Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Voeee.. On kyllä mahtava masu. Näpäkän kokonen. ;) Mun mahat on leventyneet tasapuolisesti joka suuntaa. Ihan kade olen. Veikkaan kans jotain rv20-25 väliin olevan tässä. Tai sitte se on jo jotain rv30-35.
 
Alakanttiin meni meni molemmat arvaukset. :D Tasan 39 viikkoa oli tuossa kuvassa. :) Mulla oli aika pieni masu, ja olihan se ihan kätevä, mutta tällä kertaa toivoisin, että alkaisi ainakin vähän aikaisemmin näkymään.
 
Ohhoh! Luulis että viikkoja vähemmän? Kääntykö sulla napa väärinpäin esikoista oottaissa? Kummityttö sano mulle kun esikoista ootin "ompas sulla iso maha ja napakin väärinpäin. " :D Mutta mulla tosiaan kuopuksen aikaan napa oli väärin päin ja isompi maha rv25. :D Minäkin haluaison pienen näppärän masun. :)
 
shantaram: Kaunis masu! :)

Aminohappo: Kiitos vinkeistä :) Kävin eilen itse tosi kevyellä spinning-tunnilla, mutta syke nousi jo heti alussa 160-170 hujakoille... Tein myös pari liikettä kahvakuulalla ja ne tuntui ikävälle, esim. heilautus tuntui kipeälle häpyluun kohdalta (liekö jo alkanut alavatsa venymään hitusen). Ekassa raskaudessa olin spinning-pyörän päällä vielä viikko lasketun ajan jälkeen, kun oli ihan hyvä olo :D Harkkasupistuksia tuli, mutta ei kipeitä, niin uskalsin liikkua. Saas nähdä, miten nyt onnistuu :) Aion käydä pumpissa, kevyessä spinningissä ja tavanomaisesti salilla.

Kahvista: Juon kaksi isoa kuppia aamuisin, iltapäiväkahvin jätin pois. Jos alkaa pahoinvointi, luulen, että aamukahvikin jää pois.

Ja minäkin tulen sitten KYS ille kun aika koittaa :) On siellä sitten hyvä porukka!
 
shantaram Tääl kans tekis mieli mennä varastoon penkoon pojan pikkusia vaatteita, mutta vielä oon mieleni malttanu :)

TauTau ei kannata vielä varmaan imetysliivejä ostaa, sulla ehtii kuppikoko muuttua moneen otteeseen :D Ite ostin lurut just ennen synnärille menoa ja sit ku olin taas tässämaailmassa pojan kanssa, kävin ostamassa kunnon kaarituelliset "kyläily" liivit :D

ViiruP Kai se voi olla mahollista et painaa jo (tai turvottaa nii paljo), mut mä en voi maata enään mahallani!

Tervetuloa Cassini :wave:

Opiskelia oli synnytyksessä mukana ja se oli aivan mahtava! Se oli koko ajan läsnä, se ei käynny edes kahvilla. Se oli oikea kannustaja just siihen tilanteeseen :) Mä vaan kerran korotin ääntä sille ja manasin ku meinas viedä mun alta kylmäpakkauksen "kuulemma voi palelluttaa" :D Istuin siis suoriltaan pakkauksen päällä.. :)

Jahas, taidan mennä laittamaan aamukahvit tulille :) Jännä miten nykysin aamusta on virkeä, yleensä mulle ei saannu puhua pariin tuntiin!? Tänään ei haitannu ollenkaan vaikka poika tuli äitiä huuteleen makkarin ovelle :)

KyyneltenHymy 5+3?!
 
Voi helpotuksen syvä huokaus. Testiä dippailtu aamusella, ja sehän on lähtenyt tummumaan. :) Eli hormoonitaso senkun nousee. :) Sanoin eilen miehelle että heti kun maha alkaa näkymään heittyädyn niin raskaaksi olevaksi kun vain on mahdollista. :D Isäntä vaan pyöritteli silmiään. Mulla on kyllä useemman päivän ollu pinna aika tiukalla.. On sillä minussa kestäminen. :D

ViiruP&Masuasukki 4+4 :)
 
Mäkin innostuin tästä arvailuleikistä, tässä mun raskauskuva. Näkeekö mahasta kumpaa ootin silloin? Entä raskausviikot? ;)

Aijaa.com - 11881415

Shantaram: Oi että, ihana masu... Oisin itsekkin arvaillu melkolailla alakanttiin, mutta niin on meillä kaikilla omat masun kokomme!!

ViiruP: Ihanaa!! Tekis mieli itekki vielä dippailla, mutta täällä miehellä alkaa vähän liikaa suupielet kiristyyn, kun kannoin jo "yritysaikana" kassikaupalla testejä kotiin... :D ei nuo miehet iha ymmärrä!!

ON: Täällä eilen oli niin huono olo, että päivästä ei meinannu tulla mitään. Ei auttanu syöminen, eikä lepääminen. Samoitein toissayönä herätessä oksetti aivan yli paljon.. Ensimmäisestä mulla oli myös kuvottavaa oloa, mutta oksensin erittäin harvoin.

Soitin neuvolaan ja pääteltiin yhdessä neuvolatätin kanssa, että mulla oli eilen viikkoja kasassa 4 + 4 eli tänään 4 + 5. Tiedä sen todenperäisyyttä, sillä kiertojen pituudet ovat heitelleet kymmenelläkin päivällä..

Mites muut jakselevat? Tuntuuko vielä missään vai joka puolella ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TauTau
tipunen8 arvaan että sulla ois viikkoja 35? Ja poikamahalta näyttää, vaikka en uskokkaan noihin, että mahan muodosta voisi tietää kumpi on tulossa. :)

ViiruP Pieni oli maha juu. Töissä kerroin vasta kakenneultran jälkeen että olen raskaana, eikä kukaan ollut arvannut mitään. Vaatteet oli peittänyt. :)
Niin ja onneksi se vuoto taisi sitten olla ihan harmitonta!

Äitiysvaatteita olen ostanut hm:ltä. Siellä on minusta kivan näköisiä vaatteita myös mammoille :)

Imetysliivejä en suosittele vielä hankkimaan, kun koosta ei vielä tiedä. Itse en loppujenlopuksi edes käyttänyt imetysliivejä, kun en löytänyt hyviä. Käytin tavallisia liivejä, ja kaivoin vaan tissin sieltä ulos. :D

Raskausoireita ei täällä ole hirveästi näkynyt. Vähän pistää jo ihmettyttämään, vaikka en pahoinvointia hirveästi toivokkaan.

Kohta pitäis typykän kanssa lähteä 10 kuukautis neuvolaan. En tiiä pitäiskö siinä samalla sitten varata eka äitiysneuvola?
 
Kiinalainen syntymäkalenteri
Ootteko tuommosta kalenteria kattonu? Pitääkö jos on jo lapsia niin sukupuoli paikkaansa? Meillä tytöillä pitäny, ja nyt tuon kalenterin mukaan pitäis tulla nyt poika. Ihan tyttö olo mulla kuitenkin on. Tiiä sitten näistä. :)
Eilen koitin neuvolaan varata aikaa niin täti siellä ilmoitti että kun oli se keskenmeno tammikuussa ei anna mulle aikaa ennenkun vuoto on kaks viikkoa myöhässä. Että jos menee nytkin kesken kerta sitä vuotoo sillon yhtenä päivänä tullut.. Että soitellaampa uudestaan vko12 neukkutätskälle.

Tämän on kyllä paha paikka kun täällä päivät pitkät pitää roikkua ja puhelimella selailla. Aa.. Niin ja raskausoireista, ihana ystävä ummetus on saapunut. Tämä ollut mulla molemmissa raskauksissa vaivana jo ihan kiusaksi asti ja nyt alko sitte heti. En tykkee.
 
Mukavan paljon meitä jo =) Tervetuloa uusille!

ViiruP Hieno, että selvisit säikähdyksellä vuodon kanssa ja sait tummemmat viivat tikkuun :)

Soitin tänään neuvolaan aikaa, 2.huhtikuuta on eka neuvola. Viikot silloin 9+3 menkoista laskettuna. Onneksi meidän neuvolassa ultraavat aina, eli neljän viikon päästä on myös eka ultra ;) Voi tulla pitkät neljä viikkoa, kärsivällinen kun ei kuulemma ole toinen nimeni :LOL:

Turvotuksesta Minulla on viimesen parin päivän aikana alamaha turvonnut ihan hirveästi! Vyötä joutunut löysäämään ihan tosissaan ja maha pömpöttää nk viikkoja olisi kasassa jo paljon enemmän. Liekkö sitten johtuu siitä, että pahoinvoinnin takia joudun syömään usein, vai mikä sen tekee. Kuvailisin tunnetta, kuin kohtuun olisi laitettu ilmapallo ja sitä puhallettaisiin isommaksi ja kohtu joutuu venymään sen takia. Sellanen venyvän paineen tunne kokoajan. Hankala selittää, mut tietääkö joku tunteen??? Sanotaanko, että viimeset päivät olen ollut hyvin tietoinen kohdustani :whistle:

UrheilustaMinä käyn salilla kolmesti viikossa tekemässä lihastreenit ja treenaan kyllä ihan kunnon painoilla enkä ole vielä kovin himmaillut kun ei ole pahalta tuntunut. 1-2 kertaa viikossa käyn tekemässä tunnin aerobisen (crosstrainer, soutu, juoksu yms) ja sillon kyllä hiki lentää. Luotan siihen, että kroppa kertoo kyllä millon pitää hidastaa tai milloin lopettaa jonkin tietyn liikkeen tekeminen. Luulen, että jalkaprässi, maasta veto ja suorat vatsalihakset on ekat, mitkä joutuu jättämään pois. Treenataan sitten muuta =)

Ihana oli tuo kaukalopussi, tarvii varmaan jossain vaiheessa sellanen tilata. Aiemmat vauvat minulla on syntyneet keväällä, joten pieniä talvivaatteita ei ole tarvinnut ennen paljon käyttääkään. Ensimmäinen talvivauva meidän perheeseen :heart:

Tiukunen 5+4
 
Tännehän tulee hurjasti tekstiä, hyvä kun ehtii lukea! Mahtavaa!

(.)Mulla on niin hyvä (normaali) olo että unohdin ostaa sen digin, vaikka piti vielä kerran testata. Ja unohdin varailla neuvolaa kun käytiin pojan kanssa flunssiamme näyttämässä TK:ssa.. Mä vaan unohdan tän raskaana olon, ehkä sitten kun vanha ystäväni oksetus sieltä saapuu niin ei unohdu niin helposti! Saunassa tuli vähän höntti olo, epäilen verenpainetta vaikka se on kotimittarilla ihan hyvältä näyttänytkin. Ei mitään mielikuvaa ed. raskaudesta että miten silloin saunottiin.

Aamuvirkku mustakin on tullut, viim. klo 7 herään, ja ennen se on ollut armotonta torkuttamista viime tippaan asti. Tietty se pissahätäkin on mikä herättää mutta kuitenkin, olen ihan virkeä. Ja tämä alkoi jo ennen kuin plussatestiä olin edes tehnyt! Illalla kyllä väsyttää enkä viitsi väkisin miehen kanssa vahdata kaikki CSI ja NCIS-ohjelmia vaan menen suosista maate kun siltä tuntuu. Illalla kävin lenkillä ja se oli ok, meinasin tänään vetästä kanssa reippaan tunnin ennen iltavuoroa, toi meidän toinen koiruus kun tarvitsee hirmusti liikuntaa.

Taidanpa minäkin ottaa äitiyspakkauksen, en ole ihan varma vielä. Ehtiihän tässä pähkäilemään. Toisaalta, harrastan kirppiksiä, niin sieltäkin tuolla rahalla löytäis varmasti vaikka mitä ihanaa yllin kyllin, varsinkin kun meille pitää ostaa kaikki, tallessa on vain syöttötuoli ja kantoliina.

Imetysliivit aion hankkia vasta lähempänä marraskuuta, jos sinne asti päästään. Mulla on tuo kuppikoko tässä muuttunut muutenkin ja tulee varmasti kasvamaan matkan varrella. Liivinsuojuksia pitää varata kotiin pakettitolkulla, ja maidonkerääjät, ne oli hyvät. Mulla kun oli "ylituotantoa" ihan liiankin kanssa, ja aina vaatteet märkänä.

Kahvista sen verran että aamuisin olen alkanut keittämään pannullisen, ennen siis juotiin aamulla paljon kapselikeittimen kaffetta. Niissä varmaan on kaikkea muutakin kuin kahvia, niin olen nyt latkinut pari mukillista ihan tavallista kultakatriinaa. Päiväkaffe töissä on jäänyt pois, kun en enää polta niin ei tee mieli kaffettakaan. Tuttavani eilen pyöritteli silmiään kun törmättiin pihalla ja hän pisti tupakaksi, mä en. Ei kysynyt kuitenkaan mitään, mutta näin että ihmetteli :D

Katselin eilen vaunujen ja kaukaloiden hintoja, siis voi hyvä luoja miten ne on kalliita!! Kaukalon haluan uuden ihan turvallisuussyistä mutta muuten kyllä käytettyä, en piruvie maksa liki tonnia vaunuista mitä tarvitaan vuoden verran, tai rattaina kauemmin, jonka jälkeen ne on ihan atomeina ja niistä saa käytettynä max. 150e. Hurjaa! Samoin sellainen pellavaliina kun tulee vaunuihin koukuilla kiinni, siinä sit joku kuva tai "shhh, täällä nukutaan" 39€?? What!? Mä oon niin pudonnut kelkasta.. Nämä nyt jostain nettikaupasta, varmaan löytyy halvempiakin, mutta pisti ihmettelemään että onko lapsen saaminen oikeasti noin kallista puuhaa :D

Olen kova lukemaan, ja vaikka internetin ihmeellisestä maailmasta tietoa löytyy yllin kyllin, niin onko kellään vinkkiä kirjoista joita kannattaa lukea? Joukossa on varmaan paljon ensikertalaisiakin, olis heillekin kiva jos löytyis hyödyllistä odotus/vauva-aiheista luettavaa. Itse joskus yritin mutta suurin osa oli niin amerikkalaisia ettei pystynyt. Siis lähinnä ajankuluksi, joko tietokirjaa tai muuten vaan aiheeseen sopivaa?

Eipä muuta, aurinko siellä ihanasti paistaa, taidetaan lähteä ulkoilemaan koko lauma! Mukavaa päivää kaikille!
 
Tipunen veikkaan poika mahaa ja viikkoja vois olla 37 ?! :)

Kiinalainen syntymäkalenteri piti pojan kohalla paikkaansa ja nyt se taitaa näyttää tyttöä jos mä ajattelin ja katoin sen oikein :D
Mä luulin koko pojan raskauden odottavan tyttöä ja suku oli eri mieltä, muistan synnytyksessä kun kätilö nosti vauvan kiljasin "sillä on pallit" ja pitkään meinasin sanoa "äitin tyttö", se oli oikeen pinttyny päähän :LOL:

Jahas, pitäs varmaan perunoita lähtee kuorimaan. Vedinki jo päikkärit ja miehet oli sillävälin imuroinnu :) Nyt ne on pihalla lumitöissä, ihanan hiljasta!
 
Heippa kaikille, ehkäpä minäkin nyt uskaltaudun mukaan :) on jotenkin vaan vieläkin niin epävarma olo kun tammikuussa varhainen keskenmeno (viikoilla 4-5) ja siitä kuukausi niin sain uuden plussan.. Saapi olla varovainen vielä :) eilen testailin jälleen ja digi ilmoitteli 3+. Meillä on ennestään kaksi lasta 07/10 ja 04/12 poika ja tyttö. Aina tää on silti yhtä jännää. Ens viikolle pääsin varhaisultraan vielä varmistaan salamatkustajan viikot ja asuuko tosissaan vuokralla yksiössään.

Lueskellu olen kovasti teidän juttusia ja toivottavasti pääsen vielä mukaan keskusteluihin missä mennään.
Täällä on vaivannut ajoittain alaselkäsäryt, joka raskaudessa ollu ilkeänä vaivana, ei kivaa.. Muita oireita pieni heikotus ajoittain.. Niin ja se nälkä hyökkää yhtäkkiä kuin ei ois koskaa ruokaa saanu!

Tuhon kiinalaiseen kun katsoin niin kaksi edellitä on ainakin pitänyt paikkansa, vielä en osaa sanoa kumpi olo olis ja molemmat olis yhtä tervetulleita kun yksi jo molempia löytyy..
Äitiyspakkausta en varmaanka ottais esikoisesta otin ja eipä juuri tullut vaatteet käyttöön. Nyt vaatteita on kaapit pulloillaa kaikkia kokoja ja värejä että eiköhän niillä pärjäis :)



Myöhemmin taas lisää..

minski ja ??? 5+ (ens viikon VU 14.3 jälkeen tietoja tarkemmin)

Niin ja piti kysyä onko se salainen fb ryhmä jo tehty :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Erika88
Ihmismieli on sitten kyllä jännä, välillä oon ihan 100varma siitä että raskaana ollaan ja paksusti kohta voidaan. Sitten kohta mieleen hiipii ajatus että entä jos? Mikä lie jakomieli tauti mulla oikeen on?

^minski^ Meillä myös tammikuussa keskenmeno ihan varhaisilla viikoilla. Tuleekos sulle LA nyt loka- vai marraskuulle?

Facebook ryhmästä, sitä ei tietääkseni kukaan ole vielä perustanut? Ite en oikeestaan koneella käy kun töissä ja en täällä kehtoo rueta sitä värkkeemään. Olisko halukkaita sitä perustamaan? :)

Sitte kyselisin teiltä seksistä, onko raskaus vaikuttanu nyt petipuuhiin? Mulla se keskenmeno kummittelee mielessä ja oon pistäny kioskin kiinni kokonaan. Entä jos se siitä rykytyksestä ottaa ihteensä mennöö kesken? ÄÄÄhh.. Minä oon ihan päästäni sekasin näitten ajatuksien kanssa.
 
Tervetuloa Minski! :flower: Tottakai sopii, meillähän on kuukausi vasta puolivälissä laskettujen aikojen osalta ja kaikki marraskuulaiset ovat yhtä tervetulleita! :) Viirup varmaankin marraskuulle tulee Minskin la, jos viikkoja kerta 4-5.. Haluatko Minski listoille vai laitanko tuonne, missä ei la vielä tiedossa? (Alustaviahan nuo la:t on jokaisen kohdalla)

Miramei 5+4
 
Miramei Laitatko minulle lasketun ajan alustavasti 17.11
Neuvolatäti arvioi sen ihan summassa, mutta onpahan nyt sitten edes joku päivämäärä.
Itse epäilen kovasti noin myöhäistä LA:ta.. :D


Viirup itse en anna miehen "kärsiä", vaan normaalisti harrastellaan. Tosin eilen illalla vihloi jonnekkin tuonne reiden ja alamahan väliin tosi ikävästi, olisko munasarja tms kohdalle. En vaan kyennyt, vaikka mieli olisi tehnytkin. Kyllä se kesken menee jos on mennäkseen. Ei seksi varmasti saa keskenmenoa aikaan..

Katselin jo äitiyspakkausta, ja se on kyllä täynnä niin hyviä juttuja, että meille kyllä se tulee mieluummin kun raha. =)

Meille oli tänäaamuna syntynyt lampolaan yllätyksenä pikku karitsa. Ihana oli pitää sitä sylissä, ja tippahan siinä tuli linssiin sitten sitä ihastellessa :heart:

Ja onpas meitä KYSiläisiä paljon :p
Itse jo mietin, että meiltä matkaa KYSiin 55km, että toivottavasti ei tuu pikasynnytystä :whistle:

Minnah88 ?+?
 
Viimeksi muokattu:
Saa laittaa listallekki :)
Mun la on varmaan jossain 1-5pv uskoisin niin.. Eli kyllä se marras alkuun menee :)

ViiruP samoja ajatuksia kummittelee täälläkin, mutta mä oon nyt yrittäny vaan ajatella että eletään pv kerrallaan. Ei sille oikein itse mahda mitään. Helpommin sanottu kun tehty..


^minski^/31v/3.lapsi/TYKS
 
minnah88 Niinhän se menee jos on mennäkseen mutta jotenki se seksin harrastaminen tuntuu että se ei tunnu hyvältä ajatukselta niin pitkään kun tiedän kaiken olevan hyvin. Eipä tuo mies sitä mitenkään sillai sitä ajattelen että "kärsii" tai kiusalla tämän teen. Ihan samallai on itekkin huolissaan pienestä.

^minski^ Miten meni tuo km? Alkoko ihan kerta rytinällä vai tuhruttelu vuodolla? Mulla vuoti vähän yhtenä päivänä ja neljä päivää siitä eteenpäin alkoi vuoto ihan kunnolla. Tässä raskaudessa vuotoo tuli myös yhtenä päivänä, kolme päivää sitten. Nyt oon kun tulisilla hiilillä että alkaako vuoto jossain vaiheessa kunnolla. Pystyiskin olemaan ajattelematta asiaa, olemaan vaan ihan normaalisti. :/ Ei oikein työmotivaatio ole kohallaan näitten ajatusten kanssa. :/
 
Minnah menee kyllä tosiaan myöhäseksi kun meillähän piti olla samat dpo:t :O Jospa sulla ois tullut toinen ovis... Millä sä testasitkaan ton oviksen?

Minski laitoin sulle 3.11 kun se on noiden keskiarvo :D Sano, jos haluat, että muutan sen johonkin.. Arvauksiahan nuo päivät vielä on ja sittenkään kun saa sen "virallisen" la:n niin vauva voi silti syntyä ihan muuna päivänä :)
 
Mulla oli siinä vuosi sitten keskeytyneessä keskenmenossa ihan alussa tuhruttelua, joka loppui kuitenkin. Sykekkin todettiin viikolla 7+0 ja viikolla 10+jotain todettiin syke sammuneeksi ja vauva vastasi kokoa 8+6 eli oli hyvän tovin ollut elottomana sisälläni. Sairaalassa olin sitten monta päivää tyhjennyksessä. Ja vuosi meni tähän uuteen raskauteen.
 
Davidilla testasin. Sitä minäkin mietin, että onko ollu toinen ovis. Tai sitten se LH huippu kesti pidempään ja ovis oli vasta myöhemmin oikeasti sitten.. Vaikea tietää kun lopetin testailun ensimmäiseen plussaan.. Mutta vaikka kuin yritin sille neukun tädille selittää, ettei se ole millään voinut hedelmöittyä tämän vuodon aikana, ja kun kerta testiinkin saan jo ihan hienon viivan, niin onhan sen hedelmöittymisen pitäny tapahtua jo aiemmin. Mut ei menny siellä päässä ymmärrykseen. Ajattelin varata yksityiselle ultra-aikaa, mutta millon? En tarvi sydänääniä, kunhan vaan tiedon, että siellä on joku, ja se joku on oikeessa paikassa, ja mitä viikkoja se vastaa.
Kun oon ihan sekasin tästä la:sta. Jospa siellä onkin tyyppi joka vastaa kooltaan viikkoja jotka on oviksen mukaan? Jos miun hormoonit ei vaan pissassa näy niin hyvin? Eivät suostu verikokeeseen terkassa, kun ei ole kuulemma syytä ottaa. Että pitää vaan odotella rauhassa 17.4 asti jolloin on eka neuvola, eikä ne ultraa silloinkaan vielä :'( Ärsyttää olla niin pitkään epätietoisuudessa, kun oon sellanen "kaikki tänne mulle heti" tyyppinen =)
Viirup jos miestä ei haittaa, että taukoa pidätte harrasteluista, niin ei se mitään. Ja jos itseltä ei tunnu hyvältä, niin ei tietenkään pidä väen vängän tehdä mitään. Tarkoitin vaan sitä, että jos halut on molemmilla tallessa, ja ei kipuile mistään, niin mikä ettei.
 
Viimeksi muokattu:
minnah etkö pääse neuvolan kautta ultraan? Ja jos soitat yksityiselle, eiköhän ne osaa jotain osviittaa antaa koska kannattas tulla :)

seksi mitä se on?! :LOL: Mulla on niin kökkö olo kokoajan ja en pysy hereillä edes, miten semmosta harrastettas :D Pojan raskauden aikana ukko kyllä sai kärsiä, mulla ei tehny oikeestaan ikään mieli. Onneks se on tottunu, mulla tulee kausia koska heti kokoajan ja sit kerran kuussa! Tärppikierrollakin oltiin kaks kertaa vällyjen välissä ja heti tärppäs, niin on käynny kaikissa muissakin raskauksissa :)

Tääl on nautittu vaan! Mies vei pojan serkutyttöjen luo leikkimään kun lähti töihin, nyt jo alan odottamaan meteliä huusholliin :) Ehin nukkua kunnolla ja räjäyttää keittiön ja nyt istun tässä. Taas uniin eksy kaks kaukaloa, kaks tuttia ja kaks pinnasänkyä, onkohan tää jotain enne unta?!

Ravaatteko te jo vessassa? Musta tuntuu et koko ajan pitää juosta, NYT JO! Mitä se sitten myöhemmin on : /
 

Yhteistyössä