*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

e79
Osanotto HeidiHe menetyksenne johdosta ja paljon jaksamista suuren surunne keskelle. Elämä ei kyllä tunnu yhtään reilulle, kun joillekin kasaantuu noita vastoinkäymisiä enemmän kuin tarpeeksi...
 
HeidiHe. Otan osaa. Voin vain kuvitella surunne suuruuden ja toivon teille voimia jaksaa eteenpäin, minuutti, tunti, päivä kerrallaan.

Omat ongelmani tuntuvat niin kovin pieniltä tällä hetkellä.

Tikuliina ja typykkä
 
Omanapaisuuttani minä tulin tänne kertomaan. Tyttäreni löytyi eilen, ehjänä ja hengissä ja nyt siirrymme seuraavaan isoon asiaan. En olisi koskaan voinut kuvitella miten syvälle sattuu vaikeiden päätösten tekeminen. Tyttäreni muuttaa tänään asumaan vanhempieni luokse 400 kilomertin päähän.Tuntuu kuin sydän revittäisiin irti rinnastani, vaikka tiedän että tämä päätökseni on vain tyttäreni parhaaksi. Että hän saa oman elämänsä kuntoon ennenkuin asiat menevät pahemmiksi.

Sellaista täältä. Heidin tilanne vetää hiljaiseksi.

Tikuliina ja typykkä 21+6
 
tikuliina nuo muistisairaudet on kyllä raskaita ja monesti muuttavat ihmisen omaa persoonallisuuttakin :( Onneksi tyttö löytyi ja raskaan päätöksen olet joutunut tekemään :hug: Voimia!

voi vitsi miten ihania masuja täällä onkaan nähtävillä :heart:

Voi HeidiHe, olen niin sanaton!! Suuren suuret pahoittelut ja iso osaanotto surussanne! :hug: Elämä osaa olla välillä liian julmaa.. sanat eivät riitä kertomaan kuinka pahoilani olen! Voimia koko perheelle! :heart: :hug:

Kyllä nyt vetää hiljaiseksi, liikaa surua tässä pinossa :'(

Alisa & Hippu 25+0, poks!
 
Hei kaikille,

heti kärkeen osanotto HeidiHe suuren menetyksenne johdosta.

Pitkästä aikaa kirjoittelen, raskaus on edennyt hyvin ja meille odotellaan poikaa, nyt viikolla 22+5. Vaikka sukupuolella ei väliä olekaan, kyllä ultrassa tuli itku kun olin kovasti toivonut tyttö-esikoiselle pikkuveljeä. Sanomattakin selvää, että pääasia toki se, että vauva voi ja kasvaa hyvin. Liikkeitä alkoi tuntumaan viime viikolla kunnolla, poika on kova futaamaan.

Se siitä omasta navasta, koitan päästä pikku hiljaa taas kärryille mistä puhutaan... Jospa tässä riittäis enemmän aikaa lueskella ja kirjoitella kun opiskelut loppuvat jouluksi, saa nähdä.

Ai niin, sf-mitasta oli ilmeisesti puhetta, tällä viikolla neuvolassa mulla oli 18 eli ihan keskikäyrällä mennään niin kuin viimeksikin.


Viikonlopun jatkoja kaikille!

t. iiris82 ja masu 22+5
 
HeidiHe, osanottoni! Sanat eivät riitä kertomaan, kuinka surulliseksi tällaiset uutiset vetävät. Olen niin pahoillani.

Kyllä nämä uutiset pistävät aina pelkäämään :( Ei näin saisi enää käydä kellekään :(

Kilu ja Onni-Unelma 23+1
 

Yhteistyössä