Mä en oo koskaan käynyt Ikeassa.

"vieras"
Rollolaiselle linkki

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Suomalaisvalmistaja+alkaa+tehd%C3%A4+puus%C3%A4nkyj%C3%A4+Ikealle/1135266216440

Ei ne kaikki ulkomailta tule, osa tulee Suomesta siitä esimerkki linkissä.
 
"vieras"
80-luvulta asti olen käynyt Ikeassa. Huonekaluja ei enää ole juuri meillä sieltä, ovat siirtyneet eteenpäin, eipä juuri kaatopaikalle, kuten ei muitakaan huonekaluja. Keittiötavaraa ja tekstiilejä on paljonkin.
 
"kerttuli"
juu, et. ylihintaisia lapsityövpoimalla tehtyä lestulevy tai melamiinipaskaa aitoa puuta nähneetkän.
Sä et taida tietää taloudenpidosta mitään, kun väität ylihintaiseksi Ikean tuotteita. Ei ihmekään, että teillä on taloudellisesti tiukkaa, jos tulet tällaista väittämään. Totta, että siellä on paljon lestulevypaskaa, mutta siellä on kyllä myös oikeaa puuta ja paljon kestäviä materiaaleja.

Ostatko itse lapsillesi H&M:n tuotteita tai muita halpismerkkejä? Ettei nekin vaan olis lapsityövpoimalla tehtyjä?

Kumman ostaisit? Elfan ritiläkori vaatesäilytykseen, hinta 49,90 euroa? Vai Ikean Antonius 19,90 euroa? Siinä on vissi ero. Mutta sinähän ostaisit varmaan Elfan korin, koska sossu sen kuitenkin maksaisi.

Tästä oli siis kysymys.
 
IhanaValo
No kyllä myö sieltä täyspuistakin "paskaa"löydettiin ja hyvin on kestänyt käytössä..eikä mitään uniikkeja kappaleita ees etsitty, meijän mörskässä kun on muualtakin huonekaluja ja tavaraa kuin ikealta..haluisin kyllä nähdä ihmisen kenellä just samanlainen kämppä kuin meillä. Ja tosiaan, ois kai niitäkin puusepän hienoja uniikkeja huonekaluja hyvä hankkia jos meillä asuis itse puuseppä..vois saada pienen alennuksen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja on se vaan jännä;27955700:
Ja taas ihminen joka ei edes koskaan ole IKEAssa käynyt tulee haukkumaan IKEAn totteita täydeksi paskaksi
Häh? Ainakaan MINÄ en oo haukkunu Ikeaa mitenkään. Totesin, että en ole käynyt Ikeassa koskaan ja mietin olenko jäänyt jostain paitsi. Totesin että en tykkää lastulevyhuonekaluista, mutta ei mulla oo hajuakaan minkälaisia huonekaluja Ikea myy kun en oo ikinä käynyt. En siis ole Ikeaa haukkunut, kantani on täysin neutraali.
TOivottavasti et tarkoittanut siis kommentillasi minua :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
"Tille"
Ikea on meiltä katsoan tien toisella puolella, eikä haittaa vaikka kaikki eivät kävisikään siellä. Sinne valuu viikonloppuisin sellaiset autoletkat, että päivälenkillä saa tehdä "kunniaa" suojatiellä kauan ja hartaasti ennen kuin pääsee suojatien ylittämään :D

Aika vähän tulee käytyä, mutta Ikean lihapullat kipaisen hakemaan kun ei enää keksi mitä syötäisiin. Ja tykkään myös Ikean katkarapuleivästä. Vai pitikö tässä ottaa kantaa Ikean tavaroihin ;)
 
[QUOTE="Tille";27960505]Ikea on meiltä katsoan tien toisella puolella, eikä haittaa vaikka kaikki eivät kävisikään siellä. Sinne valuu viikonloppuisin sellaiset autoletkat, että päivälenkillä saa tehdä "kunniaa" suojatiellä kauan ja hartaasti ennen kuin pääsee suojatien ylittämään :D

Aika vähän tulee käytyä, mutta Ikean lihapullat kipaisen hakemaan kun ei enää keksi mitä syötäisiin. Ja tykkään myös Ikean katkarapuleivästä. Vai pitikö tässä ottaa kantaa Ikean tavaroihin ;)[/QUOTE]

Niin mä henk koht vaan halusin tietää minkälainen se kauppa on ja minkälaisia mielipiteitä teillä siitä on. Siis sielä myydään ruokaakin?
 
ahah
[QUOTE="Heivaan";27956566]Ikeassa ärsyttää, kun kaikki on tehty niin vaikeaksi. Kaupan läpi käveleminenkin vie hirveästi aikaa, vaikkei haluaisi muuta kuin lihapullia. Sitten on pakko napata mukaan sitä sun tätä, koska ei halua palata enää uudestaan hakemaan, jos sattuisikin olemaan tarvis.

Meillä on Ikeasta jokunen kehys lasten piirroksille, muutama metallinen kulho, lehtimappeja, säilytyslootia, vaatekoukkuja ja sen sellaista. Tylsää tavaraa, mutta ihan hintansa arvoista. Huonekalut ostan mieluummin kirpparilta tai Vepsäläiseltä.[/QUOTE]

Ainakin Vantaan ikeassa on helppo mennä vaikka ne lihapullat syömään ;)
Raput ylös käännös oikealle siihen kapeahkoon käytävään jonne kyllä mahtu pyörätuolilla tai hyökkäysvaunuillakin :D
ja wola <3 olet ikean ravintolassa joten ei muuta kuin lihapullien kimppuun :p

Poispäin joko heti hissiin ja eles tai rappuja, seinänvierustaa kun seuraat pääset kätevästi oikomaan ilman että maalaisjunntturakaan eksumään pääsee ja wola olet ulkona ;)

Tosin Vantaan ikeassa ainakin on helppo hakea vaikka ikea food myymälästä ne lihapullat puolukkahillon kuin kermakastikkeenkin ilman että koko huonekalumyymälän puolelle edes tarvitset mennä ;)

Jos vielä tuntuu vaikealta suosittelen hankkimaan kompassin.
 

Yhteistyössä