Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Sori ko oon nyt niin innokas, mut mää tahtosin myös perustaa sen faceryhmän, jos täällä tulee tarpeeksi innokkaita sinne keskustelemaan :)
Salainen ryhmä, kukaan muu kuin sinä itse ei näe julkaisuja, ei kenenkään liittymisiä ja muuta. Täysin siis salattu ryhmä. Sen verran pitää mulle kaveripyyntöä laittaa, et voin sitten ryhmään liittää.
Tuota ryhmää varten nyt tartten toisen henkilön, et sen voi perustaa :D Ko ei anna tehä jos ei oo ees yhtä tyyppiä siinä.

Tarkotus ois kuitenkin keskustella myös täällä kaksplussan sivuilla :) Kenenkään ei ole pakko liittyä faceen, mutta ohan se kätevämpi kuin tämä kaksplus.

Ilmottakaa oottako kiinnostuneita! :)

Todellaki!!
 
Tervetuloa EliSah ja onnea plussauksesta! <3
 
Tervetuloa Elohiiri82: Laita viestillä yv:llä oma nimi faceen niin liitän sut kaveriksi ja sitä mukaa ryhmään :) Ja onnea!!
 
  • Tykkää
Reactions: Elohiiri82
EliSah: Laitahan mulle yv:llä face nimi niin sitä kautta liitän sutki ryhmään :)

Ajattelin, että tuo ryhmä pidetään auki ainakin nyt niskapoimu-ultraan asti, mahdollisesti jopa pidempäänkin! Mutta jossain vaiheessa suletaan sitten kokonaan. Tästä voidaan sopia yhdessä! :) Tervetuloa kaikki halukkaat sinnekin!
 
Oon kans kiinnostumu face ryhmästä mutta uskon etten vielä uskalla liittyä.odottelen nyt edes varhaisultraan , mutta laitan viestiä kun oon valmis liittyyn :)

Toi lista on kans hyvä juttu! Kiva nähä millä viikoilla kukakin menee.

Mulla ihan törkee väsymys... eilen oli ekaa kertaa semmonen ällötysolo että aattelin et kohta tulee oksennus,tosin saatto johtua siitäkin että söin oikeesti eilen paljon herkkuja ku juhlittiin tytön 2 v synttäreitä ;)
 
Täälläkin ollaan kiinostuneita facebook ryhmästä :) mulla oireita on nyt ollut kamala väsymys ja pitkän koulupäivän jälkeen on aivan poikki, olis valmis heti nukkumaan kun kotiin pääsee:D vessassa saa rampata tosi tiheään tahtiin. Välillä on vähän ollut huonoa oloa mutta ei juuri ollenkaan.
 
Täälläkin ollaan kiinostuneita facebook ryhmästä :) mulla oireita on nyt ollut kamala väsymys ja pitkän koulupäivän jälkeen on aivan poikki, olis valmis heti nukkumaan kun kotiin pääsee:D vessassa saa rampata tosi tiheään tahtiin. Välillä on vähän ollut huonoa oloa mutta ei juuri ollenkaan.

Laita minulle yv:llä nimi millä sinut löytää facesta! :) Sitä kautta sit pääset ryhmään ko lisään sut kaveriksi.
 
Soittelin aamulla neuvolaan. Sainki sit ajan puoli väkisten huhtikuun alkuun kun ei meinannut enää olla vapaita aikoja. Tuolloin sit ultrataan et mitä näkyy. Ajanvaraustäti pelotteli kyllä kaksosilla taas kerran mua.

Paha olo on päässyt pahaksi, nyt saa jo oksentaa. En kyllä vielä haluis jäädä töissä kiinni.

Mulle sais laittaa synnäriksi k-pks/ oas.

Laitan sulle Maicy viestiä tosta faceryhmästä :)
 
Moikka!! Täällä kanssa tärppi kävi ja laskettu olisi 10.11. Pillerit lopetin tammikuun alussa ja yhdet menkat ehti tulla! Neljäs lapsi siis olisi tulosssa! 3 poikaa entuudestaan 2011, 2013 ja 2014 syntyneet :)
 
Tervetuloa Anu84! Onnea plussasta! :) Laita minulle yv:llä nimesi ja lisään sut kaveriksi facebookissa. Sitä kautta liitän ryhmään.
 
Mulle voi lisätä synnytyssairaalaksi HYS.
Tänään on alkanut pahoinvointi pahempana, mutta en sentää vielä oksenna. Tänään olen myös ollut ihan hormoonihirmu, huutanut vaan esikoiselle, kun se on myös päättänyt tänään oppia kiipeämään sohvalle ja olkkarin pöydälle. Perus maanantai siis :LOL:

Mutta onnea kaikille uusille plussanneille! :)
 
Minä tuolta lokakuisten porukasta siirryn tänne. :) Kävin tänään ultrassa ja laskettuaika tulee siirtymään marraskuun alkuun. Vielä ei ihan tarkat viikot oo tiedossa, mut arveli et la on 3.11 paikkeilla.

Punaisella en osaa kännykällä laittaa mut Sarriina/35v/8.lapsi/Oys ja la 3.11
 
Sarriina: Tervetuloa! :)
Piiu87: Sitten kun siltä tuntuu, niin tervetuloa faceen! :)


ON: Mun on vähän ehkä pakko testailla nyt, koska huoli on kova siitä, että pysyykö tuo nappula kyytisä vai vuotaako pois.. Niin tulipahan nyt vaan todettua, et noita herkkiä raskaustestejä EI kannata ostaa! :O :D Voitte itsekin sen todeta tästä. Yllä olevassa kuvassa siis digi ja ovisplussa, sekä herkkä r-testi, jossa hädin tuskin hahmottaa viivan. Alla olevat on otettu nyt tänään aamulla ja siinä on päällä pregchek, jossa selvääki selvempi viiva ja alla taas herkkä r-testi, josta hädin tuskin erottaa :D Mitähän noille kaikille herkille testeille tekis, ko niitä nyt varmaan vielä toistakymmentä on.. xD Testailen varmaan huvin vuoksi pitkin raskautta, jos tämä tästä etenee :)

Varasin eilen myös alkuraskauden ultra ajan. Meillä ei kuulu nla:n puolelta ko kaksi ultraa, niskapoimu- ja rakenneultra. En vaan pysty oottelemaan vko:lle 12, että majaileeko tuolla ketään vai ei. :) Au-ultra on nyt 29.3, eli mulla ois viikkoja sit 6+6. Onneksi esikoisen 1v synttärit ennen sitä, niin jospa aika menis vauhdilla. ^^

Jos jatkossa jokainen vielä laittaisi oman tekstinsä perään raskausviikot, niin pysyis paremmin kärryillä kans kuka missäkin vaiheessa :) <3 Nää on sit vaan ehdotuksia! :D


- Maicy ja napero 3+6.
 
  • Tykkää
Reactions: Elohiiri82
Mitä jos tehtäisiin ihan uusi pino jotta saataisiin tuo lista ihan ensimmäiseksi? Oisko Maicyllä kiinnostusta päivitellä :) Vai mennäänkö tällä ja Huhtikuussa sit uusi pino? Huhuh kun aika matelee..tänään 5+0 Poks! :D
 
Elohiiri82: Mennään tällä Huhtikuulle :) Mää lisäilen uusia sitä mukaa kun tulee ja päivitän ne tonne listaan. Alottaa sit uuden pinon ja sillai, et tuo on ensimmäisenä niin pysyy porukka kartalla. ^^

Sulla on sentään jo 5+0 täynnä :D Mä matelen vielä alle 4+0.. haha. :p

Tällä hetkellä kyllä tosi vähän porukkaa marraskuisissa. Toki, vielä on puolet kuusta jäljellä eikä kaikki plussanneet varmasti tänne tulekaan. Tuntuu vain, että Lokakuun ryhmäsä oli aivan valtava määrä.. :)

Jospa porukka uskaltaisi tähänkin ryhmään ilmoittautua! <3
 
Miulla eka neuvola ens viikon to. Sielä ei varmaan ultrata ja ultraava tyyppi on jäämässä muutenkin pois niin ne kait siirtyvät 100km päähän. :/ mutta en oota kovin myöhäseks ekaan ultraa!! Haluan tietää onko sielä kettään. Ensi viikolla viisaampi :)

Hitto nää menkkajomotukset!!! Loppuis jo ni ei tartteis pelätä et ne alkaa.. muuten ei juurikaan oireita. Paitsi närästys.
 
Hei! Minäkin varoivaisesti liittyisin joukkoon. Tänään plussa-testi tehty.:) ikää 24v, mies30v ja ensimmäistä nyt odotellan. Takana puolivuotta yritystä, la ilmeisesti joskus 11.11 tienoilla. Viikot ehkä 4+4. Oireina kovia menkkajomotuksia ja turvotusta. Faceen mukaan hieman myöhemmillä viikoilla. Kaikki uutta ja jännää joten vertaistuki tulee tarpeeseen!! :)
 

Yhteistyössä