Malminkartanon maalatut portaat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä nyt on parempi. Muutenkin kuntalaisten tahallista ärsyttämistä pakottaa juoksemaan jotain sateenkaariportaita ikään kuin homoaatteen kannattajana kirmaisi. Mulle homot on yksi ja sama mutta julkisia varoja ei pitäisi tällaiseen tuhlata ja samalla viedä osalta motivaatio kuntoilla noissa portaissa.
Eivät ne elämäntapaluuserit niitä portaita ole ikinä käyneet juoksemassa, vaan öyhöttävät netin ääressä koko päivän. Kuten voi nähdä siitäkin, että tälläkin palstalla valittajat eivät edes tienneet, mikä kohta portaista oli maalattu, vaan öyhöttivät silti. Jos öyhöttäjä olisi itse kertaakaan käynyt katsomassa portaita, edes sieltä portaiden alapäästä, olisi hän tuonkin tiennyt. Mutta öyhöttäjän ainoa liikunta tapahtuu telkun, jääkaapin ja vessan välillä kävellen. Portaiden maalaus ei siis missään vaiheessa vaikuta öyhöttäjän liikuntatottumuksiin, ei ennen eikä jälkeen.
 
vierailija
Eivät ne elämäntapaluuserit niitä portaita ole ikinä käyneet juoksemassa, vaan öyhöttävät netin ääressä koko päivän. Kuten voi nähdä siitäkin, että tälläkin palstalla valittajat eivät edes tienneet, mikä kohta portaista oli maalattu, vaan öyhöttivät silti. Jos öyhöttäjä olisi itse kertaakaan käynyt katsomassa portaita, edes sieltä portaiden alapäästä, olisi hän tuonkin tiennyt. Mutta öyhöttäjän ainoa liikunta tapahtuu telkun, jääkaapin ja vessan välillä kävellen. Portaiden maalaus ei siis missään vaiheessa vaikuta öyhöttäjän liikuntatottumuksiin, ei ennen eikä jälkeen.
Siinä taas yksi öyhöttäjä tekee vaikka mitä oletuksia halventavasti muista.
 
Ei, vaan olis alunperinkin pitänyt kuunnella käyttäjien ja kaupunkilaisten mielipidettä ja jättää portaat maalaamatta. Tuollaisia aatteen värittämiä (sateenkaari on nykyään vahvasti aatteellinen tunnus) logoja, tunnuksia tai kuvioita ei tarvitse tunkea julkisille paikoille.
Kyllä siinä on luvat kysytty. :D
Huonosti olet äänestänyt, kun et ole saanut ääntäsi kuulumaan kaupungin johtoon... vai olisiko kuitenkin niin, että enemmistö kaupunkilaisista ei ole kaltaisiasi homofoobikoita, ja enemmistön ääntä kuunnellaan.

Mutta hei, sensuurin ja homofobian luvattu maa on tuossa ihan lähellä, muutamassa tunnissa pääset junalla Venäjälle nauttimaan niistä. Onnelista elämää sinullekin tuolla Venäjän paratiisissa. :D
 
vierailija
Voi vittu mitä hulluja suomalaisia äijiä täs maassa on!! Portaat näytti tosi kivalta ja sais olla enemmän tollasia eri värejä kaikialla. Nyt sitten joku pentti on käyny maalamassa ne pois kun se on niin vitun tyhmä ja sekasin päästä. Toivottavasti noi maalaa ne uudestaan. On tosi synkkää tollasten elmä ja pelkkää paskaa kaikki. Rajat kiinni ovet kiinni kaupat kiinni kaikki kiinni ja mustat vitun rumat vaatteet päälle aina. Mä en tajua minjä takia ne ei tee itsaria kun se olis ainoo hyvä asia mitä ne pystyy tekee.
 
vierailija
Kyllä on mennyt vaikeaksi elämä kun väritkin nähdään nykyään negatiivisesti.

Puupinta on toki aina kaunis jo itsessään mutta minusta nuo värikkäät raidat toivat kivaa ilmettä rappusiin. Nythän ne on paljon rumemmin peitetty piiloon.
 
vierailija
Kyllä on mennyt vaikeaksi elämä kun väritkin nähdään nykyään negatiivisesti.

Puupinta on toki aina kaunis jo itsessään mutta minusta nuo värikkäät raidat toivat kivaa ilmettä rappusiin. Nythän ne on paljon rumemmin peitetty piiloon.
Aivan. Neekerikin nähdään nykyään negatiivisena ilmaisuna. Samoin on valitettavasti käynyt sateenkaarelle, kun yksi älämölöjoukko on ominut sen tunnuksekseen.
 
ilmanpilaajille
Pysyisit edes ketjun aiheessa, eli maalatuissa portaissa ja homofobiassa, vai loppuivatko argumentit?
Teille tyhjänpäiväisille ja ihan turhille vittupäävittuilijoille vastaan kyllä jatkossakin siihen paikkaan mihin vittuilette, muuten se menee hukkaan.

Portaat muuten oli hienot taiteilijan jäljiltä, ei tullut homot mieleen ollenkaan. Hieno idea kyllä
 
Taidetta tosiaan...
Täytyy sanoo että mun lapsi on ilmeisesti synnynnäinen taiteilija, 2,5v ja osaa maalailla ja piirtää kans erivärisiä raitoja... Maalit ku antaisi niin vetäisi kyllä kaiken niin riemunkirjavaks sateenkaareks että jäisi tämä "taiteilija" kakkoseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
M42
Kyllä maailmassa pitää olla myös taidetta. Yleensä nuo taiteet maksetaan veikkauksen varoista. Ethän vaan lottoa?
Taiteen tukeminen veikkauksen varoista tai jonkun taiteeseen lahjoittamista varoista on aivan eriasia kuin veronmaksajien pakosta maksamat "taideteokset". Jos veronmaksajien rahoja käytetään taiteeseen, niin sellaisen taiteen tulisi olla neutraalia eikä ainakaan minkään pienen, mutta äänekkään porukan ideologian mukaista. Mutta suurinosa taiteilijoistahan taitaa olla myös näitä viher-seta-suvaitse kaikkea- ääliöitä.
 
vierailija
Taiteen tukeminen veikkauksen varoista tai jonkun taiteeseen lahjoittamista varoista on aivan eriasia kuin veronmaksajien pakosta maksamat "taideteokset". Jos veronmaksajien rahoja käytetään taiteeseen, niin sellaisen taiteen tulisi olla neutraalia eikä ainakaan minkään pienen, mutta äänekkään porukan ideologian mukaista. Mutta suurinosa taiteilijoistahan taitaa olla myös näitä viher-seta-suvaitse kaikkea- ääliöitä.
Ihan mielenkiinnosta, miltä tuntuu olla noin negatiivinen? Vai onko se jo niin normi olotila, ettei sitä edes huomaa itse?
Jotenkin tuntuisi, ettei nyt kovin kivaa voi olla, jos mielensä täytyy pahoittaa näinkin pienestä asiasta, kuin jonkun tekemä taide.
 
M42
Ihan mielenkiinnosta, miltä tuntuu olla noin negatiivinen? Vai onko se jo niin normi olotila, ettei sitä edes huomaa itse?
Jotenkin tuntuisi, ettei nyt kovin kivaa voi olla, jos mielensä täytyy pahoittaa näinkin pienestä asiasta, kuin jonkun tekemä taide.
Kyse on enemmän muusta kuin taiteesta tuossa portaiden koristelussa. Olisi vaikkapa tehnyt pari kolme Suomen lippua näin Suomi 100 vuotta -juhlavuoden kunniaksi, mutta eihän tuollaiselta hörhelöltä voi mitään järki ratkaisua odottaa.

Mä en ole erityisen negatiivinen ihminen, mutta en kyllä ilahdu rahan tuhlaamisesta, joten mielipiteeni voi kuulostaa negatiiviselta tässä asiassa.
 
Kyse on enemmän muusta kuin taiteesta tuossa portaiden koristelussa. Olisi vaikkapa tehnyt pari kolme Suomen lippua näin Suomi 100 vuotta -juhlavuoden kunniaksi, mutta eihän tuollaiselta hörhelöltä voi mitään järki ratkaisua odottaa.

Mä en ole erityisen negatiivinen ihminen, mutta en kyllä ilahdu rahan tuhlaamisesta, joten mielipiteeni voi kuulostaa negatiiviselta tässä asiassa.
Aivan kurkkua myöten täynnä tuota jenkkityylistä vimmaa laittaa lippu ja lipun värit aivan kaikkialle. Kas kun ei ole suomenlippukalsareita ja suomenlippuvessapaperia, kun niin halutaan aiiiiina se sama tylsä väriyhdistelmä kaikkialle. Mitä jos pidettäisiin lippu lippuna ja arvoisellaan paikalla, ja koristellaan ympäristö jollain muulla tavalla, jolla lippua ei häpäistä. Esim. astumalla lipuksi maalatuille portaille -- sinne ei suomenlippu kuulu.
 

Yhteistyössä