Mä oon niin rakastunut

"Wilja"
Älä huoli, se menee kyllä ohi. Viimiestään vuoden päästä olet täällä kertomassa kuinka olette kasvaneet erilleen ja haluat omaa aikaa :D

No ei, älä välitä pesunkestävän pessimistin piruilusta, onnea ja nauti tuosta tunteesta, rakastumisen alkuhuuma on elämän parasta aikaa :)
 
tylsimys
Nauti vaan niin pitkään kuin sitä riittää, mutta pidä varasi ettet tee mitään mitä katuisit sitten kuin ihastus aikanaan haihtuu (joko fysisesti tai henkisesti).
 
Nauti vaan niin pitkään kuin sitä riittää, mutta pidä varasi ettet tee mitään mitä katuisit sitten kuin ihastus aikanaan haihtuu (joko fysisesti tai henkisesti).
Jotenki tällä hetkellä tuntuu, että ei se vois ikinä haihtua. On tavallaan niin alussa vielä, mutta sitten taas kun on tiennyt toisen jo kauan... Ei ehkä ole niin vaaleanpunaiset lasit päässä kuitenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Jotenki tällä hetkellä tuntuu, että ei se vois ikinä haihtua. On tavallaan niin alussa vielä, mutta sitten taas kun on tiennyt toisen jo kauan... Ei ehkä ole niin vaaleanpunaiset lasit päässä kuitenkaan.
Sama.
Ja nyt ollaan oltu useampi vuosi naimisissa ja kaksi lasta. Jotenkin varmempi kaikessa kun on toisen tuntenut ensin ns. kaverina, ilman niitä vaaleanpunaisen sävyjä.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Data on reissussa, en tiedä voiko vastata. Min palanen on maailmalla, ikävä on järjetön, vaikkei siitä ole kuin 13 tuntia, kun lentokentältä lähdin. Juhannus meni ihanasti. Suloisia rakkaudentäyteisiä päiviä sinulle, DuskyLeDoux!
Kiitos! Me ollaan nyt oltu muutama päivä eri suunnilla ja todellakin tuntuu siltä että palanen itsestään on hukassa. Hullu tunne!
 
Mistä työ noita kunnon miehiä löydätte? Ite tunnun vaan törmäävän varattuihin/kusipäihin. Mikään nettideittailu ei kiinnosta.
Mä tossa tovi sitten tein pyhän päätöksen, etten enää kaipaa miehiä elämääni. Sit niitä taas alko tulee ovista ja ikkunoista...

Mä en kanssa lämpee nettitreffeillä ja vuosien sinkkuuden jälkeen välillä ollut melko epätoivonen olo. Mutta salee sullekin on se joku tuolla jossain!
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
No on varmaan, pitänee tässä vaan ootella. Eipä kovin kiirekään ole kun ei ole vielä virallisesti eronnut nainen :D Ehkä nää mun harmaakatkeron lasit vaihtuu jossain vaiheessa vaalenpunasemmaks. Jotenkin vaan tuntuu että monet harrastaa tota nettideittailua ja se ei kyllä itteä kiinnosta yhtään. Sellanen vanhanaikanen tapaaminen, kemia jne jne josta sitten lähdetään ois se oikee tapa mulle :)

Niin ja onnea naiset kun olette löytäneet ihanat ihmiset rinnalle :)
 

Yhteistyössä