Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

Teps, ihana kortti. :heart: Veli vaimoineen ilmoitti samalla tavalla viime vuonna tulokkaasta ja en hetkeen muista, milloin olis viimeksi purskahtanut koko lähisuku yhtäaikaa kyyneliin. :) Ja sitä showta, kun ryntäiltiin kaikki sikinsokin toisiamme halailemaan. Voi sniisk! Me kerrotaan mun suvulle tuossa tulevana viikonloppuna uudesta vauvasta laittamalla pojalle päälle isoveli-paita. (Vissiin paljon käytetty juttu, mutta ei meidän suvussa). Niillä ei ole harmainta haisuakaan, että meille voisi olla jo toinen tulossa. :)
 
Meki oltiin tylsiä ja kerrottiin anopille (joka oli saada sydänkohtauksen. :LOL: )
Toissapäivänä rasahti rv 12 rikki!! :) Ainoo vaan että varhaisultrassa sanottiin että se ois 7+4 eli sen mukaan oisin nyt 10+6, mut se oli nii alussa että ei voi olla varma. :(
Tänään on ollu maha vähän kipsu ja turvonnu, sellanen tunne ku menkat alkais, sellanen paine. Ei nyt käy kipeetä, mutta ei oo normaalikaan. Nyt koitan alkaa kuunteleen sydänääniä pieneltä ja sitte nukkumaan että huomenna jaksaa painaa duunia! :)
Ps. Mä oon söpösti kutsunu meidän pientä Kirpuksi, nii ukkelihan se tänään laukas että "Ei se mikään kirppu oo ku Möhis. Kato nyt tota sun mahaa!" Koitappa olla kiukkusen ja äkäsen näkönen ku toinen nauraa melkeen pissat housussa. :'D

Ida&"möhis" 12+2 :heart:
 
Karole: Ihana tapa kans kertoo, varmaa hetken voi kattoo sitä paitaa ja miettiä mitä ihmettä:D

Me ainakin halutaan tietää sukupuoli:)

Tänään kylpylään serkun kanssa ,en usko et huomaa mitään ku eipä juuri tuota mahaa oo tullu...

Teps&vaavi 13+2
 
Huomenta!
Toukokuun pinoki venyny jo piiitkäksi. Olipas siinä kahlaamista. :D

Vielä oli tullu suru-uutisia. :( Voimia surun kohdanneille. <3 Voi Tyydeli, oon niin surullinen kun sulle toistamiseen kävi noin. :'( Voimia! <3

Mulle np-ultra on tehty aina ennen mahan päältä, mutta kuopuksen raskaudessa tehtiin alaluukusta. :eek:
Ei ees yrittäneet mahan päältä, ku he kerta ruukaavat tehä sen aina alakautta.

Mulla np-ultra vielä edessäpäin, se on maanantaina klo 12. :) Jänskättää, vaikka dopplerilla oon kuullu sykkeen jo kolmisen viikkoa. Se onki mahtava laite. Aina ku olo on vähän epävarma, nii doppler esille ja johan rupiaa hymyilyttään. Nyt ootan eka liikkeitä, kun monet on tuntenu ne jo varhain. Ehkä määki sitte kohta jo voisin tuntea. Aiemmista en muistaakseni oo tuntenu ku jsks rv15>.

Hankinnoista oli puhetta. Mä oon ostanu vaa yhet pöksyt, ja ennestään meillä on pinnasänky ja amme. Ja turvakaukalo. Kaikki muu pitää hommata. Vaatteita saan varmaan siskolta, jolla nyt 2kk vaavi. Ja äippäpakkauksen luultavasti otan. Ostan isommat hankinnat joskus r-ultran jälkeen. Vielä ei oo tullu shoppailumaniaa. :D

Oloista... Mulla oli aluks vahva poikaolo. Enää ei oo mitään oloja. En osaa päättää haluanko tietää ultrassa vai en. Toisaalta ois ihana pitää jännityksessä loppuun asti. ;)

Mulla paino on noussu nyt noin 1kg. Oon kyllä mässäilly roskaruokaa ja kaikkee rasvasta viimiset 2vko. Yleensä syön terveellisesti ja liikun paljon. Nyt ei oo saanu itteään ees lenkille. Illat menee levätessä, hirveee väsy vaivaa. :/

Aiemmissa raskauksissa mulle on tullu painoa 13-17kg, luulin et kaikissa tuli noin 20kg, mut tarkistin äitiyskorteista, nii eipä sitä iha nii paljo tullukkaa.

Ultran sukupuoliveikkauksista... Mulla kaikki veikkaukset on osunu oikeaan. Ekan kohdalla ei veikanneet mitään, mutta sit kolme poikaa ja yks tyttö meni kohdilleen. :)

Tänään aattelin raahautua lenkille. Jospa sitä tästä pikkuhiljaa piristyis, että jaksais muutaki ku käydä töissä.

Onnellista ja seesteistä keskiraskautta jokaiselle!

Emotar & Taisto 12+1
 
Miten ihmeessä te ootte saaneet pidettyä näin pitkään salassa :O :D Mun maha ei jätä mitään arvailujen varaan! Ja työpäivän jälkeen turvonneena vielä vähemmän. Painokin on noussut oman vaa'an mukaan sen 2kg lisää ekasta neuvolasta, vaikka kaikkeni oon sen eteen tehnyt ettei nousisi. Mä niin toivon että tää on hormonaalista kuten esikoisesta :| Silloin en osannut olla ees huolissani painosta, lähtöpainokin oli pari kiloa alhaisempi ja ekojen viikkojen järkyttävien pomppausten jälkeen nousu oli tasaista eikä mitenkään hälyttävää. Kakkosesta keräsin puhtaasti läskiä, mutta sillon mulla napsahti selkä ja makasin monta kuukautta aloillani suklaata puputtaen. Nyt kun tilanne on toinen niin on jotenkin vaikeampaa kestää tätä nousua ja vaatekoon kasvamista :ashamed: Ja alkaa todellakin ahdistaa, kun koko raskaus tuntuu pyörivän vaan tuon painonnousun ympärillä :'(

Meillä on ultrat näyttäneet kummastakin oikein, vaikkakin nuoremmmasta oli pelkkää arvailua rakennenultrassa jalkojen pysyessä tiukasti ristissä :D Meillä saa kuitenkin täällä ylimääräisen ultran ja silloin vahvistui tytöksi. Ehkä muutama unisex ja jopa poikamainen vaate ostettu "kaiken varalta", mutta ne jäi käyttämättä. Tallessa ovat seuraavalle. Pinkkiä ja ihan selvästi tyttömäistä meillä löytyy reilummin. Ja on mulla ehkä vähän semmonen olo että tääkin ois tyttö, mutta ei niin vahvasti kuin aiemmissa ja vaihteleekin hetkittäin. Samapa tuo kumpi tulee, win-win :)

Aloin eilen kuuntelemaan vauvaa kun huoli nosti taas päätään pienen kipuilun ja kummallisen olon myötä - todennäköisesti vaan työviikon seurausta mutta minkäs teet, kaikesta säikkyy. Vauva oli vauhdissa ja kuultiin ensimmäistä kertaa liikkeetkin :) Liikkeitä myös tunsin eilen taas muutaman päivän tauon jälkeen, on tää kuitenkin ihanaa aikaa.

Onnittelut vielä hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :flower:

Ankka & Bebe 14+2
 
Ihania tapoja kertoa ootte keksineet! Mä kerroin heti plussattuani soittamalla porukoille. Sisaruksilleni kerroin lähettämällä kuvan raskaustestistä. Reaktiot oli ihan hauskoja kun ei kukaan osannut odottaa. :) Esikoisesta kerroin sisaruksilleni ja serkuilleni hauskasti. Oltiin kokoonnuttu pääsiäsen viettoon. Ostin ison pahvisen pääsiäismunan, täytin sen pienillä suklaamunilla ja laitoin sekaan ultrakuvan. Käskin kaikkien avata munan yhdessä ja kyllä porukalla loksahti leuat auki ihmetyksestä kun tajusivat mikä kuva oli. :D

Pahoitteluni kaikille surun kohdanneille!

Tervetuloa uusille!

Onnea hyviä uutisia saaneille!

Paino mulla heittelee joka päivä muutamalla sadalla grammalla ja sahaa kahden luvun välissä. Periaatteessa se ei ole siis vielä noussut ollenkaan ja toivon ettei ainakaan paljoa nousisi. Kuulun kyllä siihen ryhmään joita tuo painoasia ahdistaa.

Oireet tuntuu suurimmaksi osaksi nyt kadonneen. Närästystä on kylläkin ajoittain ja väsymystä, mutta paha olo on laantunut. Vielä ei ole liikkeitä tuntunut, niin tämä vaihe on niitä inhottavimpia jolloin on raskaudesta epävarma ja siitä onko kaikki kunnossa, kun ei oireita oikein ole eikä liikkeitä tunne. Jos on kuten edellisillä kerroilla, saan liikkeitä odottaa vielä muutaman viikon. Malttamattomana siis!

Sukupuolta kysytään. Kysyttiin edellisellä kerralla ja piti paikkansa, poika tuli. Esikoisesta en kysynyt. Paljon on kampetta jo edellisiltä tallessa, mut mitä hankitaan niin hankitaan neutraaleja. Ei väreillä ole mulle niinkään väliä, mutta pojalle en kyllä ihan pinkkiä halua laittaa.

CL ja salamatkustaja 14+0 Poks!
 
Viimeksi muokattu:
Kiva, kun vielä pääsi mukaan kirjoittelemaan :)

Me kerrottiin uutinen myös isovanhemmille ultrakuvalla äitienpäiväkortin välissä. Ja kun kaukana asuvat ja kortit menivät postissa, niin eilen saivat sitten uutisen kuulla, kortit oli jo eilen avattu, innoissaan olivat kaikki :) muutamalle läheisimmälle ystävälle ollaan kumpikin miehen kanssa heti alussa kerrottu ja minä esimiehelleni, muuten varmaan odotellaan rakenneultraa. Mulla ei näy maha yhtään vielä. Ei oo siis litteäkään kyllä, mutta raskaus ei ole sitä vielä muuttanut :D paino ei ole noussut, eikä hirveästi tarvis noustakaan, muutama kilo on ylimääräistä lähtöpainossakin.. sukupuoli halutaan kuulla, jos vain näkyy rakenneultrassa. Vähän on semmoinen olo, että voisko pahoinvoinnin puuttuminen viitata poikaan, kun esikoista odottaessa se oli niin voimakasta ja nyt ei mitään. Kaverit, jotka raskaudesta tietävät ovat vakuuttuneita, että näin on :D

Hankintoja meidän ei juurikaan tarvi tehdä. Asunto vaihdettiin viime kesänä ja olis tulokkaalle oma huonekin odottamassa. Esikoiselle hankittiin melkein kaikki tarvikkeet uutena ja ovat hyväkuntoisina odottamassa uutta käyttäjää. Rintareppu ja sitteri oli lainassa ja Brion pinnasängystä tyttö sai potkaistua yhden pinnan poikki, mutta semmoinen pienempi sänky on ensialkuun. Pienimmät vaatteetkin säilytin, mutta ei oo kyllä yhtään unisexiä :D sukupuoli oli siis tiedossa esikoista odottaessa ja se näkyy vaatevalinnoissa.. Aiotteko ottaa äitiyspakkausta? Jotenkin olis kiva ottaa, mutta ulkovaatteet taitaa mennä ihan hukkaan talvivauvalla? Ekana talvena liian isot ja toisena jo liian pienet.. Vakuutusta ei esikoista odottaessa tajuttu tarpeeksi ajoissa, joten se jäi ottamatta ja nyt kyllä aiotaan se ottaa. Onneksi ei ole tyttö juuri sairastellut.

Mukavaa äitienpäiväviikonloppua kaikille marrasvauvojen odottajille :)

sugar crush ja sisu 13+1
 
Oijoi, äitienpäivä ovella jo kolkuttaa! Olen ukolle jo jonkin aikaa vihjaillut odottelevani lahjaa äitienpäiväksi mutta kuulemma en ole vielä äiti, phyh..

Kuudestoista viikko jo hyvää vauhtia menossa ja wtf, nyt alkoi sitten oksentelu!??!! Oltiin ukon kanssa Lontoossa pari päivää ja kolmena eri päivänä laatta lensi, viimeksi eilen illalla lentokoneessa :O Huh, toivottavasti ei tule pysyväksi olotilaksi.

Onnea taas ihanista ultrakuulumisista ja toivottavasti huonot uutiset on tältä palstalta jo historiaa!

Bosch 15+3
 
Oli kyllä niin ihana toi tepsin kortti! Meillä vanhemmat tietää jo, mutta äitienpäivänä on tarkoutus kertoa tuleville isoisovanhemmille vauvasta :) Vähän kummallinen tilanne edessä kun omalle isoäidilleen kertoo mutta eiköhän se hyvin suju.

Kyllä mää ainakin odotan jotain pientä muistamista mieheltä, meinaan miellän meidät tän vaavin vanhemmiksi jo nyt. Kyllä se edellinen keskenmenokin mulle oli oman lapsen kuolema eikä mitään menkkavuotoa... Ja elämän ihania asioita ei voi juhlia liikaa! :)

sonts4 ja beba 14+3
 
Ihana toi kortti! Mää kerroin heti mun äidille ja siskolle, kun olin plussannut.. Molemmat osas vähä oottaa sitä tietoo, kun olin heille kertonut et varmaan pitäs testiä tehä.. Mun isälle soitin ja kerroin asiasta ja sit vasta jälkikäteen tajusin et on aprillipäivä =) piti sit viä soittaa perään ja sanoo et ei ollu aprillipila.. Miehen äitille ei olla vielä kerrottu mut tarkotus ois heti vaan kun nähdään naamatusten.

Me meinataan kyllä kysyy sukupuoli mut erona esikoiseen niin nyt kerrotaan se sukulaisillekkin etukäteen, jos vaan saadaan tietää. Esikoisesta ainakin koitettiin pitää sukupuoli salassa mut jo ennen kun olin raskaana niin puhuttiin et jos toista tulee niin sitä ei sit salailla..

Hankinnat riippuu niin kovasti sukupuolesta, jos on poika niin ei juuri tarvii mitään ostaa.. mut sit jos tuleekin tyttö niin menee vaatteet uusiks =)

Mää jo luulin et pahoinvointi alkais helpottaa mut ei.. alussa tuli heti pahaolo jos ei syöny tunnin välein nyt huomaa et voi olla pitempään syömättä mut sit jos on liian pitkään niin sit tosissaan on huono-olo..

Ihanaa äitienpäivää kaikille!!!

Jupsis ja Mölliäinen 12+2
 
Aikamoista tunteiden myllerrystä on ollut tänään. Se tieto, että tänään on lapsettomien lauantai, on saanut kyyneleet taas silmiin. Sitä kun on joutunut tähän asti itse viettämään. Nyt on kuitenkin niin onnellinen ja kiitollinen olo, että tässä ollaan.

Kerroin tänään omalle perheelle. Askartelin äidille kortin, jossa oli varhaisultrakuva. Harmi, kun ei ehditty vielä nt-ultraan. Äiti oli luonnollisesti hyvin iloinen uutisista. Anopin olisi tarkoitus saada huomenna samanlainen kortti. :) Vähän mietin, onko vieläkin liian aikaista kertoa, mutta ajattelin että on hyvä, jos läheiset tietää, niin saa tarvittaessa tukea. Jotenkin asian ääneen sanomisen jälkeen raskaus on alkanut konkretisoitumaan omassa päässä, vaikka kyllä tätä on vielä niin vaikea uskoa ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Luotto omaan kroppaa meni täysin hoitojen takia ja sitä luottamusta saa vielä pitkän pitkän aikaa kerätä takaisin.

Hyvää huomista äitienpäivää kaikille äideille ja meille tuleville sellaisille! :)

Hydra 11+2
 
Täälläkin äitille tänään kerrottu ja uutinen otettiin hyvin vastaan niinkuin tiesinkin. Laitoin uä kuvan jossa vauva katsoo ja vilkuttaa.
Huominen jänskättää kun anoppilaan kerrottava... ja aamulla kerrotaan myös lapsille. Saavat kuulla sydänäänetkin sitten ?

Pahoittelut menetyksen kohdanneille!

Uusille tervetuloa!

Maha kasvaa ja vaatteet puristaa. Eipä pysty tavishousuja juuri pitää.

Tuoremehua oon juonu ihan hirveesti. Se ihan himottaa.

Valmistauduttava saunaanlähtöön.

Ihanaa äitienpäivää äideille ja tuleville äideille!
Nasu ja muru 13+5
 
ihanasti olette keksinyt kertoa läheisille vauvasta.. meillä anoppi ja mun äiti on alusta asti tiennyt ja jännännyt alun ultrat ym.. hoidoistakin tiesivät joten luontevaa oli kertoa myös plussa heti.. Ainoa lähisuvusta ei tiedä on minun oikea isäni. isäpuolelle kerroi jo kanssa. mut isälle kun kerron kommentti on tyyliin muuta rovaniemelle mahdollisimman kauas hänestä. :/ ja isällä alkoholi on se tärkein. on jopa edelleen muistanut sanoa pari vuotta sitten että ei tunnusta minua edelleenkään tyttärekseen. Ja asia on ihan kokeilla todettu että hänen olen, et näin.. hän saa huomata kun maha kasvaa..


Mut meinattiin isoäideille ainakin hankkia ifolorilt tyyliin vauva albumi johon valmiina tulisi ekalle sivulle ultra kuva. ja loput kuvat saisivat aikanaan itse valita sitten jotka haluaa muistaa.. kun molemmat ultra kuvan haluaa muistoksi ja näin se pysyy kanssa sitten.... <3

itse äitienpäivän vietän töissä iltavuorossa. anoppilassa kävimme tänään ja huomen aamulla minun äitille ennen kuin töihin suuntaan..

moon stars ja tirriäinen 11+2
 
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville sellaisille :)

Mua jänskättää ihan hirveesti tää päivä :S välil tuntuu et haluis pitää tiedon itellään virl rakenneultraanki asti ettei vaa kävis nii et kertoo ja menee kesken mut sit taas omalle äidille ainaki varmaa tulis vähä sillee että et sit aikasemmin oo voinu kertoo...

Teps&matkustaja 13+3
 
Tervetuloa uudet! :)

Me kerrotaan myös tänään mun vanhemmille kortilla johon laitetaan ultrakuva. Tuli tosi ihana ja selkeä kuva <3 Vielä pitäisi soittaa siskoille ennen ku äiti sitten niille ehtii juoruta. Eilen kerrottiin miehen sukulaisille jotka ihan tuntuivat ilahtuvan.

Täällä painaa hitusen huono omatunto... Iltasin oon ollut niin väsynyt ja välillä torkahdellut sohvalle ennen kuin saanut ees poikaa nukkumaan ja mies ollut iltavuorossa. Sit tulee väsyneenä kiukuttua tuolle 4-veelle :'( Poika on koko ajan koirien kimpussa eikä lopeta vaikka kiellän vaan hetken päästä sama toistuu. Se on niin raivostuttavaa ku ite on ihan väsytokkurassa, niin hermot menee ku toinen ei tottele. Pitää yrittää nyt skarpata ja toivoa et tää olotila alkais helpottaa!

Hyvää äitienpäivää kaikille!!
 
Mie kerroin tulevasta vauvasta positiivisen testin jälkeen omalle äidille. Varhaisultran jälkeen kerrottiin sitten muille läheisille. Maha on jo sen verran näkyvissä, että sitä ei enää peitellä millään ja jotkut onkin jo arvanneet että raskaana olen.

Jotain vaatetta on jo tullut hankittua ihan neutraalin värisenä. Muut hankinnat teemme varmaankin tässä kesän aikana. Vaatteita sitten enempi hommataan jahka sukupuoli selviää. Jos vaavi suostuu näyttämään sukupuolensa niin jo kesäkuun alussa pitäisi saada tietää varhaisrakenne uä:ssä kumpi on tulossa.

Onkos kenelläkään käyttökokemuksia Peg Peregon rattaista, lähinnä ovatko kestävää laatua ja pääseekö lumessakin hyvin kulkemaan? Mitenkäs sitten nuo turvakaukalot, että mikä olisi sellainen mitä suosittelette. Jotain turvallisuustestejä oon katsellut, mutta noita vaihtoehtoja on niin monia olemassa.

Piiu87 ja 13+1
 
Iloista äitienpäivää mammoille! :flower:

Ja tervetuloa uusille!

Täällä on päivä mennyt tosi kivasti, käytiin koko perhe puistossa esikoisen kanssa ja syötiin hyvä lounas, iltapäivällä tulee mun äiti kylään ja syödään päivällinen yhdessä Parsaa ja kalaa ja hyviä juustoja, nam. Mies oli hankkinut ihania lahjoja koko pussillisen, levyjä ja suklaata ja vielä toivomani lahjakortti johonkin itsevalitsemaani hemmotteluhoitolaan kaiken päälle :heart:

Kerrottiin miehen vanhemmille tänään puhelimessa. Mies soitti skypellä hyvät äitienpäivät ja sanoi, että kyllähän tässä samalla voi isoäitiysdestäkin onnitella, onhan lapsenlapsia sentään jo kahdeksan. Miehen äiti siihen, että ei kun niitä on kyllä seitsemän ja hänen miehensä nyökytteli siinä vieressä. Mä sitten että ei, kyllä niitä on kahdeksan, just laskettiin miehen kanssa. Ja sitten miehen vanhempien piti tietysti alkaa luettelemaan kaikki nimeltä ja seitsemänhän niitä nimiä oli mutta sanottiin että mutta sitten on se pienin vielä, joka unohtui laskuista. Ja miehen äiti hölmistyneenä että mikä pikkuinen. ja minä, että no se joka on mun mahassa ;). Olivat ihan ällikällä lyötyjä ja tosi iloisia ja onnellisia. :)

Peg peregon rattaista: meillä on ne matkarattaina, Si Completo -merkkiset. Ne toiset Peg Peregon rattaat, mitkä ne nyt onkaan nimeltään, on aika paljon painavammat ja kömpelömmät, haluttiin kevyet ja helpot kuljettaa. Olen ollut tosi tyytyväinen niihin, nätit ja ketterät ja ennen kaikkea haluttiin vaunut, jotka menee täysin makuuasentoon, kun esikoinen nukkuu ihan kaikki päikyt ulkona vaunuissa. Niissä on myös hyvä ja suojaava kuomu. Pakko kyllä sanoa, että kuomusta on yksi niistä kaarista mennyt poikki jossain, mutta menee takuun piikkiin, eikä olla vielä edes korjautettu kun ei se haittaa käytännössä. Niissä on myös pidempi takuu kuin useimmissa muissa matkarattaissa. Eli suosittelen lämpimästi, ei vaihdettais tän vähän alle vuoden käytön perusteella toisiin. Niissä saa myös etupyörät lukittua, mikä on hyvä jos pitää juosta vaunujen kanssa (ja mä juoksen niiden kanssa alvariinsa bussiin, olen aina myöhässä ;) ). Toinen nyvä on kasausmekanismi, menee tosi helposti pieneen pakettiin ja se että ne seisoo itsekseen pystyssä on mahtava ominaisuus, kun ei vie tilaa eikä pölyynny. Ja jalkapeitto on hyvä ja lämmin. Myös sadesuoja tulee, mutta se on kyllä aika kehno, ollaan käytetty tavallista brion suojaa.
Meillä on siis tää malli (ei tosin hobby hallista): https://www.hobbyhall.fi/web/store/lapset/vaunut-ja-rattaat/lastenrattaat/peg-perego-si-completto-matkarattaat-punainen

Huonosta omatunnosta: mä olen huomannut myös että tulee hermostuttua esikoiseen enemmän kuin aiemmin ja välillä korotan ääntä turhan helposti. Meillä poika alkaa ilmaista yhän enemmän omaa tahtoa, usein raivoamisen kautta, ja jos paiskoo vaikka ruokaa lattialle kiukkuisena mulla menee usein hermot. Ja on myös keksinyt raivostuttavan tavan purra minua, ei mielenosoitusmielessä vaan hänen mielestään se on tosi hauska juttu. No, ei kyllä ole, sattuu ihan helkkaristi kun toinen niillä pikku etuhampailla puraisee vaikka leuasta äkkiä. En nyt mitään karju tietenkään, mutta korotan kyllä ääntä ja kiellän tiukasti. Voisi sitä kieltää korottamattakin...:ashamed: Ja miehelle ärähdän myös helpommin ja usein aika pienestä. Mutta minkäs teet, reaktio tulee useimmiten ennen kuin ehtii yksikään ajatus väliin. Ja aika usein pyytelen sitten vuoronperään anteeksi kummaltakin.

Nyt päiväunille! Ihanaa äitienpäivää vielä kaikille!

Tuulis ja pikkuinen 13+1
 
Hyvää äitienpäivää kaikille mahan kasvattajille!

Miten muilla on äitienpäivää vietelty? Meillä aamulla oli kakut ja kortit ja lahjat odottamassa. Nyt illalla käytiin anoppilassa syömässä ja tuleva mummi sai kuunnella dopplerilla sydänääniä. Olivat mummi ja sen kumppani aivan haltioissaan miten ihmeelliseltä ne kuullosti! Kakun jälkeen oli pikkuisellakin virtaa niin kuului pyöriskely ja potkut doppleriin. Pikkuinen halusi äitienpäivän kunniaksi näyttää liikkeensä niin, että minäkin tunsin ne. Ihanaa pikku kutitusta massussa! :heart:

Laitoin tuonne massukiva ketjuun tän yltiö onnellisen päivän kunniaksi ihan mahakuvan mun pullotuksesta.

Onnelliset Mixed&Kunkku 14+3
 
Tuulis kiitos paljon vastauksestasi :) Hyvä tietää että rattaista on positiivinen kokemus, kun on ne aika kalliitkin. Testaillessa noita Peg Peregoita(Book ja Si) tuli kyllä kuva että vaikuttavat hyviltä. Niistä Plikoista en niin paljon tykännyt, koska niissä on ne tuplapyörät.
 
Ihanaa äitienpäivän iltaa!! :flower:

Teps: Tämä on kolmas raskauteni ja tässäkin on istukka edessä. Olen kuullut sydänäänet joka kerta kun olen kokeillut ja ekan kerran löysin ne 8+4. Siitä en tiedä miten kohtu kallellaan..

Mä heräsin aamulla tietysti ensimmäisenä.. juuri kun olis saanu nukkua =) odottelin kiltisti että lapset herää ja tökin miehen ylös :LOL: Hetken päästä sain sitten herätyslaulun ja aamupalan kukkineen ja itsetehtyine kortteineen sänkyyn. :heart:
Mies on hoidellut tänään kaikki kotihommat (toki tekee niitä muinakin päivinä) ja mä oon vaan nauttinu menosta.
Omalla äidillä käytiin syömässä ja kahvilla ja anopilla sitten vielä iltakahvilla.

Tulevasta vauvelista ei olla hiiskuttu, mutta arvaan että kaikki ovat ainakin jo arvanneet.. appiukko ainakin. se kuulemma näkee silmistä heti kun on raskaana... en ymmärrä. :confused: oonkin vähän vältellyt anoppilassa käymistä viimeaikoina =)

Nyt lätkämatsin pariin.

Ymmi 15+2
 

Yhteistyössä