Mamma lähti varjostamaan miestään baarireissulle peruukki päässään - mies lähti hotelliin.....

  • Viestiketjun aloittaja parasta aikoihin
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24155015]Tähän se popcorn -hymiö, koska tästä tulee pitkä juttu. Surkeat mammat kiinnostuu tästä.[/QUOTE]:popcorn: *tarjoaa*
 
parasta aikoihin
Mutta tarina jatkuu tänään. Nainen varjostaa miestänsä tänään Turun yössä. Hän jopa tuossa kyseli, pääsiskö joku mukaan varjostamaan, pääsis ihan lähelle raflassa kuuntelee, mistä miehet puhuu niille naisille.
 
Hahahaaa, mä voin vaan kuvitella kun se muija väijyy jossain kulman takana joku peruukki päässänsä miestään. :D Kukaan ei saletisti tunnista sitä, peruukkihan muuttaa niin paljon tota ulkonäköä.
 
parasta aikoihin
Ap kirjoittaa eilen illalla näin:

"Vaihtoivat paikkaa niin pieneen baariin, etten varmasti voi mennä sinne. Olen täällä kadulla ja odottelen, kun ei ole penkkiä tms. missä istua. Onneksi voin lukea teidän kannustuksianne, kiitos. Naiset jäivät edelliseen baariin. Miehet ois varmaan ottaneet heidät mukaansa, mut naiset oli kai varattuja ja fiksuja. Missä Galaxy on? Onko se iso paikka? Onko sinne sisäänpääsyä? Kukaan miehistä ei ole Turusta, joten voisin kuvitella, että menisivät vaikka tuohon Börssiin."
 
  • Tykkää
Reactions: Lode-
parasta aikoihin
Ap eilen:

"En usko, et mies tunnistaa minua, jos emme ihan vierekkäin / kasvokkain satu, sillä ei hän voi kuvitellakaan minun olevan täällä. Olen lukenut kännykälläni niin paljon tätä palstaa, et akku alkaa olla vähissä (kaksi tolppaa jäljellä). En varmaan pääse lataamaan tätä mihinkään. Säästän akkua, et jos jotain kamalaa tapahtuu, pääsen teille siitä kirjoittamaan. Tää kännykällä kirjoittaminen on niin vaikeetakin. Kerron kuulumiset kun pääsen hotellille. Viimeistään aamulla."
 
  • Tykkää
Reactions: Lode-
elinaheei
tää on kyllä jännä ketju, en kyl ite lähtis samaa tekemään. :D huh huh toivottavasti tää päättyy ''hyvin'', miten sen nyt sit määrittää... Voi kyllä olla VÄHÄN tyhmä olo ton jälkeen jos mies ei petäkkään sitä, vaan oikeesti viettää poikien kanssa hauskaa. Häpeäisin itseäni loppuelämän, en tiedä miten voisin olla kertomatta miehelle tehneeni noin, apuaa.... Mut toisaalta, hyvä jos tällä tavalla saan sen petturin kiinni, vaikka en tietenkää toivo että mies pettäisi.

Tosi ''iso'' teko, ei varmaan unohdu ihan heti.
 
parasta aikoihin
"AP
Soitin miehelleni ja kyselin miten ilta meni. Illan mies kuvaili kuten se oikeasti menikin. Jätti vain kaiken alkaen klo 2.45 kertomatta.
Mieheni kaveri, joka meni huoneeseen on naimisissa. Tunnen vaimon, mutten kovin hyvin. Tekisi mieleni jutella hänen kanssaan, mutta millä seltittäisin tämän. Että olen täällä valeasussa hiipinyt.. "
 
parasta aikoihin
Ap harkitsi siis varjostamisen lopettamista, mutta aikoo jatkaa tänään:

AP
Miksi haluan lopettaa tämän leikin:
- on outoa olla yksin ravintolassa ja "hiiviskellä"
- eiköhän tuo viimeöinen jo riitä (tosin kerran vuosia sitten ystäväni ihastui laivaristeilyllä mieheen ja raahasi tämän kaverinsa kanssa meidän hyttiin. Ei uskaltanut lähteä yksin miehen hyttiin. Mitään ei tapahtunut silloin. Juteltiin ja juotiin olutta.
- aika on tosi pitkää
- tunnen itseni tyhmäksi
- tunnen itseni huonoksi
- satutan itseäni tällä tavoin
Eilen tämä oli vielä vähän kuin hauska leikki, kun tekin olitte niin vahvasti mukana. Nyt tuntuu, että tämä on naurettavinta mitä olen tehnyt!
Muutama yksityiskohta eilisillalta:
- Istuin katukivetyksellä ja odottelin miehiä baarista. Olin mennyt sellaiseen porttikongin tyyliseen. Mieheni kaksi kaveria tulivat tupakalle. Minä näpyttelin intensiivisesti juuri silloin viestiä tänne sivuille. He lähtivät hieman kauemmaksi tupakkapaikalta ja siis seisoivat noin kahden metrin päässä minusta. Vilkaisivatkin, mutta eivät onneksi tunnistaneet.
- Illalla / yöllä istuin hotellin kahvilassa ja katselin 1,5 metrin päästä, kun mieheni seurueineen käveli hissille. En samaan hissiin kehdannut kuitenkaan mennä. Mieheni katsoi minua, muttei tuntenut.
 
parasta aikoihin
Ja tämänilltaista odotellessa!

"AP

En voinut mennä samaan hissiin, enkä uskaltanut mennä viereisellä. Mitä jos ovet olisivat auenneet? Miksi kuitenkin naiset lähtivät miesten mukaan ja menivät kaikki samaan kerrokseen? Tiedän, missä kerroksessa mieheni asuu, tiedän että hänen huoneensa on torille päin. Menin samaan kerrokseen. Olin siinä noin 45 minuuttia ja päätin luovuttaa. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan tulevat ulos? Minulle riitti, että näin heidän lähtevän yhdessä ylös. Voihan toki olla, että naiset olisivat hotellin asukkaita ja olisivat samassa kerroksessa, mutta aika kaukaa haettua.

Aamupäivällä lähdin joen rantaan kahvilaan lukemaan lehtiä ja syömään bruchetan. En uskaltanut mennä aamiaiselle hotelliin, enkä uskaltanutkaan "päivän valossa" laittaa peruukkia. Sehän näyttikin ihan peruukilta! Miehet istuvat jokilaivalla ja ovat vielä menossa jonnekin pikaveneajelulle. En mene nyt sinne kyttäilemään. Liityn seuraan taas illalla."
 
"joojoo"
Ja tämänilltaista odotellessa!

"AP

En voinut mennä samaan hissiin, enkä uskaltanut mennä viereisellä. Mitä jos ovet olisivat auenneet? Miksi kuitenkin naiset lähtivät miesten mukaan ja menivät kaikki samaan kerrokseen? Tiedän, missä kerroksessa mieheni asuu, tiedän että hänen huoneensa on torille päin. Menin samaan kerrokseen. Olin siinä noin 45 minuuttia ja päätin luovuttaa. Miksi minun pitäisi tietää mihin aikaan tulevat ulos? Minulle riitti, että näin heidän lähtevän yhdessä ylös. Voihan toki olla, että naiset olisivat hotellin asukkaita ja olisivat samassa kerroksessa, mutta aika kaukaa haettua.

Aamupäivällä lähdin joen rantaan kahvilaan lukemaan lehtiä ja syömään bruchetan. En uskaltanut mennä aamiaiselle hotelliin, enkä uskaltanutkaan "päivän valossa" laittaa peruukkia. Sehän näyttikin ihan peruukilta! Miehet istuvat jokilaivalla ja ovat vielä menossa jonnekin pikaveneajelulle. En mene nyt sinne kyttäilemään. Liityn seuraan taas illalla."
Osaamme kyllä itse lukea, kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: Sankkuli

Yhteistyössä