Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Voi Mari, pahoittelut :cry:. En oikein edes tiedä, mitä muuta sanoa. *Virtuaalihalauksia*

Entäs Pisamapeikko, onko mitään selvinnyt?

Itse varasin ultran Terveystalosta ensi viikon tiistaille. Silloin siis 7+3. Konkretisoituisi tämä odotus ainakin vihdoin, jos tuolla matkassa joku oikeasti on!
 
  • Tykkää
Reactions: Pygmi ja MasuMyy
Voi itku, Mama, et kai sinäkin :cry:! Liikaa surullisia uutisia nyt tässä ketjussa.. Itsekin tosin aika varovaisin mielin ennen kuin olen käynyt ultrassa ja viikon päästä vielä rinnan ultrassa löytämäni patin takia. Täytyy vaan toivoa, että molemmat menee hyvin.

Ultran hinnasta en osaa sanoa mitnainenkin puhelimeen vastannut nainenkaan ei sitä tiennyt. Tosin aiemmim Terveystalossa gynellä käyneenä veikkaan, että 150-200e :confused:.
 
No voihan sentään! Naisen elämän koettelemuksia nyt yhellä jos toisella! Kauheesti voimia! :(

Tuntuu vähän poikkeukselliselta ryhmältä. Paljon nähneitä naisia.

Täällä kanssa odotellaan ekaa ultraa, jota itelle suositeltiin reilu 7+ eteenpäin. Enää vajaa pari viikkoa! Neuvolalääkärin tarkastuksessa kaikki kunnossa ei siis tulehdusta. Alkuajan hössötyksiä odottavalta äidiltä jälleen. Eka kunnon käynti sovittu. Pomon kanssa vuorojakin hieman viilattu järkevämmäksi.

Laittakaahan reissu-, ultra- ja muuten vaan kuulumisia! Mä alan nauttimaan sateesta ja ukkosesta.

MasuMyy 5+5
 
Pahoittelut mari ja Mama! :(

Miten haluatte ylipäänsä toimia listan kanssa? Poistetaanko menetyksen kohdanneet vain kokonaan listalta, vai tehdäänkö oma "menetyksen kohdanneet"-kohta? Mielipiteitä? Kumpaakin tapaa näyttäisi olevan.
 
Pahoittelut keskenemenon saaneille. :(

Aika suorastaan matelee. Tänään rv 4+5, juuri nyt väsyttää kovasti, mutta se on omaa syytäni kun en malta mennä ajoissa nukkumaan. Kuopus herää kuitenkin aina 6 pintaan aamulla.. Vasrmistustestin varmistustestikin tehty tänään ja yhä näyttää viivat vahvenevan.. Huonoon oloon ei tänään ole auttanut syöminen, toivottavasti ei kovin pian mee pahemmaksi tästä.. mun oli tarkoitus lähteä ystävän ja lasten kanssa uimaan tänään..
 
Toivottavasti kukaan ei enään putoa pois.
Aika matelee.. mä päätin et meen ultraan joskus loppukuusta tai ens kuun alusta. Et saapi hetken odottaa sitä. Tein aamulla digin
http://aijaa.com/Lpn6dV :love:
Onko teillä mitään oireita?
Itellä iskee välillä väsy ja vähän öklö olo vessas joutuu ravata vähän väliä. Onneks ei sentään ykä ole tullu.
 
Aamuja kaikille! :)

Tää aika kyllä matelee, mut jos se menis sit vauhilla kun on ite varmempi. Ainakin viime raskaus meni hujauksessa ku poika piti päivät kiireisenä :)

Täällä oireita on kamala palelu iltasin, pientä pahoinvointia havaittavissa aina välillä ja eilen toinen tissi oli arka :D

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Merikki :)

KyyneltenHymy 4+5(?)
 
Huomenta kaikille! :)

Varovasti ilmoittautuisin mukaan maaliskuun odottajiin. Tänään tehty positiivinen testi, tosi selkeät kaksi viivaa, kp 31. Jännää, koska tiistaina kp 27 kun testasin niin sain aivan puhtaan negan. Ehkä on vielä pakko tehdä toinen testi että uskon ton positiivisen, vaikka tuskin se valehteleekaan.

Taustalla minulla on keskenmeno (tuulimuna) viime maaliskuulta ja pelkään totta kai, että nyt käy samoin. Täytyy sijoittaa tälläkin kertaa varhaisultraan, koska en halua, että mahdollinen keskenmeno selviäisi vasta np-ultrassa...

Outoa on myös se, että mulla ei ole mitään oireita. Tai no ehkä vähän mahaa nippailee, mut siitäkin olin varma että menkat alkaa. Keskenmenneessä raskaudessa oli tässä vaiheessa jo järkyttävän arat rinnat ja hirveä väsymys. Ehkäpä niitä oireita vielä kerkeää tulla. :)

Facebook-ryhmään liityn ehdottomasti heti kun saan tätä asiaa vähän sulateltua.

23.3. stua / 27v. / 1. lapsi / KYS
 
Jaaha, nyt se odotettu pahoinvointi rantautui tännekin! Eilen halailin pönttöä anoppilassa heti aamun alkajaisiksi ja tänään kotona tuli koko brunssi sen verran komeassa kaaressa ulos, että juuri ja juuri ehdin juosta keittiöstä vessaan (ja meillä ei tosiaan ole mitennkään iso asunto!). No, tähän mennessä olen tyytyväinen :). Ehkä siellä kyydissä tosiaan on joku!

Kohta lähdetään ajelemaan Pohjois-Savoon kavereiden mökille. Saa nähdä, joko meidän neljävee huutaa siellä ovelta, että äiti muuten oksensi aamulla :LOL:...

Tänään rv 7+0. Ja tiistaina sitten ultrassa saadaan toivon mukaan selvyyttä asioihin.

Tervetuloa uudet ja ihania ultrakuulumisia Merikki :love:. Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Ilmoittaudun varauksella mukaan. Takana keskenmeno yhdeksännellä raskausviikolla ja pienen pieni jouluvauvani on enää siruna sydämessä.

Aamulla tehty maailman vaalein ja haalein plussa. Palaan lukemaan ja tutustumaan teihin kaikkiin myöhemmin. <3 Omien laskujen mukaan LA olisi 22.3.2016.

Oma pienisuuri esikoinen, muutamaa kuukautta yli vuoden, heräilee nyt päiväunilta.
 
Rv vitonen starttasi juuri ja aamulla metrossa selkä menosuuntaan tuli aika paha olo. Muutenkin syöminen on ollut mitä on; söisin kilokaupalla hedelmiä, porkkanoita ja salaattia kanalla/tonnarilla, mutta lämmintä ruokaa ei sitten tee mieli yhtään. Toisaalta ihan hyvä, etten ole mähkimässä kilotolkulla herkkuja.

Oletteko menossa mihin aikaan neuvolaan? Tai oletteko ylipäätään varanneet sen jo?

Itse varasin parin vko päähän, jo ihan siksikin, että meillä on miehen kanssa kesäloma ja en pääsisi mitenkään kesken työpäivän lähtemään. Varhaisultraa mietin, mutta toisaalta ei ole montaa viikkoa kun pääsee np-ultraan.

Siis onko maaliskuisilla oma facebook-ryhmä? Mä voisin hetken aikaa kypsytellä ajatusta liittyä sinne, vielä en uskalla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä