Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

Huh huh tätä oloa... Usein tulee käytyä lukemassa, mutta tää huono-olo ei oikein anna mitään kommentoimisen aihetta.

Eilen oli nt- ultra ja vaikka ei varsinaiseen seulaan osallistuttu niin kaikki näkyi ok ja kun vielä kaikki mitat vastasivat isompaa niin la siirrettiin 23.11.

Neuvolakäynneistä:mulla oli vappuaattona ensimmäinen, eilen oli tuo ultra ja ens viikolla on sitten jo lääkärineuvola. Yhtään en enää muista mitä siellä oikein tehdään...? Seuraava neuvolakäynti onkin sitten joskus ennen juhannusta ja sinne sitten mieskin mukaan jos mahd. Rakenneultraan pitää varata aika heinäkuun alkuun...

Tavallaan aika menee niin hitaasti kun on vaan tätä kärvistelyä omassa huonossa olossa. Ja vaikka kuin oon yrittänyt aktiivisesti touhuta lasten kans niin on ollu pakko huomata ettei se auta... Paha olo vain seuraa ja yleensä se kostautuu viimeistään kun lopulta pääsee kotia :( kotona jos vaan on suht rauhallisesti ja nukkuu monet päikkärit niin pääsee paljon helpommalla....oottelen kovasti että tulis se rv 18 täyteen... Jos silloin helpottais :(

Hankinnat meinaa jo välillä tressata, varsinkin kun itse oon opiskelija eli oma budjettitilanne aika heikko... Mutta pitää jossain vaiheessa miehelle tehdä vähän listaa että mitä oikein tarvitaan, eikä vain yksin pyöritellä päässä ;)

Tsemppiä kaikille ja parempia vointeja :)
 
Pahoinvoinnista Itsellä huonot olot onneksi helpottivat sen 10 päivän oksentamisputken jälkeen. JOtenkin tuli ihan sellainen "ihmetys" että ihanko oikeesti se nyt loppu, mutta näin taitaa olla. Pieni etova olo on jopa siedettävää siihen olotilaan verrattuna. Kuten muutkin sanoneet, epäuskon tunnetta, että onko sitä oikeesti raskaana ollenkaan, kun ei enää okseta.. mutta uskottavahan se on. Mitään ole ainakaan ulos tullut ja ultrassa sydän sykki vahvasti..

Neuvolasta Minulla oli viikolla 8 terkkari ja viikolla 9 lääkäri, jossa ultrattiin. Seuraava terkkarineuvola onkin sitten viikoilla 15-16 ja väliin jää nt-ultra. Toki puhelimitse voi olla yhteydessä ja tarvittaessa saa aikaa, jos jotain on.
 
nasumasunen: Hieno juttu!

neuvoloista:mä oon käynyt nyt 3 kertaa ja seuraava on 2 viikon päästä. Aika jänskiä nämä erot, jos joku on käynyt vasta kerran. Tosin täällä pääsee kyllä varmaan vaikka heti samana päivänä jos on vaikka jotain ongelmaa, pieni paikka kun on. =)

Mä tulin ihan ihmettelemään.. Oon vähän ressannu että porukka huomaa tämän mun mahan kun on pullottanut ja mitkään housut ei sovi päälle.. No, tänään lähtiin lasten kanssa kerhoon ja pidin peukkua että yhdet mustat mukavat suorat housut mahtuu ja ne mahtui. maha ei pullotakaan enää! se ei ole läheskään yhtä iso kun esim äitienpäivänä, joka tuotti asuvalinnan kanssa tuskaa. MITÄ IHMETTÄ? Nyt alkoi lievästi sanottuna hirvittämään että onkohan tuolla enää ketään. Mahallaan olessa kyllä tuntuu että siellä on jotain joka painaa enkä tohdi oikein masullaan enää nukkuakaan..

Onko kukaan muu havainnut samanlaista?

Ymmi 16+0 POKS!
 
Jaa.. Onkohan mullakin sitten neuvolalääkäri ens viikolla? Kun on siis samassa mun neuvola ja pojan 1,5v neuvola ja poika ainakin menee lääkärille. Saanko mä ottaa mun äidin sinne mukaan? Kellään tietoa. On siis tulossa hoitamaan poikaa ens viikoksi ja vois olla sille aika mahtavaa, jos pääsis edes vauvan sydänäänet kuulemaan ultrasta puhumattakaan. :)

Mullakin loppui se pahoinvointi tosi yllättäen. Eikä mulla ole oikein sen jälkeen ollut mitään kuvotustakaan. Esikoisesta mulla oli ihan järkyttävät liitoskivut, jotka alkoi jo ennen puoltaväliä. Tässä jännäilen, miten tämä raskaus niiden osalta etenee, kun muutenkin oon välillä ihan pois pelistä noiden tulehtuvien nivelien takia.

Tänään lähdetään reissuun kertomaan sukulaisille uudesta pienestä. Mä en malta odottaa niiden reaktioita. :heart:
 
Ymmi, mä en ole omia housuja uskaltautunut kokeilemaan mutta peilikuva näyttää yhtäkkiä kavenneen ja työhousujakin on saanut kiristää. Sydänäänistä päätellen mahassa silti kaikki kuten ennenkin, lieneekö sitten turvotus hellittänyt..ainakin hetkittäin :D

Sähköpostikutsut menee valikoivasti perille, joten jos sinne fb-porukkaan on halukkaita niin laittakaa yv:tä, mukaan oma nimi jotta tiedän sitten ketkä täält meidän listoilta pyrkii, linkitän ryhmän sitten ja sinne saa hakea.
 
Blääh, mulla on mennyt ihan kokonaan ohi, että tuo face-ryhmä on jo perustettu. Heh, sama pää kesät talvet =) Laitan Wc Ankka sulle yv:tä...

Toi mahan "pienentyminen" johtuu ihan turvotuksen vähenemisestä, nyt se vauvamasu alkaa sitten vastaavasti tuleen paremmin esille :heart:

Karole, varmasti voit ottaa äitisi mukaan neuvolaan. Mutta se ei välttämättä oo samaan aikaan kun esikoisen lääkäri? Ainakin meillä neuvolassa esikoinen käy lastenlääkärillä tarkastuksessa ja itse kävin sitten eri lääkärillä toissa viikolla. Kannattaa varmaan soitella neuvolaan ja kysellä? Toi on kyllä ihanaa kertoa ilouutinen sukulaisille :heart:
 
Onko kukaan muu kärsinyt (jo) lonkkakivuista??? Itse tunnen oikeanpuoleista kipua istumisen tai muun lepäämisen jälkeen liikkeelle lähtiessä, kipu onneksi häviää jo alle kymmenen askeleen jälkeen. Ymmärtääkseni näitä juttuja olisi yleensä vasta loppuvaiheen viikoilla, vai mitäs sanotte?
 
Täälä nuista neuvola käynneistä kirjoteltu, mulla ollu viikolla 8 jolloin tarkistivat viikot ja sit on nyt 12 viikolla se np-ultra ja heti sen jälkeen uus neuvolakäynti. Sen jälkeen en tiä millon seuraavat... Mut oon kyllä kans rampannu sielä ko ollu kaiken maailman pissatulehuksia ym.
Meillä on muutenki tosi ihana se neuvolatäti, sanoi että koska meillä ollu tuota lapsettomuutta niin ymmärtää minun keskenmenon pelon ja sano et saan koska vaan haluan käydä kuunteleen sydänäänet. Niitä oon sit käyny aina välistä kuunnelluttaan sielä. Jotenki sitä ei vaan usko että meille tämä onni vihdoin suotaisiin....

Hankinnoista: me ei olla hommattu mitään muuta ko vaunut. Oli niin halvalla facebookin kirppiksellä et oli pakko ostaa, muut saadaanki sit varmaan mun siskolta jolla synty viime marraskuussa. Et hirveästi ei oo onneks hankintoja edessä, onneks.

Mulla pahoinvointi ei oo vieläkään lähteny mihinkään. Ootin ko kuuta nousevaa tuota 12 viikkoa et sit se loppus, mut ei.... pläääh! Oksennustautiki iski pari päivää sitten vielä tähän lisäksi niin täälä oltu sit vuode potilaana. Noh, toivottavasti tämä olo helppais jossain vaiheessa.

Jännityksellä ens maanantain np-ultraan menos, toivottavasti kaikki ois hyvin masuasukillamme <3
 
Mäki taas pitkästä aikaa jaksan kirjotella..

Väsymys on ollut jotain ihan uskomatonta!! Töissä jaksaa just sen 8 tuntia mutta sen jälkeen vois vaikka istualteen nukahtaa.. Onneks pikkusen jo helpottaa!
Ruokahalu aivan mieletön.. Kokoaika pitäis olla syömässä jotakin ku muuten tulee kuvotus! Maha näkyy jo ihan kunnolla ja loputkin työkaverit ovat siitä jo arvanneet! :D
Neuvolakäynneistä , meilläkin oli rv 8+1 ja 13+0 ja neuvolalääkäri on 12.6 rv 18.. Kovasti vaihtelee nuo neuvolakäyntien määrät!

Vakuutus ollaan jo otetta ja jotain pientä vaatetta hommattu muuten ei vielä mitään.. Heinäkuun alussa rakenneultra ni sen jälkeen sitten suurimmat! Esikoinen kun on niin pitää kaikki hommata..

Arpiin oon käyttäny enneltaehkäisevästi nyt jo bepantencarea.. Ei ainakaan vielä oo mitään tullu vaikka herkästi tulee kun ennestään olen niin hoikka!

Tulipas pitkä vuodatus.. :LOL:
Illan peliä oottelen ja sit pitäis jaksaa viikonloppu töissä..

Lämpimiä päiviä tiedossa, NAUTTIKAA!! :)
 
Meillä eka neuvola 9+4, välissä np-ultra polilla, seuraava neuvola tulee olemaan 15+6...väliähän noilla on, varsinkin kun ultrassa ei kuitenkaan tehdä noita neuvolan tarkastuksia. Mutta eipä sillä, ei nyt huvitakaan jatkuvasti ravata vaikka meidän th aivan ihana onkin :)

Mä lasken jo viikkoja äitiyslomaan vaikka töissä viihdynkin ihan ok :D Nyt on alkanut tosin supistelemaan ja nostoja tehdessä on pakko jo varoa vähän. Supparitkaan ei oo ihan kivuttomia, vaan tuntuvat ikävästi - erityisesti öisin oon muutaman kerran herännyt suppareihin joita vois jo kipeiksikin sanoa. Aina menevät ohi, toivottavasti ei nyt pahenekaan. Aikaiselta tuntuu, mutta johtuisko se sitten siitä että tää kuitenkin on jo kolmas.

Mä en muuten ole vakuutusta ajatellutkaan :O Ei ole ollut aikaisemminkaan odotusaikana. Hankintojakaan ei oo eteenpäin tehty, ellei lasketa ihanaa pientä vaatesettiä, sukkapakettia ja pehmolelua :heart:

Hauskaa viikonloppua, täällä se menee töissä..!

Ankka & Bebe 15+1
 
Heips!

Voimia ja halauksia Emppikselle :hug:

Kiitos ihana Wc Ankka kun perustit fb-ryhmän? Oliko se muuten salainen ryhmä?! Laitoinkin sulle yv-viestiä...

Mulla alko tänään töissä tuntua kummallista painotunnetta alapäässä... siis aina kun nousi tuolista tuli tunne et kohta jotain tulee ulos... tosi epämiellyttävä tunne...:( Mulla oli edellisessä raskaudessa vähän samoja tuntemuksia kun kysta alko painaa enemmän tonne alas.. nyt mulla siis kanssa kysta, joten soitin neuvolaan onko tarvetta tehdä jotain.. th sit ohjas hakeutuu päivystykseen ja kävin sit ihan tk-päivystyksessä ja sattu niin ihana lääkäri, jolla oli ultra siinä huoneessa käytös.. katto sit että kysta tosiaan painaa kovasti virtsarakkoa ja kohta niin et ne painaa tonne suoleen ja alas eli siitä mun tuntemukst. Kohdunsuu oli kunnossa, eikä mitään laskeumia.. ja vauvalla kaikki hyvin :heart: sielä se pyöri :) Mut huojensi kun tietää nyt mistä toi johtuu..kysta oli jotain 9cm x10cm... kätilö oli np-ultrassa varmaan mitannu väärin ku sai 8cmx8cm... toivon että alkaa pienenemään...

Ai niin, nyt kun olen koneella saan laitettua nuo päivityspyynnöt eli mulle voisi päivittää:

LA 8.11


Mukavaa viikonloppua!!!

Kultasiipi & sinttiäinen 14+6
 
Meidän vauva liikkuu :heart: En olis uskonu et tunnen näin varhain, kun esikoisesta tunsin vasta rv 18.

Neydan & mölli 14+ 5

Muoks* Mulla on sama la kun Kultasiivellä, eli ollaankin sit jo 14+6
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan! Oonki ollu jo reilu pari viikkoa tänne kirjottamatta, en oo jaksanu töitten jälkeen olla niin paljoa koneella :S
Haluan kans omat neuvolat tänne kertoa, sillä oon käynyt ainoastaan rv8, rv12 oli ultra ja nyt ens viikolla on sitten lääkäri-neuvola (rv 15). Ei kyllä oikeestaan haittaa, vaikka esikoita odotetaankin.
Mitä tuolla lääkärin tapaamisessa oikeen tapahtuu?

Hankintoja ei olla tehty vielä yhtään. Kohta ostan varmaan lankoja vaippa-villahousujen tekemistä varten, että ne on varmaan sitten ensimmäinen hankinta :D Osa tarvittavista jutuista tulee varmasti sukulaisilta, joko käytettyä tai sitten ihan uutta lahjaksi. Ei oikeestaan edes vielä tiedetä millasia asioita halutaan tai tarvitaan, nii ei oo vielä tullu tarvetta mitään ostaa.

Osaako joku sanoa oisko Tampereella jotain lastentarvikekauppaa? Enempi siis sen henkistä mistä vois saada kestovaippoja yms. kuin sitten mitään valtavaa vaunuvalikoimaa.

wbä 14+3
 
hankinnoista, heheh.. mulla vielä np ultra-aikaakaan ollut, mut vahingossa (oikeesti) osuin tori.fi:ssä ihan toisella hakusanalla mun unelma-vaunuihin. Ne on aika hyvän ajomatkan päässä, kolmisen tuntia :D , mutta sain tingittyä hinnasta kuuskymppiä "bensakuluja" joten näyttäs siltä että ens viikolla lähen road tripille ja tuun rattaiden kanssa takaisin.. alkuviikosta onneks kerkee olla se np-ultra että kaikki peukut pystyyn että siellä on aisiat kunnossa ja näinpoispäin. Aika ajoissahan tässä ollaan liikkeellä, mut toisaalta työttömänä ei oo mitään mahiksia tehdä kaikkia hankintoja loppuraskaudesta, vaan täytyy ostella tälläi kun vastaan tulee, pikkuhiljaa :) pinnasänky löytyiki jo viime kuussa fb kirppikseltä ja vaatteita ostin just naapurilta kassillisen, mutta tosi halvalla. Onhan tää aika ihanaa, kun saa tehdä näitä hankintoja :heart: toivottavasti saa kans pienen tyypin niitä käyttämään sitten marraskuussa!
 
Neydan, hauska kun sama la :) Mä en vielä tunne liikkeitä... esikoisesta tuntsin jo täs vaiheessa mut toisesta vasta 20 + ku istukka edessä ja nyt ultrassa sanottiin samaa et istukka etupuolella joten kestää varmaan vielä ennenkuin liikkeet tuntee... voi se on niin ihana tunne kun tuntee ne ekat hipukset ja muljahdukset :heart:
 
Hellurei. Liityin tohon uuteen fb ryhmään ja poistuin samantein kun huomasin että se onkin vain suljettu, ei salainen. Eikös se silloin näy ulkopuolisillekkin että siihen kuulun vai? Haluan odotuksen pitää vielä salaisena :)

Täällä jo pieni hipsutuksia ja muljahduksia tuntuu päivittän, istukka mulla oli takaseinässä.

Maarii 15+2
 
Maarii, vastasinkin sulle heti ryhmässä mutta olit poistunut eli tässä vastaus:
Suljettu ryhmä ei näy kavereille, just eilen testasin tutkimalla omaa profiilia läheisenä ystävänä - vain avoimet ryhmät näkyvät.

Ja todellakin, ryhmä muuttuu salaiseksi kunhan kaikki halukkaat tältä listalta sinne löytävät, salaiseksi en laita vielä sillä monelle ei oo sähköpostikutsu mennyt perille vaan oon laittanut ryhmän linkkinä. Testasin senkin eilen, ellei sitten fb:ssa ollut jotain häikkää, mutta en pystynyt laittamaan linkkiä salaiseen ryhmään. Siksi nyt näin.
 
Täälläpä on paljon kirjoiteltu.. :)

Onnea hyvistä ultra kuulumisista ja niille kenellä on ollut sokerirasitus ym ja kaikki hyvin.

neuvoloista on ollut puhetta, meillä eka käynti oli rv9+0 ja nyt seuraava on ensi viikolla eli rv13. Neuvolalääkäristä ei itsellä oo hajuakaan koska se on...

hankinnoista meillä on jo sitteri ja pinniksen suojat, pinnis saadaan ystävältä ja vaunut oon kattonut valmiiks mut en viel niit tilaa.. :) hiukan löytyy vaatteitakin jo.


lonkkakipuja minulla ei ole.. mut alaselkä on töist ottanut nokkiinsa.. lievästi kipuilee töissäkin ja kotiin päästessä ja hiukan levättyä on tunne et jalat ei pidä kun liikkeelle lähtee kun alaselkä viiltää niin paljon. ja vähänkin jos on vessahätä niin helposti mietin et pääsekö tässä allensa ennen kuin vessaan selviää.. sit laantuu jonkun ajan päästä.. Olen kyllä miettinyt et mitä sitten kun tuo maha tuosta kasvaa ja minun työ ei ainakaan helpommaksi muutu kesää kohden..


moon stars ja tirriäinen 12+2
 
Mulla poksui eilen 13+0, vieläkään en täysin tunne olevani turvallisilla vesillä. :eek:

Neuvolassa mä oon käyny kerran, kävin jo rv 6+3, ku mulle varattiin varhaisuä. Sen yhteydessä oli lääkäri, joten seukki nla on taas ihan perus käynti, ja se on ylihuomenna, rv13+3. Sit en tiedä millo taas on, mut ainaki heinäkuun tk on kesälomilla, nii joko sitä ennen tai vasta sen jälkeen.

Vakuutuksista olitte jutskannu. Mä oon aatellu ottaa sen, mut oliks siinä joku raja, että vähintään puol vuotta ennen laskettua aikaa piti ottaa tjtn???

Mulla on ny tissit kasvanu kuppikoon verran, ja pari päivää on oikeaa tissiä vihlonu kauheesti, vähän niinku rintatulehduksessa, mut ei kuitenkaa nii pahasti. :/ Onko kellään muulla tullu tämmöstä ikävää vaivaa?

Arpia mä en oo saanu raskauksissa muualle ko tisseihin. En oo koskaan rasvaillu niien ehkäsemiseksi. Tuskin enää auttaakaan ku jo 5 raskautta takana. (+4 keskenmennyttä)

Lomastaki oli jo puhetta. :) Mulla on nyt töitä heinäkuun alkuun. Sit jään kesälomalle. Jos ei syksylle ilmaannu lisää duunia, nii oon liiton rahoilla syyskuun 23. asti, ja jään sit varhennetulle äippälomalle. Tai no, katsotaan kumpi on suurempi, äippäraha vai liiton rahat... Mieluusti kyllä jään jo tuolloin lomille. Mun työ on nii raskasta, etten haluais loppuraskaudesta kauheesti kuormittaa itseäni, ku kohdunsuu tuppaa aukeaan jo ennen 30-viikkoa, ja kolme muksua onki syntyny "keskosena". (Rv 35+5 - 36+6)

Liikkeitä en vieläkään oo varmax tuntenu. Toissailtana luulin tunteneeni jotain, mutta en tiiä mitä sit oli. Kuulostelen et jos samanmoinen toistuu, niin saattoi jopa olla liikehdintää. :D

Emo ja Taisto 13+1 <3
 
Noista liikkeistä oon miettinyt et voiko näin aikasin tuntua jo ne hipasut? Ihan kun välillä tuntis niitä vai onks se vaan omaa kuvittelua..

toinen mikä ihmetyttää on noissa ultrissa.. tosta ekasta, kun ei ollut mitään toiveitakaan siinä nt-ultrassa saada tehtyä mahan päältä, vaan oli tehtävä alakautta.. kun taas nyt sai heti mahan päältä et alakautta ei tarvinnu tehdä olleskaan.. ja itseasiassa jo 8+4 viikoilla sai ultrattua jo mahan päältä.. voiks kohtu kääntyä eri suuntaan eri raskauksissa???

Niin ja tosta vakuutuksesta, meillä ainakin on et aikasintaan 5kk ennen laskettua aikaa ja minimissään 2kk ennen mut niissähän varmaan on isoja eroja eri yhtiöillä..

Lonkkakipuja ei oo viä ollu mut huomaan et ei pysty yhtä pitkään nukkuun samalla kyljellä kun ennen..

Jupsis ja "Mölliäinen" 13+2
 
Neuvolat meillä on ollu 8+1 viikoilla eka terkkaneuvola,sitten oli 9+1 neuvolalääkäri, jossa ultrattiin ja varmistettiin alkion elossa olo,sitte oli np-ultra viikoilla 12+6(ja 13+0 ) seuraava terkkaneuvola nyt sitten siinä noin 16 viikolla,sitten on rakenneultra viikoilla 20, muuta en vielä tierä...

Raskausarpiin en oo viel saanu hankittua mitään mutta tarkotus jotain olis hommata,saa suositella :D :)

Vakuutukseen ei olla ehitty viel perehtyy kun kauhee loppurutistus tos kouluhommissa ja kämppääkin ollaan katteltu jos oma löytyis ennen vauvan syntymää :) Mutta tarkotus ois ottaa sellanen, millois se viimeistään pitää hommata?

Emo:Mulla kans ollu välil sellasii vihlasuja rinnoissa ,mut ei pahasti .. Ja must tuntuu et mun rinnat vaa pienenee tai sitte kuvittelen vaan...

Tulis se doppleri jo et pääsis kuunteleen onkos tuolla vielä eloa,hirveen luottavainen oon tän suhteen :D Tosin eilen tunsin jotain ihan hassua kutitusta tuolla vai oliko suolisto :D mut en tiedä sitte voiko olla jo liikeitä tunnistettavissa näil viikoil ja esikoinenki tulossa...

Huhhuh, on kyl tosiaan tähän "vikaan" pariin viikkoon viel julmetusti kouluhommia ja kokeita...Mutta ulkona niin hyvä ilma,että nautitaan siitä :)

Teps&vaavi 14+2
 
Hei taasen pitkästä aikaa!

Meillä on ollut nyt yksi th-neuvola ja yksi lääkärineuvola, nt-ultra näiden välissä. Seuraava th-neuvola on ens kuun alussa. Näyttäs samalla kaavalla menevän kuin esikoisenkin kohdalla, vaikka luulin että nyt kertoja olisi vähemmän. Parempi näin kylläkin :)

Vaikka ajattelin, että en hankintoja tekisi ennen rakenneultraa, niin tänään kaupungilla käydessä en voinut vastustaa muutamaa pientä vaatetta. On ne vain niin suloisia :heart: Esikoiseltakin on toki vaatetta jemmassa, että mitään kovin isoja hankitoja ei tarvikaan tehdä. Jotain omaa kuitenkin tällekin vauvalle =)

Vakuutus otetaan jossain vaiheessa, viimeksi meni aika tipalle. Pitäis varmaa tsempata sen kanssa jo nyt ja tarkistaa mihin mennessä viimestään se pitikään ottaa, tai voiko sen jo ottaa nyt. :)

Raskausarpiin sain apteekista kylkiäisenä Sebamedin (kirjoitinkohan oikein..) voiteen, mutta tuntuu että sitä pitää kuivattaa "liian kauan". Eli ei imeydy kovin nopsaan. Sitten mulla on kans joku raskausöljy viime raskaudesta, mutta sen kanssa tuo kuivaminen oli myös pitkä.. Bepancare (taaskin ihan muistin varassa vain, en tiiä miten kirjotetaan :D ) kuulemma kuivaa nopeempaa. Täytyy kattoo jos sitä vielä testaa jossain vaiheessa. Voi olla että näillä nykysillä menen ja sitte nillitän aina kun ne kuivaa niin hitaasti :D

(.) Mutta ihan loistava olo muuten kyllä! Se armoton väsymys hävisi jonnekin, ja nyt jaksaa taas touhuta normaalisti, ihanaa! + se armoton nälkäkin hävisi jonnekin ja olin ihan mielissään viime käynnillä kun paino oli noussu vaan puoli kiloa! Wuhuu! Enkä edes mitenkään tarkotuksella ole syöny vähemmän tai erilaisia ruokia. Ei vaan tarvi niin isoja määriä niin tiheästi syödä niin tasoittui tuo painoasiakin. Nyt on jotakuinkin saman verran tullu painoa kuin esikoisenkin kohdalla tähän mennessä.

FB taitaa jäädä meikäläiseltä väliin. En varmaan olis sinne tarpeeksi aktiivinen.. tännekin haluisin enemmän kirjoitella, mutta tuntuu ettei aina vain ehdi vaikka haluais. Mukavaa kun voi kuitenkin lukea teidän kuulumisia ja aina välillä ottaa osaa itsekin :)

Aurinkoista viikonloppua!

Laia 14+6 ..liikkeitä odotellessa.. muutama EHKÄ hipsutus havaittu :)
 

Yhteistyössä