Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Hyvää huomenta kaikille.. Nukkuuko muutkin tosi huonosti yöt. Itse nukun tosi levottomasti tai sitten näen unta missä selittelen kaikille miksi juuri minä olen raskaana ja mille minusta tuntuu:LOL: Toivottavasti en ihan unissaan selittele.. voisi olla naurussa pidättämistä. Aamuisin ihan pökkerö ja hölmö olo :) Masukki on aika hyvin rauhottunut öisin.. tainnut omaksua hiukan minun unirytmiä, tosin välillä on kovatkin jumppatuokiot yöllä.

Eilen illalla mulla oli tosi tukala olo, vaikka en edes syönyt mitään. Masua paino ja tuntu, että maha on niin täynnä, ettei se enää anna yhtään periksi. Mulla on tukihousut ja sellainen tuubi mitä joudun käyttää, kun mulla on toi häpyluu niin pirun kipeä.. välillä ävely on yhtä tuskaa :| Toivottavasti sekin vaiva helpottuu tässä.. ei oo kivaa aina vaappua kuin ankka.

Tänään menen kuuntelemaan opinnäytetönarvioinnin.. tiedän, että työstä sain 4.sen, josta olen edelleen todella yllättynyt, luulin pikemminkin saavani työn just ja just läpi:LOL: Huomenna vielä kypsyysnäyte ja sitten paperit opintotoimistoon ja olen valmis tradenomi.. IHANAA! Varsinkin on ihanaa, että nyt voi sitten rauhassa keskittyä vauvan tuloon ja viettämään omien lasten kanssa vielä laatuaikaa.. Tosin ovat jo isoja koululaisia, mutta onhan heilläkin sopeutumista uuteen tulokkaaseen.. Ihana odottaa yhdessä kumpi sieltä sitten lopulta tulee=)

Emsku ja masuasukki 23+4
 
mä nukun kun tukki!! :D vedän sellaset 10 tuntia untia yössä vähintään. painelen unille tossa 9 aikaan illalla ja poika herättää sitten puol 8 mennessä :) mut silti on vaikee päästä sängystä ylös aamulla :D


tänään pitäs raahautua kaverille tohon ihan kivenheiton päähän "playdateille" mutta tuolla vaan sataa sataa sataa.. :( tylsä mennä uloskaan kun on niin karmee ilma,vaan pakkohan se on vähän käydä että pysyy järjissään..

mukavaa torstaita ! huomenna TAAS viikonloppu :D

sunniee ja vv 25+2
 
Huomenia huomenia!

Mulla täällä meneillään pyykkivuoro, oon jo aikasin noussu ylös tänään. Mä oon jotenkin tosi väsynyt ollu jo jotain pari-kolme viikkoa, voisin oikeasti nukkua kellon ympäri. Mulla on aina ollu tosi loistavat unenlahjat, mutta nyt voisin nukkua nukkua nukkua vaan. Silti herään aina aamulla aikaisin, kun mies lähtee töihin kahdeksaksi, niin tulee mulle tosi huono omatunto maata sängyssä vaan kun toinen lähtee töihin. Yleensä sitten keittelen aamupuuroa meille ja jutellaan aamusella kaikenlaista.

Ärsyttävää rampata vaan tuolla alakerran pesutuvassa koko ajan laittamassa isompia pyykkejä kuivumaan ja uusia pyörimään (meidän kylppäri malliltaan sellainen, ettei sinne sovi oma pesukone). Se on melkeinpä ainoa asia mikä mua tässä meidän kämpässä ärsyttää. Vaikka tokihan noi taloyhtiön koneet on niin isoja, että niissä pesee tosi nopeasti paljon pyykkiä, ei tosiaan tartte olla joka päivä koneen pyörimässä. Oon kyllä miettinyt, että miten Pikkumiehen kanssa sitten onnistuu ravaaminen pyykkivuoron aikana tuolla alhaalla, mutta ehkä mä jotain keksin. Ollaan kuitenkin ajateltu olla tässä nyt tuonne ensi syksyyn saakka, sitten ruvetaan katselemaan isompaa asuntoa.

ON:
Aamulla saatiin miehen kanssa pieni riidanpoikanen taas ihan turhasta kehitettyä ja itkeä tihrustin ihan hölmöstä asiasta peiton alla kun mies oli lähteny töihin ja ennen ku vein noita pyykkejä. Tuli jotain puhetta joulunvietosta ja mies tokaisi siihen jotain, että on tosi kivaa kun on pitkä joululoma, mutta että olis kivempaa kun ne vapaat olis jakautuneena jo ennen joulua, koska ne joulunaluspäivät on kaikkein ihanimpia. Mä sitte sanoin, että kyllähän sulla on 23. pvä jo vapaa, että lähetään ajamaan anoppilaan heti sitten 22. pvä kun pääset töistä. Mies siihen, että hänellä on vielä illalla joku pakollinen joulukirkko oppilaiden kanssa (on opettaja, siis) ja että voidaan lähteä ajamaan vasta sitte illalla. Mä olin koko ajan ollu siinä uskossa, että voidaan lähteä jo päivällä ja siitä sitte aloin kysellä että onko se kirkko pakollinen kaikille opettajille ja mies taas hermostu ja käsitti mut väärin, kun sanoin, että mitä jos sanoisit että sulla on meno ja et vaan mee sinne. Sanoi, että ei asiat mee aina sormia napsauttamalla niinku mä haluan, että totta kai hän skippais sen jos vois, mutta ei voi. Ja siitä sitte tuli kränää vähän muustakin kun keskustelu alko versoa, ja ärsytti kumpaakin.

Mies on tosi tykätty opettaja koulussa ja oppilaat on aina innolla mukana sen tunneilla (kyllä mä sikäli ymmärrän, muistan itekin miten tykkäsin aina jos oli vähänkään nuorempi opettaja ja mies on koulunsa nuorin), lisäks sillä on tosi korkea työmoraali ja se haluaa aina tehdä työnsä tosi hyvin, mitä piirrettä ihailen siinä paljon. Harmittaa vaan, kun olin jo ihan suunnitellu miten päästään aikasin lähtemään ja nyt pitääki ajaa pimeellä myöhään illalla jonkun kirkon takia. Tykkään tosi paljon itekin käydä kirkossa jouluna, mutta miksei oppilaatkin vois käydä perheidensä kanssa vaan. :( Äh.

Mä edelleen ihmettelen, miten kummallisen oireeton olo mulla muuten on, ellei tota väsymystä lasketa. Välillä vihloo alaselästä vähän ja tosta nivusista juuri, mutta koska mun mahakin on pieni, niin mä koen oloni silti tosi energiseksi sillon kun oon hereillä. Pahoinvointia ei ole ollut enää viikkoihin (kolmisen viikkoa sitten oksensin yllättäen kerran). Tosi omituista, kohta alan epäillä onko tääkään normaalia...

Vaniljarinkeli ja Pikkumies 25+4
 
Onnea taas kaikille ultrassa käynneille ja tyttö/poikalupauksen saanneille :hug:

Vanilijarinkeli hehe sanoit ton, että ''yleensä oppilaat tykkää kun opettajana on nuorempi mies'' JOO'O muistan ite ala ja ylä-asteella ;)
Varsinki ylä-asteella oli sellanen vähä päälle 20v mies opettaja sijaisena, ei kuule paljoo sen tunneilla hölmöilty, ellei sit toki vähemmälle huomiolle sattunu jäämään (;

Voi, että mä nauroin maha kippurassa tolle BUSSI jutulle täällä, vahingon ilohan se on paras ilo ;) Onneks ei kuitenkaan käyny mitään !!

Mä oon oikeesti alkanu näkemään ihan ihmeellisiä unia, viime yönä näin unta siitä kuinka mä lähdin viroon kaveri porukalla ja mulla ei ollukkaa yht äkkiä yhtään rahaa, ja ne meinas mut väkisin viedä laivaan mikä menee Tallina-Tukholma, ja sit HYPPÄSIN toiseen laivaan mikä meni Helsinkiin :LOL: :LOL: !
Ja toi on vielä suhteellisen _NORMAALI_ uni viime aikoina multa :D

Millanen ilma muualla päin suomee on? Täällä vantaalla ainakin tuntuu, että vesipisarat tulee meijän ikkunoista läpi ja tuuli repii katon :eek: eli ihan kamala myräkkä :s Ja kohta pitäis lähtee taas hoitelee asioita kaupungille :/

Voivoi, meillä mies alkanu ihan hulluna treenaamaan nytten ens vuoden toukokuussa oleviin pääsykokeisiin !
Naureskelin tossa just, ku se pääst heinäkuussa pois armeijasta ja ei oikein sen jälkeen oo enää kropastaan ja kunnostaan pitäny niin hyvää huolta ja nyt se käy joka ilta sellasen hiki lenkin vetämässä ni katotaan nyt sit, et kauan toi INTO säilyy ;D... hyvähän se vaan on jos jaksaa :)

Ohoh, enköhä mä taas oo tuijotellu omaa napaani tässä ihan tarpeeks joten voisin jo lopetella :D

Päivän jatkot mammoille ja masuille :hug:

:heart: : Nittta & Poitsu 22+2 :cool:
 
Täällä sataa vettä, siis jns, ei siis enää pahemmin lunta ole.. johan se talvi pari päivää olikin -kesä voi tulla!! :D

mua vaan väsyttää, väsyttää ja väsyttää!!! En tykää. Ois vielä 5päivää kymppiin asti töitä -mitenhän mä pysyn hereillä kotimatkan :D ja suppailee jo aika kivasti, ei ois välttämättä vielä tarvinnu alkaa -ei noista nyt sinänsä haittaa oo mut ite aina pysähtyy ja lopettaa hengittämisen ku alkaa kiristää :D

Meillä on ollu keskustelua (lue mä tiedustellu mielenkiintoa..-niinkun aina!) isäkuukaudesta -meinaako muilla isät pitää?!
 
Espoossa sataa vettä ja tuulee ihan kamalasti. Lämmintä +7C :O

Oltiin tytön kanssa reilu tunti tuolla myrskyssä ulkoilemassa ja nyt koitan epätoivoisesti nukuttaa tyttöä päikkäreille... Otin meinaan tutin pois ja nyt huutaa kuin hyeena sängyssään. Mä olen täällä hänen huoneessa peiton alla palstailemassa :ashamed: Se katkaistun tutin antaminen vasta huudon saikin aikaan, joyen saksin molemmat rikki ja heitin roskiin etten vaan tule katumapäälle. Ei meinaan kaukana ole...

Isäkuukausi: Mies pitää isyysloman alkaen vauvan syntymästä. Onko se sama asia? Mä oon niiiin pihalla näistä...

Voi vee, kun tuo iskias särky taas iski. Vihloo pakarasta varpaisiin asti niin kipeesti
että...

Sipsunen & pikkusisko 23+6:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Sipsunen :LOL: mulle on meinannu monesti käyä noin hassusti ku sulle :) Pitääkin olla tarkempi tästälähtien noitten penkkien kans ;)

Ilma täällä +4 lumet on lähteny kaikki :( Eilen ja yöllä sato tosi rankasti vettä mutta nyt paistaa pikkasen aurinko. En oikeesti muista ikinä näillä leveysasteilla tämmöstä marraskuuta, en tykkää!!

Väsymys kyllä, väsyttää ihan tolkuttomasti koko ajan |O Hb oli kuiten viimeksi ihan hyvä niin en tajua mikä näin väsyttää..totta se on joku kaamosväsymys..

Liitoskivut on nyt sitte tullu varsinki lenkkeillessä, eilen ei pystyny ko pikkulenkin käymään kun kävi niin kipeetä. Ihan ketuttaa kun haluaisin kuiten liikkua mutta ei pysty..eli paino nousee lisää kun ei pysty käveleen..

Nyt mummin ja papan luo kylään ja herkkupöydän ääreen ;)

Katjuska ja Onnimanni 25+5:heart:
 
Viimeksi muokattu:
No niin, tunti nukutusta takana... Tyttö ei enää itke, mutta eipä nukukkaan :kieh: Tuolla se hölisee ja pyörii. Taitaa jäädä päikkärit välistä ja illalla sitten riemu repeää. Joskushan tämäkin on pakko tehdä, vaikka nyt jo kaduttaa kun saan hoitaa illankin yksin kun mies palaa ulkomailta vasta pe-la yönä.

Täytyy varmaan käydä ostamassa itselleni lohdukkeeksi/piristeeksi läjä karkkia... Se siitä terveellisestä ruokavaliosta sitten.
 
Täälläkin savossa vettä satelee ja on niin ankeen näköstä ulkona. :/ Reilu 6 astetta lämmintä.. Sinne hävis yön aikana ne vähäsetkin lumet mitä kerkes maassa pari päivää olla. Olis kyllä melkein pakko tytön päikkäreiden jälkeen kaupassakin käydä vaikka nyt laiskottaa nii hirveesti.
Flunssa sit iski tännekin, tytöllä nenä vuotaa ja kitissy koko aamun. Saa nähä millonka iskee minuun, vaikka voisin sen mielelläni välttää..
 
isäkuukausi eri asia kun isyysloma -isäkuukausi annetaan ylimääräisenä mikäli isä pitää vanhempainvapaasta 2vikaa viikkoa ja "tästä palkaksi" saa ylimääräsen kk:n vanhempainrahaa.. eli isä sais olla 1,5kk vauvan kaa kotona ku äitiysloma loppuu. Äidille tätä ei voi vaihtaa vaan on nimenomaan isän etu. kts. kelan sivuilta isä kk. Isyysloma on sit taas se 3viikkoo minkä saa pitää millon vaan ja päällekkäin äitiysloman kaa.

tutti Meillä onneks (tässä vaiheessa siis onneks :D ) ei oo koskaan tuttia pystyny ees syömään (kiree kielijänne).. yritettiin kyllä useempaakin erilaista mut ku ei ni ei.
 
Kelit: Tampereella kans vettä ja tuulta. Ihan kökkö ilma :mad: Mä tahtosin lunta ja pakkasta niinku olis jo!

Kivut: Mulla kanssa kävely tekee välillä hurjan kipeää mahaan ja joskus pakko pysähdellä irvistelemään ja ainakin hidastaa tahtia normaalista ihan reilusti. Selkäkipujen helpotukseksi ostin sellasen babybeltin, toivottavasti alkaa tehota nopeesti, kun tuo alaselkä vihoittelee kyllä aika kiitettävästi.

Eilen ajattelin herkutella ihan kunnolla, kun vietettiin pienellä porukalla leffailtaa meillä. Kokkailtiin frittikeittimellä kanapalleroita ja lankkuperunoita ja päälle vielä vähän karkkia. Sit venykin nukkumaanmeno reilusti, kun tulin NIIN kipeeksi noista mässytyksistä :/ Ei ihan toiminu se positiivinen vaikutus, mikä oli ideana, kun noin kävi.

Tein eilen kirpparilta löytöjä ja tarttui mukaan muutama ihana vaatekappale Masupapua varten :heart: Mies myös ilahdutti ostamalla työkaveriltaan kaks aivan ihanaa sitteriä ja sellasen leikkimaton meiän ipanalle.. Mä oon ihan onnessani noista sitterin ja leikkimaton musiikeista ja valoista :D Toi Gracon keinusitteri vaikuttaa tosi kivalta! Ihana tehdä näitä hankintoja, kun odotus maaliskuuhun on niin hurjan kova ;)

Isäkuukausi: Meillä mies on oma-aloitteisesti ilmaissut innokkuutensa ja halukkuutensa viettää vauvan kanssa kaikki mahdolliset vapaat, joita käyttöönsä saa :heart:

Nukkuminen: Mä meen iltasella 22-23 nukkumaan ja posottelen ensin viiteen, kun mies heräilee sillon töihin. Sit mä vetäsen helposti unia vielä 10-11 välille, kun ensin saan nukahdettua uusiksi. On vähän laiska olo :p Energiat ihan hukassa ja syytän edelleen tän kelien harmauden lisäksi vertani. Josko se hemppa sieltä alkais kiivetä kunnolla pian.

Vanillac + Masupapu 23+6 (huimia lukuja jo :D)
 
Sellainen pontti tosta isäkuukaudesta, että ottakaa huomioon et äidillä ei ole sillä ajalla tuloja jos ei mene töihin! Eli jos oli ajatus että äiti jää vielä hoitovapaalle, niin tosiaan tältä isäkuukauden ajalta ei makseta kotihoidontukea. Tää voi tulla vähän yllätyksenä...
 
nittta: Tarkotin, että ei niinkään opettajan sukupuolella väliä, mä ainakin tykkäsin kovasti esim. meidän hissanopesta aikanaan, joka oli nuori ja nainen. Mut siis toki silmäniloa ehkäpä on miehestä enemmän. ;) Mut en mä halua ajatella mun miestä sillä lailla, että oppilaat ihan huokailis sitä siellä, vaikka se toki komea mies onkin. ;) Sen kertoman mukaan oppilaat kyllä utelee ihan käsittämättömiä juttuja (varmaan muiltakin kun siltä, siis) ja kommentoi esim. vaatteita. Mustakin ne kuulemma utelee kun näkee, että sillä on sormus, kyselee mun ikää ja nimeä yms. Oon sanonu miehelle tiukasti, että pitää matalaa profiilia eikä lavertele yksityisasioitaan teineille. Mut siis, asian vierestä, eilenki pudisteli päätään, ku teinit oli kommentoinu, että sillä on suorat hampaat. Kuka tollasta kommentoi kenellekään opelle? En ymmärrä. Kerran miehellä oli päällä joku Henkkamaukasta ostettu neuletakki ja kuulemma yhdellä teinillä oli ihan samanlainen. Ongelmia kerrassaan. :D

Isäkuukausi/isyysvapaa: Meillä on parhaillaan selvitys meneillään et miten onnistuis. Kovasti kyllä haluaisi pitää, ja varmaan pitää ainakin pari viikkoa sitten heti Pikkumiehen syntymän aikoihin. Mutta kokonainen kuukausi on selvittelyissä, kun tollaset vaatii aina työpaikalla kuitenkin järjestelyjä (jos ei palkata sijaista siksi ajaksi).

Ilma: Pyörähdin äsken kahdessa eri ruokakaupassa ja kamala ilma on. Sataa ja tuulee, ihan on keli kuin lokakuussa. Hki siis kyseessä. Blaaah, miksei, voi MIKSEI voi tulla lunta ja pakkasta, tykkäisin niiiiiiin paljon!
 
Tervehdys Turusta jossa ei ole lunta nähty vielä lainkaan, syysmyrsky ollut päällä eilisestä asti.

Väsymystä on täälläkin, tuntuu että ollut yhtä väsynyt ihan alusta saakka. Tosin nukunkin huonosti, herään vessaan pari kertaa yössä ja kestää aina kauan ennen kuin saa uudelleen unta. Ja ihmeellisiä unia nähdään täälläkin joka yö!

Vaniljarinkeli kirjoitti oireettomuudesta. Eipä täälläkään juuri mitään oireita tai kipuja ole ollut aikoihin. Vatsa on kyllä iso. :D Ainoa vaiva on närästys silloin tällöin, mutta sekään ei ole jokapäiväistä tai kestä kauaa kerrallaan.

(.) Tänään alkaa esikoisella rippikoulu. :O Vastahan mä itse olin rippikoulussa! Ja samalla on jo alkanut iskeä stressi rippijuhlista, juhlapaikkaa olen jo kysellyt. Vaikka ristiäisetkin on ensin, mutta niitä ei ehkä voi varailla etukäteen. :D Onneksi joululahjat alkaa olla kaikki hankittu ja kortit puoliksi tehty, kerrankin olen niiden kanssa ollut ajoissa!

Imoen & Mantti 24+2
 
Ai niin ja piti hehkuttaa minkä himon mä olen bongannut takasin elämääni: Valion uuniomena-jugurtin (iso purkki)! Se on ihan mielettömän hyvää, voisin syödä sitä litratolkulla. Mä tykkäsin tosta joskus lukioaikana, mut en sen jälkeen ole tainnut syödä kertaakaan ja nyt ostin yks päivä kaupasta ja voi aaaaaaaa. Arvatkaa vaan rupeaako tekemään mieli myös Aino-jäätelöä, se Uuniomena-maku....*nam*.
 
Isyysvapaista Tiedättekö miten noi isyysvapaat menee jos on yrittäjä? Maksaako Kela jotain rahaa isälle tms kun ei ole työnantajaa?

Vaniljarinkeli Voi ei, noi Aino-jäätelöt on ihan super hyviä, voi nam :p
Just herkuttelin kaks joulutorttua, tän vuoden ensimmäiset. Ja nyt rupesin himoon taas jäätelöä, ou nou... ; )
 
Täälläki tykätään aino-jäätelöstä mutta myös kaikista muista :D

Ilma ottaa täälläkin pattiin.. :kieh: Tänä aamuna herättiin sateen ropinaan, ei niin kiva näin marraskuussa..

Nukkuminen Täällä nukuskellaan semmosta 10h/yö jos ei oo töihin menoa :whistle:

Raskausoireita ei täällä oo juuri minkäänlaisia.. :)

Viimepäivät oon ollu laiska kirjottaja :( Mutta ette arvaa, huomenna rakkaan kanssa taas lähtö kylpylään! Ja sitte lauantaina viel pikkujoulut, huibbua =)

kn&tyyne 25+6
 
Sipsunen tsempit tutista vierottamiseen ! meillä ois sama homma edessä,en vaan jotenkin saa aikaseks.. ja tuntuu että tuolle pojalle on tutti koko ajan vaan tärkeempi joten pitäs äkkiä se ottaa pois,ennenku se pitää siel 3 vuotiaana :D onneks vasta 1v3kk,eikös teidän tyttö oo samanikänen?

sunniee ja vv 25+2
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen
Nukkuminen Mä nukun kans semmosia 10 tunnin yöunia, ja silti väsyttää koko ajan! En käsitä! Tulis sitä perhanan lunta niin saattais vähä piristyä. Sit ku oon niin väsyny niin ei huvita käydäkkään missään. Suorastaan vituttaa ku koko ajan joltain kaverilta tulee viestiä että tuu käymään! Tuntuu että mun pitäis olla joku helkkarin kyläilyautomaatti ku oon sairaslomalla! On mullaki valituksen aiheet! :D Mut ehkä joku ymmärtää mun pointin..

Ilma On ku morsian! Aamulla heräsin siihen että vettä tuli vaakatasossa! I'm dreaming of a white christmas... :xmas:

Raskausoireet Niitähän löytyy! Eli se väsymys, huono olo kolmatta päivää (kerran laatannu), selkäkipu, mahassa varmaan joku kasvuspurtti ku tuntuu että maha ratkeaa, närästys (joka onneksi on vähä helpottanu, kiitos Magnesiamaidon). Mitähän vielä.. Mutta näillä mennään, ja oon ikionnellinen tästä raskaudesta ja vauvasta :heart: Ja oon huomaamattani ruvennu välillä puhumaan mahalle! :D

Pätkis+Helmi 24+5
 
Sunniee: Joo, tyttö on saman ikäinen. Tutti on ollut hänelle tosi tärkeä ja joka ilta jo puurolla alkaa sitä vaatimaan. Nyt raukka itkee sängyssään ilman tuttia : / Itkenyt jo 25min. Mä oon täällä huoneessa, mutta ei auta mennä selkää silittelemään tai mitään kun hermostuu siitä vaan enemmän. Nyt itku on jo sentään välillä taukoavaa. Ajattelin nukkua ensi yön täällä.

Ruska: Ihanaa kylpyläreissua!

Uni: Välillä nukun hyvin ja välillä kukun pitkin yötä.

Raskausoireet: Tällä hetkellä vain napa särkee ajoittain ja on kosketusarka ja sitten tuo iskias kipu iskee melekin päivittäin. Onneksi on lyhytkestoista. Sormia turvottaa öisin, mutta laskee sitten heti herättyä. Muutoin olo on oikein hyvä :)

Saa nähdä mitä ensi yöstä tulee... Kunhan nyt tyttö edes nukahtaisi. Veikkaan, että kitisee kasiin asti ja sitten simahtaa ainakin muutamaksi tunniksi. Onneksi nakkasin ne tutin roskiin, kun muuten olisin jo varmaan luovuttamassa...

Sipsunen & pikkusisko 23+6
 
  • Tykkää
Reactions: -ruska-
Johan oli taas tekstiä, kun en ehtinyt eilen lukemaan.. =D

Nukkumisesta. Nukun myös levottomasti, illalla olen ihan valmista kamaa klo 21, harmittaa, kun kaikki hyvät ysin sarjat jääneet näkemättä viimeiset kolme viikkoa.. =/ Puolilta öin sitten aloitan heräilyn, uni on pätkittäistä ja levotonta. Useimmiten valvon vielä sen tunnin verran ennenkuin aamuyön nukun taas hyvin..sitten soikin kello (tänään klo 5.15..huomenna saa nukkua jopa kuuteen, jee!! kunhan vaan nukuttaisi sitten! )

Närästys on ollut viimeiset kaksi päivää ihan kamalaa!!!!! Ihan mitä tahansa pistän suuhuni, saan perään vetää Rennietä.. =/ Tänään juuri mietin, että onneksi sen maku ei ällötä.. =) Aiemmissa raskauksissakin ollut närästystä, mutta ei kyllä mitään tämänlaista! Synnytän varmaan meille pikku-peikon, jos närästys ennustaa vauvan hiusten määrää.. :LOL:

Painonnousu alkaa ahistamaan.. =/ Ja vielä töissä nään päivittäin asiakasta, joka samoilla vkoilla kanssani, ja hällä ei vatsa edes vielä näy! =O Sokerirasituskin alkaa pelottamaan, jos siitä jää kiinni, millä saan pidettyä ruokavalion tiukkana.. =/ Liikuntaakaan ei pysty harrastamaan, kun vatsaa alkaa pistämään jo parin minuutin hieman reippaampi kävelyvauhti..Käveltiin eskarilaisen kanssa kauppaan yks päivä, ja perässä pysyminen tuotti vaikeuksia.. :'( Plääh..

Tsemppiä Sipsunen tuttivieroituksen kanssa! Jos yhtään lohduttaa, niin parin yön päästä viimeistään helpottaa!! =)

moomin+pikkuveli 22+0 POKS!!! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Sipsunen

Yhteistyössä