MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

Mahtavaa!! Tervetuloa uudet! :wave: Meitä on jo mahtavat 36 odottajaa!! Ihan mahtavaa!

Painonnoususta ei ole aikaisempia kokemuksia. Ennen kun aloitin clomit painoin 59 kiloa ja clomien jälkeen 60,5 kiloa. Nyt painoa on 61 kiloa ja turvonnut olo kuin mikä :D Toivon et pysyisin siinä 70 kilon paikkeilla mutta taitaa olla toiveajattelua tällä syöminkitahdilla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: rusina2010
Heips ja tervetuloa uusille!

Painonnoususta: Mulla on itellä hiukan ylipainoa, ehkä 10 kiloa. Raskausajat on menny aina siitä mukavasti, että painoa ei oo paljoa tullut: ekasta tuli 5kg, toisesta 3,5kg ja nyt kolmannesta tuli 8kg mutta oli sitte selkeesti suurin vauvakin ja lapsivettä oli huomattavan paljon. Toiveissa olis nytkin päästä tuohon korkeintaan 5 kiloon. Saapi nähdä.

Neuvolaan ajattelin soitella tänään. Terkka varmaan kauhistuu kun oon TAAS menossa =) Yököttää jo valmiiks se sokerirasitus johon oon joka kerta joutunut. Jostain syystä mä aina rasituksessa narahdan, mutta kotiseurannassa ei silti koskaan korkeita arvoja. Itseasiassa mä tein tän kolmannen kanssa niin, etten paastonnut rasitukseen mennessä (mulla elimistö ei kestä pitkää paastoa ja siksi sitte nousee arvot rasituksessa) ja selvisin siitä puhtain paperein. No omaan nilkkaan tuo sitte kopahti: koska en ollut "raskausdiabeetikko" eivät pitäneet mitään kiirettä käynnistämisen kanssa ja tyttö meni 10 päivää yli ja painoi sitten jo 4,2kg.(Käynnistysaamuna oli painoarvio jo 4,6kg!) Eli ehkä sitte kuitenki kannattasi vaan paastota, antaa rasituksen mennä miten menee, ni ei sitte tämä raskaus pääsis noin pitkälle.....

J-t ja nimetön 5+0 joko saa poksua... *POKS* :)
 
Asutaan muuten Micaelan kanssa varmaan lähekkäin sillä mullakin lähin synnäri olis LS (melkein kävellen pystyis menemään sinne!). Mutta kun oon tällanen riskitapaus, niin NKL olis se minne varmaan kuiteskin haluan/joudun. Jos siis ikuna niin pitkälle päästään!
 
Painon noususta, joo eipä paljoa painon tarvitsisi nousta kun tuota ylipainoa on tullut vähäsen. Katselin just esikoisen aikaista neuvolakorttia ja siihen nähden paino saisi nousta n. 6kg ja sitten oltaisiin samoissa lukemissa. Esikoisen aikana paino nousi n. 16kg ja synnytyksen jälkeen ne kilot oli poissa 3 viikossa. Mutta mutta... sitten se paino on hiipunut vähitellen ylöspäin. No nyt en ala laihduttamaan mutta terveellinen ruokavalio ja sopivasti liikuntaa (mitä tältä väsymykseltä jaksaa) saa riittää.

Tyttöolo vai poikaolo? Mä en osaa vielä sanoa. Yöllä näin unta että tämä ois tyttö, mutta musta mulla on vahvemmat oireet ja raskaus eroaa esikoisesta eli sen perustella voisin sanoa että on poika. Aiotteko muuten kysyä asiaa tai selvittää asian? Esikoisesta rakenneultrassa kysyttiin ja varmaan tästäkin jos sinne asti pääse.

).( nyt ei ole niin paha olo kuin viikonloppuna (varmaan johtuen tästä tasaisemmasta syömisestä), onneksi kun töitäkin pitää tehdä. Väsyttää ja päässä on sellainen sumuinen olo mutta olo on muuten hyvä. Nännipihat on tummuneet ja niihin on tullu valkoisia nystyröitä joten eiköhän tässä olla ihan oikeasti raskaana. Digitesti mulla on vielä kaapissa ja ehkä tällä viikolla vielä teen sen että saan varmuuden että näyttäisi 3+ ... Toivon niin kovasti että tämä kyytiläinen pysyy kyydissä mukana.

*MUOKS* mulle voisi päivittää sairaalaksi NKL tai PS en vielä ole päätöstä tehnyt mutta mulla on riski että istukka joudutaan kaapimaan koska ei tule itsekseen pois. Porvoossa tätä ei saatu kaavinnallakaa uudelleen ulos vaan kaavinta tehtiin uudelleen NKL:ssä kun olin siellä leikkauksessa synnytyksen jälkeen (tästä sitten joskus lisää)

ipna 5+5
 
Viimeksi muokattu:
Tyttöolo vai poikaolo? Mulla on jotenkin sellanen olo, et poika tulee! :) en tiedä mistä se tunne on tullut..mut sit taas mun ystävä oli nähny unta, et meille synty tyttö..hän ei siis tiedä, et oon raskaana.. Ja siis miehen kanssa ollaan mietitty, ettei haluta tietää sukupuolta etukäteen, mut kattoo ny.. :)
 
Painon noususta, ei minunkaan tarkoitukseni ole painoa tarkkailla orjallisesti, edellisestä tupsahti 28kg, toivon etten ihan samoja lukuja hätyyttele tämän raskauden kanssa.

Tyttöolo vai poikaolo? En kyllä osaa sanoa ollenkaan kumpi vois olla tuloillaan, esikoisesta näin päivää ennen synnytystä tyttö unen, me ei silloin tiedetty kumpi tulee. Ei olla vielä päätetty, halutaanko tällä kertaa tietää sukupuoli, kun asia ei ihan muutamaan kuukauteen ole ajankohtainen, mutta nyt tuntuu siltä, että olisi ihan kiva tietää. Ehtiihän se mieli muuttua useampaan otteeseen vielä :)
 
Painonnoususta En osaa sanoa paljonko on tullut. Tuskin nyt vielä kuitenkaan paljon. Ylipainoa on valmiiksi sellanen 10kg, mutta en ala stressata painon kanssa. Karkinsyöntiä oon kyllä ajatellut vähän himmailla, sitä kuluu ihan valtavat määrät viikossa.

Tyttö- vai poikaolo Vielä ei ole tullut kumpaakaan oloa. Ehkä sen vuoksi, että edelleen mietityttää niiden clomien ja aikaisen plussan vuoksi, että onko yksi vai kaksi kyytiläistä. Pari kertaa oon nähnyt unta, jossa meille syntyi tyttö ja poika. En kyllä tosissani usko, että olisi kaksoset, mutta silti se välillä mietityttää. Onneksi viikon päästä asia selviää. Haluaisin selvittää sukupuolen, jos vain mahdollista, mutta mies ei halua. Onneksi vielä on aikaa puhua mies ympäri ;)

Muuten, hankittiin nyt doppleri ystävän kautta. Vielä ei tietenkään mitään kuulu, mutta jos päästään 9-13 viikolle asti (silloin joskus ne kai alkaa kuulua tapauskohtaisesti), niin ehkä se sitten rauhoittaa mieltä, kun saa kuunnella sydänääniä. Mitään muuta ei tietenkään vielä tässä vaiheessa uskalla hankkia, mutta kun kaveri tarjosi meille doppleria siltä varalta, että joskus tarvitaan, niin piti tarttua tilaisuuteen =)

idylli 6+1
 
HK3
Hellou!

Painonnoususta: Ekasta tuli sellaset n.30kg, tokasta 18kg ja kolmannesta 15kg. Joten kattoopi nyt kuinka sitä saa tällä kertaa kerrytettyä, ressata en jaksa :) Kyllä se pois lähtee kuitenki :)

Tyttö vai poikaolo: Ei oo viä kumpaakaan. Poika ajatus on niin iskostunut päähän, joten en pitäisi minään ihmeenä jos sieltä neljäs kölvi tulisi :)

Eilen tossa ukon kanssa puheltiin, että kaikki paitsi pinnasänky pitää hommata uudelleen. Kerettiin antaa kaikki pois siinä uskossa, ettei meille neljättä ihan vielä olisi tulossa, mutta kuinkas kävikään...mieli muuttui :D Vaunujakin eilen jo kuolasin ja huutonettiin heitin huudon dopplerista, en malta odottaa, että saan sen :p

Onko muuten muilla huonomuistisuutta jo ilmassa? Musta on tullu varsinainen lahopää, tänään töissä huomasin sen monta kertaa ja naureskelin tyhmyydelleni :D

HK3 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Hei täältä taas ja kaikille plussanneille paljon onnea ja tervetuloa mukaan! :flower:

ipna: Kiva jos teet faceryhmän, mutta tottahan mikään kiire ei ole. Kaikki onnelliset plussanneet ensin mukaan remmiin ja sitten joskus :).

PePa: Täällä on myös ihan totaalinen kestokrapula menossa. Aamuyöllä heräsin yökkimään ja koko päivän on ollu pää ihan sekasin, karseen paha olo ja päänsärky, mutta oksennus ei tuu. Ihan sama oli esikoisen kanssa, joskin vähän toivoin, että olis alkanu vasta parin viikon päästä. No, näillä mennään. Välillä toivoisin silti, että pahimman vatsan vellonnan aikana se oksennus ihan rehellisesti tulis ja helpottais oloa. Mutta ei.

rusina2010: Myös täällä, niin kun tuntui olevan muillakin, on yöt ruvennu menemään risaseks. Mitenkähän väsyny sitä kohta onkaan, kun hormonit väsyttää muutenkin ja lisäks vielä yöunet menee. Onneks sain nukuttua tytön kanssa päikkärit, kun oli harvinainen kotipäivä.

ultrauksesta: Juteltiin miehen kanssa asiasta ja kyllä hän kuulemma haluaa olla kaikki ultrat mukana. Esikoista odottaessani oli reilusti yli puolen välin kaikki neuvolatkin, mutta nyt käyn kyllä ne yksin, ellei mitään ihmeellistä ja odottamatonta tapahdu.

painontarkkailusta: Taidan minä yrittää tuota painoa vähän edes tarkkailla, kun viime syksynä opintojen alottamisen jälkeen väsymys vesitti urheilut ja toi tilalle syömisen ja tuloksena humpsahdin iloisesti ylipainon puolelle. Toiveissa olis, että nyt jaksaisin tarkkailla syömisiä edes kohtuullisesti ja en ainakaan sais lisää laihdutettavaa entisten muutaman kilon lisäks. Lisäks mulla oli viimeks raskausdiabetes, eli senkin uusimisriskin takia kohtuullinen, säännöllinen ja terveellinen syöminen + painonhallinta olis tosi tärkeetä.

neuvolasta: Minä soitin jo viikko sitten, samalla kun tarkistin lääkäriltä astma- ja kilpirauhaslääkityksen ja ensimmäinen neuvola on ensi viikon perjantaina. Sillon kuulemma varaillaan ultra-aikakin jo, jännää :).

tyttö- vai poikaolo: Meillä on miehen kanssa molemmilla tosi vahvasti tyttöolo. Oikeestaan niin vahvasti, että en tiedä mitä teen, jos tulokas onkin poika :D. No, onneks elämä osaa aina välillä yllättää, niin jännityksellä odotamme. Ja rakenneultrassa haluan kyllä sen tietää.

Ja lisäkysymyksenä (että varmasti riittää mietittävää), niin olettekos jo ehtineet miettiä noita sikiöseulontoja ja niihin osallistumista? Minä jotenkin sain yllättäen kamalan vahvan tunteen siitä, että ultrat kyllä käyn, mutta muihin seuloihin en tällä kertaa osallistuis. Toki keskustelen vielä terkan kanssa asiasta kunnolla, mutta yhden lääkäriystävän kanssa jo asiasta pitkään puhuin ja hän piti minua ihan järkevänä vielä tuon mielipiteen jälkeenkin, joten ehkäpä pysyn siinä :).

Huomista ja tulevia koulupäiviä jo kauhulla odotellen ja miettien, että miten ihmeessä pystyn salailemaan mitään, kun oon ihan huomattavan harmaa ja pahoinvoivan näkönen....?? Ja asiasta ihan toiseen, tekis kauheesti mieli ostaa joku pieni vauvanvaate :D.

Haavemamma 6+2
 
Mä en ole vielä raaskinut soittaa neuvolaan, tilasin vielä muutaman digin netistä, huomiseksi pitäis tulla... Haluan vielä testata "ihan varmuuden vuoks".... Että olisko sitten jo se 3+ viikkoa..... :whistle:
Järkky palelu jatkuu!!:snotty:

tyttö-poika olo: Ennen kun tulin raskaaksi, olin aina ihan varma että meijän esikoinen tulee olemaan tyttö, mutta nyt taas on suhteellisen vahva tunne siitä että se oliskin poika!
Ystäväni jolle jo paljastin salaisuuden niin hänkin alkoi "automaattisesti" puhua pojasta, sanoi että on ihan varma että poika tulee...
Nooo jää nähtäväks.. mutta kyllä hitossa aijon selvittää sukupuolen ultrassa... :)
 
Tyttö vai poika, mulla ainakin nyt olo että poika. En osaa selittää miksi, mutta päätin vain näin kun lääkäri totesi minulle tämän pikkuisen olevan vahvaa luokkaa viimeksi kun ultrassa kävin, joten siitä sitten päättelin että poika tulee :D

Nyt se muuten tapahtui, kahvi ei enää uppoa!! Yleensä juon 3-4 kuppia päivässä ja tänään 0. Oksetti kun maistoin. Nouuuu! :LOL:
 
ou jee, alkuraskauden ultra on varattu tämän kuun lopulle, tasan 7+0:) en malta oottaa!!!

vielä ei ole oikein mitään tyttö tai poika oloja. esikosta oli alusta asti poika fiilis ja sellainenhan sieltä myös putkahti. tytölle olis kyllä jo nimikin valmiina:D ja kyllä mielellään halutaan sukupuoli tietää, jos vaan ultrassa näkyy.

ensimäisessä raskaudessa mies oli ihan kaikissa ultrista mukana. käytiin silloin myös alkuraskauden ultrassa. nyt mies ei varmaankaan pääse alkuraskauden ultraan, mutta muihin sitten tulee. en oikein osaa häntä tähän ar-ultraan kaipaillakaan, samoin kun en neuvola käynneillekään.

minäkin olen tuota doppleria kovasti himoinnut. ja nyt olis sellainen digitaalinäyttöinen tarjouksessakin:D

tänne palelu on ilmeisesti rantautunut uudestaan. poltetta on niin ylä- kuin alavatsallakin. närästystäkin siis:| tänään olin lääkärissä muiden asioiden tiimoilta, ja mainitsin hänelle raskaudesta ja näistä kaikista erilaisista vatsakivuista. lääkäri vaan tuumas "nii-i", että kai se on sitten ihan ok:)
 
Tyttö- vai poikaolo ei oo vielä kumpaakaan. Oireet on ehkä hiukan erilaiset kuin viimeksi, joten sen perusteella voisin veikata tytöksi.. Mutta saa nyt nähä. Viimeksi oli niin selvä tyttöolo ja poikahan sieltä tuli, joten en oikein luota itseeni tässä asiassa :D Rakenneultrassa se toivottavasti selviää, jos sinne asti päästään.

Painoa tuli viimeksi semmoset ~25kg joista puolet roikkuu vielä mukana:ashamed: Normaalipainossa silti mennään (olin reilusti alipainoinen ennen raskautta ja neuvolassa vain kehuttiin painonnousua). Nyt ei toivottavasti yhtä paljoa tule..

Ultrissa mies on mukana, varmaan myös joillain (kaikilla?) neuvolakäynneillä.

Tein tänään vielä digitestin varmuuden vuoksi, tulos: Raskaana 3+. MUTTA tänään on oireet ollu huomattavasti vähäisempiä kuin viikonloppuna, ja on alkanut pikkusen huolettaa :/ Huonoa oloa ja yökkäilyä on edelleen, mutta ei niin voimakkaana. Apua, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!
Huomenna pitää neuvolaan soitella..


kiukuttelija 5+5
 
Ultrissa mieheni on aiemmissa raskauksissa ollut kaikissa mukana ja on todennäköisesti nytkin, mikäli vain töiltäänsä ehtii.

Seulonnoista ja niihin osallistumisesta ei olla vielä keskusteltu, mutta luulen, että osallistumme seulontoihin, kuten aiemminkin. Emme koskaan mitään tietoa veriseuloista saaneet, ei kai ollut mitään hälyttävää.
 
ultrista Mies tulee mukaan kaikkiin ultriin ja toivoisin hänen osallistuvan myös neuvolakäynneille. En halua enää toiste olla yksin, kun neuvolantäti toteaa, että sydänääniä ei kuulu ja nyt täytyy lähteä sairaalaan ultraan (asumme pienehkössä kunnassa ja ultrat tehdään 60km päässä keskussairaalassa). Toisaalta jos doppleri toimii hyvin, niin silloinhan saadaan kuunneltua sydänääniä kotonakin ja voidaan ehkä ennalta aavistaa, jos jotain on vialla.

seulannoista Mies ainakin haluaisi osallistua, itse olen vielä kahden vaiheilla. Luultavimmin kuitenkin osallistumme.

Onko teistä moni jo kertonut raskaudesta ystäville tai perheelle? Mun äiti ja isä tietää raskaudesta, koska he tietävät meidän vauvahaaveista, lapsettomuushoitosuunnitelmista ja aiemmista keskenmenoista. Muille emme ole kertoneet, varsinkin mies haluaa pitää raskauden salaisuutena maagiseen rv12 asti. Enkä mäkään vielä halua kuulutella tätä julkisesti, koska on vasta niin alkuvaiheessa. Yhdelle hyvälle ystävälle tekisi kovasti mieli kertoa, koska hän tietää taustamme ja kyselee paljon kuulumisiamme ja hoitojen etenemistä jne., mutta vielä en ole kertonut.

idylli 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Painonnoususta Ahistaa jo valmiiksi :D En ookkaan vielä kävässy vaa-alla.. esikoisen jälkeen palasin aika pian normi mittoihin, kävin jopa salilla treenaamassa muutaman kerran viikossa. Kakkosen jälkeen taas en niinkään paljon, oon päässyt vähän lössähtämään :popcorn: Jospa sitä sitten tämän jälkeen taas vähän karsisi kiloja..
Molemmissa raskauksissa painoa on tullut n. 10kg, toivoisin että tälläkin kertaa pysyisi samoissa rajoissa.

HaaveMamma Voi että, mun tekis myös jo niin mieli ostaa joku ihan pikkuinen vauvannuttu, meinasinkin jo ostaa mutta maltoin vielä mieleni. Voi olla että en enää kauaa pysty pidättelemään itseäni :p

LiLy_ Täällä myös hirveää palelua, tai sitten jos ei palella niin on kuuma. Ehkäpä mulla onkin jo vaihdevuodet :D

Micaela Mulla tyssäs kans ton kahvin kanssa. Tai en kyllä edes uskaltanut maistaa että olisiko uponnut kun jo pelkkä ajatus sai yökkimään..

Meillä mies ei ole ollut kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa yhdessäkään ultrassa mukana. En ole sitä häneltä kieltänyt mutta on ollut aina jotain muuta.. Eikä mua ole haitannut käydä yksinkään. Esikoisen aikaan kävi yhdessä vaiko peräti kahdessa neuvolassa mun kanssa, muuten olen nekin hoitanut yksin. Ne ei vaan oo mun miehen juttu enkä oo häntä niihin pakottanut. Hyvä ja rakastava isä on kuitenkin mutta musta tuntuu että mies ei sisäistä tätä odotusta ollenkaan vaan herää aina vasta siinä vaiheessa kun saa vauvan syliin :D

Muille kertomisesta Meillä molempien vanhemmat tietää ja parille työkaverille oon kertonut. Ja mun äidin tuntien luultavasti puoli sukua jo tietää..
Varmaan joudun kohta kertomaan lopuillekkin työkavereille, olen kokki ja joudun käsittelemään kaikenlaisia ruoka-aineita töissä. Eipä ollut tänään kaukana etten joutunut katkarapujen hajun takia tänään syöksymään vessaan.. Siinä vaiheessa paljastun viimeistään kun heitän vatsani sisällön lähimpään roskikseen :x

Tyttö - vai poikaolo Mulla on vahva poikaolo. Sukupuolta ei aiota selvittää vaan tulkoo se yllätyksenä. Oon kaksi kertaa jo arvannut sukupuolen oikein, vahvat alkufiilikset on ollut molemmissa raskauksissa, joten aika hyvät mahdollisuudet että tällä kerralla arvaan väärin :D

PePa & Junior 6+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas!
Tosi vilkasta keskustelu täällä! Hyvä hyvä :)

Paljon onnea uusille tulokkaille!! Ja Micaela ainakin (oliko muita?) on jo käynyt toteamassa, että pienellä on kaikki hyvin :heart: Paljon onnea siitä!!!:kiss:

Tyttö- vai poikaolo Ei mitään hajua! :x Oireet on tähän asti ollu jonkun verran erilaiset kun esikoisesta, joten sen puolesta vois olla tyttö.. Mies olikin heti sitä mieltä, et pojulle tulee pikkusisko. Ultrassa halutaan sukupuoli selvittää jos vaavi vaan suostuu sen paljastamaan.
Tilasin myös jenkeistä sellasen tyttö vai poika testin! :D En tietenkään pidä sitä mitenkään luotettavana, mutta ihan mielenkiintoista se sitten tehdä. Muistaakseen se oli rv 10 vähintään mitä pitää viikkoja olla ennen kun sen voi tehdä. :)

Painoa tuli edellisessä raskaudessa vajaa 12 kg ja niistäkin suurin osa rv 25 mennessä jolloin diagnosoitiin RD. Sitten kun ruokavalio muuttui rd:lle sopivaksi painoa ei enää noussu kun n. 3kg.
Yritän vähän tässäkin raskaudessa miettiä syömisiäni. Jos onnistuisin pitämään samoissa lukemissa kun viimeks niin oisin tyytyväinen! Tuokin painon nousu tuntu jo melkoiselta ja jalat kipuili tosi paljon..

Dopleri meillä on jo valmiina :) Sen verta sätky olin jo edellisessä raskaudessa, että mielenrauhaa sai kummasti kun sai sydänääniä välillä kuunnella. Nyt kun pääsis näistä ensimmäisistä PIINAAVISTA viikoista yli niin pääsis taas sitä pientä jumputusta kuuntelemaan. :heart:

Raskausdementtiaa on ollu jo täälläkin havaittavissa!!! :whistle::LOL:

Fb ryhmään haluaisin myös minä liittyä. Laitanko siis yksärinä sähköpostin Mibetsylle vai kuinka tämä etenee?

Vielä viikko ja 2pv ar-ultraan.. Ei millään jaksais oottaa!! Ja pelko on kieltämättä kova, että onko kaikki hyvin... Välillä on tosi luottavainen olo ja välillä iskee ihan kauhee pelko km:sta ym. Voiko kaikki mennä hyvin toisenkin kerran..??!!! Vieläkin täällä ollaan niin ihmeissään tästä luomuplussasta..
 
Painonnoususta 15kg ylimääräistä on vähintään pohjilla, joten ihan kauheesti en kyllä lisää toivo. Mut tulee mitä tulee, yritän olla stressaamatta :)

Tyttö- vai poikaolo Ei mitään hajua :D Kun nyt uskoisin että olen raskaana ja pääsisin näistä keskenmenopeloista :(

mibetsy mä laitoin kanssa viestiä, tuliko perille?
 
Iltaa naiset!

aaaargh, mä olen väsynyt! ja huonoa oloa pukkaa! Kahvi oli aamulla niin ja näin, mutta join vielä kuitenkin. Ja voi itku, musta alkaa tulemaan pehmo kun tuntuu, että pienestäkin jo pala kurkussa.

Meillä mies osallistuu kaikkeen mihin vain pääsee, oli mukana kaikissa lapsettomuushoitojen ultrissa, punktiossa ja siirrossakin, joten se ihan luonnollinen jatko :)
Mäkin halua sen dopplerin! Mistäköhän kannattaisi bongailla?

Meillä on perjantaina varhaisultra, ja mua niin jo jännittää :D

Painonnoususta sen verran, että olen aina ollut kova painon tarkkailija, mutta jo hoitojen aikana jotenkin hellitin siinä, enkä ajatellut ottaa asiasta suurempia paineita, jos ei mitään katastrofaalisia lisäkiloja ala tulemaan. Pyrin kuitenkin syömään terveellisesti jo ton mahan takia.

mibetsy laitan sulle viestiä.

-> takas sohvalle köllimään |O

minena 6+0 (poks :heart:)
 
HK3
Seulonnoista: ite oon kahden vaiheilla, että otanko seeruminseulan. Kuopuksesta jäi niin hirvee muisto siitä, etten halua sitä piinaa enään kokea : /

Maaria-80: Onko sullakin ultra 28 päivä?

mibetsy: mitä mä laitan sulle tonne viestiin? nimeni? En muista miten toi homma hoidettiin vuonna -09. Meillä on se ryhmä vieläkin koossa :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mibetsy
FB RYHMÄSTÄ mä ooon yrittänyt vastata kaikille parhaani mukaan ja laittanut nimeni, et pystyy lisää mut fb:ssä kaveriks, (koska itse en löydä fb:stä ketään, tulee vaan ettei tuloksia), et pystyn ryhmän tehdä, mutta yhtään kaveria pyyntöä ei oo vielä ilmestynyt :)
 

Yhteistyössä