Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

Ainii ja joo kannatan sitä ryhmää syntyneiden puolella :)

peikko: Olispa meilläki päässy iha fyysisesti tutustuu sinne paikanpäälle,sen sijaan katteltii vaa kuvina mistä mennään sisään ja huoneet sun muut, plaah, oli kyl tylsyyden huippu...
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Meille syntyi eilen 30.10. Klo 10.32 kolmas tytär. Neitokaisella oli hieman kiire maailmaan & syntyi vko:lla 37+5. Strategiset mitat 3365g & 49.1cm. Koko raskaus meni kaikin puolin loistavasti & töissäki pystyin olemaan loppuun asti. Synnytystä edeltävänä iltana wc käynnillä kuulu hento poksaus & lapsivesi alko valumaan. Ekat supidtukset tulivat vasta 2 h kuluttua, mut sairaalaan lähimmä jo tunnin kuluttua ku siellä vaihtu vuoro. Mulle aloitettiin i.v. antibiootti streptokokin vuoksi. Yön supisteli tasaosesti 5 min välein & sillä aukesin ad 4 cm. Aamulla sit dain vihdoin Oxytocin tipan vahvistamaan supistuksia & neiti synty 2 h myöhemmin. Spinaalipuudutus oli taivaallinen. Ainoa ongelma tuli pnnistuksrssa, sillä tyttö olikin avotarjonnassa ts. Syntyi kasvot edellä ja vielä oli tunkenut toisen kädenki vielä pään kanssa tulemaan. Kätilö totesikin et kohtelias tyttö ku heti syntyessään kätteler :) Onnex oli taitavat kätilöt asialla & tyttö synty sit kohtuu helposti vaikka teettiki enemmän ponnistusvaiheessa. Muistona tytön päälaella valtava mustelma, mut se kyllä siitä sulaa pikkuhiljaa. Repeytymiä mulle ei tullut ollenkaan :)
Jaksamisia teille viimeisiin päiviin/ viikkoihin. Lopputulos on vaivan väärti :)
Wendy79 & pikkuinen 1 vrk
P.s. Wc Ankka, täällä Länskässä on tällä hetkellä hyvin tilaa & rauhallista. Mieki oon nyt yksin huoneessa & edellisilläkään kerroilla ei pahemmin oo tarvinnu huoneita jakaa ts. on saanu rauhassa totutella tulokkaaseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: "MY" ja idada
Vauvaonnittelut, Sonts4 ja Wendy79:flower::flower:!!!

Mä myös kannatan sitä syntyneiden ryhmää! Ensimmäinen kun tulossa, niin sitä kaipaa vertaistukea ja muutenkin kiva kuulostella muiden marraskuulaisten kuulumisia! Täällä turvonneet tunnelmat ja kaikki tuntuu hankalalta..|O

Mahakani ja Naxu 37+3
 
Onnea, Wendy79! :flower: Ja kiitos tiedosta, saattaa mulla kuitenkin se 3 viikkoakin vielä olla edessä niin katsotaan mikä on tilanne sitten kun sinne asti mennään :D

Mulla on flunssa puskemassa päälle, heräsin yöllä kurkkukipuun. Sitä edellisenä yönä mahakipuun...koko ajan nyt jotain vaivaa. Vauva edelleen pukkaa itseään välillä korkealle ja silloin ne puukonviiltokivutkin iskevät, tosin on niitä välillä muutenkin. Väsyttää ihan pirusti ja mitään ei pysty tekemään ilman, että on sitten pienen tauon jälkeen väsynyt ja kipeä, esim. pelkkä imurointi riittää nykyään. Vähällä oonkin tämän raskauden vaivojen kanssa päässyt, olen siitä kiitollinen :) Mutta flunssassa synnyttämistä en haluaisi kokea :| Toivottavasti tää ei tästä päälle tule pahemmin.

Huomenna sitten meidän kuuhun :wave:

Ankka & Bebe 39+1
 
Paljon onnea Wendy79!! :))

En voi uskoa että huomenna alkaa marraskuu!!!!! Sillon maaliskuussa plussatessani en nähny ees mahdollisena että joskus ois syksy ja etenki se marraskuu!! :D Huomenna voi sanoa että tässä kuussa synnytän ;) kun Oysissa käynnistetään viim. 41+5 jos yli menee, ja mulle tuo päivä ois nlan ajan mukaan 26.11..

WcAnkka: toiv sun ei kauaa tarvis enää odotella, mut jospa flunssa ehtis parantua ennen synnytystä:)

luppelo rv 37+2 / 38+0
 
  • Tykkää
Reactions: idada
Heipä hei taas pitkästä aikaa!

Onnea vauvautuneille :heart:

Itsehän porskuttelen täällä jo yliajalla, tänään 40+1. Mutta sen takiahan näihin marraskuisiin alunperinkin liityin kun laskettu aika niin loppukuusta ja on ollutkin kiva olla täällä kun lokakuisissa olisin jäänyt ihan yksin keskustelemaan näin lopussa :D

Monet olivat kirjoittaneet erakoitumisesta, oon huomannu ihan saman. Vaikkei ihan kauheesti oo tullu jokojoko?? -kyselyitä niin kyllä sitä mieluummin ne välttää jos vaan voi. Esimerkiksi niin, että kotiin tullessa ryntää äkkiä autosta sisälle ettei vaan naapurit ehdi mitään sanoa :D Ja muutenkin sitä on viihtynyt omissa oloissaan ja ajatuksissaan, välillä vähän liikaakin kun sitten on saanut kauhean ahdistuksen päälle toisaalta synnytyksestä ja toisaalta siitä, että tää raskaus ei koskaan pääty..

Neuvolassa kävin eilen ja seuraava aika jo maanantaina. Terkka vaan hymyili eilen että "täällä vieläkin" ja ite yrittää siinä sitten hymyillä että niinpä :headwall:
Vauva tuntuu tosi isolta, eipä sillä varmaan enää kauheesti tilaa mahassa ole, kylkiluut vasemmalta puolelta ihan kipeenä kun potkii sinne, auts! Kivuttomia suppareita ja menkkajomotuksia on mutta eipä muuta..Aion todellakin ensi kuussa synnyttää!!! :LOL:
 
Wendylle onnea!!!

Täällä lenkki heitetty synnytysvastaanotossa. Maanantaina takas käynnistykseen jos tilaa on kun tänäänkin käännytetty kuulemma porukkaa muualle.
Tosiaan mulla nää paineilut ja päänsäryt jatkunu ni otin yhteyttä. Lääkäri ultras ja sano et ei oo kasvua tullu vauvalle niin käynnistellään vkonlopun jälk. Ja liikelaskentaa tehtävä ja lepoa!
Nyt alko kuulkaas jännittään.

Pikku tirpukainen tulossa siis <3

Nyt en jaksa höpötellä enempää...suru-uutisia taas puski niin aatokset ihan sekasin...

Nasu ja muru 38+4
 

Yhteistyössä