Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Ilja tais käydä!
Mä en ainakaan ole ollenkaan huolissani, ultraaja sanoi, että hyvältä se sydän noin näyttää, mutta ei saa säädöksien mukaisia kuvia tms(?) niin pitää ottaa uusiks. Tosiaan kyllä kyseli, että voitas vielä siinä 1 tunti koitella, mutta mulla alko jo selkä väsymään ja se ultraus tikku (mikä se ees on :D) alko tuntuu epämukavalta, niin totesin, et ei kiitos.
Kiva päästä sit 1,5 viikon päästä uudestaan kurkkimaan muutenkin ja bonuksena tosiaan 4d:nä.
Hiukanko muuten himoitsen sitä tein peltilihapiirakkaa!

Mariaja & Tyyppi 20+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hopea
Ainiin! Nyt saatiin varmistus siitä, että mulla on tosiaan istukka just ideaalisti niin edessä, että kaik potkuthan siinä sit vaimenee. Eli nyt pitäis sit saada mielenrauha tänkin mamman... Jos nyt sit en kaadu taas tuolla touhutessani niinkun viimeks heti kun olin saanut mielenrauhan *sormet ristissä*
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee ja mesisa
moomin: mulla ihan hirveän kovaa menkkamaista jomotusta alaselässä, säikähdin itsekin aluksi paljon, ja perjantain tosiaan vietinkin melkein kokonaan sairaalassa ja kaikki tutkittiin. lääkäri sanoi niiden olevan normaaleja ja liittyvän raskauteen, ei mitään pahaa, eli nou hätä. =) Itelläni ne on nyt kestäny torstaista asti, torstain ja perjantain kovina, ja nyt silloin tällöin satunnaisesti vihlaisee. ja mulla tosiaan ei ollut mitään 'ongelmaa' missään, ainoastaan ne valkosolut koholla veressä, mut sano että raskauden aikana kaikilla kohoaa, eli normaalia.
 
pepper ja kotona oleminen: jos rahatilanne sallii ni haluisin olla kotona niin kauan ku nuorimmainen on ainaki 3 vuotta. Nyt tällä hetkellä se sallii tän kotona olemisen, mutta aina voi tilanne muuttua. Ja toki jos ite ei enää viihdy ni sit parepi laittaa laps hoitoon ja lähtee töihin, mä oon vähän sitä mieltä että jos äiti ei viihdy kotona ni sit on parempi lapselleki että menee töihin. Mä käyn kerhoissa 4-5 päivänä viikossa ja se riittää mulle aikuiskontakteiks ja Juusoki saa olla isossa porukassa.

Sinisilmä onnea ultrakuulumisista ja poikalupauksesta!

Moomin: Mulla ainaki päivittäin tota menkkajomottelua. En usko että on mitenkää vaarallista..

Huomen ois neuvola ja mies pääsee ekaa kertaa mukaan. Ihanaa! Saan rentoutua sydänäänten kuunteluun ku mies juoksee poitsun perässä.. :D
 
Onnea kaikille ultra kuulumisista :) !

Mariaja Niin onkos toi 4D ultra minkä hintainen ? Ja millä viikoilla sinne siis kannattaa mennä? :)

Me eilen kotiuduttiin kylpylästä, oli kyllä ihana olla ihan koko viikonloppu huolehtimatta mistään ja ottaa rennosti :) Jos toi lysti ei olis noin kallista ni reissu tehtäis joka kuukaus ;)

Meillä ylihuomenna olis rakenne uä, taas jännittää ihan kamalasti !

:attn: Huomenna meillä poksuu puoliväli :heart:

Nittta & Masunvaltaaja 19+6 :)
 
IHania masukuvia! ja Susanna kyllä se siitä pyöristyy kohta ja nopsaa kun kohdunpohja nousee ylös =)

onnea taas tyttö ja poikalupauksista,voi että :p

nyt täytyy taas rientää aamupalalle,palailen myöhemmin

sunniee ja vv 23+0 POKSPOKS !!

ps. mies näki unta että mun maha tippu ja heräsin siihen kun mies repi multa peittoa päältä ja piti kiinni mahasta ja huusi että ei älä tipu :D :LOL:
 
Isänpäivä lähestyy..ootteko meinannut muistaa tulevia isiä, eli miehiänne jotenkin? Koskee siis lähinnä ensimmäisen odottajia, sillä muuthan nyt varmasti muistavat. Mä tilasin miehelleni (tai siis meidän juniorille..) sellaisen tuttipullon jossa teksiä, kaksi tekstillistä tuttia (isin kulta ja äänenvaimennin -tarpeen mukaan) sekä sellaisen isin kulta -pipon :heart:

Hope ja juniori 22+3 (täytyy nykyään oikein laskea noi viikot, ei voi uskoa että ollaan jo näin pitkällä!!! )
 
H.o.p.e Mä ainakin suunnittelin muistavani tulevaa iskää, vielä en ole saanu mitään loistavaa ideaa :) Noi tutit kyllä kuulostaa kivoilta! Mistä sä tilasit?
-Bambi- Oi vitsi! Isukki on varmaan innoissaan!
Susanna85 Sulla on tossa navan kohdalla samanlainen tasainen alue kuin mulla! Olen ajatellu, et kaikilla muilla on semmonen "kokopyöree", mut eipäs ookkaan! :D
Nittta Mä en tiedä mitä muuten maksais, muutamia satasia varmaan. Mä pääsen ilmaseks nyt kun eivät saaneet tosiaan 2D:llä kaikki tarvittavia juttuja näkyviin :) Kiitos TYKS :D
Mimma] Mistä asti sä olet tuntenut liikkeet? Kun mulle ultraaja sano, että tässä tapauksessa voi mennä viel muutama viikkokin :O
Pikkumökö Ihana tuo miehes! Kuulostaa niin tutulta!
Me oltiin Tallinnassa joku vuosi sitten ja hotellia etsiskellessä eksyttiin vanhaan kaupunkiin vesisateeseen. Käveltiin infon ohi, niin totesin, että pitäiskö käydä karttaa pyytelemässä. Mies ei reagoinut mitenkään. Mentiin muutama sata metri eteen päin, niin mies pysähtyy ja toteaa: "Tos olis muuten ollu info, olisko pitänyt käydä siellä hakees kartta tai jotain?".

Täällä alkais olemaan lonkkakipuilua, ihan kun olis hirveetäkin treeniä pitänyt. Tosi inhottavaa.

Mariaja & Tyyppi 20+1
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa ja cherrrye
Laretzki
hope Mä meinasin että olisin tehnyt pienen paketin tulevalle isille, mutta kun ei ollut rahaa ja nyt ei tilaukset enää ehdi, niin laitan sitten joululahja pakettiin. Mulla on ihan sama, merkkasin just tasaviikot kalenteriin ylös, kun tuntuu ettei enää pysy viikoissa millään mukana :D

No niin, nyt on sitten se sokerirasitus viimein varattu, ja onneksi onnistui hyvin sille vapaapäivälle mikä on pitkän viikonlopun jatkona, jottei erikseen tarvi ajaa. Täytyy ens viikko syödä vaan vähän tervellisemmin ja kattoo ettei hirveesti mitään sokerista syö ettei sitten narahtais vahingossakaan. En meinaa millään haluaisi alkaa piikittään tai mitään.

Ei näy vielä kelan sivuissa mitään äippärahasta tai pakkauksesta. Vanhempainpäiväraha kohta sinne kyllä jo on tullut...No, toivotaan että menee ilman ongelmia sitten läpi. Onhan tässä niillä pari kuukautta aikaa päätellä ennen kuin se mun rahan haluamispäivä alkaa :D

Seuraavaksi olisi tarkoitus lähteä kampaajalle siistimään tukka, huomenna kun on koulukuvaus. yöks. Pikkasen meinasi tuottaa päänvaivaa, että mitä helvettiä sitä laittaa päälleen, kun kolmasluokkalaisten pitää pukeutua edustavasti! Onneksi löyty sitten kuitenkin ratkaisu.

Ihmeen paljon energiaa tuntuu tänä aamuna olevan, täytyy toivoa että tälläisenä jatkuu, koska olisi muutamia kursseja mitkä pitäisi saada päätökseen tehtävillä pikkuhiljaa, niin saisi ne op:t sieltä pois...

Lare ja Spyro 24+3
 
Isäinpäivä Ajattelin miehelle leipoa jotain (pullasta tykkää kovasti) Mut varsinaisesti mitään lahjaa en osta kun hän ei vielä ihan oikeast ole isä. Mulle pitää lapsen olla syntyny ensin, ennen ku ihan "oikeita" isäinpäivää vietetään :)

nittta Missä kylpylässä olitte? Me mennään viikoksi kylpylään joulun jälkeen mun perheen kanssa mutta miehen kans ollaan menossa kylpylävkolopulle varmaan tammikuussa. Käytitkö bikineitä vai jotain mammauikkaria?

susanna Siitä se maha alkaa kasvaan :)

kotona olemisesta ei mitään tietoa.. mulla ei oo työtä, johon palaan joten täytyy sit kattoa miten tehdään :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!

istukka mullakin edessä, mut potkut tuntuu tosi selvinä vkokoilta 19 lähtien :)

kina tosi sievä maha :heart:

kn&tyyne 23+4
 
Pööppis senkin kodin hengetär! :D Eikö ne vieraat pärjää ilmankin! :D (vitsi!) Huoh, jospa miustakin tulee sit vauvan syntymän jälkeen kodin hengetär-- :heart: :confused:

Ps. Jouduinpa miekin muuten "muistuttamaan" meiän neuvolatätiä tuosta sokerirasituksesta, että miten se menee, kun olis muuten unohtanu. Ja postissa sain uudet raskaustodistukset Kelaa varten, kun oli unohtanu merkitä niihin alkuperäisiin raskauden todentamispäivämäärän! :D Eli ei ihan ykösellä mennyt täälläkään..
 
Isänpäivä kyllä mäkin tahtoisin tulevaa isukkia jotenkin muistaa, mutta kun ei jotenki tää oma mielikuvitus tahdo riittää ! :(

-ruska- Oltiin oulun edenissä SUOSITTELEN SITÄ KAIKILLE :)
Ja ihan tavallisia bikiineitä mä käytin, kun niihin vielä jotenkuten mahduin :D

Huomenna pääsenkin teille jo kertomaan, kumpaa sukupuolta täällä odotetaan ja muutenkin ultra kuulumiset :)

Nittta ja masunvaltaaja POKS 20 :heart:
 
Kotona olemisesta: Mähän olen parhaillaan hoitovapaalla ja olisi tarkoitus olla pikkusiskostakin ainakin siihen saakka kun täyttää 1,5-2 vuotta. Ehkä jopa sen 3vuotta. Mulla ei ole työpaikkaa odottamassa, joten katsellaan sitten mitä elämä tuo tullessaan...

Lare: Sä narahdat siitä sokerilitkusta jonka ne sulle juottaa jos niikseen tulee. Siksi on se paasto ennen rasitusta, josta ne ottaa sen paastoarvon ja sitten kun olet juonut sen litkun, niin siitä tietyin väliajoin ne kaksi mittausta :) Muistaakseni ne oli tunnin kuluttua ja kahden tunnin kuluttua juomisesta.

Tulilas nopeasti se tukivyö. Puistosta palatessa oli jo postilaatikossa ja nyt päällä. Mukavalta tuntuu. Neuvolääkärin sain perjantaille, jossa katsovat mun navan seutua. Torstaina olisi sitten se kunnallinen rakenneultra. Kiva nähdä taas pikkuista.

Sipsunen & pikkusisko 21+4:heart:
 

Yhteistyössä