+Maaliskuussa poksuvat+

Täälläkin ellova olo tulee ja menee. Aamuisin sängystä noustua on pahimpana ja lounasta ennen samoin. Sitten se helpottaa iltapäivää kohden ja illalla yleensä alavatsaa jomottaa pitkän päivän jälkeen :ashamed:

ps. töissä on tylsää ja haluisin kotiin nukkumaan, kun VÄSYTTÄÄ
 
ooh huomen poksuu viikot :) sit määki liityn kutosten joukkoo :D tänään ollut aika normaali olo,mitä nyt taas alavatsaa nippaillut..onko muuten teille tullut ihoon punaisia näppylöitä? mulla on koko keho täys mut eivät kutita yhtään ja ne vaan ovat :D ei ne ees oo kohol ne siis vaan on :D
 
heippa vaan! täälläkin uusi ilmoittautuu mukaan maalismenoihin...
eilen testasin haaleen plussan ja tänään pikkasen vahvemman eli uskottava kai se ois että se viides murunen siellä itsestään ilmottelee. viikoista ei ole mitään hajua mutta epäilisin että menee maaliskuun puoleenväliin laskettu. aika alussa kuitenkin kun ei vielä pahaolo ole yllättänyt.

ja etusivun tietoihin voi laittaa
donoro 28v viides kys

laitan sitte lasketunajan kun tiedän sen itse..
 
Tervetuloa uusille :) Mun piti yöllä käyä syömässä banaani, en muista yöllä syöneeni sitten kun esikoiselta laitoksella :LOL:
Me ollaan lähdössä reissuun ens viikolla ja mun äiti ja isäpuoli tulevat myös ja iltaisin on tapana ottaa lasillinen siideriä tai viiniä, enkä haluaisi vielä kertoa tulokkaasta kun nuorimmaisen kohdalla tuli jo niin kannustavia kommentteja mutta kaipa se on sitte kerrotava, mitäpä se oikeestaan muille kuuluukaan :kieh:
MannaHari ja "pömppis" rv 5+2
 
Keskiviikko 8.7

pikkumyy-89...Rv6+4
Minky..............Rv6+3
Latsis.............Rv6+2
Annien............Rv6+2
Epäusko.........Rv6+2
Prinpressa......Rv6+2
Elettaria.........Rv6+0
murgu.............Rv5+6
Jemppi............Rv5+5
Bamboo81......Rv5+3
Lilla2009.........Rv5+1
valdemaria......RV4+6
IntoOlivia..........Rv4+3
Tuplamuumi....Rv4+
Nystymuikio....Rv4+

En nyt muista kuka vihjaili juhannusvauvoista aiemmin, mutta juuri sellainen on täältä ainakin tulossa :)) Clomifen ja tikutus oli käytössä, joten melkosen tarkkaan on tiedossa milloin rakkauden hedelmä on saanut alkunsa :-DD

Annien, etusivun tietoihin voi lisätä minulle esikoinen, EKKS.
 
Tervehdys:)

Hampilääkärissä käyty ja kerroin huolestani niihin juurihoitoihin liittyen et miten vaarallisia ne on tälle raskaudelle mut ei ne kuulemma ole et syyskuun alussa ois viimeinen juurihoito kerta ja sit on hampaat kunnossa.

Mulla on aavistuksen alkanut kuvottaa välillä mut ei kummemmin ja väsymystä löytyy:)

Metsätähti ja pienenpieni 5+6 :heart:
 
Päivää,mulla on edelleen tosi epäuskoinen olo,et voinko tosiaan olla raskaana! Koko ajan tarkistelen vessassa,ettei menkat ole alkanu :D
Ja mulla ei oo kummastakaan aikasemmasta ololu pahoinvointia,ei oikeastaan mitään,mutta nyt on kyllä kuvotusta,eikä haluta lihaa(se on outoa) haluttais vaan hedelmiä :p
Mutta kai se voi nyt jo olla tuota huonoa oloa,vaikka eilen vasta plussasin? :)
 
Glow
merkkiä B)
palelee, oksettaa, päätä särkee, väsyttää ja mitä vielä - niin, odottaa, odottaa, odottaa - ekaa ultraa, jota saa odottaa vielä ainakin kuukauden.

glow 5+6 , kuin tää näin matelee :whistle:
 
Heipparallaa

Täällä ei onneks muita oireita kuin että väsyttäs kokoajan....kävin tänään otattamassa sen HCG:n, vastaus tulee huomenna :)

terkkuja kaikille,

t.Tuplis 4+5

ohessa lista johon laitoin noi mun rv:t

Keskiviikko 8.7

pikkumyy-89...Rv6+4
Minky..............Rv6+3
Latsis.............Rv6+2
Annien............Rv6+2
Epäusko.........Rv6+2
Prinpressa......Rv6+2
Elettaria.........Rv6+0
murgu.............Rv5+6
Jemppi............Rv5+5
Bamboo81......Rv5+3
Lilla2009.........Rv5+1
valdemaria......RV4+6
IntoOlivia..........Rv4+3
Tuplamuumi....Rv4+ 5
Nystymuikio....Rv4+
 
Olipa tänne ilmaantunut uusia odottajia, kun en ole muutamaan päivään ehtinyt sivulla käväsemään.

IntoOlivia: huomasin että teillä on ollut clomifenit käytössä ja nyt ensimmäistä odotatte, onnea kovasti, meidän esikoinen, nyt vuoden vanha sai alkunsa clomeilla ja nyt tämä pikkukakkonen on todella toivottu positiivinen ylläri. Eikä ikäeroakaan tule kuin 1v9kk :) :) Eli pidä varas, kakkonen voi yllättää ;)

Annien hieno juttu, että ultrassa kaikki oli hyvin! La sitten varmistuu myöhemmillä viikoilla.

Meidän olo on melko tasaista. Välillä ellotus tulee voimakkaampana ja täytyy ihan oksentaa. Tätä on iltaisin enemmän, vaikka muutamana aamuna on kyllä tehnyt huonoa, mutta jogurtti on auttanut. Väsymys iltapäivisin on ihan mahdotonta, mutta vielä sen kanssa pärjää.

Masutuubin hankintaa muuten suosittelen, on kätevä sitten vielä imetysvaiheessakin, kun sen saa laskettua rinnan päältä, niin vatsa ei jää paljaaksi.

T:yxäiti ja toukka 6+2
 
Huomenta kaikki!
Tulin ilmoitamaan itseni pinoon ja tulen sitten päivällä lukemaan lisää teidän kuulumisia :heart:
Eli, kolmas tulossa ja laskettuaika olisi laskurin mukaan 15.3. Taysissa synnytys ja aivan tyttöolo :D
Mutta tosiaan, tulen lukemaan ja kertomaan lisää päivemmällä! :)
 
yxäiti, kiitos onnitteluista! Clomeja juu..7 kiertoa yhteensä kahdessa erässä. Ensin 4 kk, jonka jälkeen parin kuukauden tauko ja nyt ehdin popsia 3 kuukautta. Taustalla on PCO, eikä miehenkään tavara ihan ensiluokkaista ollut... =) Mutta hyvä että loppujen lopuksi jotain tapahtui!

Yöllä nippaili massua vähän väliä ja mietitytti et onko jotain menkkamaista juilimista, mut ehkä ei kuiteskaan...vähän hassu olo..tuntuu et alavatsa ois jännityksessä koko ajan. Ja rinnat on tosi hellinä sekä palelee vähän väliä..muutoin oon elämäni vedossa. Ei väsytä juurikaan normia enempi, mutta nukkumaan käydessä uni tulee n. sekunnissa vaikka olo ei tunnu väsyneeltä =)

Välillä tuntuu että pitäisköhän vielä tehdä raskaustesti, jos kroppa vaan huijaa..

=) =)

IntoOlivia 4+4
 
Mäkin varovasti ilmottaudun mukaan. Tosin jännitän kyllä miten tää nyt etenee. Tossa menkkojen alkamisen aikaan kun tuli yhtenä päivänä vuotoo ja jonkinlainen hyytymäkin. Sillon testasin ja tulos oli haalea plussa. Soitin neuvolaan ja sanoin et en tiedä onko ollu jotain ja menny jo kesken. Laitto lähetteen verikokeeseen ja nyt on kahtena päivänä otettu hcg. Toissapäivänä oli 1400 ja tänään otettiin uus koe jonka vastausta ei tiedä vielä. Katotaan siis onko nousussa vai laskussa.
2 tyttöä on ennestään, mutta ennen esikoista oli 4 keskenmenoa. Raskausoireita ei juurikaan ole, joten olo on aika epäuskonen, mutta aika näyttää. Nyt ois kasassa 5+4
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille! :)

Aiduli: Tsemppiä tulosten odotteluun.. :hug:

:headwall: Mä oon taas ihan neuroottinen. Jätin tänään aamupalan syömättä ihan vaan kokeillakseni, et tuleeko se paha olo sieltä vai ei ja ei näytä tulevan. Mulla on pieni pelko, et meneekö tää sittenkin pieleen, ku tuntuu, et hieman laskuun lähteny raskausolo... Mulla on taas ihan samanlainen olo ku kaikissa mun keskenmenneissä raskauksissa... Miten mä jaksan odottaa maanantain ultraan..... :headwall:

Kaveri tulee pian kylään ja stressaa sekin, ku joudun sille heti paljastamaan tän mun tilan. (Se kyl tajuu heti ku en polta..)

Minky 6+4 ja stressiaamu
 
Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Täällä on ollut päivä ilman mitään oloja :heart: Toisaalta se on kurja, mutta ei mua haittaa vaikkei oksetakaan aamusta :LOL: Huomenna vaihtuis 7. viikko :eek: Se kuulostaa jo paljon paremmalta, kun 6. viikko :LOL:
 
Moikka!

Mahtuuko mukaan? Täällä olisi yksi eilen ja tänään plussannut. Olen 27-vuotias ja toiveissa on esikoinen. Keskenmeno 10.4.2009 ja yritetty ollaan elokuusta 2008 asti. Synnäri olisi TAYS. Laskujeni mukaan nyt ollaan menossa 4+2 viikoilla ja laskettu aika olisi sitten n. 17.3.2010.

Oireista sen verran, että mitään isompia ei ole vielä ollut. Eilen alkoi vähän jääkaapista tulevat tuoksut etomaan ja viikonloppuna aamulla meinasi tulla oksu, mut se meni heti ohi ku söin vähän leipää. Äsken tuossa huomasin että rinnat jo ihan ippasen aristaa. Nii joo ja sitten mulla on hirvee flunssa päällänsä. Nenä tukossa, ääni matalana ja yskittää. Se vähän helpottaa mieltä että tuossa aikaisemmassa keskenmenneessä raskaudessa ei ollut yhtään pahanolon tunnetta.

Pelottaa silti vähän että pysyykö pieni matkassa mukana. :/
Aika näyttää :heart:

Harakanhattu & pentu 4+2
 
Paljon uusia,tervetuloa kaikki! :flower: :heart: mul on iskeny joku ihem ihottuma..ensin oli ihan käsis ja nyt koko kropas paitsi ei kasvoissa..eilen ei kutittanut ja nyt oon melkein raapinu itteni ruvelle :S varmaan pitäs kortisoonia levitellä jos helpottas..ei oo kuumetta niin ei oo mikään rokkokaan..:/ eikä myöskään nokkosihottuma vaikka just lopetin yhen antibiotti kuurin..toiv. menee kohta ohi eikä oo vakavaa :)
 
Täällä 4 + 4 tänään.. Hiljaa hyvä tulee.. mukava työpäivä putkikin tässä.. nähtävästi vaivaiset 10 päivää.. Väsymystä on ja Hirrmuinen nälkä jatkuvasti. :) Oon kassalla töissä ja vierestä löytyy aina vesipullo ja jotakin naposteltavaa. Huomaa jo että lämmintä ruokaa menee helposti 2x määrä mitä normaalisti söis :D mielessä on käynyt pitäiskö varata varhaisultra itellenikin.. viime kertanen toukka kun meni viime syksynä kesken. :s Toivon todella että tämä tiitiäinen pysyy tuon ajan masussa kun pitääkin :)
 
Moi kaikille uusille!

Mul on ollu pientä pahoinvointia tän viikon, mutta eilen alko ruuat etomaan. Ihme juttu, kun ekassa raskaudessa himoitsin kaikkea terveellistä, kuten hedelmiä ja salaattia, niin nyt tekee mieli LIHAA :p ja kaikkee epäterveellistä!
Tarkottaskohan toi, että tällä kertaa oliskin tulossa tyttö?! :heart:
 

Yhteistyössä