Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

Meillä käydään yksityisellä nuo ultrat, varasin heti neuvolan jälkeen ajan niin saatiin ilta-aika. En muista tarkaa päivää mutta vajaan kahden viikon päähän ;)

kertomisesta ekaa raskautta ei heti kerrottu kaikille, mutta kun tuli km niin siitä oli pakko puhua. Seuraavat kerrottiin jo pian plussan jälkeen kaikille ystäville ja läheisille. Nyt ollaan kerrottu läheisille heti ja muille kavereille sitä mukaan kun on nähty. Esikoinen 2,5v kysyi yksi päivä onko mulla vauva mahassa, niin sen jälkeen hänellekin on puhuttu asiasta, tosin ei ihan taida vielä ymmärtää. Viimeisille kerrotaan ultran jälkeen.
 
Heippa hei!

Minä liityn tähän ketjuun mukaan, sillä positiivinen testattu :) Ensimmäinen neuvola on vasta vajaan parin viikon päästä ja mitä luultavimmin sitä seuraa kontrolliultra hyvin pian, sillä viikkojen määritys ilman sitä on äärimmäisen vaikeaa. Varovasti arvioiden olen ehkäpä 8. viikolla... Niinpä lisäilen nuo tiedot itsestäni vasta, kun saan jonkinlaisen lasketun ajan arvion tietooni. Ja sitten vois liittyä faceryhmäänkin, jos tosiaan ajatus pitää paikkansa ja tähän maaliskuisiin kuulun :)

Mutta joka tapauksessa toinen lapsi tulossa (ensimmäinen on nyt 10,5 kk) ja tämän jälkeen meillä luultavimmin lapsiluku täynnä. Saa nähdä.
 
Tervetuloa uusille!
Laittakaa varhaisultra-kuulumisia kun käytte, niitä on kiva kuulla!
Mä käyn torstaina taas ultrassa ja toivon tietty että kaikki on hyvin...tissit ei ehkä oo enää niin kamalan kipeät? Tai sit siihen on jo tottunut? Etova olo on joka päivä, yöt juoksen vessassa..
Aika menee toooooosi hitaasti! Siis viikot, ehkä ajan kulku muuttuu jossain vaiheessa. Kuinka teillä muilla? Kuinka saatte ajan kulumaan? Meillä tulossa esikoinen siis ja siksi vielä toistaiseksi saa rauhassa lepäillä :LOL:
 
Np-ultra: Meillä on ensimmäinen ultra 18.8. Jännittää jo kamalasti. Joudutaan ottamaan isommat pojat mukaan, kun ollaan lomalla ... ja muut tietty töissä.. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Oireet: tänään taas tuntuu että huono-olo on helpottanut (paitsi juuri kun aoin kirjoittaa niin nälkä toi etovan olon mukanaan), ja rintojakaan ei kivistä niin paljon. Lauantaina oli pakko ottaa päivällä 1 h päikkärit kun vaan tuntui ettei silmät pysy auki.

Välillä yhä miettii että onko tämä totta. Mutta tottakai on!! ;)
Mutta ultran jälkeen saa rauhan odottaa tätä pikkuista... ettei epäile kaikkia tuntemuksia, tai niiden puttumisia paremminkin.

11+1
 
Täällä käyty perjantaina ekassa neuvolassa :) Ihan mukavantuntuinen nainen oli.
NP-ultra on 12.9, ei millään jaksaisi odottaa! :) Ollaan nyt kuitenkin mietitty, ettei varhaisultraan mennä.
Kun esikoiselta kysyy tuleeko tyttö vai poika vastaus on "pikkuvelisisko" :) Kovasti hän myös haluaisi kuulemma rakentaa vauvan kanssa palapelejä ja juoda mehua :heart:
 
Heipä hei!

Ilmoittaudun minäkin mukaan =).
Minut voi listaankin laittaa jos sitä täällä vielä päivitetään?
Eli LA 1.3. (voi hieman muuttua, sen kuulen 18.8)/Daria09/39/2.lapsi/LKS.

Olen tuolla yhdellä toisella palstalla ollut samalla nimimerkillä mutta siellä ainakin keskustelut on niin hiipuneet että... Ilmeisesti lähes kaikki siirtyneet FB-jäseniksi? Itse olisin mielellään kirjoitellut keskusteluun kuulumisia ja lukenut myös muiden tarinoita. Saas nähdä onko täällä sama tilanne?

Vointi alkuviikkojen pahan olon ja vatsan turvotuksen sun muiden pikkukremppojen jälkeen erinomaisen hyvä =). Ensi viikolla olisi sitten 18.8. NP-ultra jonne esikoisen kanssa yhdessä menemme. Isä ei ainakaan vielä pääse mukaan pitkän työmatkan vuoksi... Jospa sitten rakenneultraan pääsisi hänkin toivon niin.

Tällä hetkellä menossa käytettyjen yhdistelmävaunujen metsästys. Esikoisen vaunuissa oli vain kova koppa ja sen käyttöikä oli mielestäni liian lyhyt. Lisäksi puuttui mm. heittoaisa. Tästä viisastuneena sitten etsin niitä parempia. Lähes kaikki muu onkin jo valmiina. Vielä ehkä voisi sitterin ja rintarepun hankkia, käytettynä tottakai ;).

Ja ah ihanaa että piinaava helle viimein loppui. Oli tuskaa olla työpaikassa jossa ilma seisoi kun oli kuuma eikä ilmastoinnista mitään tietoa :/. Minulla tulee täyteen se maaginen 12 viikkoa viikon päästä sunnuntaina. Olen sen kyllä huomannut että olotila onkin vaivihkaa parin viikon aikana muuttunut jo lähes normaaliksi =).
 
Tervetuloa uusille! :wave: Vaikka meiltä päivittäjä puuttuukin ;) Harmi tosiaan jos kaikki ovat karanneet Faceen, itse en siellä niin aktiivinen ole ja tämä sopii paremmin mulle. Näyttä olevan muilla odotusketjuilla vähän sama hiipunut kohtalo, nopeasti muuttunut tämäkin kun esikoisesta vielä melkein kaikki pysyivät täällä.. Nim. dinosaurus :D

Ultra jo edessä monella, viikko enää täälläkin! :) Tänään kävin niissä alkulabroissakin ja vein virtsanäytteen eli sitten vaan jännitetään seulan tuloksia.. Täällä oli moni menossa esikoisen kanssa ultraan? Meillä luki HUSin kutsulapussa että lapsien mukaan ottaminen ultraan on ehdottomasti kielletty sillä tilanne vaatii ultraajalta täyden keskittymisen.. Itse olen ymmärtänyt että sinne ei ole lapsen kanssa asiaa, mutta ehkä nämäkin ohjeet vaihtelevat sairaanhoitopiireissä. Nyt kun olen taas töissä ja lapsi hoidossa niin onnistuu ilman lasta mutta mietin juuri että jos olisi ollut vielä kotona niin mitenköhän olisi saanut lapselle hoitajan siksi aikaa kun se on niin ehdoton ei siinä kutsussa.

Olo vaihtelee täällä vielä, välillä ihan normaali olo ja välillä taas oksennusta pidätellään. Onneksi nyt ultran jälkeen kerron jo töissä niin ei tarvitse tätä mahapalloakaan enää peitellä :D Mies tossa eilen katseli mua illalla ja totes että "sä taidat muuten olla raskaana" kun oikein turvotti ;)

Ja samoin täällä ollaan onnellisia helteen loppumisesta!! Mikä tuuri oli taas tässäkin että just silloin kun on pahimmat ekat viikot meneillään niin iskee joku jumalaton helleaalto kun yleensä tässä maassa ei kesällä aurinkoa näy ;) No, jos ensi kesänä vauvan kanssa ei sitten tarvitsisi hikoilla..

Ihanaa päivää maalismasut!

Vappuvaavi 9+6
 
Moikka,

uskaltaudun minäkin tänne puolelle. Vihdoin siis kauan kaivattu plussa pärähti meillekin. Lapsettomuushoidot taustalla ja ensimmäinen IVF-hoito tuotti raskauden. Nyt suunnilleen 9+1 menossa ja varhaisraskauden ultrassa käyty. Pikkuinen oli hieman isompi viime viikon tiistain ultrassa ja vastasi kokoa 8+3, mutta koska ovulaatio ja hedelmöittyminen tarkkaan tiedossa niin lasken itse tuon mukaan, että nyt mennään 9+1. LA tällä hetkellä 18.3. Voi olla, että vähän aikaistuu. Jos tätä ketjua siis vielä päivitellään niin minut voisi lisätä listaan eli LA 18.3., 27v., 1 lapsi ja TAYS.

Teitä onkin melkoinen joukko täällä, vau. Suurin osa taitaa olla siis facen puolella?
Pitäisiköhän itsekin siirtyä sinne...

Olen vielä hieman hämilläni kaikesta. Vieläkin on epätodellinen olo ja harva se päivä mietin, onko tämä totta, tapahtuuko tämä meille. Aika kova keskenmenon pelko on ollut ja sitä on osaltaan pahentanut hyvin vähäoireinen alkuraskaus. Pahoinvointia minulla ei ole ollut oikeastaan ollenkaan. Kuitenkin siis ulrassa kaikki oli hyvin ja kuulimme myös vahvan sykkeen <3 Olen yrittänyt ajatella, että koitan nyt nauttia tästä olosta, koska mitään keskenmenoon viittavaa ei ole ja jos se on tapahtuakseen, niin sitä ehtii sitten surra, jos sen aika on. Nyt haluan nauttia tästä vaiheesta. 3.9. olisi sitten NP-ultra, sitä jo kovasti odotellessa.

-Sarahh
 
Heii,

Viimekuussa taisin muutaman kerran kirjoittaa ni yritetään tässäkin kuussa vähän. :D seuraan enemmän tuolla fb.

Tänää oli eka neuvola ja sama ihana neuvolatäti, mikä esikoisenkin aikaan. Lippua ja lappua tuli.

Osa syy tälle kamalalle väsymykselle ja etovalle ololle oli hg mikä oli vain 108, eli eikun lisä rautaa napsimaan. Tää ilmiö onkin tuttu edl raskaudesta. Tästä raudasta varmasti tulee taas kipeä vatsa ja ummetus :/

Nii ja neuvolassa laskivat että la olisi 26pv mutten sitä ala muutelemaan ennen ultraa :)

-sninii-
 
Heippa kaikille!

Sadepäivää vietellään täällä Pirkanmaalla...
Pakko kysyä teiltä, onko kellään ollu kovia kipuja vatsalla.. Nyt on 7+4 ja mulla on ny pari päivää ollu aivan järkyttävät vatsakivut. Viime yönäkin heräsin kun niin vihlo...
Torstaina olis ensimmäinen neuvola mutta tässä pohdin et pitäisköhä varata uä aina yksityiselle...
Esikoisesta en ollenkaan tällästä kipuilua muista...
Myöskin pelottaa koska kaikki raskausoireet on kadonnu? Apua.. toivottavasti olis kaikki hyvin...
 
Mariasa: Kannattaa soittaa omaan neuvolaan ensimmäiseksi, koska voi olla että neuvolalääkäri voisi tutkia sinut jo heti. Toinen vaihtoehto on että varaa yksityilelle tarkistusajan. Varsinkin jos aikaisemmissa raskauksissa ei ole sellaisia ipuja ollut.

Tsemppiä!
 
Kiva että tännekin on tullut uusia mukaan, pidetään ketju aktiivisena. Itse en valitettavasti uskalla lupautua päivittäjäksi, kun on näiden kolmen pienen kanssa tässä aika paljon kotona puuhaa, mutta toivottavasti joku aktiivinen tyyppi löytyy :)

Täällä toinen "varmistusultra" käyty tänään, tyyppi vastasi viikkoja 9+3 ja on siis kasvanut täysin oppikirjan mukaan siitä kun viimeksi ultrattiin, eli 6+2. Laskettu aika on siis edelleen (ja nyt pysyy) 14.3. Huvittavaa on, että laskureiden mukaan hedelmöittyminen olisi tapahtunut juhannusaattona, mikä oli kai ennen hyvinkin yleinen raskaaksi tulemisen päivä :) Jostain luin, että ennen yleisin laskettu aika oli maaliskuun puolessa välissä, joten jatketaan nyt sitten niitä perinteitä. Tiedoksi siis uusille, että minulla ei ehtinyt kuukautiset alkaa viimeisimmän vauvan syntymän jälkeen, joten siksi hedelmöittymisajankohdasta ei ollut mitään tietoa ja siksi nyt on ultrailtu pariinkin kertaan. Seuraava ultra sitten np-ultra syyskuun alkupuolella 13+ viikoilla.

Kaikki siis hyvin täällä, pahoinvointi on taas ollut melko jäätävää pari päivää, vaikka jo luulin, että helpottaa, kun pari päivää olo oli lähes normaali. No, ei tätä (kai) ihan ikuisuuksiin voi enää jatkua. Kaikkea rasvaista ja proteiinipitoista tekee mieli usein, päätä särkee lähes päivittäin ja huimaus on hurjaa. Mietinkin, että voisiko tähän olla syynä tuo hemoglobiini? Koskaan aiemmin en ole lisärautaa joutunut syömään, mutta koskaan aikaisemmin pahoinvointi ja etova olo ei ole ollut näin voimakasta. Tuntuu että tähän kamalaan oloon rusentuu! Kauheaa valitusta, pahoittelen, mutta olen vaan niin yllättynyt, kuinka kamala olo voi olla :) Voimia siis kaikille kanssaodottajille myös!

Marrastuuli + vauveli 9+3
 
Heipä hei!

Tervetuloa kaikille uusille! Kiva, kun on tullut lisää odottajia! Pidetään ketju aktiivisena! Minä ainakin vähän epäröin fb-ryhmään liittymistä, mieluummin juttelisin täällä, joten yritetään pitää keskustelu hengissä!

Mies oli viime viikon reissussa ja oli kyllä tooodella rankkaa hoitaa yksin 2-veetä ja käydä töissä. Oksensin tosi usein, luulen että väsymys huononsi oloa! Voi, kun tämä pahoinvointi jo lähtisi!!!

Ensimmäinen neuvola oli eilen. Siellä ultrattiin ja pikkuinen näkyi kohdussa. Sydän sykki ja pieni vähän liikahtelikin ultratessa. :heart:
Vanha tuttu neuvolatäti oli ihana, höpöttelevä lämmin ihminen. Vaikka esikoisen odottamisesta on vain 3 vuotta niin moni asia oli jo ehtinyt muuttua. Esimerkiksi nyt pissanäyte katsotaan itse vessassa tikulla :)

Maha on tullut vähän esiin, mutta puntarilla käydessä huomasin, että oli laihtunut puoli kiloa... No, eiköhän kohta ala painokin nousemaan, kun ruoka alkaa maistua.

Np-ultraan saatiin tänään aika, 12.9 eli tasan kuukausi pitää jaksaa odottaa.

Päivittäminen itse voisin päivitellä ketjua, mutta olen niin huono teknisissä asioissa etten osaa! :ashamed: Jos saisin selkeät ohjeet, miten päivitykset tehdään, voisin homman hoitaakin :)

Vaunuista joku puhui. Esikoisella oli Firkonin yhdistelmät, jossa oli kääntyvät etupyörät. Tykkäsin niistä kovasti, varsinkin koppa oli niin iso, että poika mahtui nukkumaan siinä yli vuoden ikäiseksi. Vaunut ovat nyt siskolla, mutta voisin kysäistä saanko ne keväällä takaisin :) Muutenkin tosi monet esikoisen tavarat, sitterit, turvakaukalo jne ovat siskoillani, jotka kumpikin saivat vuosi sitten lapsen. Saan ne takaisin sitten, kun tarvitsen.

Tsemppiä oksentelijoille!

Mins ja napero 8+4
 
Heipähei! Kyllä kannattaa fb:n ryhmään liittyä jos pikkusenkin edes harkitsee. Oikein mukava ryhmä ja juttelu luonaa luottamuksellisesti.

Höh, iha epäreilua, mullakin oli eka neuvola maanantaina eikä edes sydänääniä kuunneltu, saatikka ultrattu olisi. Tiesin kyllä ettei kuunnella, mut tietty sitä vähän toivoin. Seuraava aika on vasta 15.9 ennen sitä tarvis np-ultrassa käydä, jos tänään soittelis aikaa terveystalolle.

Väsymys on aivan kaameaa, kuopus kahtena edellisenä aamuna päätti herätä 4-5 aikaan ja herttinen kun uni maistuis, tänään sentään nukkuikin normaalisti, mut varmana väsyttää silti. Pahaa oloa löytyy, tissit on kipeät, naama ja kaula kukkii... Semmosilla :)

RK 9+2
 
Helou! Ja tervetuloa uusille!

Raskauteen liittyvää tai ei, sisustuskärpänen on iskenyt ja kovaa! Valokuvien teettämisprojekti etenee, seinille etsiskelen yhtä ja toista tilpehööriä. Ideoita pulppuaa, vaikka yleensä minua hirvittää kaikki sisustukseen liittyvä :) Hommaa riittääkin, sillä omakotitalo ostettiin yli kaksi vuotta sitten ja sisustaminen on jäänyt oikeastaan kokonaan. Sisustamista kammoavalle oli jo tarpeeksi suuri rutistus päättää ja laittaa uusiksi seinät, katto ja lattiat sekä saada hankituksi pakolliset ruokappöydät, sohvat ja kirjahyllyt. Kaikki muu tilpehööri jäi hommaamatta, eli hieman autiolta varmaan näyttää, kun seinillä ei ole mitään, hih! Nyt kyllä hommaan kaiken maailman tekokukat (?!?), taulut, kehykset ja muut krumeluurit tällä tarmolla.
Huvittavinta on, että tekis hirveesti mieli jo alkaa laittamaan joulua. Sovittiinkin jo miehen kanssa mitä tehdään aattona, joulupäivänä ja tapanina. Tää jouluhömpötys nyt ainakin menee raskauden piikkiin. :xmas:


Ootteko miten "herkillä"? Mulla tulee liikutuksen kyynel silmään joka päivä milloin mistäkin asiasta, eilen esimerkiksi kun näin lehdessä kuvan tonttuhattuisesta vauvasta. Itkin kuin niagara katsoessani kadonnen jäljillä UK:ta sekä kun kanavasurffaillessa ruudussa oli isä joka muisteli kuollutta poikaansa. Sitten itkin vielä autossa, koska radiosta tuli HIM:n Join Me. Siis hirveen liikuttava kappale olevinaan mukamas ;) Mikähän tänään itkettää...

Alppis + pikkuinen 10+1
 
Viimeksi muokattu:
Mins päivittämiseen varmasti löytyy ohjeet jostakin, ei se ilmeisesti vaikeaa ole.. Olisi hienoa jos jaksat! :)Osaako joku auttaa, miten päivitys tapahtuu?

Ja onnea uusille, hienoja onnistumisia täällä monella pitkään yrittäneellä! :heart:

Mariasa kurjia tuommoset kivut.. Normaaleja voivat olla hyvinkin, raskaudet voivat ilmeisesti olla tosi erilaisia. Tsemppiä ultraan!

ON: Repäisykipuja sillon tällöin, lähinnä aivastellessa tai sängystä noustessa. Ja mulle on palannut tämän aamuyön unettomuus taas, jos miehen kelloon herään niin en enää saa sen jälkeen unta ja alkuyön ravaan pissalla :D Päivällä kyllä nukuttais, mutta töissä ei auta.. Esikoisesta kävin ottamassa vanhan työpaikan invavessassa 10min torkkuja, samoin toimistotarvikevaraston lattialla, se väsymys oli välillä niin huimaa että ei vaan silmät pysyneet auki. Nyt ehkä vähän helpompaa väsymyksen kanssa. Ruoka maistuisi edelleen koko ajan ja jos ei syö tiheään niin olo on huono. En ole vaakaan mennyt sitten ekan neuvolan, saa nähdä onko tullut kiloja jo nyt. Viimeksi mulla tuli 2/3 painosta jo ennen rv20 ja siitä sitten enää 3 kiloa loppuaikana, ehkä nyt on sama meininki..

Alppis mä odotan kans että iskis joku hormooni touhuvimma päälle, tällä hetkellä pyykkikoneen tyhjentäminenkin on voimia vaativa juttu iltaisin.. ;) Ehkä sitten siellä "hehkeässä keskiraskaudessa", tällä hetkellä olo on kaikkea muuta kuin hehkeä tän alapömpön ja turvonneiden rintojen kanssa :D

Vappuvaavi ja tulokas 10+0 POKS!
 
Voi iskispä minuunkin joku sisustusvimma, mut eih kun ei jaksa. Tänään imuroin yläkerrasta aulan, vessan ja tietokonehuoneen. Sitten oli pakko levätä hetki. Ja jatkaa alakertaa. Mulla on aivan puhti pois, oikein tuntuu kun maitohapot nousee ja heikottaa. Ei vaan jaksais millään. Ihan huonoa omaatuntoa koen kun pyykit kasaantuu viikaamattomana ja pölykoirat kasvattaa kenneliä.. Yleensä olen kuitenkin aika siisti. No, kai sekin tästä vielä helpottaa :).

Soitin np ultraa ja sain ajan jo 29.8! Mietin vaan sitten, et mahtaako se olla liian aikasin kun on vasta rv 11+5. Mun meni laskut ja pasmat ihan sekasin kun sielläkin päässä oli systeemit sekasin, joutu soittaan mulle takasin kun joku systeemi ei toiminutkaan.
 
Raidallinen kissaNiin laukkaa pölykoirat meilläkin, antaa juosta vaan ;) Menee töissä kaikki tsemppienergia, kotiin ei enää riitä energiaa. Ruokaa ja puhtaita vaatteita kun riittää esikoiselle niin siinäkin on jo tekemistä arki-iltana :)

Eka ultra tehdään rv 10+0-13+0 eli ei ole mun mielestä mitenkään aikaisin. Mulla on rv 11+0 ultra :)

Soittelin muuten niistä alkuraskauden labroista neuvolaan ja selvisi syy tähän hiivatulehdusoloon, se onkin sitten virtsatietulehdus. Nitriittejä ainakin oli virtsassa ja viljelyn tulokset vielä tulossa mutta antibioottikuurin nyt sitten sain.. Ei ole ollut virtsistä mulla varmaan 5 vuoteen, toivotaan nyt ettei tästä joku kierre ala. Inhottaa syödä antibiootteja, toinen kuuri jo tänä vuonna, ja antibiooteista saan aina hiivan ja sitten onkin hiivakierre :/

Päiväunista haaveileva Vappuvaavi :)
 
Nyt minäkin uskallan liittyä mukaan, olen seuraillut taustalla hiljaa jo useamman viikon. Kävin tänään varhaisultrassa ja siellähän se pikkuinen oli 7+3 eli viikkoa pienempi kuin kuukautisista laskien. Mikä helpotus kun näki toisen sydämen sykkeen! <3

Taustalla meillä on lapsettomuutta ja yksi varhainen keskenmeno. Tämän takia halusin ehdottomasti varhaisultraan ja uskon sen nyt vähän auttavan pelkoihin vaikka alussa ollaankin.

Kiva lueskella täältä muiden samassa tilassa olevien kuulumisia, Facebookiin voisin haluta myös. Kukas sinne lisäilikään?

Kirjoittelen iPhonella joten tummennuksia ja värejä en saa toimimaan mutta VanillaLady, ikä 28, ensimmäinen lapsi ja la 29.3.
 
Mulle sopii laittaa yksityisviestinä sähköpostiosoite niin laitan kutsua tulemaan :) Ryhmässä on päätetty, että se pysyy avoinna uusille syyskuun loppuun asti, jotta kaikki kerkiävät käymään nt-ultrassa ja liittyä vielä sen jälkeen! Tällä hetkellä meitä on siellä 47 joten mukaan mahtuu! :)
 
VanillaLady: Mullakin varhaisultran helpotus oli niin iso, että vasta sitten uskalsin tulla tännekin.

Täällä kanssa liikutuksen kyyneleitä harva se päivä ties mistä. No, tänään tuli kyllä vedet silmiin siitä tosiasiasta, että tää on totta. Mä todella, vihdoin, olen raskaana. :heart:

Toinen ikävämpi tänään ja monena muunakin päivänä kiusannut vaiva on pieni päänsärky. Sellainen, joka ei vaadi vielä lääkkeen ottoa, mutta joka pienesti jyhmii päässä koko ajan. Ja tänään on myös närästänyt.

Tänään oli eka päivä töissä lomien jälkeen ja mietiskelin jo, että koskahan siellä kerron ihmisille. Tietysti jossain vaiheessa alkaa näkymään eli monet varmaan arvaa. Itseasiassa mulla pömpöttää jo nyt maha sen verran, turvotuksesta tietty, että en ihmettele vaikka joku jo kohta arvaisi. Ensi viikolla on itseasiassa yksi työmatka, johon liittyy iltajuhla ja voipi olla, että alkoholittomuus laittaa joissakin ihmisissä jo arvaukset pyörimään.

Tällaista tänne tänään.
 
Heip!

Mins päivitysohjeita kaivelin muiden ketjujen uumenista :)

LISTAN PÄIVITYSOHJEET:

- hae edellinen lista, ja valitse viesti alaosasta LAINAA
- poista viestin alusta ja lopusta tekstit [ quote="Inia" ] ja [ /quote ] (tai kenen nimmari tuossa nyt onkaan)
- tee muutokset
- voit vaihtaa välillä kuvia

Eli yksinkertaiselta vaikuttaa :) Pecanpie onko sulla jotain lisättävää näihin ohjeisiin kun silloin joskus listaa päivittelit? :)

Kertomisesta töissä: Kerron ensi viikolla ultran jälkeen. Maha tosiaan alkaa pullottaa siihen malliin, ettei tätä kauaa peittele ja on töiden suunnittelun kannalta kiva mun mielestä antaa aikaa pomolle miettiä miten jatkossa mikäkin hoidetaan. Vähän jännittää kuitenkin se kertominen :)

Pömpöstä muuten vielä sen verran että mulla on tänään ekaa päivää äitiyshousut jalassa! :D Ja aiettä kun on mukavat! Viimeksi jouduin kans muistaakseni jo näillä viikoilla ottamaan käyttöön, ihan vaan koska normaalit kiristää niin paljon ja jos jättää nappia yms. auki niin sitten näyttää vielä tuhdimmalta keskivartalo ja housut alkaa roikkumaan. Toisethan pitää masutuubin kanssa nappeja auki, mutta mun haitarissa ei ne niin pysy :D

Ah tätä viileyttä, olen nukkunut kuin tukki viime yöt. Nautitaan alkusyksystä!

Vappuvaavi 10+1
 

Yhteistyössä