Mä oon niin rakastunut

No on varmaan, pitänee tässä vaan ootella. Eipä kovin kiirekään ole kun ei ole vielä virallisesti eronnut nainen :D Ehkä nää mun harmaakatkeron lasit vaihtuu jossain vaiheessa vaalenpunasemmaks. Jotenkin vaan tuntuu että monet harrastaa tota nettideittailua ja se ei kyllä itteä kiinnosta yhtään. Sellanen vanhanaikanen tapaaminen, kemia jne jne josta sitten lähdetään ois se oikee tapa mulle :)

Niin ja onnea naiset kun olette löytäneet ihanat ihmiset rinnalle :)
Vanhanaikaisiakin miehiä on vielä olemassa. =) Laittele yv sitten kun oisit valmis ajattelemaan vaikka sokkotreffejä niin katotaan, jos joku jostain löytyis.
 
Kyllä riski kannattaa ottaa aina. :)
Mie otin riskin 9 vuotta sitten ja kannatti, en olis uskonu että heinäkuussa tulee jo 8 hääpäivä
silloin kun tavasin mieheni. :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Mistä työ noita kunnon miehiä löydätte? Ite tunnun vaan törmäävän varattuihin/kusipäihin. Mikään nettideittailu ei kiinnosta.
Mä löysin tuon ristiäisistä, kaverin veli tarkemmin.
Ja tuossa oli kunnon kissa-hiiri - leikki ennen kun tilanne vakavoitui ja eipä meillä mitään epäselvyyksiä ollut enää asiassa sitten kun kummallakin oli elämäntilanteet sellaiset ettei muita esteitä ollut.

Ja tätä ei olisi tapahtunut jos ei oikeasti olisi uskaltanut heittäytyä. Nettideittailu ei kiinnosta muakaan, en ole koskaan edes kokeillut vaikka moni tuttuni on sieltä puolisonsa löytänytkin.
Mutta sun kannattaa katsella ympärilläsi olevia ihmisiä uusin silmin sitten kun olet saanut sen ex- miehesi käsiteltyä pois. Vaikka peruspessimisti olenkin niin olen 100% varma että se sun jalat alta- tyyppi löytyy nopeammin kuin uskotkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Molemmilla deitit sunnuntaina. :D
Ai nii teil on ollu tuhottoman pitkä aika erossa...

Me ollaan välissä ain ehditty nähdäkin. Musta tuntuu että se on tehny ihan hyvääkin täs ku nää vaaleenpunaset lasit on silmillä. Tietää että oikeasti välittää ihan hirveästi toisesta ja kuten jo toisaalla mainitsinkin ihan kun olis löytänyt puuttuvan palan (mitä ei tosin tienny edes puuttuvan), on kun olisi kotona tämän ihmisen kanssa...

Mut nyt sit mun kauhistukseks mammani haluaa viedä mut ja muksun reissuun. Tuli sitten varattuu elokuulle viikon reissu etelään. Kyllä mä todellakin selvitin et hotellissa on netti. Mietin vaan et viittiiks laittaa mailii et kai teidän koneilla on messengerikin :D
 
Ai nii teil on ollu tuhottoman pitkä aika erossa...

Me ollaan välissä ain ehditty nähdäkin. Musta tuntuu että se on tehny ihan hyvääkin täs ku nää vaaleenpunaset lasit on silmillä. Tietää että oikeasti välittää ihan hirveästi toisesta ja kuten jo toisaalla mainitsinkin ihan kun olis löytänyt puuttuvan palan (mitä ei tosin tienny edes puuttuvan), on kun olisi kotona tämän ihmisen kanssa...

Mut nyt sit mun kauhistukseks mammani haluaa viedä mut ja muksun reissuun. Tuli sitten varattuu elokuulle viikon reissu etelään. Kyllä mä todellakin selvitin et hotellissa on netti. Mietin vaan et viittiiks laittaa mailii et kai teidän koneilla on messengerikin :D
Tablettitietokone messiin. Se on ollut meille suuri apu.
 
[QUOTE="vieras";26630526]se pomottaa minua! Hei täää tyyppi lähtää!
tiedän joka täytti ja tiedän joka täyto kanssa! OOn surkea lahjan ostaja![/QUOTE]

Aha, no voihan hikka.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
[QUOTE="vieras";26630526]se pomottaa minua! Hei täää tyyppi lähtää!
tiedän joka täytti ja tiedän joka täyto kanssa! OOn surkea lahjan ostaja![/QUOTE]

Mä en kyl nyt tajuu tästä mitää... Sori. Voisitko selventää?
 

Yhteistyössä