Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

Pahoittelut, Christal3, ihan kauheaa:cry:! Näitä keskenmenon tuntuu tosiaan olevan tosi paljon. *halauksia*

Meilläkään ei ole vielä mitään työnimeä. Varsinainen nimi on sen sijaan päätetty jo sekä tytölle että pojalle :LOL:. Nyt onkin noin 9 kuukautta aikaa taivutella miestä ;)... Meillä ei ihan mene maut tässä asiassa yksiin!
 
Voi ei Cristal3! Voimia toipumiseen. :(

Täällä sinnitelty vuodon kanssa, uusi aamu alkanut, nyt ilman vuotoa. Tunsin kamalaa syyllisyyttä kun rähjäsin eilen itkien, etten halua edes lapsia ja menetän vapauteni jne. Heti perään vuotoa. Olen tyhmä.

Meillä tekonimi on Myy. Myy on niin pieni, ettei sitä voi nähdä, eikä sille voi sattua mitään pahaa. Jälkikäteen luin myös, että Myy sai alkunsa juhannusyönä, ihan niinkuin meilläkin.

Yritän nousta pikkuhiljaa kun eilinen angsteissani syömä voileipäkakku (majoneesi, tuorejuusto, aurajuusto) puskee näemmä hieman ylös. :ROFLMAO: Onneksi pääsee mökille raikkaaseen merituuleen.

MasuMyy 6+2
 
Voi cristal3:( voimia!

yöl heräsin oksettavaan oloon, mahassa ei tunnu et ois mahatautia, onko se vaan tätä pahoinvointia? Söin jugurtin ja juoksin takas vaakatasoon. Ei muuten, mut pian pitäs lähtee kyläileen ja ruuat pysyttävä sisällä.

Onko muilla menkkakipuja ja arkuutta alamahassa?

Kyyneltenhymy 5+0 (?)
 
Cristal3 pahoittelut ja voimia :(

Työnimi taitanee olla papu :D

Kyyneltenhymy välillä jomottelua on mut ei arkuutta kylläkään.

Masumyy toivottavasti vuodot loppuu nyt kokonaan :)

Hitsi vie tääl pähkäilen meniskö ultraan ku viikkoja pitäisi olla 6+3 tuleekohan turhareissu..? Olis just sopivasti aikaa tuolloin.
 
Oi sullakin alkoi Kyyneltenhymy jo 6. viikko. :) Mulla on ajoittaista juilintaa.Aiemmin ollut lähinnä nippailuja ja nyt tullut vähän kovempana. Kaiketi kohtu alkaa piakkoin kasvamaan.

Pitäisi käydä ostamassa manteleita pahoinvointiin. On kuulemma hyvä apu. Kaverini voi öisinkin pahoin. Helpotti vähän kun söi juuri ennen nukkumaan menoa yöpalaa. Yöpala, Jumalan lahja maailmalle! :p

Kevlarsoul meilläkin hieman erimielisyyttä tulevien nimien suhteen. No vielä on aikaa hieroa kauppaa.

MasuMyy 6+2
 
Pahoittelut menetyksen kohdanneille :(

Tein äsken testin uudestaan ja viivat alkaa näyttää jo tasavahvoilta, kai se on tää raskaus uskottava :) keskenmenneessä raskaudessa ei näin vahvaa viivaa ikinä ollutkaan joten jospa tässä hyvin kävis! Tänään olis sitten vissiin 4+5 menossa. Maha on kuin ilmapallo ja vähän nippailee alavatsaan. Muuten ihan normaali olo.
 
  • Tykkää
Reactions: MasuMyy
Voi eiii cristal3. Pahoittelut keskenmenostasi :cry:.

Miten näitä nyt on näin paljon :confused:?

Työnimenä meillä toimii Katkarapu ja Käivärä, joka on YK-joukkojen veteraani. Ensimmäistä nimeä käytän minä ja Käivärän keksi mies ja hänen kaverinsa, joka on rauhanturvaajana Libanonissa :).

Oireista, tänään on ollut melko oireetonta ellei lasketa aamu kuuden järkyttävää pahoinvointia. Rinnatkaan eivät tänään ole kipeät ja turvotuskin hieman laskenut. En jaksa huolestua oireettomasta päivästä, koska oireethan aaltoilee ja illalla tai huomenna voi olla jo ihan kamala olo. Yritän nauttia joka hetkestä :love:. Stressaamatta keskenmenoista sun muista, koska tressikään ei ole hyvä asia. Se menee kesken jos on mennäksensä. Turha sitä oln murehtia sen enempää, menetää vain mielenterveytensä ;).

Memmmy ja Katkarapu 7+5
 
  • Tykkää
Reactions: MasuMyy
Onpa täällä keskenmenon kohdanneita, voimia teille kaikille :(

Kyyneltenhymy, minulla oli 4-5+ viikoilla koviakin menkkamaisia kipuja ja selkäkipuja, nyt rv 6+6 ja enää vaimeaa jomostusta silloin tällöin :) Rinnat sen sijaan tosi kipeet.

Meillä oli viimeviikolla eka neuvola kun ei oltu alkuun niistä viikoista varmoja ja huomenna ois mentävä sokerirasituskokeisiin kun edellisessä raskaudessa oli diabetes.
 
Iiks! Nyt on 2,5viikon päästä aika varattuna ensimmäiseen uä yksityiselle. On vaan niin epätodellinen olo, että onko masussa mitään tai jos on, niin onko yksi vai kaksi. Mielenrauhan vuoksi lähinnä ajan varasin, vaikka alkuun mietin, että maltan odottaa sitä, kun julkiselle puolelle pääsee... Oireita on kyllä vähän, välillä ei mitään ja välillä taas ihan reippaasti. Naamassa, poskipäissä, sellainen punoitus, että huh huh. Ei ole ennen tällaista ollut. Pikkusen vaikea peittää :D
 
Voi cristal3, iso halaus sinne. :( Kovasti voimia asian käsittelyyn ja kunpa teillä pian onnistaisi ja pieni pysyisi matkassa loppuun asti. <3

Täällä ei vieläkään niitä kunnon raskausoireita. Ainoastaan finnejä löytyy joka päivä jostain uusi/uusia ja alavatsassa painon tunne ja menkkanippailua. Joka kerran vessakäynnillä olen jotenkin yllättynyt ettei keskenmeno ole vielä alkanut. Kun saataisiinkin tämä pienokainen, ei voi sanoin kuvailla miten hartaasti sitä toivotaan.

Ultra varattu jos päästään rv 8 asti. Joka tapauksessa helpompi sitten lääkkeillä hoitaa asia jos ultrassa onkin taas vastassa pelkkä hiljaisuus. :)
 
Pahoittelut cristal3. Ja tervetuloa uudet.

Tänään kävin neuvolassa. Melkein puolitoista tuntia vierähti siellä. Oli kesäsijainen, mutta ihan mukava. Enimmäkseen perusjuttujen läpikäyntiä ja sitten esitäytettyjen lomakkeiden läpikäyntiä. Jotenkin järkkyä huomata että nyt toisessa raskaudessa neuvolat on harvassa. Seuraava aika, jolloin on lääkäri, on 1.9. Sinne siis hieman aikaa.
Tosin pitää varata aika ultraan joka viikoilla 10+0-13+6. Täällä on myös jotkut laboratiokokeet vkolla 10-11+0 , sis erilaiset taudit ja pissanäytteen. En muista oliko sitä viimeksi. Sitten pitäisi varata aika tuohon sokerirasitukseen, kiitos ylipainon. Toisaalta oon luottavaisin mielin, viimeksikin ok mutta ei kai nää ihan yks yhteen raskauksien kanssa mene.

Ja tottakai kun menen ottamaan pissanäytettä, huoneen edessä istuu eräät asiakkaani, odottamassa vuoroa samalle terkalle. Katsotaan kauanko saan rauhassa odottaa töissä... onneksi lomaa vielä jäljellä.

Mitäköhän muuta, jotenkin paljon asiaa. Toisaalta neuvola ei vielä tuonut raskautta niin todelliseksi kuin ehkä ultra toisi. Ei siis kuunneltu mitään sydänääniä tai muuta. Mutta, onpahan neuvolakortti ja saatiin myös Neuvokas perhe-kortti, ovat ottaneet käyttöön täällä. Liittyy perheen liikunta- ja ruokatottumuksiin.

Ja tosiaan, neuvolan mukaan oisin nyt 8+2 mutta pysyn vielä tuossa omassani ennenkuin se ultrassa vahvistetaan. Eli 8+0 tänään.


saraneito 8+0
 
  • Tykkää
Reactions: uggla85
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille. Voimia ja muille paljon tarranauhoja.

Täällä on ollu aika hiljasta, kun väsy painaa ja 2 pikkupoikaa saa äidin hermoraunioksi. Pitkä oireettomuus alkoi jo pelottaa, mitta nytpä tuo pahoinvointi ja oksentaminen alkoi täälläkin. Aamupala ja lounas on sitten kahtena päivänä kierrätetty vessan kautta, miestä rupes ihan naurattaa, että tuota on sitten taas odotettavissa reilut puoli vuotta.

Eka neuvola oli perjantaina ja hirveä paperipino tuli taas matkaan. Lasketuksi ajaksi laski 28.2, mutta minäpä luulen, että ultrassa vaihtuu maaliskuulle, joten jos saa ni minä pysyn vielä tässä ryhmässä Neuvolatäti kyseli, et halutaanko niskaturvotus-ultraan, kun edellisissä raskauksissa ollaan molemmissa jääty kiinni. Terveet pojat on kuitenkin tullu. Eiköhän sinne kuitenkin taas mennä. Eka ultra on 4.8, miten sinne jaksaa odottaa.

Pygmi ja seuralainen 7+4
 
Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille!:cry:
ja tsempit kaikille pahoinvoinnin kanssa kärsiville! Ite oon kans sen kärsiny ja toivon että nyt ei ainakaan samanlaisessa mittakaavassa sitä tuu.:unsure: tosin nyt jo alkanu tulemaan aika helposti kuvotusta autossa ja jos ruokailu välit on liian pitkät.
Työnimi on vähä hakusessa..on napanuutiainen , öhkömönkijäinen ja ties mikä :LOL: mutta rakkaalla lapsella on monta nimeä!(y) mut vois kans listaan lisätä, en vaan saa puhelimella punaseksi. Eli
pikkupossu/-/-/oys la 25.3:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maalismamma2016
Onpa ikävää, että on taas tullut keskenmenoja
:cry:
Mutta mukava, että on saatu uusiakin odottajia mukaan.

ON: olotila vaihdellut paljon. Lauantai aamu oli hyvä, ilta ei. Koko sunnuntai oli melkoisen paha olo, eikä neljän tunnin automatka mökiltä ainakaan auttanut asiaa. Kun bensiksellä olin menossa kassalle, niin eteen kiilasi joku koko päivän tintannu mies vaatimaan kuivaa omenasiideriä. Hyvä, etten laatannu siitä viinanhajusta siihen tiskille. Hengittelin sivusta ja hivuttelin kauemmas. Yäk!
Tänään työpäivä meni aivan yllättävän hyvin, ihan minimaalista kuvotusta vaan ja illallakin kohtuullinen olo. Aloin jo miettiä voisiko etominen jo helpottaa, mutta se taitaa olla epätodennäköistä näillä viikoilla. No saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan. Lohduttauduin pahan olon suhteen yhdellä sivustolla, missä kerrottiin, että pahoinvoinnista kärsivillä on vähemmän keskenmenoja (etenkin vanhoilla odottajilla) ja lapsista tulee fiksuja ja että suurimmalla osalla menee ohi ekalla kolmanneksella. Toivottavasti myös mulla. Toisaalta ilmeisesti mitä pahempaa ja pidempään kestää, sitä epätodennäköisempää on keskenmeno, joten kai tätä pitäisi yrittää arvostaa.

Saatan joutua huomenna kertomaan yhdelle kaverille ja parille hänen kaverilleen, kun pitäisi mennä skumppaa maistelemaan. Kaverille voisin kertoakin, mutta en välittäisi noille hänen kavereilleen kun eivät ole minulle mitenkään läheisiä. Siskolle ajattelin kertoa perjantaina kun tulee meillä käymään eikä me nähdä kovin usein kun asuu kaukana.
 

Yhteistyössä