MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

Vieläkö mahtuu mukaan :) Plussa tuli tänään, jota on tässä odoteltukin nelisen vuotta ja suruakin siihen mahtunut. Hoidot lopetettiin turhina joulukuussa, mutta luomusti nyt plussa :heart: Matka on niin alussa, että mietin pariin kertaan, tohtiiko tänne vielä tulla. Mutta, haluan olla nyt raskaana ja toivottavasti pysyn. Ajatukset positiiviseen suuntaan ja sitä rataa. LA olis 30.11.-10

Lumi-Marja ja Nuppunen 4+jotain
 
mulla on ollu tänään ihan sellanen olo et tää menee tai on mennyt varmaan kesken koskei mulla ole edelleenkään minkään näkösiä oireita kokohommasta. mistään pahoinvoinnista ei puhettakaan ja kaikki ruokakin maistuu ihan niinkun ennekin hyvällä ruokahalulla :) lenkkeilläkkin oon jaksanu ihan normityyliin eikä rinnat oo mitenkään erilaiset eikä todellakaan arat :) onks muita kellä ei oo mitään oireita ja ketkä voi yhtä loistavasti kun mä? siis voiko näin helpolla päästä tästä hommasta? huomen aamulla aattelin vielä testata ennen neuvolaan soittoa ja varmistella raskautta :D
hipsu86 rv7+4
 
hipsu86 Täällä yks kellä ei MITÄÄN oireita...Kai sitä pitäs vaan yrittää olla tyytyväinen :D
Ekasta ei ollut myöskään juuri mitään ;)

Mulla on varhaisultra viikon päästä, ja silloin olis 6+6...miten sitä malttais odottaa! Noh, ainakin mulla on tää 4,5kk tytteli, mikä pitää huolen, että mammalla on tekemistä :D Onko muita, joilla ikäeroa tulee tosi vähän?
Ansku 5+5
 
Hoya Bella; Varhaisultra tehdään yleensä viikoilla 6+ -8. Itse olen käynyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla tehty alakautta. Siellä selviää onko raskaus lähtenyt käynttiin normaalisti vai onko kyseessä tuulimuna tai kohdunulkopuolinen raskaus.

itse olen menossa tästäkin raskaudesta ( 3. kerran ) koska saan siitä turvallisemman olotilan :) Jotkut jaksavat odottaa rv 12 tehtävään np-ultraan.

OP
 
Hei, yksi ilmottautuu mukaan. Vieläkö mahtuu? :)

Elikä plussattu on kolme viikkoa sitten, nyt rv 7+2. Eilen kävin varhaisultrassa ja siellä se kakkapökäleen näkönen pieni köllötti ja syke pompotti hurjaa tahtia <3 Jääkaapin oveen piti laittaa jo eka ultrakuva :) Kahden viikon päästä uusi neuvola-aika.
Ihan _kamalaa_ pahoinvointia ei ainakaan vielä ole ollut, tai no oksettanut on, mutta en ole siis oksentanut. Mutta tuo ilta turvotus on täälläkin ihan tuttua. Eilen meinasi iskeä masennus kun lenkille lähtiessä ei meinannut tuulihousut mennä kiinni :LOL:
Väsy on ihan ällöttävän kova eli ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä. Ja miestäkin alkaa kyrsimään kun nukahdan aina ennen yhdeksää. Tosin se pilkkiminen alkaa jo kahdeksan maissa :) Eli kohta |O

piipii + pieni rv 7+2

Ja se rivi ois:

piipii..................24................Esikoinen.........Oys

 
BV - lisäätkö listaan mun kohdalle iän 35v ja synnäri SeKS?

Ei uutta tän auringon alla, maha on kummipallo ja olo ihan ähkömöhköellotus (en tiedä, kuinka muuten tätä oloani kuvaisin :/ ).

Väsyttää ihan sairaasti ja aamulla olis aikanen herätys - ennen viittä tarvis olla jo pirteänä pystyssä :headwall: Eli jahka mä saan nuo kekkulit tuosta pehkuihin, niin painun ite perässä... Mies on iltavuorossa ja kotiutunee yöllä 2-3 aikaan, eli takuuvarmasti herään siihen ja sitte ei taas uni tuukkaa ennenku vasta just ennen herätyskellon soittoa |O Miten ihmeessä mä jaksan????
No, onneksi on sit muuten lyhyt päivä töissä, eli ehdin kyllä ottaa päikkärit huomenna ;) Kamalaa, ku pitää jo etukäteen suunnitella nukkumisensa (ku mitää muuta ei huvittaisi tehdäkkää) :LOL:

Eli meen houkutteleen mukuloota iltatouhuille...

nallepööh ja pieni
 
hipsu86, täällä yksi lähes oireeton odottaja :wave: Ekassa raskaudessa oksentelin viikot 6-12 ja pelkäsin joudunko saikulle jäämään nytkin mutta toistaiseksi on mennyt oikein hyvin.

Ella ja Kirppu 8+0 (torstaina eka neuvola)
 
Tervetuloa uusille :flower:

pimpula-76 koita luottaa lääkäriin. Eiköhän teillä siellä pikkuinen ole, ne vaan tuppaa olemaan kamalan salaperäisiä.

Mulla on muisti mennyt nyt raskauden aikana kokonaan, joten kysyn jos joku tietäis. Eli kun mulla otettiin nyt ekassa neuvolassa verikokeita niin koskas ne tulokset tulikaan?

Nallu ja Hattivatti 8+5
 
Katsoin lokakuisten listaa ja huomasin, että sinne on lisätty myös syyskuun lopulla olevien LA:t. Kysyin viimeksi että miten mein listassa tehtäis, et olisko mahdoton ajatus lisätä ne LA:t mitkä ei ole marraskuussa? Siis kun esim mulla LA vaihtui lokakuun lopulle, ettei tarvitsisi vaihtaa ryhmää enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja OP-81:
Tiistaita leidit!

Ahomansikka Kiva kun täällä on muitakin TAYS:silaisia :) Mulla kanssa nuo kaksi viikaria on poikia ja aikas meno täällä on. Onneksi mies auttaa poikien kanssa tosi paljon ja saan pahimman olotilan ajan levätä sohvalla. Millä viikoilla sun lapset on syntyneet?
Meillä pojat syntyneet jo 39+3 ja 39+2 tää on varmaan sit 39+1 ;)

Torstain ultraa jännään, toivottavasti syke näkyy.

OP ja Voitto 6+1
Torstain ultraan enää kaksi yötä! Mua oikeasti jännittää aivan käsittämättömän paljon.
Appivanhemmat kävivät kylässä ja onnittelemassa, tosi hassua. Itselle kun tämä tuntuu vielä niin epätodelliselta.
Parasta on kuitenkin se, että mies palaa kotiin piiiitkästä aikaa (lähti aasiaan jo maaliskuun alussa työmatkalle) perjantai-iltana. Jospa sitä saisi viimeinkin rentouduttua. Tosi mukavaa, että sinulla OP mies auttaa. Kaksi poikaa on aikamoinen homma hoidettavaksi tässä olotilassa.
Meillä pojat menivät molemmat yliajalle, melki sinne 42vkon tietämille.
 
Onnea kaikille ihania ulrta-uutisia saaneille! Itsekin onnellisesti sain tänään varhaisultrasta hyvät uutiset: pieni sydämen syke näkyi ja sikiön kehitys vastasi viikkoja :heart:

Vielä tässä saa kuitenkin lähes kuukauden päivät jännittää, että pääsee ohi kriittisimpien viikkojen, mut onneks nyt näyttäs olevan kaikki kunnossa...

Tällä viikolla taisi olla muillakin varhaisultra, odotellaan siis teidän hyviä uutisia seuraavaksi! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Vieläkö mahtuu mukaan :) Plussa tuli tänään, jota on tässä odoteltukin nelisen vuotta ja suruakin siihen mahtunut. Hoidot lopetettiin turhina joulukuussa, mutta luomusti nyt plussa :heart: Matka on niin alussa, että mietin pariin kertaan, tohtiiko tänne vielä tulla. Mutta, haluan olla nyt raskaana ja toivottavasti pysyn. Ajatukset positiiviseen suuntaan ja sitä rataa. LA olis 30.11.-10

Lumi-Marja ja Nuppunen 4+jotain
Erityisen ihania uutisia tuon kaiken jälkeen, ONNEA! :heart:
 
Kylläpä oli tullut tekstiä! :)

Kiitos uudesta pinosta ja tervetuloa uudet! :flower:

Vuotoja ja epävarmuutta kohdanneille halaus! :hug:

Mulla on alkanut nyt niin kamala pahoinvointi, ettei mitään rajaa. Tänä aamuna olin niin poikki huonosti nukutun yön jälkeen, että vaan itkin vessassa ja oksensin. Kai pitäis olla onnellinen, että oireita löytyy, mutta rankkaa on.

Hyvistä ultrakuulumisista onnittelut!! :heart:

Taas mentävä vessaan ja pian nukkumaan. Sori omanapainen tilitys, mutta nyt hajottaa. :ashamed: Toivottavasti seuraavalla kerralla parempi mieli.

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja stella-h:
Onnea kaikille ihania ulrta-uutisia saaneille! Itsekin onnellisesti sain tänään varhaisultrasta hyvät uutiset: pieni sydämen syke näkyi ja sikiön kehitys vastasi viikkoja :heart:
Ihana kuulla! Kävitkö yksityisellä vai pääsitkö jo näin aikaisin keskusäitiysneuvolan kautta?

 
Pohdin täällä, että uskaltaako sitä vielä liittyä mukaan tänne.. plussattu on siis viime lauantaina. Ikää on 27 v ja esikoista tässä odotellaan, kunhan vaan kaikki menisi hyvin. LA olisi laskureiden mukaan 26.11. ja sairaala on varmaan NKL.

Lumia82 + toukka 4+4
 
Ja näin kävi taas meijän pienokaiselle, eli rupesin eilen vuotamaan ja kesken on meidän odotus. Paremmalla onnella kohti tulevaa.
Minut voi poistaa ryhmästä.

Oikein paljon onnea muiden odotukseen.

Lillii
 
Lillii :hug: Surullista. Voimia sinne ja parempaa onnea jatkossa!

Mä olen myös tosi vähäoireinen, tosin tässä vaiheessa ei vielä huolestuta ollenkaan, esikoisestakin meni useampi viikko ennenkuin alkoi pahaolo ym. Repäisykipuja suoristautuessa helposti ja väsyttää, mut mua on väsyttänyt koko tän talven eli siitä päätellen oltais jo aika pitkällä :D

Mietin kun sain ekan haamuplussan testiin 17.3. päiväpissasta, niin eikö ole aika todennäköistä että silloin olisi ollut vähintään dpo 10? Oviksen tarkasta ajoituksesta ei tietoa joten tuolla olen la:n laskenut. Muuten ei olis niin tärkeää mutta haluaisin varata varhaisultran 9.4. ja jos edelläoleva pitää paikkansa niin olis vähintään 6+5 silloin, haluaisin että syke jo näkyis. Juhlat 10.4. joissa juomattomuuteni saattaa herättää huomiota ja olis kivempaa kertoa appivanhemmille ym jos ultrassa olisi jo elämää näkynyt =)

rv 4+3
 
Lillii :'( kovasti voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen! :hug:

väsymys vie kohta voiton tästä tytöstä... eilen nukahdin puol kasilta ja porskutin suoraan kymppiin asti ja sit ihan petiin nukkumaan.. päivällä jo meinasin rattiin nukahtaa kun ajelin tallille :eek: ja tänään pitäis mennä 2 vuorokaudeksi töihin... |O ihan käsittämätöntä väsymystä. joka toinen päivä hiukan helpompi.

tervetuloa uudet! :heart:

 

Yhteistyössä