Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

Tuosta faceryhmästä, minne vois itekki nyt liittyä.. ku se ei näköjään oikeestaan oo ryhmä vaan ns hlö, eli näkyykö minun seinällä sitten, että minä ja Iiris Lee ollaan nyt kavereita? Ku en tahtos "jäädä kiinni" vielä.. :unsure: :D
Siis Iiris Lee on henkilö, jonka pyytämällä kaveriksi kutsun sinut mukaan salaiseen ryhmään. Eli sun seinällä näkyy että olet kaveria Iiris Leen kanssa, kyllä. Se ei varmaan kerro yhtään kenellekään mitään, että olet kaveria tällaisen tyypin kanssa, jos joku ei sitten ole täältä lukenut että kuka tällainen Iiris on. Ja minuthan voi sitten poistaa kavereista kun on ryhmään liitetty.
 
Siis Iiris Lee on henkilö, jonka pyytämällä kaveriksi kutsun sinut mukaan salaiseen ryhmään. Eli sun seinällä näkyy että olet kaveria Iiris Leen kanssa, kyllä. Se ei varmaan kerro yhtään kenellekään mitään, että olet kaveria tällaisen tyypin kanssa, jos joku ei sitten ole täältä lukenut että kuka tällainen Iiris on. Ja minuthan voi sitten poistaa kavereista kun on ryhmään liitetty.
Ok.. :p minä ummikko noissa.. laitan pyyntöä.. ja johan tuo yks työkamu onnitteli siunatusta tilasta ja että suunnilleen kaikki jo tietää.. o_O:LOL: kaad!!!
 
Siis Iiris Lee on henkilö, jonka pyytämällä kaveriksi kutsun sinut mukaan salaiseen ryhmään. Eli sun seinällä näkyy että olet kaveria Iiris Leen kanssa, kyllä. Se ei varmaan kerro yhtään kenellekään mitään, että olet kaveria tällaisen tyypin kanssa, jos joku ei sitten ole täältä lukenut että kuka tällainen Iiris on. Ja minuthan voi sitten poistaa kavereista kun on ryhmään liitetty.
Mäkin pistin nyt kaveripyynnön, ehkä on kuitenkin helpompi keskustella FB:ssä. :)
 

Yhteistyössä