Mä olen varmaa todella poikkeava, mutta Potterit, TSH:t ym ei kiinnosta pätkääkään!

  • Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oon ihan tosissaan yrittäny lukee potteria ja taru sormusten herrasta tuli luettua jo ennen ku se tuli muotiin... mutta ei.. ei vaan jaksa... tsh leffat oon kyllä kattonu mut surkeita oli...

Taru sormusten herrasta (eli lyhentäen LOTR) oli muodissa jo ennen kuin synnyit! :D
 
Kyllä tuo Lord of the Rings on ihan eri kastia kuin tämä pelle Potter! En ittekään ymmärrä, mikä kohu näistä Pottereista nousee joka vuosi (vai kuinka monta niitä nyt on jo tullut...) Yhtään en ole lukenut enkä lue. Mutta Taru Sormusten Herrasta, kannustan tutustumaan, lukien, elokuvan muodossa.... Ihana tarina!
 
Et todellakaan ole ainoa!! Just eilen miehen kans naurettiin kun uutisissa oli potter-fanit jonottamassa ja odottamassa kirjan julkaisua, kun siihen oli vielä tunteja aikaa! :eek: :LOL:
Ja mä sit sille sanoin et oon varmaan outo kun mun mielestä koko "HP" on ihan perseestä... :ashamed:

Yhtään enempää ei kiinnosta "TSH". :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Olenkohan palstan ainoa? :D
Et ole ainoa. Aloitin lukemaan ensimmäistä kirjaa, ja uni tuli ja olin kuolla tylsyyteen. Fantasia eikä yliluonnollinen ei kiinnosta ollenkaan. Ei niin pienintäkään kiinnostusta tuohon kirjaan.

Minä ihmettelen, miten oikeasti naisihmiset jaksavat lukea moista. Mies meillä lukee kyllä mutta miehethän ovatkin ikuisia lapsia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Olenkohan palstan ainoa? :D
Et ole ainoa. Aloitin lukemaan ensimmäistä kirjaa, ja uni tuli ja olin kuolla tylsyyteen. Fantasia eikä yliluonnollinen ei kiinnosta ollenkaan. Ei niin pienintäkään kiinnostusta tuohon kirjaan.

Minä ihmettelen, miten oikeasti naisihmiset jaksavat lukea moista. Mies meillä lukee kyllä mutta miehethän ovatkin ikuisia lapsia.
Ja en oikeastaan ymmärrä miten lapset ja nuoretkaan, tytöt, jaksavat lukea moista. Mikä siitä tekee paremman kuin niin monet muut kirjat? Esim. suomessa valtava määrä hienoa kirjallisuutta.

Kiva lukea, että en ole kuitenkaan ainoa, joka ei kaikesta yrityksestä huolimatta ole hoksannut mikä niistä tekee niin hienoja. Kyllä tylsän kirjan lukeminen työstä käy ja elämä liian lyhyt että lukee jotain mikä ei kiinnosta pätkän vertaa.
 
mikä on ths vai oliko se tsh??
Pottereita olen lukenut yhden osittain kakkosen kaverina pari vuotta sitten, yhden leffan kävin hänen kanssaan katsomassa ja yhtä telkkarista hamsinut katsoa sieltä täältä.
ei siin niin kamalaa kiinnostusta mutta ei nyt periaatteellista inhoakaan. Mutta en minä aamuyöltä jonottamaan olisi lähtenyt enkä kirjastoonkaan aio varauslistalle laittaa. Kakkonen varatkoon itselleen jos haluaa
 
miellä kakkonen 11 v lukee tuollaista jonkinlaista fantasiakirjallisuutta, on ahminut myös niitä, voi hyvä luoja mitä ne mahtoi olla, jossa on kans monta paksua kirjaa, jotakin eläinhahmoja tai sellaista (mutta ei todellakaan satumaista satua).
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Mä oon varmaan liian vanha kaiken maailman pottereihin ;) Eiks ne oo suunnatta alle 15v.. Korjatkaa jos olen väärässä?
Mä olen sitten 37v. henkisesti teinien tasolla.Tiedän parikymppisiä jotka tykkää noista. :whistle:
 

Yhteistyössä