaan. Pitäis siivoilla vähän.
Huomenna mulla alkaa päättöharjoittelu ja oon ihan stressinä siitä! Voi kun aika menis nopeeta ja ois joulukuun puoliväli ja harjoittelu loppuis! Luulen, että en täällä niin ahkerasti pääse käymään kun tuo vie kaiken ajan ja energian. Mutta pyrin siihen, etten kovasti jää jälkeen!
 
oisinkohan mä syyntakeeton tän raskauden takia jos kävisin vähän riehuu tuola k-kaupassa. Ostin eilen 1.5kg mandariineja, niistä on nyt 3 jäljellä ja 2 oon pystyny syömään.. Loput on ollu pilaantuneita.
Ai kettu ku ketuttaa ku mä niin tykkään ja himoitsen niitä!
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
mimma tavallaan hienoa kuulla, että en oo ainut, jolla alhainen verenpaine (vaikka suorastaan vittumainenhan tuo vaiva on; joka hetkinen huippailu ja pyörrytys)! Tsemiä me! :)

Uf, ja nyt on jo toista päivää päänsärkyä ja vähän huono olokin. :p Meinas hetki sitten tulla jopa yökkäkin :x

MUTTA vaunutvaunut olis mahdollisesti meille tuloillaaan! :heart: Uih, syötävän ihanat! :heart:

Hopea ja Alien tais unohtaa poksahdella ääneen eilen :D 21+1
 
päiviä..

täälläkin järkky päänsärky :( ihan hirveetä kun koko päätä jomottaa ja ei mikään auta. niskatkin aika jumissa taas..

en oo muutaku käyny kaupassa tänää kun ei oo riittäny energia,huomenna kyllä käyn hakemassa sen rautalitkun apteekista,ei tässä muu auta kun ei yhtään mitään jaksa tehdä.

nyt pakko mennä taas lepään.. kirjottelen huomenna enemmän ja lueskelen jutut

sunniee ja vv 21+5
 
Susanna85 ymmärrän hyvin sua,mullaki hirvee himo mandariineihin ja pari viikkoa niitä söinki hulluna ja yhtäkkiä en löydä enää mistään hyvänmakusia :kieh:
Sonskulle kovasti voimia täältäkin!Toivotaan että päivät menee nopeesti ja vauveli saa kasvaa vielä kohdun turvas :heart:
Mäki tykkäisin et keskustelu jatkuis täälä niinku tähänki asti,mutta liityn kyllä fb.n ryhmään jos suurin osa sinne siirtyy...Olishan se toisaalta ihan jees jutella salasesti ku multaki jääny tosi monta juttua kirjottamatta siksi että häirittee että joku tunnistaa täältä.Mutta taas toisaalta olis kiva jatkaa näinki :whistle:
Seksistä joku kirjotteli että mies on alannu pihtaamaan,ja kyllä,sama on pantu merkille myös täälä :mad: Pari viikkoa sitte hommien jälkeen sano että pelkäs koko aika että satuttaa lasta,yritin sitte sille selittää että ei se oikeen oo mahdollista ja vielä kyselin että eihän sen halut ny sitte vaan lähde sen pelon takia johon vaan naureskeli että no ei tietenkään.No eipä!Sen jälkeen ei oo vahingoskaan sanonu/tehny mitään seksuaalista :attn: Toivottavasti se on vaan ohi menevää,mä nimittäin haluaisin olla aktiivinen vielä ku iso mahakaan ei oo tiellä...
Supistuksia tuli täälä viime yönä useita,miksihän mulla tulee niitä aina öisin ku pyörin sängys ja vaihdan asentoa? :(
Täälkin on stetoskooppi anopilta lainalla mutta en kyllä saanu sillä sitte yhtään mitään kuuluviin :D Painoin sitä vähän mahaa vasten niin vauva jopa potkas siihen hyvinki pontevasti eikä siitäkään kuulunu mitään ääntä...Pitää taas joku pvä. yrittää uudella innolla :)
Kerttuli&Rääpäle21+3
 
Minä myös kannatan tuota fb ryhmän perustamista. Olen mukana perustettiin se nyt tai myöhemmin.. En silti aijo hylätä teitä täällä palstalla.
Täällä kans himo mandariineihin ja niin on tuolla meijän typykälläkin. :) Saan kuoria aina kasan niitä että kerkeen saha itekin osan suuhun.. Nyt tosin on ollu havaittavissa et ihan nii paljoo ei tuohon tyttöön enää niitä mene, oliskohan pientä kyllästymistä. :D No mutta äiti ei oo vielä ainakaan kyllästyny.. Toinen mitkä on niiin nam on kiivit. Niitä mätin rasioittain myös viimeraskaudessa. :)

19+5
 

Yhteistyössä