Maaliskuun muruset 2012

Imoen; tuotahan minäkin naureskellut, että HUH HUH, eipähän sitä sitten aikasemmin tullu vaan testattua, kun tuo kiertokin ollut ajoittan epäsäännöllinen, niin aattelin et nytkin hieman myöhässä :)
Aikaisemmissa aina heti testannut ja jopa muutamaa pv aiemminkin :)

Ensiviikolla kahden tytön neuvola niin täytyy ittensäkkin ilmoittaa taas listoille :)
 
Tulin vain kertomaan, että keskenhän tämä meni. Tänään soittelin eilisiä verikokeiden tuloksia ja hcg oli laskenut kahteensataan. Joten siirryn nyt takaisin tuonne vauvakuume puolelle ja toivottavasti pian taas takaisin odottajiin. Paljon onnea matkaan kaikille muille, vaikka minun kohdallani kävikin nyt toistamiseen näin.
 
Moro pitkästä aikaa!

Paljon onnea uusille odottajille! Tarrasukkia matkaan! :heart:

Pahoittelut menetyksen kokeneille :hug:

Parin viikon aikaisista teksteistä jäi liian vähän mieleen. Oliko jo joku suostunut tekemään päivitykset ja aloittamaan uuden ketjun nyt elokuussa??

Kirskis ja Kaiku 7+4
 
En muista nimeä mut joku aloittaa sen uuden....
varasin neuvolan menen ensi tiistaina, piti varata puolitoista tuntia ??? en muista et ennen olisi niin kauaa menny? toivottavasti kokeilis sydänääniä eikoiseta kuului jo 9 viikolla :heart:
 
Pahoittelut Viiville ja Tessulle :hug:

sunniee Minä tilasin eilen kotidopplerin. Ihanaa, että sait jo kuulumaan sydänäänet. Pitää kokeilla itsekin kun paketti saapuu :)

Minnarum Minulla ensinmäinen neuvolakäynti kesti tunnin.

maalismamma ja toukka 9+1
 
Sipsunen minnekäs te suuntaatte täältä? :) ja kiitoksia,oon kyllä aivan tohkeissani muutosta :D

maalismamma oi että,kokeile ihmeessä ! yllätyin itsekin ihan täysin kun sisko yllytti kokeilemaan kun hän oli saanu viimeks kans kuuluviin jo 8+ viikolla :)

Minnarun mullakin kesti eka neuvolan jotain tunnin,niinku esikoisestakin :) siellä jutellaan niin paljon ja täytelllää lappuja et kyllä siinä aikaa vierähtääpi :)

tuun taas myöhemmin kirjottaan enempi,nyt pitää mennä pyykinpesuun.

sunniee ja vilperi 8+6
 
Helou kaikki,

uusi maalismammanen ilmoittautuu threadiin mukaan! Mulla oli eka neuvola tiistai-aamuna ja LA koneen arvion mukaan 20.3. Meille syntyy siis (jos kaikki hyvin menee) toinen lapsi, esikoinen (tytär) täytti juuri 3v.

Muutamalle tutulle (+ vanhemmilleni) olen uutiset kertonut, mutta en juuri levitellyt.. Ei olla myöskään tyttärelle vielä asiasta puhuttu, odotellaan että kaikki jatkuu hyvin. Vähän jännittää miten nyt kaikki sujuu, esikoisen kanssa odotus meni tosi mallikkaasti mutta synnytys jätti aikamoiset kolhut sieluun :) Mutta peukut että nyt sujuisi vähän paremmin tällä kakkoskerralla.

Niin, olen muuten 30-vuotias nainen ja asustelen PK-seudulla. Töissä olen (määräaikaisena), joten en tiedä kuinka töiden kanssa sitten käy (mutten jaksa ressatakaan asiaa vielä nyt - tai koskaan..). :) Mies käy töissä ja opiskelee, joten aika kiireinen on ja yhteiset "laatuajat" kortilla, mutta selväksi teki heti mulle et aletaan käydä uimassa (niinkuin esikoisenkin kanssa tehtiin) nyt etenkin kun tuli plussauutiset.

Ei juuri ole kremppaa vielä ollut; menkkamaista jomotus ja alussa ruskeata niukkaa vuotoa; tissit myös olleet kovin kipeinä (mitä en muista esikoisen ajoilta lainkaan). Usein tulee nälkä muttei paljoa pysty herkuttelemaan.. Ja ole nyt ollut 3 viikon flunssassa tässä vielä + esikoinen vesirokossa, joten hiukan on ollut puhti pois kun nenä täysin tukossa ja päätä jomottaa (+ pyörryttää jne jne jne) + maha kipeenä yskimisestä.

Mutta kyllä tää tästä! :D Täällä ollaan!
 
Moikka kaikille. Täällä on hurjasti mammoja :D (ihan uus juttu mulle). Hyppäisin mukaan keskusteluihin. Ensimmäinen ultra mulla 31.8, jännää..
Tsemppiä kaikille odotukseen :)


Päivityksiin siis :
Olen Helsigistä, ItäHki 24v, esikoista odottava, LA 17.3 ja Kättärille olis tarkoitus mennä.
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikille.
Täällähän on ollut varsin hiljaista sitten viime kirjoitusten..
Haluaisin vain jakaa kaikkien kanssa ensimmäisen ulrtakäynnin. Oli aika ihmeellistä.
Katsottiin alakautta että vatsan peitteiden läpi. Kätilö puhui vauvasta..kääkk..sitähän se tässä vaiheessa alkaa jo olemaan :D
Meijän vauva oli 4 päivää keskim.pinempi, mutta kaikki silti hyvin. Näkyi selvästi kaikki rakenteet ja napanuora. Baby olis vain halunnut nukkua, piti painella mahaa aikalailla et lähti liikkeelle ja sai otettua mitat. Mulla oli 11+5 vk ja vauvan pääperämitta oli 42,6mm. LA muuttui 1:llä päivällä. Uusi LA 16.3.12
Olis kiva kuulla muiden kokemuksia.
Mites muuten, joko teillä joilla on ollut pahoinvointia on helpottanut tuntemukset? Itselläni kyllä vielä tälläkin viikolla lentänyt yrjö..mutta 12 viikon paremmalla puolella aletaan olemaan :)
Jakamisia kaikille!:heart:
 

Yhteistyössä