Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

Heihei,

Ilmoitan minäkin nyt itseni ja vauvelini tänne, eli marraskuussa syntyy ensimmäinen lapsi. Oon välillä käynyt näitä lueskelemassa mutta nyt vasta sain kirjauduttua tänne itsekin. =)

15.11. Piupaup / 30 / 1.
 
Hohoijakkaa! Minä täällä haukottelen väsymystäni. Viimeyönä pyörin ku sukkula unetomana.

Mä oon nyt tehny hankintoja.. ostin sitterin ja turvaistuimen käytettynä. Telakallinen graco. Oon tykäny siitä mallista ja löysin edullisen ni jep.
Kirpparilta ostin muovikassillisen pikkuvaatetta neutraaleissa väreissä. Ostin myös ihanan pehmeän karhuhaalarin pienelle. Itselle löysin kesävaatetta mammaversiona hyvin myös.

Lapset odottaa innokkaana jo vauvaa. Vanhin muksuista tuo mammalle juotavaa ja vilttiä päälle jos lepäilen. Ihanaa kun haluaa passata mammaa.
Hänestä on varmasti apua jo vauvanhoidossakin.

Riikka90 pahoitteluni!

Uusille tervetuloa!

Nyt murujen kanssa iltapalaa!

Nasu ja muru 16+5
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Fb-ryhmään tulijoille, sähköpostikutsut ei ole toimineet joten mukaan pääsee varmimmin kaveriksi pyytämällä siksi aikaa että ehdin lisätä ryhmään.

Täällä on pahoinvointi palannut, samoin kuin tuntuu väsymyskin tehneen - ellei sitten työ ole se joka vie mehut. Huomenna alkaa aamuvuorojen putki, vapaat meni tuosta vaan...:|

Kesäkuussa kun huomenna jo ollaan niin tässä uutta ketjua valmiiksi:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2387705-marraskuun-mussukat-2014-kesakuussa/

Ankka & Bebe 17+3
 

Yhteistyössä