mä en tykkää muiden lapsista

  • Viestiketjun aloittaja kiili
  • Ensimmäinen viesti
miamamma
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Paljon on maailmassa lapsiaKIN joista en pidä. Ihan samassa suhteessa kuin aikuisia. :xmas:

Mutta sitten taas osasta diggaan ihan satasella, niin lapsista kuin aikuisistakin. Että emmää mikään ihmisvihaaja kuitenkaan ole.
mä kyl oikeastaan olen jonkin asteinen ihmisvihaajakin. mua suututtaa ihan hillittömästi semmoset aikuiset, jotka ovat aina vaan tunkemassa kylääneikä koskaan pyydä heille. lusmuilevat yhteiskunnan elätteinä eivätkä edes häpeä sitä. olettavat et heidän kuulee saada kaikki ilmatteeksi ja ponnistelematta. opiskelut työnteosta puhumattakaan ei kiinnosta never. juu, olen minä varmaan ihmisvihaaja!
 
sama täällä..harvat on ne lapset muiden siis joista aidosti tykkään tosi paljon.

Eniten inhottaa sellaiset lapset jotka saavat käyttäytymisellään kaiken periksi ja sitä sitten katselet sivusta vaikka mieli tekis rääkästä muksulle jotain ja äidillekkin:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiili:
mua inhottaa muiden lapset.
se miten ne puhuu/syö/ääntelee/leikkii/"haisee"..siis ei ihan pikkulapset vaan 5-9 vuotiaat..yök.anteeks.en voi tälle mitään vaikka haluaisin..
en tykkää muista lapsista oikeastaan ollenkaa,en oo ollu koskaan lapsrakas
Mua inhottaa sun lapset. Se miten ne puhuu, syö, ääntelee, leikkii ja haisee. Siis ihan kaikki niissä. Yök. En tykkää sun lapsista ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Paljon on maailmassa lapsiaKIN joista en pidä. Ihan samassa suhteessa kuin aikuisia. :xmas:

Mutta sitten taas osasta diggaan ihan satasella, niin lapsista kuin aikuisistakin. Että emmää mikään ihmisvihaaja kuitenkaan ole.
Sama juttu.
Miksi pitäisi tykätä kaikista lapsista, vain siksi että on aikuinen/vanhempi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Paljon on maailmassa lapsiaKIN joista en pidä. Ihan samassa suhteessa kuin aikuisia. :xmas:

Mutta sitten taas osasta diggaan ihan satasella, niin lapsista kuin aikuisistakin. Että emmää mikään ihmisvihaaja kuitenkaan ole.
Sama juttu.
Miksi pitäisi tykätä kaikista lapsista, vain siksi että on aikuinen/vanhempi?
Tätä minäkin ihmettelen. Eihän ne ole mikään eri lajike, vaan ihmisiä niin kuin aikuisetkin.
 

Yhteistyössä