Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Me mietittiin tota muille kertomista että sinne ekaan ultraan ootellaan, sit todettiin että ei jaksa salailla,meni syteen tai saveen kiin kerrotaan.Hyvälle ystävälle kerroin heti ja eilen kerroimme lapsille.Loput saa tietää kun kehtaavat kysyä tai lapset möläyttää ☺ mites muiden oireet,mä toivon että pääsen yhtä helpolla kuin aikaisemminkin, tällä hetkellä nännikipua lukuunottamatta ei mitään Olisin myös faceryhmään kiinnostunut tulemaan. T.Miamar1 5+4 (olis jo enenmän,ultraa odotellessa)
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
miamar1, ei juurikaan oireita...kerroin tossa aikaisemmin. Mua se huolettaa. Mutta muistelisin että pojista mulla ei ollut juurikaan oireita, saa nähdä nyt sitten kun niistä on jo aikaa niin muisti voi tehdä tepposet...tyttöraskaudet mulla on päällimmäisenä muistissa kovien oireiden vuoksi:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: miamar1
En mä varmaankaan oo raskaana:( Mä luulen että tuulimuna tai muuten vaan jää nyt tää raskaus kesken. Ei tietenkään pitäisi pelätä pahinta MUTTA kun ei mulla ole mitään raskausoireitakaan. Alussa turvotti vatsaa, nyt ei enää turvota. Vähän metallin makua tuntunut suussa. Siinä kaikki. Aiemmin on ollut enemmän oireita.Tosin voihan olla että kaikki oireet peittyy sen alle että imrtän taaperoa ja hormoonit muutenkin mitä sattuu ollut jo pidempään. Väsymystäkään ei osaa erottaa onko raskaudesta johtuvaa vai sitä samsa kuin aina ennenki :confused:
Älä stressaa, mulla kaksi raskautta tätä ennen ja molemmat ihan oireettomia, tän kolmannenkaan kohalla ei ole tällä hetkellä muuta kuin tissikipua.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
miamar1, ei juurikaan oireita...kerroin tossa aikaisemmin. Mua se huolettaa. Mutta muistelisin että pojista mulla ei ollut juurikaan oireita, saa nähdä nyt sitten kun niistä on jo aikaa niin muisti voi tehdä tepposet...tyttöraskaudet mulla on päällimmäisenä muistissa kovien oireiden vuoksi:LOL:
Nyt huomasin sun vastauksen, vastasinkin siihen äsken ☺ mutta joo mulla ei aikasemminkaan oireita ja kaikki ok, toivotaan että nyt sama.
 
Miulla oireina on:
*nännit hel..... kippeet
*alamahassa painetta
*tissit kippeet
*äkkinäisiä liikkeitä tehessä tuntuu et maha ratkee
*eilen iski se väsy
*maistan makeen liian hyvin. Ei pysty syömään kaikkia ruokia
*turvotus
*välillä menkkajomotuksia ja viiltelyjä alamahassa


Mutta silti pelkään et tää on jtn muuta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eeema
En oo minäkään kellekkään kertonut (lapsen isälle tietty oon :D ) kerron varmaan sitten kun päässy np ultraan. Tytöllä on 2v neuvola ens viikolla ja aattelin vast sielä ottaa tän raskauden puheeks ,hyvällä säkällä keretään hoitaa eka käynti siinä samalla :)

Tää selkäkipu alkaa oleen jo aika ärsyttävää.. ei edes aivastaa voi etteikö tekis kipeetä o_O:( tähän ei panadolit auta.mullehan on määrätty selkäkipuihin panacodia mut kun oon raskaana ni en oikeen haluis ottaa mitään lääkettä...oon kyl luvan saanu esikoistakin oottaes että saan ottaa jos oikeen pahaks menee ,mut sinnittelen nyt kuitenkin mahd.pitkällle ilman ... toi vaivaa etenkin iltasin ja yöt. Voi ihana issiakseni ♡ :alien::mad:
 
Mulla ei muuten ollu esikoist oottaes oikeestaan mitään oireita ... pari kertaa oksensin joskus rv 16. Ja väsymyskin tuli paljon myöhemmin. Mut alku oireita ei oikeestaan ollu ... mäkin pelkäsin oireettomuutta. Jotenkin (etenkin) huono olo liitetään raskauteen niin vahvasti ,että jos ei pahoinvointia oo niin aletaan epäillä koko raskauttakin :/
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Almandiini75, ehkä teille on tällä kertaa tulossa poika ;) Mulla ei ollut esikoisesta (poika) mitään oireita, ei edes rinnoissa tuntunut mitään koko raskauden aikana vaikka kuinka rutistelin. Kuopuksen kanssa olikin ihan "päinvastaiset" oireet ja tyttö tuli. Nyt on taas "tyttö-oireet", saa nähdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Mulla kädet ja jalat mielettömän kuumat ja hieman turvonneet, pakko olla ilman sukkia kun muuten tuntuu ku jalat palais :LOL: Muistan samantapaisia oireita olleen ku nuorempaa tyttöä odotin, mutta se tais olla vasta siellä raskauden loppupuolella. Muuten tässä ei mtn oireita ole, mihinkää ei satu ei särje eikä kuvota okseta eikä mtn :p Hieman saattaa vihlasta nivusista/ alavatsasta jos tekee jtn äkkinäisiä liikkeitä. Aikasemmissa raskauksissa ollu järjettömän pahaa oloa, mutten oikein muista että milloin se on alkanu, että kai se on tuloillaan :ROFLMAO:

Rv4+1 :love:
 
Ei ne oireet tai niiden puute onneks kerro siitä, että miten raskaus sujuu :) mullekaan ei esikoisesta ollu oikein mitään oireita alussa. Tällä hetkellä oireita on se, että imettäminen tuntuu epämiellyttävältä (imetän kans taaperoa) ja vähän jomotusta. Ootan kans ensimmäistä ultraa, mutta oon jostain nyt löytänyt sisäisen zen-tilan ja uskon, että kaikki menee just niin kuin on tarkoitettu menevän.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Sori ko oon nyt niin innokas, mut mää tahtosin myös perustaa sen faceryhmän, jos täällä tulee tarpeeksi innokkaita sinne keskustelemaan :)
Salainen ryhmä, kukaan muu kuin sinä itse ei näe julkaisuja, ei kenenkään liittymisiä ja muuta. Täysin siis salattu ryhmä. Sen verran pitää mulle kaveripyyntöä laittaa, et voin sitten ryhmään liittää.
Tuota ryhmää varten nyt tartten toisen henkilön, et sen voi perustaa :D Ko ei anna tehä jos ei oo ees yhtä tyyppiä siinä.

Tarkotus ois kuitenkin keskustella myös täällä kaksplussan sivuilla :) Kenenkään ei ole pakko liittyä faceen, mutta ohan se kätevämpi kuin tämä kaksplus.

Ilmottakaa oottako kiinnostuneita! :)
Mä olisin kiinnostunut :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Elohiiri82
Mulle vois vaihtaa LA 11.11 alan nyt kumminkin laskemaan viikkoja kuukautisista, koska ei tuu kun pari päivää heittoa ja neuvola/lääkäri tuskin vaihtaa päivää muuksi :)

Täällä on edelleen huono olo, paleltaa ja uni maistuu vähän liikaakin. Tissit on edelleen kipeenä ja turvotus on kauheaa. Välillä jomottelee alamahassa ja selässä. Selkäkipua oli jo edellisessä raskaudessakin.

Ite en mene varhaisultraan, koska ekalla neuvola kerralla (jotain8+ viikolla) ultrataan neuvolan omalla laitteella joka kyllä kivikautinen mutta selvän sillä saa :)

Breeze ja papu 5+2
 
Ei ne oireet tai niiden puute onneks kerro siitä, että miten raskaus sujuu :) mullekaan ei esikoisesta ollu oikein mitään oireita alussa. Tällä hetkellä oireita on se, että imettäminen tuntuu epämiellyttävältä (imetän kans taaperoa) ja vähän jomotusta. Ootan kans ensimmäistä ultraa, mutta oon jostain nyt löytänyt sisäisen zen-tilan ja uskon, että kaikki menee just niin kuin on tarkoitettu menevän.
Kiitos lohduttavista sanoista- Minkä ikäinen taapero sulla siellä on? :) Millä viikoilla olet nyt tai sun laskettu aika?
 
Kiitos lohduttavista sanoista- Minkä ikäinen taapero sulla siellä on? :) Millä viikoilla olet nyt tai sun laskettu aika?
Mun taapero täyttää kuukauden päästä 2v :) kuukautisten perusteella la ois 3.11., mutta sen verran myöhään muuttui testi positiiviseksi, että epäilen sen olevan myöhemmin. Viikkoja ois nyt 6+3, mut oikeasti ehkä noin 5.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Täällä poksuu tänään 5+0, miten nää alkuviikot kuluukin näin hitaasti?!? Pahoinvointi tulee ja menee, ainut jatkuva oire on bileet tuolla kohdun seudulla. Kaikista pyhistä lupauksista huolimatta joku epävarmuuden aalto iski ja ennenkuin oikein huomasinkaan niin tilasin digin o_O. Clearblue on kyllä iskenyt kultasuoneen tolla keksinnöllä, naiset hormonipäissään kuseksii melkein kahdenkympin arvoisiin tikkuihin...no juu, siihen hommaan pääsen sitten parin päivän päästä, yritän odotella ehkä ihan loppuviikkoon jos sit varmasti saisi sen 3+ tekstin. Jospa sitten varhaisultran jälkeen voi hengittää vähän vapaammin!

-Lopsis 5+0
 
Hei!
Käyn täällä sisäistä taistelua liittyä jo nyt vai odottaa vielä. Mutta päätin kuitenkin liittyä. Jos käy huonosti, niin olenpahan sitten surullinen esimerkki...
Eepos/41/2.lapsi/la 16.11. Ulkomaat
Meillä on ensimmäinen lapsi syntynyt keväällä 2014, tulin lokakuussa 2015 raskaaksi, joka todettin varhaisultrassa keskeytyneeksi keskenmenoksi. Nyt uudelleen raskaana ja niin kovin toivomme, että kaikki menisi hyvin. Aika kuluu vain mahdottoman hitaasti, nyt siis rv 4+4.
Esikoisesta (tyttö) voin erittäin pahoin, oksentaminen alkoi rv 6+, sitä en muista, mitä oli kaksi ensimmäistä viikkoa. Keskenmenneessä voin pahoin jo ennen odotettuja kuukautisia ja sitten oireet loppuivat. Nyt en voi sanoa, että oireita mitenkään selkeästi olisi. Välillä vähän ällöttää, rinnat välillä tuntuvat turvonneilta ja aroilta, välillä taas ei. Syksyisessä raskaudessa raskaustestin viiva ei koskaan tullut standardin vahvuiseksi, oli kyllä selkeä plussa, mutta kuitenkin haaleahko. Nyt viiva oli standardin vahvuinen heti ensimmäisessä testissä. Digitesti näytti 2-3. Vielä olisi yksi liuskatesti kaapissa, joka kovasti tekisi mieli tehdä, mutta jos se onkin haalistunut... Ei auta kuin odottaa, mutta sinne varhaisultraan on niin järkyn pitkä aika vielä. Toisaalta mietin, jos kävisi huomenna labrassa verikokeissa mittaamassa hcg:n ja parin päivän päästä uudelleen, niin josko se rauhoittaisi.
Tulipas kovasti hermoileva purkaus...
 
Tervetuloa Eepos! Tämä on raastavaa tämä odotusaika kokonaisuudessaan.. Ja tuntuu tosiaan, että aika vain matelee eikä päivät kulu. Raskausviikot pysyy samoissa lukemissa ja tuntuu, et mitään ei tapahdu. Mulla on itellä myös hieman pelko persiissä tämän raskauden suhteen, koska mun kp22 mitatut progearvot oli matalat, joten jos oikein paska tuuri käy, niin oma kroppa ei jaksa ylläpitää keltarauhashormonia, joten sintti saattaa valua pöntöstä alas... Mutta yritän nyt ajatella niin, että päivä kerrallaan ja ollaan vahvasti raskaana, ellei toisin todeta. :) <3 Meillä on sama LA, joten yhesä nyt loppuun asti mennään! Eikö ;) Tsemppiä sinulle!

ON: Täällä tosiaan fiilis kans, et aika vaan matelee. Mtn ei tapahdu ja kaikkeen on hirmu pitkä aika.. :D Kalenteria katoin niin hyi, että siellä on moooonta viikkoa jäljellä.. :p Mut onneksi on sentään jo jotain konkreettista odottamista. AU varattu 29.3 eli silloin ois rv 6+6, sen jälkeen sit huhtikuussa 7.päivä eka nla-käynti, eli rv 8+1. Sit saaki rueta jännään jo np-ultraa :) Sit liikkeet, sit rakenneultra ja sit onki pitkä aika aina rv37 asti, et nappula täysaikanen ja sit piiiiitkä odotus, et napero syntyy.. :D haha.. Yhtä odottamista!

Meitä on edelleenkin tosi vähän tässä ryhmässä.. :O :) Mut jospa pysyis tiiviinä sit, kun ei pursua ihan järkyttävän isoksi! Ei sillä, kaikki tänne vaan!!!! :D Uusia otetaan ja vielä ehtiikin hyvin tulla! :)
 
Heip. Minäkipä liityn mukaan. Alusta asti oon seurannut ketjua mut nyt vasta saan aikaseksi liittyä tänne. 5. Lapsi /oas /LA 3.11. Minulla takaraivossa tunne ettei tästä mitään tuu, en oo oikee osannu luottaa tähän ku yks keskenmeno takana viikoilla 11. En oo edes neuvolaa vielä varannut. Mut jospa se tästä. tsemppiä kaikille!
Hanri 6+?
 
Viimeksi muokattu:
Tää aika oikeesti matelee.. haluaisin vaa tietää nyt et onko sielä kettää!!!! Millon se sydän alkaa sykkiä? Rv6? Torstaina neuvola (ainakin muistaakseni) ni sillon selviää millon täällä ultrataan. Ja jos se on joskus 100v päästä niin sit varaan ajan varhaisultraan.
 

Yhteistyössä