Mä luovutan ton pojan kanssa!!!!!!!?=)(/&%¤#"(=

MUOKS, ÄLÄ takerru aloitusviestin 'Heseen' tai harmillisiin ilmaisuihin....

Olkoon nälissää ja kiukutelkoon prkkkllll.

Ei aamupalaa kaakaota lukuunottamatta, ei lounasta, ei välipalaa- ei niin mitään.

Jätkä vaatii palvelua sohvalle tai leikkien keskelle ja kun ei tule niin kiukuttelee, huutaa ja raivoaa, kusee alleen, huutaa ja nukahtaa huutoonsa josta herää siihen kun taas on vaatteet märät. Josta sitten voikin alkaa kiukutella uudelleen.
Nälkäkin olis mutta kun ei vain tahdo tulla keittiöön syömään.
:headwall: :headwall:

Kuka tämmöstä jaksaa? Näyttäkää mulle äiti joka päivästä toiseen hymyilee tämmösen keskellä?
Eilenkin koko saakutin päivä tätä, illasta kun käytiin hesessä syömäs koko perhe niin 20 min oli aurinkoista poikaa. Autoon kun päästiin niin jo taas.
Ilta yhtä huutoa ja raivoa.

Ei Vi´?)(/%¤#""/ttu!

Ellei voi märistä äitin sylissä kiemurrellen ja vikisten, niin sitten on yksinään ja huuto alkaa kun vain vilkaiseekin sinne suuntaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hesessä. yrjö.
mikset laita lapselle oikeaa ruokaa?
sinähän se aikuinen olet talossa vai?
mikset mene töihin niinkuin kaikki muutkin aikuiset?
Hese- erittäin harvinaista meillä että käydään tai syödään tuollaisissa
Laitan oikeaa ruokaa, en käytä eineksi yms- poika EI VAIN SYÖ!!!!
Olen tiettävästi toinen aikuisista
Teen töitä kotoa käsin



Olisko vielä jotain?
 
ge
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hesessä. yrjö.
mikset laita lapselle oikeaa ruokaa?
sinähän se aikuinen olet talossa vai?
mikset mene töihin niinkuin kaikki muutkin aikuiset?
Hese- erittäin harvinaista meillä että käydään tai syödään tuollaisissa
Laitan oikeaa ruokaa, en käytä eineksi yms- poika EI VAIN SYÖ!!!!
Olen tiettävästi toinen aikuisista
Teen töitä kotoa käsin


Olisko vielä jotain?
miksi valitat? jos teet töitä kotona niin lapsi hoitoon.
 
v
siis 2,5v. ja tekee tuollaista ja sä hermoot siitä noin??! Mulla kuule 8v. ja tekee tollasta jatkuvaan, vaikkakin ei "kuse" alleen.... Et sinuna olisin ihan hiljaa... lapsi raukka:(
 
murkkujen äiti
Voi voi... Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että se menee ohi... Älä vaan aloita palvelua sohvalle, viikon, kahden tai kuukauden tai vuoden kuluttua hänen ei tarvitse enää kokeilla saako kiukuttelemalla tahtonsa läpi. Ja hän tulee tietämään että äiti on se joka päättää eikä hän itse.. rankkaa... muistan tuon vaiheen elävästi vaikka siitä on jo 15 vuotta nuorimmankin kohdalla. Ole tiukkana vaan! Korvatulpat jos korviin sattuu, ja teet selväksi että huutaa ei saa. Vaikka huutaakin niin tietää ettei siitä hyvää seuraa. Lämpimin ajatuksin!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Siis miksi helvetissä sä veit sen Heseen?
No takertukaa kaikki harmaat vittuilijat taas tuohon vaan.
Olisinko jättänyt autoon vai?
Siksi, koska sinne oli tarkoitus mennä (suunniteltiin jo aikaisemmin)ja sinne mentiin.
Emme tosiaan (jos luit ketjua yhtään) käy siellä kuin tosi harvoin.
Hesen safka ei ketään tapa 2 kertaa vuodessa.
 

Yhteistyössä