Marraskuun inseminaatio hoidot!

Voi ei :'( Tippuneille jaksamista ja :hug:
Aika huonosti näyttää menevän täälä,alkaa tosiaan pelottaa itseäkin :(

Tänään on ollu tosi kumma olo.Turvottanut aamusta asti niin että en saa nappeja housista kiinni.Nipistellyt alavatsaa kuin olisi ovulaation aika.Töissäkin katsottiin kummastuen pyöristynyttä vatsaani vaikkakin puin paljon päälle ja löysästi ettei pullota niin näkyvästi.Kyllä itseänikin kummastuttaa miten voi ihmiskeho pullistua näin paljon.Liekö ilmaa täynnä?Jos puhkasisi niin lähtisin varmasti ilmaan :LOL: Mites onkos teillä ollut lättämaha vai kaasupallo?

Kaveri muuten äsken kertoi että hänen tuttavalle oli tehty jopa 10 inssiä (miten voi olla mahollista et niin paljon?) kuitenkin...kymmenes oli tärpännyt!!!
 
Viiverolle suuren suuri :hug:

Mä kans ihmettelin sitä että kuinka pettymys onkin noin paljon suurempi inssin jälkeen, kun menkat alkaa. Kuin silloin normaalisti. Tais sitä kuvitella että mahkut hirmu paljon suuremmat näin inssin avulla. Mutta toisin kävi. Koitapa Viivero jaksaa ja olla positiivinen. Vaikka hankalalta tuntuukin.

Mä oon tänään ollut jo ihmeen positiivinen. Vaikka eilen vasta menkat alkoilin. Luulenpa että johtui siitä että jo tänään pääsin lääkäriin. Eli uutta yritystä vaan. Mennään samalla kaavalla, koska tuotti mulle sen 2 munarakkulaa. Lääkäri sanoi että se on hyvin se, enempää ei missään nimessä edes haluttaisi. Eli sunnuntaina sitten alan taas pisteleen menopuria ja ens viikon pe kontrolli ultra. Ultrassa oli kaikki kunnossa, eli ei ollut jäänyt mitään kystia tms kasvamaan.

Ehkä just näiden uutisten takia jaksaa taas olla oma itsensä ja uskoa tulevaan. Vaikka kyllä sitä sisimmässään suree yhä epäonnistumista. Mutta olen sen tyyppinen ihminen että koitan jatkaa keinolla millä hyvänsä. Suren aina vähän kerrallaan.

Neldreamille myös :hug: Kurjia tuollaiset pettymykset! :ashamed:

Piinaajille plussatuulia vielä kovasti! Älkää turhaan murehtiko! :heart:
 
VIP1:
Täällä ollaan myös kuin rantapallo - ihan niin kuin sitä ei olisi muutenkin :snotty: Ja osa todellakin on vain ilmaa, sitä mukaa siis pörisee peräpää...
Olo on tänään ollut todella kiukkuinen, kuten aina viikkoa ennen menkkoja :( Muutaman päivän halukkuus taitaa olla nyt tältä erää ainakin tiessään.. :/ Tosin ei sitä tiedä, jos se tuo puolikas tuppaa vaikka vähän lämmittelemään... :whistle:

No joo.. Nyt alkaa nostaa päätään halu testata, vaikka puolet minusta on sitä mieltä, etten tahtoisi testata ollenkaan. Oikeastaan aika mielenkiintoista tämä mielen vaihtelu.. Uteliaisuus on kova, mutta pelko pettymyksestä menee siinä rinnalla aika tasan.
 
Kiitos kaikille lohtuhaleista, kyl se vaan auttaa vaikka näinkin internetin välityksellä. Joten suuri kiitos
:heart:

Nampero, meneeköhän meillä sit taas inssit läheikkäin toisiaan ku mun täytynee aloitella menopurit maanantaina. Klinikalle pitäis soittaa huomenissa ja kysellä lisä infoa, tänään ei ollut minusta vielä soittajaksi..Ei kait se oo ku noustava suosta ja koettaa pitää pää pystyssä..

Piinailijoille isot tsempit, jospa saatais tähän pinoon vielä iloisiakin uutisia, mintun lisäksi siis :)

 
Viivero, varmaankin menee sitten taas aikalailla samoihin seuraavat inssit. Koitapa nyt kovasti saada voimia soittaa lääkäriin, jotta pääset taas tulevaa suunnittelemaan. :hug:

Mulla ainakin helpotti kun pääsi taas poikkeamaan lääkärissä, kun sai taas uuden homman käyntiin. Eilen oli sitten sen jälkeen jo ihan erilainen olo. Jotenkin taas hieman toiveikkaampi. Oli ihana sitten itsestä huomata että kyllä sieltä sitten vaan noustaan. Vaikken nyt mitenkään vieläkään osaa iloita näistä menkoista mutta kuitenkin. Mulla on nyt ollut paljon kivuttomammat menkat kuin yleensä. Ennen olen joutunut syömään vähintään 3 pv särkylääkkeitä, mutta nyt söin ekan päivän ja eilen aamulla sit otin yhden lääkkeen. Sen jälkeen ei ole tarvinnut ottaa. Aika jännää. Johtuneekohan sitten tuosta olleesta ovulaatiosta. Kun enhän siis muutoin ole vuosiin ovuloinut (tietääkseni).

Mukavaa perjantaita kaikille! =)
 
Nampula ja muut!!!
omasta kokemuksesta voin sanoa että se inssin jälkeinen pettymys jota pelkäsin mäkin ni se on vaan niin erilainen tunne kun luomusti yrittää ni on varma että menkat tulee,mä en ainakaan kertaakaan ees aatellu et tuleeko vai ei vaan tiesin et tulee.....nyt kun oli tehty jotain hoitoa ni vaik tippaakaan ei uskonu ni silti oli pieni toivon kipinä et jos kuiteskin...
mulla kävi vaan nyt niin että plussa tuli tiistaina ja tänään varmistui terveyskeskuksessa otetusta pissanäytteestä....en silti usko tätä....
ja pelko km:stä on järkyttävä...
ei kuulemma oo sen enempää riskiä kun muillakaan...
mä en tänne palstalle enään kuuluis mutta saanko käydä teijen kaa juttelemassa silti???tunnen vaan et tää on mun paikka johon kuulun...
en tiiä mitä sanoisin muuta kun että ihan suuret halit ja pusut ja voimia teille tai siis meille kaikille!!!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
-minttu-
 
Eiköhän tuo lie sallittua ;) Ei se lapsettomuudesta kärsiminen ja hoidot mihinkään katoa, vaikka raskaaksi asti pääsisikin :) Kyllä minäkin aion tällä puolen palloilla, vaikka raskautuisinkin. Aihe kuitenkin pysyy aina sydäntä lähellä, onnistui hoidot tai ei.
 
Sain sit itsestä kiini ja soitin sinne klinikalle tänään. Aloitan menopurin pistämiset maanataina ja sit lääkäriin perjantaina.. Saas nähä ku on eka kerta pelkillä pistoksilla et miten menee. Mielikin on jo parantunut kummasti eilisestä, ei se ole muuta ku yritettävä uudelleen.

Tsempiä vielä piinaaville! Ja muillekin! :)

ja Minttu, ei mua haittaa vaik täälä vielä kirjoitteletkin, eihän se tosiaan lapsettomuus tuntemukset katoa vaikka plussaakin..kuten pietu taiskin jo sanoa :)
 
Tänää oon taas liikkunu liikenteessä ku rantapallo.Vatsaa koskenut koko päivän.Olo on ku ois unessa,ihan väsynyt ja "pallo hukassa",ja persiisee ammuttu karhu..niin ja rinnat edellee turvonneet.Aika samat jutut ku viimeeks paitsi toi turvotus tullu.

Nyt on ruvennu ahistamaan jo valmiiks ku ajatteleekin sitä päivää kun menkat alkaa. :'( Se on aina niin paha päivä.HUI,ei pidä aatella.Huomenna lähden pariksi päiväksi kavereille pääkaupunki seudulle..pääsen edes hetkeksi arjesta pois.Auto on ollut vähän rikki joten riskillä lähden,jos minuu ei näy täälä ens viikolla ni vartun varmaan edelleen hinausta kehällä ;) :whistle:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille :heart: :wave:
 
Mukanaolija
En oikeastaan tähän ketjuun kuulu,anteeksi.Halusin vain tulla kertomaan,että mielenkiinnolla odotan teidän tuloksia ja toivottavasti positiivisia.Itellä puoli toista vuotta sitten ensimmäinen inssi ja me onnelliset saimme siitä pienen tytön.Kyllä se joskus voi onnistaa jo ensimmäinenkin kerta.Hurjasti onnea ja voimia teille!Tiedän miltä tuntuu se epävarmuus kaikesta. :hug:
 
puppis
Nampula ja Viivero moikka!

Mulla osuu varmaan toinen inssiyritys samalle viikolle. Eilen soittivat naikkarilta, että uutta yritystä vaan putkeen. Mulla vielä kokeillaan luonnolliseen kiertoon, koska kaikki toimi niinkuin pitikin, vain raskaus puuttuu...

Ovulaation induktioon sitten vasta seuraavalla kerralla, eli varmaan se meinaa noita homoniapuja, mitä tekin joudutte käyttämään. Toivottavasti sinne asti ei tarvitse mennä.

Pitänee seurailla alkaako täällä uusi joulukuun inssipiinailijoiden ketju, vai vaihdellaanko kuulumisia täällä.

Mukanaolijalle: Mulla kans yksi lapsi inssistä, joka natsasi heti ekasta kerrasta. Nyt 4 vuotta myöhemmin ollaan matkalla kohti yritys numero kakkosta. Ei aina voi kai niin hyvä tuuri olla...

Oliko se VIP tai joku, kun oli lähdössä autoilemaan pääkaupunkiseudulle? Ihmettelinkin kotiin tullessani sitä autoa, joka oli näköjään hyytynyt kesken matkan...
 
Moi! Minäkin pääsen taas ensi viikolla tositoimiin 2.inssiä ajatellen.
Taustoja vähän. Mulle tehtiin eka inssi 15.9, vuoto alkoi jo viikon päästä
ja ultrassa kävi ilmi että mulla oli oikeaan munasarjaan kasvanut 4.5 cm:n kysta joka vuosi. sen jälkeen ei ole menkkoja kuulunut ja soitin polille ja terkka sanoi että aloita samantien terolutkuuri tietenkin ensin testasin olenko raskaana enkä ollut. Nyt oon syönyt teroluteja 10 pv ja odottelen tätiä saapuvaksi. Ens viikon alussa sit varmaan soittelen polille aikaa. Menopuria käytän ja annoksia kuulemma isonnetaan. Taysissa olemme hoidoissa.
 
Täällä ois kans yksi jolla ekat clomi + piikitykset menossa ja maanantaiksi varattu aika inssiin mutta siirto on vielä tosi epävarmaa koska rakkuloita oli vähän liiaksikin lähtenyt kasvamaan. Perjantain ultrassa oli yksi 17mm toisella puolella ja 3 noin 14mm möllykkää toisella :( Irroituspiikki pitäis pistää sunnuntai aamuna mutta oonpa jo pommin varma että ne kaikki sieltä irtoo ja ei siirtoa... harmittaa jo etukäteen.
 
Hei vain päiville ja naperollekin :)

Minä täällä tuskailen oloani.. Tänä aamuna kaikki tuntemukset tiessään (kärttyilyä lukuunottamatta). On aika vahva fiilis, että negailijoiden joukkoon tipahdetaan ja lujaa. Ei vain nyt oikein jaksa uskoa, että onnistuisi.. :( Njäh. Ehkä se tämä odottaminen vain tympii.. Oppii tässä aika paljon itsestäänkin, että vaikka aina kuvittelee olevansa maltillinen ja tyyliin "eihän tässä mitä, päivä kerrallaan" niin aina sitä vain alkaa ajatukset lähtemään toisille urille..

Noooh.. pp 8 siis menossa ;)
 
Lauantai iltoo kaikille! Toivottavasti VIP1 on pääsyt perille. :)

Mulla sit huomenna pitäs taas pistokset alotella. Just tänään hain 10 pistoksen aineet apteekista. Mutta eipä tuo normaali elämää muuta. On e nyt jo 3 kuukausi sit kun pistelen. Lähes siis rutiinia... No joo, toivottavasti siitä ei ikinä rutiinia tarvitse tullakaan.

Minttu! Saat ehdottomasti täällä palstailla mukana! Ei se lapsettomuus katoa, vaikka oletkin onnellisesti raskaana! :heart: :hug:
Mentiin niin samoissa siinä inssissä, että ois se nyt kurjaa jos pois pomppaisit! Joten pysy täällä vaan!

Hyvä Viivero että sait homman eteneen! Mulla kans perjantaina sit ultra. Toivottavasti tulokset yhtä hyvät kuin viimeksi!

Eilen oli taas hieman kurjaa kun olin sisarusteni kanssa ja heillä kaikilla lapsia. Sitten he juttelivat joulusta jne jutuista lastensa osalta, niin tuli kurja oli että saankohan minä ikinä jutella mukana. :snotty: Mutta kovasti toivon että näin tulee käymään. Mieheni kanssa sitten torstaina taas kunnolla näistä asioista päästiin jutteleen ja tuntu taas niin ihanalt jakaa näitä asioita oikeesti jonkun kanssa. Vaikka te täällä oottekin niin ihania kuuntelijoita. Tai lukijoita tässä tapauksessa. Mutta onhan se niin että se oma mies on se suuren suuri tuki. Taas totesin että on se niin tärkeää että saa jutella rakkaan kanssa asiasta.

Mutta tämmöttis täällä! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Eilen oli sitten eka
inssi !!
Nythän alkoi sitten se kaikista kamalin aika, eli ODOTUS!!
Lääkäri tosin oli erittäin myönteinen meidän mahdollisuuksien suhteen, ja miehen sperma oli pesun jälkeen muuttunut todella paljon (ennen pesua oli "toimivia" siittiöitä 15 % ja pesun jälkeen 70%!!!)..
Lääkäri tosin myös sanoi,että meidän tilanteessa "syy" näyttää olevan miehen sperman viskoosisuudessa,ja että pesun jälkeen kaikki edellytykset onnistumiselle näyttäisi loistavalta?!?
Saas nyt sitten nähdä kuinka meidän käy..
 
Mammun kirjoitus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 21:37 Eilen oli sitten eka kirjoitti:
inssi !!
Nythän alkoi sitten se kaikista kamalin aika, eli ODOTUS!!
Lääkäri tosin oli erittäin myönteinen meidän mahdollisuuksien suhteen, ja miehen sperma oli pesun jälkeen muuttunut todella paljon (ennen pesua oli "toimivia" siittiöitä 15 % ja pesun jälkeen 70%!!!)..
Lääkäri tosin myös sanoi,että meidän tilanteessa "syy" näyttää olevan miehen sperman viskoosisuudessa,ja että pesun jälkeen kaikki edellytykset onnistumiselle näyttäisi loistavalta?!?
Saas nyt sitten nähdä kuinka meidän käy..
Lueskelin näitä ja huomasin, ettei tää ollutkaan hyväksynyt mun nimim. kirjoittajaksi, tai sit tein jotain väärin tässä.. =)
 
TÄÄLÄ TAAS :wave:
Oli jo teitä ikävä.Hyvä ettei tullut vierotusoireita kun en päässyt koneelle päivään :ashamed:
Kaikille "uusille" piinailijoille nyt onnea uuteen koitokseen =)

Omaan napaan...Eilen oli tosi kova vatsakipu ja paha olo.Tuntuu että tänään laski turvotus ja rintojen arkuuskin on häviämässä eli joutuu varmaan negalistalle tääläkin. :'( Harmittaa jo valmiiksi...
 
Joko olet päättänyt testipäivän.. Olisi kiva, jos joku testaisi samoihin aikoihin :) Minä tässä harkitsin, että josko sitä sittenkin viikonloppuna testaisi. Ei sitten arkena vaikuttaisi nega mielialaan ja muuhun toimintaan...
 
Hmm...Mitenkähän sitä testaisi (jos tarttee). :whistle: Mikä on siun normaali kierto?(Pietu) Miula on 30-45 pvä.Aattelin vain että jokohan se näkyisi jos sovittais vaikka su testipäiväksi?(la olen töissä ni en haluaisi latistaa mielialaa heti aamusta)Näkyisiköhän silloin jo testissä (kp29)?Mites siule sopisi sunnuntai aamu?Sitten tullaan samoihin aikoihin kertoo tänne :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 19:56 VIP1 kirjoitti:
Hmm...Mitenkähän sitä testaisi (jos tarttee). :whistle: Mikä on siun normaali kierto?(Pietu) Miula on 30-45 pvä.Aattelin vain että jokohan se näkyisi jos sovittais vaikka su testipäiväksi?(la olen töissä ni en haluaisi latistaa mielialaa heti aamusta)Näkyisiköhän silloin jo testissä (kp29)?Mites siule sopisi sunnuntai aamu?Sitten tullaan samoihin aikoihin kertoo tänne :)
Minulla on nyt pysynyt Diforminien ansiosta kierto 29-32 päiväisenä. Sillä laskeskelin, että just ois ens viikonloppu.. Sunnuntai sopii mainiosti :) Kellon aika tosin vois olla ennemmin vaikka puolipäivä kun en mene heräämistäni vannomaan..
Kyllä se mahtaa silloin näkyä jo :D Itellä on sit kp 31 joten passaa mainiosti ;) Siihen asti nyt sitten jänskäillään.
 

Yhteistyössä