Mä luovutan ton pojan kanssa!!!!!!!?=)(/&%¤#"(=

Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
aamuäree,älä oo liian ankara itelles,ota päivä kerrallaan vaikka.kyllä se elämä joskus helpottuu :hug:
:| :'( :hug:

Mä joskus kieltämättä pohdin sitäkin(äitien syyllisyys, täältä tullaan) että kun mä poltin itteni aivan loppuun tuon lapsen vauva-aikana ja oikeastaan jo odotusaikana, että onko se (eli siis MÄ :xmas: ) syynä kuitenkin tähän kaikkeen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
hyvä,että löytyy niitäkin ihmisiä,jotka tajuaa,että lapset on kaikki ERILAISIA,kaikille lapsille ei sovi samat hoitamisjutut.toisiin on vaikeampi saada esim kontaktia.tai kaikenmaailman muita haasteita.
pikkumies oli kyllä haastava tapaus, hyvä että sukat sain pukea jalkaan. välillä vähän juteltiinkin, mutta seuraavassa hetkessä mut käskettiin pois.

aamuäree, jos oikein kinnaa, niin laita viestiä ja tuu juomaan kuppi teetä
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tähtis, mä olen valmis pakkaamaan kassini vaikka heti!!! :)

En mä tosiaan pysty enkä ole aina niin armeijamaisen jyrkkä, joskus annan kyllä heti kättelyssä periksi jonkin asian ENNEN kuin se kohtaus alkaa. En sitten enää kun on vartti jo huudettu.


Ja Tirsku, tämä päivä ja eilinen on ollut jotain ihan käsittämätöntä :eek:


Mutta se on mun oma ihana kaunis pieni kultainen poikani kuitenkin. Mutta voi jee mikä junttura :eek:
Siinä se just on kun joskus saa periksi ja joskus ei,pitäs olla johdonmukainen.
Se lapsi on vielä niin pieni ettei se ymmärrä mitkä asiat saa periks ja mitkä ei.
Se vaan ei oo nii helppoa,itekkin väsyy ja tekee mieli mennä yli siitä mistä aita on matalin.Mutta se taas tekee sitten just sen että niitä raivareita tulee.
Jos et sitä vaippaa haluu laittaa takas niin laita sänkyyn sit muovit niin ei patjat me pilalle.Pääset ite helpommalla vaan jos sen vaipan laitat,säästyy paljon pyykkiä ja vaivaa.Ei se kauaa vaippaan pissaa kun on jo oppinut osittain kuivaksi.
Lohdullista on se että lapsen on hyvä olla koska se uskaltaa kiukuta sulle,sille se kiukkuaa johon se luottaa.Toinen lohtu on se että tuo on ohimenevä vaihe.

 
HEI! kyllä se syö. sitten joskus.
MEillä noilla molemmilla on olluvälistä joku -ensyöpahaakaikkiyöäks-vaihe, on se ohi menny. pöytään tullaan kun on ruoka-aika, piste. vaikka ei sitten söin kun yhden herneen. meillä on ollut että ikävuosia vastaava määrä pitää syödä, lusikallisia siis, poika tosin märisee ettei jaksa syödä kahden lusikallisen jälkeen, sit ku huomauttaa että syöppäs viellä kolme lusikallista niin kappas, kohta on koko lautanen tyhjä.
Tosin, poika onkin ollut se helppotapaus..
Tytöstä en edes avaudu tai meillä on lastensuojeluviranomaiset ovella ennen ku tämän illan eväät on märehditty.
Voimia.
 
aurora80
no ei se sun syytäs aamuäree ole,nyt unohdat tollaset höpönlöpö-jutut =) hei,auttaisko jotkut kuvahommelit noihin haastaviin tilanteisiin?että näytät jotain kuvia,esim ruokapöydässä kuvia,missä syödään,juodaan ym?tai pukemisessa,kuvia,missä ois vaatekappaleita?osaanko mä selittää,kyl sä tajusit varmaan :D noita kuviahan voi soveltaa ihan mihin vaan.vaikka käsitell'ä raivaria tunnekuohun mentyä ohi.meidän pojalla oli joskus sellasia kuvia käytössä,missä oli kaikki tunteet piirretty jollekkin elukalle,ilonen,surullinen,vihanen,ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tähtis, mä olen valmis pakkaamaan kassini vaikka heti!!! :)

En mä tosiaan pysty enkä ole aina niin armeijamaisen jyrkkä, joskus annan kyllä heti kättelyssä periksi jonkin asian ENNEN kuin se kohtaus alkaa. En sitten enää kun on vartti jo huudettu.


Ja Tirsku, tämä päivä ja eilinen on ollut jotain ihan käsittämätöntä :eek:


Mutta se on mun oma ihana kaunis pieni kultainen poikani kuitenkin. Mutta voi jee mikä junttura :eek:
Siinä se just on kun joskus saa periksi ja joskus ei,pitäs olla johdonmukainen.
Se lapsi on vielä niin pieni ettei se ymmärrä mitkä asiat saa periks ja mitkä ei.
Se vaan ei oo nii helppoa,itekkin väsyy ja tekee mieli mennä yli siitä mistä aita on matalin.Mutta se taas tekee sitten just sen että niitä raivareita tulee.
Jos et sitä vaippaa haluu laittaa takas niin laita sänkyyn sit muovit niin ei patjat me pilalle.Pääset ite helpommalla vaan jos sen vaipan laitat,säästyy paljon pyykkiä ja vaivaa.Ei se kauaa vaippaan pissaa kun on jo oppinut osittain kuivaksi.
Lohdullista on se että lapsen on hyvä olla koska se uskaltaa kiukuta sulle,sille se kiukkuaa johon se luottaa.Toinen lohtu on se että tuo on ohimenevä vaihe.
Siis mä aistin sen ja menen siitä mistä matalin, ihan selvennykseksi vaan.

Sänkyyn mä jo kattelinkin suojaa, mutta en tiedä pitäiskö piru vie vielä jätesäkeillä vuorata nuo olohuoneen huonekalutkin :headwall:

Mä tiedän että menis helpommalla vaipoin, mutta kun ne ei pysy! En mä voi koko päivää kytätä vieressä :/ ei tästä elämisestä muuten mitään tulis.
Ei pysy kertakäytöt minkään malliset eikä sellaista kestovaippakaan ole mistä tuo houdini ei vapautuis hetkessä.

Lohdullista tosiaan, että uskaltaa kiukuta mulle :D ihanaa......
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurora80:
no ei se sun syytäs aamuäree ole,nyt unohdat tollaset höpönlöpö-jutut =) hei,auttaisko jotkut kuvahommelit noihin haastaviin tilanteisiin?että näytät jotain kuvia,esim ruokapöydässä kuvia,missä syödään,juodaan ym?tai pukemisessa,kuvia,missä ois vaatekappaleita?osaanko mä selittää,kyl sä tajusit varmaan :D noita kuviahan voi soveltaa ihan mihin vaan.vaikka käsitell'ä raivaria tunnekuohun mentyä ohi.meidän pojalla oli joskus sellasia kuvia käytössä,missä oli kaikki tunteet piirretty jollekkin elukalle,ilonen,surullinen,vihanen,ym.
Uus konsti! Täytyypä kokeilla :flower:
 
Tirsku tänään mä en kyllä pääse, mulla on megaluokan ruuanlaitot meneillään ja Irinan äiteen tantut korjattavana :D
Ja illalla mä lähden juoksemaan, mutta en mä teille asti kyllä jaksa...
Ellen mä pyöräile sitten...

Mun pää ja kroppa tarttee liikuntatuokiota.
 
mutsi
Mä laittaisin lapsen jäähylle heti kun alkaa kiukuttelee ja siellä sais pysyä niin pitkään kunnes rauhoittuu. Meillä kans haastava lapsi ja jäähy tuntuu olevan ainoa mikä auttaa noihin tilanteisiin. Ja usein siellä jäähyllä käydään 4-5 kertaa peräkkäin. Älä anna periks!
 
aurora80
yks vinkki viä =) sullahan on pikkunen tuo lapsukainen viä,mtta toimiskos jokin palkitsemissysteemi?vaikkapa tarrataulu?saa tarran aina,kun menee jokin hienosti,vaik ihan jokin pikkujuttu?mulla on ihan vaan sellanen taulu,että tyhjä paperi,mihin lätkin niitä tarroja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tirsku tänään mä en kyllä pääse, mulla on megaluokan ruuanlaitot meneillään ja Irinan äiteen tantut korjattavana :D
Ja illalla mä lähden juoksemaan, mutta en mä teille asti kyllä jaksa...
Ellen mä pyöräile sitten...

Mun pää ja kroppa tarttee liikuntatuokiota.
sama se koska tuut, kunhan muistat, että meillä on ystäville ovet auki 24/7.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Mä laittaisin lapsen jäähylle heti kun alkaa kiukuttelee ja siellä sais pysyä niin pitkään kunnes rauhoittuu. Meillä kans haastava lapsi ja jäähy tuntuu olevan ainoa mikä auttaa noihin tilanteisiin. Ja usein siellä jäähyllä käydään 4-5 kertaa peräkkäin. Älä anna periks!
mulla on vähän sellanen kutina, että jäähyt ei tuohon mieheen toimi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Mä laittaisin lapsen jäähylle heti kun alkaa kiukuttelee ja siellä sais pysyä niin pitkään kunnes rauhoittuu. Meillä kans haastava lapsi ja jäähy tuntuu olevan ainoa mikä auttaa noihin tilanteisiin. Ja usein siellä jäähyllä käydään 4-5 kertaa peräkkäin. Älä anna periks!
mulla on vähän sellanen kutina, että jäähyt ei tuohon mieheen toimi
Juuh, poika on jäähyllä pari kolme tuntia kerrallaan :whistle:
 
Mun vanhin poika oli jotakuinkin samanlainen, tosin meillä se huuto johtui siitä että hän halusi jääkaappikylmää Forssan maksalaatikkoa jokaikisellä aterialla ja äiti oli tyhmä kun yritti syöttää jotain muuta välillä. Tota huutoa kesti kolme kuukautta ja sinä aikana mä en nukkunut yhtenäkään yönä tuntia pidempään..

Voimia sulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Mun vanhin poika oli jotakuinkin samanlainen, tosin meillä se huuto johtui siitä että hän halusi jääkaappikylmää Forssan maksalaatikkoa jokaikisellä aterialla ja äiti oli tyhmä kun yritti syöttää jotain muuta välillä. Tota huutoa kesti kolme kuukautta ja sinä aikana mä en nukkunut yhtenäkään yönä tuntia pidempään..

Voimia sulle :hug:
Auuuh :eek:
 
Beep
Jätä noi harmaat ääliöt omaan arvoonsa.

Hitto et on jengillä paha olla, tai eivät osaa kiukutella ihan irl kun tänne pitää purkaa.

Ap, 2,5v on pahimmassa uhmaiässä, joten koita vaan jaksaa. Jos ei syö niin ei syö. Sit kun tulee tosi nälkä niin ihan varmaan syö - luulis...
 

Yhteistyössä