~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Ihana aamu, aurinko paistaa ja mukava päivä tiedossa :)
Eilisestäkin kehkeytyi kammottavan aamun jälkeen oikein siedettävä. Heräsin eilen tapani mukaan aamuyöstä, mutta onneksi sain uudelleen unta. Aamulla heräsin kamalaan päänsärkyyn ja pahoinvointiin, oli todella kurja olo.
Ihana mieheni toi minulle sänkyyn aamiaista ja panadolin ja vielä kaiken kukkuraksi hieroi hartiani. Alkoi sitten elämä voittaa ja päästiin vielä uimarannallekin.
Mites teidän miehet, ovatko innoissaan ja jaksavatko "hyysätä" teitä?
Ja mitäs sunnuntaisuunnitelmia teillä on?
Meille tulee appivanhemmat syömään, ja sitä ennen pitäs lasagne pyöräyttää. Niin ja lupasin pojalle, että mennään myös rannalle. Ihanaa kun on taas hellettä!
 
Siis aivan ihana päivä!
Ollaan kohta lähössä muumimaailmaan, tytöt odottaa jo innolla!

Otin aamulla taas inkiväärikapselit, kyllä ne on oikeesti nyt auttanu, keskiviikkona aloitin eikä oo läheskään niin paha olo enää ollu. Mun vaan täytyy syödä heti jotain ku oon ne ottanu, muuten alkaa masua nipistään. Suosittelen jos jollain kauhee pahoinvointi, kannattaa ainakin kokeilla. Ne on siis Multitabs Raskaus- sarjan inkiväärikapselit, apteekista saa.

Laitoin profiiliin kuvan meiän tytöistä, kuva otettu viime kesänä..
Huomenna lähetään taas mökille ja tullaan keskiviikkona, päivitän uusia tietoja sit kun tullaan jos jotain päivitettävää.


Ihanan aurinkoista loppupäivää ja tulevaa viikkoa kaikille!!

:heart: Ninni78 ja nimetön 7+6
 
Tytöt täyttää joulukuussa vuosia molemmat, vanhempi 7 ja nuorempi 6.
Joo-o, iskällä varmaan toiveissa oma leikkikaveri, eikä mullakaan mitään poikaa vastaan ois, päinvastoin. Mutta silti ihan sama kumpi tulee, rakkautta riittää yhtä paljon kummalle vaan! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni78:
Tytöt täyttää joulukuussa vuosia molemmat, vanhempi 7 ja nuorempi 6.
Joo-o, iskällä varmaan toiveissa oma leikkikaveri, eikä mullakaan mitään poikaa vastaan ois, päinvastoin. Mutta silti ihan sama kumpi tulee, rakkautta riittää yhtä paljon kummalle vaan! :heart:
Sulla onkin sitten kivat apurit vauvaa hoitamassa.
Meillä on ennestään viisivuotias poika ja kyllä kieltämättä toivon tyttöä, mutta tietenkin toinen poikakin on tervetullut ja rakas.

 
Onnnea uusille plussanneille ja terve tuloa mukaan! :flower: :wave:

Tutelille hyvää matkaa ja hyviä vointeja! :wave:

autosta: Meillä on pieni kaks ovinen vw golf, johon tuskin mahdutaan nytkään, joten uus olis todellatarpeen. Tuohonnykyiseen ei mahu edes vaunut mitenkään.

vaunuista: Mulla ei oo vielä mitään tiettyä toive merkkiä, mutta vaatimuksina löytyy: heittoaisa, yhdistelmät, ilmakumirenkaat, pieneen tilaan mahtuvat ja hyvät kaikissa lenkkimaastoissa. Mikähän se sitten voisi olla!? :/

miehestä: Ei oo oikeinedeskäsittäny koko asiaa eikä todelakaan hyysää mua mitenkään.Ainut asia josta huolehtii onmun syöminen. Eli kaikki herkut on tietenki kielletty.. |O Mies ei oo myöskään kertonut vielä yhdellekkään kaverille tai tutulle.. :snotty:

Vielä reilu vuorokausi ultraan. :eek: Onnea muuten kaikille hyviä ultra uutisia saaneille!! :D

Kohta puolin ollaan lähdössä täältä mummulasta takas kotiin ja huomenna sitten seiskaks aamulla töihin. |O
 
Tällä tosi huonosti mennyt yö takana ja tosi väsynyt olo. Koko aamupäivön ollut ihan hirvee olo :x

Onneks sain jäädä vielä nukkuman kun mies ja poika lähtivöt alakertaan. Ja aamupalalle oli paistanu sämpylöitä ja oli melkeinpä kaikki valmiina kun heräsin.. poiakkin oli jo syönyt :heart:

Ninnille
mukavaa mökki reissua!

Pikkuvaemo: Ei mies mitenkään erityisesti hyysää.. Kävi kyllä eilen mulle jugurttia ostamassa, laitto tänään aamupalaa, tekee himoitsemiani kananmuna voileipiä jne.. tuommosia pieniä ihania asioita :heart: Niin ja kun ei meinaa ruoka mennä alas mulla niin toitottaa että kyllä pitää nyt jotain syödä ettei olo mene vielä pahemmaks.

Tälle päivälle ei mitän suunnitelmia. Ehkä otetaan vaan ihan rennosti kun väsyttää niin paljon. Iltapäivällä jos pyörähtäs kavereitten luona kylässä.
Oo oikeesti saatu mitn aikaseks.. lenkillä käytiin mut meillä oltiin minä sekä poitsu melkein puoleen päivään yöpuvut päällä :whistle:

mut nyt kylelleen kun poikakin nukkuu.
 
Tervetuloa ja onnittelut zippadappadui ja riinu :flower:
Ja onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista maria, jennah ja riinu :heart:

Mulla ei vielä housut purista vaik on kyl tullu jo kilo tai kaks :| Äitiyshousuja en raaskis ostaa vielä ku sit jos oonki meganorsu eikä ne mulle meekään loppuraskaudessa ni turha ostos.. Pitää tuolta kellarista mennä komppaamaan niitä vaatteita jotka keväällä jäi suuriksi niin kaipa ne on kohta taas sopivat :ashamed: Mahaa tosiaan on jo vähän mut ei mun äiti huomannu tai ainakaan sanonu mitään.

Mulla ei oo myöskään vielä tyttö- tai poikaoloa mutta poikaa toivotaan molemmat :) Tosin näitä näppyjä on naamassa sen verran että tyttöä enteilee tai tosi kaunista poikaa ;)

Mulla kans ollu erilaisia mahakipuja mut niin kauan ku ei esim. tuu mitään veristä vuotoa ni en huolestu. Ja musta tuntuu et multa lähtee hirveesti hiuksia nyt? Ehkä ne vahvistuu vasta myöhemmin, toivottavasti tai muuten oon kalju :eek:

Mua jännittää hirveesti ku alkaa tytön päivähoito kohta.. Siis uskon että tyttö pärjää hyvin mutta jännittää miten päästään rutiineihin kun nyt ollaan rauhassa herätty ku jaksettu ja sit syöty aamupalaa ja ulkoiltu mut yhtäkkiä mun pitääki ehtiä ekaks viemään tyttö hoitoon ja sit vielä kouluun ni kai joudun alkaa herättelee neitiä aamuisin :( Ihan alkaa nyt itkettää ku ajattelenki asiaa.. Meillä ollu niin mukavaa yhdessä päivisin :heart: Ja joudun alkaa laittaa ruokaaki suurelle joukolle ni mitenkähän jaksan.. Onneks äiti lupautu mua auttamaan =)

Tyttö pinniksessä ja ite nukahtaa varmaan kohta puoliin ja mä oottelen et mies tulee töistä ja aletaan kattoo formuloita B)

Suvitus+Yrsa 7+1
 
Onkohan minulla raskauasajandementia tosiaankin! Tuossa jokunen aika sitten luin jostain, ehkä tästä pinosta, että joku kyseli masutuubin mittoja?! Niin siis huuto.netissä myynnissä olevien mittoja on varmasti ja HM:ltä ostin tänään muutes omani semmoiseen hintaan, ettei kannattanut enää itse alkaa tekemään, 7,90 maksoi. Niitä oli mustia, ruskeita ja valkeita.

Meillä mies on varsin kivasti taas huomioinut minua ja jutellut jo nukkumajärjestelyistä yms käytännön jutuista.. Vaikka "uskomaton" homma tämä hänelle edelleenkin on. Ehkä se sit ekan ultran jälkeen konkretisoituupi.

Minkäslaisia himoja teillä muilla on? -Meikätyttö vetäisi litran mustikoita ja ois syöny enemmänkin tänä aamuna aamupalaksi. Myös parsakaaliin tuntuu olevan mieltymys. :ashamed:

Heili ja möhökki
 
Terve!! :wave:
Tepäs ootte aktiivisia tänne kirjotteleen...mä kyllä käyn joka päivä lukemassa nää sivut.

Kertokaas tyhmälle ihmiselle...mikä on masutuubi? Paikkakunnallamme ei ole h&m, josta kävisin katsomassa.

Mies ei ole ainakaan vielä sen ihmeemmin mua "palvellut" kuin ennenkään. Tosin eipä sitä vielä mitään niin suurta huomioo ole kaivannutkaan.

Vaikeinta minusta nyt on tämä tilanne, että ei olla vielä käyty ultrassa enkä siis sen takia kenellekään kertonut asiasta. Mieli tekisi ihan hirmusesti, mutta yritetään sinnitellä muutama viikko.

Kun teimme testin ja se näytti plussaa, mies tokas että pitäisköhän sitä nyt mennä naimisiin.
:heart: Onnesta olen ollut sekaisin molemmista, kuten varmaat arvaatte. Olemmehan olleet yhdessä jo 7 vuotta ja yksi lapsikin jo. Mitään aikoja emme ole lyöneet lukkoon, koska äitini odottaa pääsyä isoon leikkaukseen minä hetkenä hyvänsä. Niin ehdottomasti haluan häissäni äidin olevan kunnossa. Vaikka häät on iso juttu elämässä, niin silti äitini sairaus ajaa edelle. Onhan äiti tottakai tärkeä osa elämää...ja varmasti haluaisi kokea ainoan tyttären häät. No tämä me kerrotaan samalla kun raskauskin, jotta voimme kysellä äidinkin mielipiteitä asiaan.

Autona meillä citroen xsara, tavis sellainen. Vaunut menee takakonttiin, toki muuta ei mahdu sinne. Haaveilemme tietysti uudesta tilavammasta autosta, mutta tällä hetkellä rahatilanne ei anna myöten.

Jaahas, poika ja isä tuli pyöräilemästä. Menenpä laittamaan heille vähän iltapalaa.

Tavataan taas...
 
Heippa kaikille! =)

Vieläkö mahdun joukkoon mukaan? Oon tähän asti vaan lueskellu teidän tekstejä ja nyt uskaltauduin itsekin kirjoittamaan..

Elikkäs täällä 22-vuotias neito, esikoista odotellaan. Yksi keskenmeno lokakuussa -06. Siks en aiemmin uskaltautunutkaan mukaan kun pelkäsin samaa. Torstaina kuitenkin selvisi että mahassa todella on jotain hyvin pientä jonka sydän löi..! :D Silloin oli viikot koon mukaan 6+1. Pääsin gynen polille ultraan kun aloin vuotamaan verta. Onneks kyseessä oli kuitenkin joku limakalvon verisuonen puhkeaminen tms.

Olo on hirmu malttamaton, näkyis jo maha ja vois todella tuntea olevansa raskaana! Tähän mennessä tuntemukset on jääny siihen pahoinvointiin.. :x

Onnea kaikille plussanneille, kyllä tää on mukavaa! :flower:
 
Tervetuloa mukaan palstailemaan hemilia :wave:

Olen käynyt joka päivä lukemassa tätä ketjua, mutta en ole jaksanut itse kirjoitella, kun tuntuu, ettei täällä niin paljoa ole tapahtunut. Olen vaan jännännyt tota mun ekaa neuvolaa. Ja se on siis keskiviikkona.

Ninni78 : Mullakin on auttaneet nuo inkiväärikapselit huonoon oloon. Aloitin ne ti ja nyt la & su olo on ollut ihan ok, joten voin suositella tota inkivääriä.

Meillä mies on huolehtinut ja hoivannut mua (välillä enemmän kuin tarpeen :ashamed: )

Ja viikonloppuna kerrottiin masuasukista miehen vanhemmille, ja olivat kyllä molemmat todella hellyyttäviä, kun itkuhan heille tuli. Ja olivat kaiken lisäksi jo vähän aavistelleet perheenlisäystä: Mies oli sitten mennyt kysymään kuukausi takaperin isältään, onko heidän suvussaan mahdollisesti perinnöllisiä sairauksia... :LOL: :LOL:

funny + masuasukki 8+3
 
Tervetuloa joukkoon ja onnea plussasta :flower: !
Laitan sut listaan, mut sellasta lisätietoa kaipaisin vielä et mikä se sun laskettu aika on? Vai laitanko sut kohtaan "vielä ilman laskettua aikaa" ?

Täällä tuli muumimaailma taas vaihteeks nähtyä... tytöt edelleen ihan huumassa, kaikkia piti olla koko ajan halimassa ja lääppimässä :LOL:
Oltiin miehen kanssa sitä mieltä et aikuiset pitäis kyllä päästä sinne puoleen hintaan kun eihän siellä meille niin kauheesti mitään oo...
Ottais sit vaikka japsi-turisteilta tuplahinnan, niitä siellä taas oli, on niin hassua kun vanhat ihmiset voikin olla niin huumassa muumeihin. :)
Ei sillä, onhan ne ihan söpöjä mut ne japanilaiset on melkeen hysteerisiä siellä, nytkin oli ruusut mukana, varmaan ne vei teatteriesityksen jälkeen muumeille ruusuja :LOL: .

Täällä odotetaan kanssa kovasti et alkais masu näkyyn jo muunakin kun iltaturvotuksena, tänään mun masu on kyl ollu koko päivän ku ilmapallo...
Oon nyt kovasti miettiny sitä varhaisultraa kun sen tuulimunan takia sinnehaluisin mennä, mut en oo vaan jotenki saanu aikaseks varata sitäkään, kuten en neuvolaakaan. Neuvolan varaamisen olin aatellu ajoittaa niin et oisin siellä ultrassa sit käyny varmistamassa että se masukki siellä varmasti kanssa on!! Kun ei sillä nyt kuitenkaan niin kauhee kiire oo, kunhan ennen np-ultraa sinne meen ni riittää, meillä ainakin on toka neuvola vasta np-ultran jälkeen. Mites muualla?

Huvikummun vääpeli: masutuubi on sellanen, hmmm... mites nyt kuvailisin, "kangasjatke" kun on raskaana ja masu kasvaa ni voi hyvin pitää vanhoja paitoja, tuubi vaan masun alaosaan ni ei masu näy jos vanha paita liian lyhyt ison masun kanssa... Tässä linkki yhelle sivulle:

http://www.allyouneed.fi/ayn/aime/ostoskeskus/tuote/1873#Scene_1

On kyl aika kalli verrattuna h&m:n 7,90 ?uroon... Mullakin henkasta ja maukasta sellanen kaapissa odottamassa parempia päiviä. Netin kautta ei näköjään voi tilata...

Nyt lopettelen taas tältä erää, meen vähän telkkua kattoon ja koitan keksii jonkun kivan nimen masukille!

-Ninni78 ja nimetön 7+6 :heart: :heart: -
 
Moikka!!
Voi jessus! Tää on ihan kamalaa. Meillä oli ukon kans ihan järkyttävä riita, onneks saatiin selvitettyä. mietin jo eroa ja kaikkee. mies oli kuvitellut etten rakasta sitä enään, kun oon niin pahalla päällä koko ajan (hormoonit) ja sit se ajatteli etten mä tarvii sitä enään mihinkää, kun oon jo raskaana :D voi toista :D jospa koittaisin pikkasen vähempi myrskytä tästä lähtien :whistle: mutta kun sillekään ei mittää voi :whistle:

että näin.. B)

jonna ja masukki 7+3
 
iltaa

poika unilla ja kohta itsekkin nukkumaan.. toivottavasti menis ensi yö paremmin.

Hemilialle tervetuloa joukkoon =)

Heili Karjalasta
tais kysellä himoista.. mulaa yks on kananmuna.. siis ruisleipä jossa on päällä paistettu kananmuna kera kurkun , juuston ja tomaatin.. ja sitten alkuviikon popsin lihapiirakoita nakkien kera :ashamed:
esikkoa odottaessa kuolasin kun vaan ajattelinkaan makkaraperunoita :p Ja pizzaa en ees voinu kuvitella syöväni :x

Autosta.. meillä farkku mondeo.. vaihdettiin autoa kun esikko oli parin kuukauden ikäinen.. ei oikein kiinostanu mekäläistä istua takapenkillä koirien kanssa ja turvallisempaakin on kun ovat perällä omassa tilassaa. Isompaa ei olla aateltu vaihtaa.. korkeintaan merkkiä kunhan auton vaihto tulee ajankohtaiseksi.

Jonna: Hyvä kun saitte sovittua miehen kans. Meillä oli esiko odotus aikana tuiskahteluja.. tai siis että minä herkkänä hormoonien takia käsitin asiat väärin ja pahotin mieleni.. siten mies sai selittää ja vääntää melkein rautalangasta että ei hän asiaa noin takottanut..

mut rauhaisaa yötä kaikille!

danjuska ja nuutti 8+1
 
Neuvolakuulumisia:

Neuvolaan siis mentiin ja 10min oltiin myöhässä kun miehen tytöil oli päiväkoti vaihtunu ja sitä sit etsittii ja muutenki kauhee sählä aamu. Niin siinä sit vaan istuttiin oottamaan kun kyltissä luki ettei mitään ilmottautumista.. Aikaa meni vaan ja oltii ihan ulapal ku mitä hittoo, ketää ei näy ja missään ovessa ei lue terkan nimee... Sit ku kello oli puol 10 (ysiltä aika) niin uskaltauduttiin kysymään et onkohan koko kyseinen naishenkilö töissä täällä ja olihan se _yläkerrassa_ josta mulla ei ollu hajuakaan. :D Hän sitten ilmoitti siellä oikein "ystävälliseen" sävyyn että koska ollaan niin KAMALASTI myöhässä niin kaikkea ei ehditä tehdä ja "joudut sitten ravaamaan täällä useammin". Hän ei ollut voinut käydä tarkistamassa alakerrassa ollaanko mahd. eksytty sinne. . . . . Tässä vaiheessa olin jo ihan itku kurkussa kun muutenki tietysti ihan paniikissa kun oli eka neuvolakäynti yms... Ja kun oon ite töissä neuvolassa ja on terkkoja keihin verrata niin tuli sellanen olo et tietty mul pitää olla tollanen täyshirviö. :headwall: Nooh.. Sitten kummiski lappujen täyttely ja pissanäytteet yms suju ihan hyvin ja alettiin jo tulla toimeen... Ja kaikki ehdittiin tehdä mitä pitikin. Sitten ruvettiin ultra-aikaa sopimaan ja siinäkin hän sitten painotti sen 4 kertaa ainakin että _ole sitten ajoissa siellä_ ja multa meinas oikeesti itku päästä. Miehelle sit itkin autossa ja kotona vähän lisää että miks mulla pitää olla tollanen ja kaikilla muilla niin mukava (tässä kohtaa saatto hieman hormoonitkin hyrrätä :D) Musta se vaan on ihan hemmetin tärkeetä että varsinki kun oon ensisynnyttäjä ja ensimmäistä kertaa neuvolassa niin ei heti nostettas kamalaa äläkkää siitä etten löydä jotain p*rkeleen huonetta joka ei sekään ollut ees mun vika!!
Kaiken muun hyvän lisäks se ei uskonu mun viikkoepäilyjä ja antoi ultran kuukauden päähän eli sinne päästään 28.8. Ei sillä etten hänen ammattitaitoonsa luottais mutta ... niin. Ärsytti vaan sekin sitten kun se ei kuunnellu yhtään. :x Että olkaa onnellisia ihanista neuvolatäteistänne, mäkin vaan itkua tihrustin kun tiiän että ainaki meillä tätit ja äitit on niin läheisissä väleissä että aina halaa kun näkee ja meillä niistä oikeesti pidetään huolta. Pitäs varmaan muuttaa sinne alueelle. :D

Mut täs ollaan päätetty kaikesta huolimatta että hyvin menee ja mää näytän sille mistä kana pissii kuhan taas mennään sinne ja aion sanoo oikeesti seuraavalla kerralla jos sillä nyt on vielä jotain ylimäärästä marmatettavaa.

Oireina iltakuvotus jatkuu, samoin masuturpous ja ruoansulatusvaivat... Tupakoimattomuudessa oon päässy hirmusti eteenpäin, viime viikolla oli miehen kanssa riita, seisoin raha kourassa puol tuntia huoltiksen eessä ja olin niin lähellä ostaa kessua mutta EN. Ja olin niin ylpeä itestäni! Nykyään tupakansavu jo jopa yököttää, eikä tee edes mieli, ainoastaan kun oon surullinen tms.

Nyt sohvalle miähen kainaloon ja huomenna mulla loma loppuukin ja töihin taas, yepee!

toivoooo: mama-L :heart: pätkä 7+3
 
Kylläpäs tännekin on juttua kertynyt!

Mulle voi laittaa iäksi 20 v, ja Oys sairaalaksi.

Oltiin myös sukuloimassa. Loma jatkuu vielä jonkun viikon. Valmiiseen pöytään jos pääsee, ruokaa uppoaa ihan normaalisti. Jos joutuu itse laittamaan, mistä olen tykännyt, ruokahalu hiipuu...

Pärjäilkää!

 
myymä
MamaL Olipa kurjaa kun heti alkuunsa oli niin tyly täti :( Ymmärrän tunteesi kyllä! :) Jäin ihmettelemään viikkojasi, kun etusivulla laskettuaikasi on samana päivänä kuin minulla, mutta sinulla olis viikot vasta 7 ? :eek: . Minulla samana päivänä laskettu ja mun viikot on kyllä jo 8+5 :eek: onkohan neiti/rouva nyt laskenut siellä päässä vähän väärin ;) vai mäkö oon ihan pielessä :eek:


:p
NYt unille!!!!

Myymä ja pikkukakkonen 8+5 :)
 
Täällä taas kukutaan, ei hyvä. Iskeekö kellekään muulle vastaava yöpahoinvointi?
Siis että herää etovaan oloon keskellä yötä ja tietää, että ruoka auttais, muttei voi syödä kun oksettaa...
Huomenna tai siis tänään alkaa taas pojan päiväkodissa käynti, ihan kiva päästä taas arkeen kiinni. Itseäni jännittää torstain ultra, tosi kiva tietää onko kaikki niin kuin pitääkin pikkusella.
Kuka sano, että tytöstä tulee finnejä? Halaus hänelle! Ihanaa olis päästä ostelemaan pikkumekkoja :heart:
 
myymä
Ja niin on alkanut taas yökkö aamu. Mikä onkaan tuskaisempaa kuin aikasin ylösnouseminen, hirveä olo jo valmiiksi ja tieto siitä, että kohta on kiirehdittävä töihin. Oon niin rättiväsynyt ja niin vailla motivaatiota että oikein harmittaa.
Töissä on näin kesäaikaan todella hiljaista, ja työntekijöitä aivan liikaa. Silti meitä koko ajan kärkytään, että pitäisi olla sen näkönen että jotain saisi aikaiseksikin... ahdistavaa pyöriä siellä sitten sen näkösenä et olis jotain tosi tärkeetä kesken... Mun mielestä äitiysloma vois alkaa vaikka viikosta 12 jotta raskaudestakin ehtisi vähän nauttia :D

Onneksi sentään neuvola torstaina niin on tässäkin viikossa sitten edes jotain muutakin odotettavaa kuin viikonloppu. Ai että oonkin taas positiivisella mielellä:p

Hauskaa päivää kaikille! Mä lähden kärsimään.. tuun sitten töistä vähän vilkuilemaan ;)
 
RouvaRajatapaus: Mä vähän yli-innokkaasti ilmaisin itseni ku sanoin, että reilu vuorokausi kun siis vasta huomenna on se ultra päivällä.. :LOL: Ja kyllä jännittää. Mutta toivottavasti oot tänään saanu hyviä uutisia!

Mä oon nyt sit palannu töihin ja kyllä oli rankkaa herätä. Eikä täällä edes oo mitään tekemistä.. |O Halun kotiin päikkäreille sessen kans! :attn:

Rhea ja masumussu 9+1 (JO!!!) :heart:
 
Joo siis luulin että viikkoja on se yli 8 jo mutta tätin arvioiden mukaan oiskin vasta tänään se 7+4. Eli laskettu aikani siirtyi maaliskuun 20. Saapi muutella listaan. :) Ite vaan ihmettelin sitä että miten voi olla mahollista että alle 2vk päästä hedelmöittymisestä näkyis raskaustesti plussana mutta hänen mielestään se oli sitten se todennäköisin vaihtoehto. :p

Töissä minäkin, yhen aamupalan jo oon syöny kotona, toinen täytyy kohta mennä nautiskelemaan, heikotuttaa jo. :$ Muuten ihanaa olla töissä taas, mää tykkään arjesta!
 
Tervetuloa ja onnittelut hemilia :wave:

Jonna:

Mulla keittää varmaan joka toinen tunti ja mies on ainoo joka on lähellä joten saakin sitten kaiken skeidan päällensä :ashamed: Pienistä asioista tulistun ja sanon kaikkea tyhmää ja mies sitten pahoittaa mielensä. Pyytelen myös vähän väliä anteeksi, eikä sekään kivaa ole. Yritän kuitenkin joka kerran jälkeen hänelle sanoa etten tahallani ole tälläinen ja toivon että nämä kiukun puuskat loppuisivat jo. Eiköhän tää oo vaan ohimenevää ja pärjäillään =)

Mulla ei oikeestaan oo vielä mitään yhtä ainoaa himotusta mutta sellaset herkkuleivät maistuu, ja salaatinlehtiä pitää olla aina päällä ja kurkkua ja tomaattia :p Nam,nam..

pikkuvaemo:

Niin mulla ainaki tuli esikoisen kanssa finnejä ja näppyjä ja kaunis tyttö tuli :heart: Ja mun mielestä on siitä jossain muuallaki sanottu.. Nyt ei enää mulla tuu finnejä 5 kerrallaan naamaan mut kaipa niitä on koko ajan vähintään yksi :/ En kuitenkaan niin noihin usko mutta hauskoja juttuja :) Ja poikaa kun toivotaan..

Mites rajatapaus, tuu kertoo ultrauutiset :attn:

Mulla vaan koko ajan haikee olo ku tytöllä alkaa päivähoito ja mulla koulu.. En viitti asiaa sen enempää ajatella ku alkaa heti itkettää :'(

Nyt päikkäreille B)

Suvitus+Yrsa 7+2
 

Yhteistyössä