Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Mahtavaa Piiu :love::love::love:

Täällä ootellaan ens viikon lauantaita ku kuuta nousevaa, silloin olis varhaisultra.
Kamalaa tää ottelu :confused:

Tikkujen puolesta ollaan hyvinkin raskaana,kaikki toivottavasti ultrassa olis pieni alku sykkeineen :love:

vauvis ja sintti 5+0:love:
 
Heippa! Jos vaan vielä mukaan mahtuu, niin varovaisesti tulen kirjoittelemaan. Ei vaan voi uskoa todeksi, että tänä aamuna tuli haalea plussa :) Takana 8kk yritystä ja kävin lääkärillä ultrassa helmikuussa välivuotojen takia. Toukokuulle sain ajan KYSiin naisten polille vuotojen takia, myös mies olisi silloin tutkittu. Mutta jospa tämä olisi totta ja voisin perua tuon ajan :D Tämä olisi sitten 3.lapsi meille. Ennestään 6v ja 4v.

Laskettu aika olisi laskurin mukaan 30.11 eli ihan häntä päässä ollaan :LOL: Ikää 30v, 3.lapsi ja synnytyspaikkana KYS.

Faceryhmään kyllä voisin heti ilmoittautua. Laitan sulle Maicy viestiä.

Jose85 4+0
dsdfdsf
 
Mie voisin kumminkin liittyä takaisin joukkoon. Tänään oli lääkäri ja sieltä se pieni kumminkin löytyi ihan oikeasta paikasta ja sykekin näkyi. Kahdessa edellisessä ultrassa ei tosiaan näkynyt mitään. On vaan niin takana ettei muut oo saanu näkyviin. Olo on ihan uskomaton kun olin jo valmistautunut ettei tuu vauvaa. Nyt toivon todella että kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Käyn vielä ultrassa myöhemmin niin sen jälkeen liityn faceen:)

Piiu ja pikkuinen 7+2-3
Ihana uutinen Piiu, en osaa edes kuvitella sun fiiliksiä,vau! Onnea paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87 ja Piiu87
Ihanaa Piiu :love:

Almandiinille voimahalaus :love:

Miten tuo fb-ryhmä, näkeekö muut jotenkin siihen liittämisen tai siihen kuulumisen?

Mulla on 4.4. aika gynelle, alunperin muussa asiassa, mut ajattelin kyllä pyytää myös ultran, olisi niin helpottavaa saada jotain todistetta siitä et kaikki kunnossa ja totta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Piiu87
Ihanaa Piiu :love:

Almandiinille voimahalaus :love:

Miten tuo fb-ryhmä, näkeekö muut jotenkin siihen liittämisen tai siihen kuulumisen?

Mulla on 4.4. aika gynelle, alunperin muussa asiassa, mut ajattelin kyllä pyytää myös ultran, olisi niin helpottavaa saada jotain todistetta siitä et kaikki kunnossa ja totta :LOL:

Ryhmä on salainen, eli ainoastaan ryhmän jäsenet näkevät liittymisesi, kuulumisesi ja julkaisusi.
Ryhmän esittelyssä on myös maininta, että kaikki mitä siellä tapahtuu jää myös ryhmän sisäiseksi. Eli ei näytetä keskusteluja,kuvia tms. ulkopuolisille. :)
 
Kiva kun on salainen ryhmä:)
Huomenta vaan. Onko teillä oireina ollut päänsärkyä, palelua, väsymystä, mutta silti herää monta kertaa yössä ei mistään syystä? Meillä yritystä kerkes olla melkeen vuoden. Tuntu tosi pitkältä ajalta ku esikoinen tärppäs sillo heti:) hyvää päivää kaikille:love:
 
Palelua oli vähän minulla, mutta niin oli parissa aikaisemmassakin kierrossa.. Ennen plussaa muistelen kuitenkin havahtuneeni vilunvärityksiin keskellä päivää. Päänsärkyä ei ole, mutta oviksen aikaan oli pientä flunssaa (tukkoinen nenä). Väsymystä ei ole, tuntuu että olen jopa vähän pirteämpi kuin ennen. Ennen plussaa tosin taisin olla vähän väsyneempi.. Ja yöt nukun aina super sikeästi :)
 
Eipä itsellä oikein muita raskausoireita ole kuin välillä nippailut ja krampit alavatsassa. Nännit kipeyty oviksen jälkeen ja sit kipu hävisi, mutta palasi taas plussan jälkeen. Eilen muuten tilattiin ruokaa ja oli kauhean vaikea miettiä, mitä sitä uskaltaisi tilata. Haluan syödä terveellisesti, eli pizzat ja hampparit ei tule kuulonkaan ellen valmista niitä itse. Päädyin sitten tilaamaan kanasalaattia. En tiedä miten selviän raskausajan ilman vuohenjuustoa,fetaa,parmesaania jne :D T. Juustohiiri
 
Mua palelee joka päivä etenkin iltaa kohti ja sen seurana väsymys.noi 2 oiretta ollu alusta asti mukana :) huonovointisuus liittyny ihan viime aikoina. Sit tuntuu et nälkä iskee vähä väliä ja tulee se semmonen heikituskin hetkes et ihan ku saattas pyörtyy jos ei syö heti jotain :D mä oon muuten esikoist oottaes pyörtyny kerran rv 18+

Mulla on tänään se etappi saavutettu kans. Mä sain heinäkuisis keskenmenon viikoil 6+5 ja samat viikot nyt menos.tää rv6 vähän ahistikin mua just sen takii...
 
Mua palelee joka päivä etenkin iltaa kohti ja sen seurana väsymys.noi 2 oiretta ollu alusta asti mukana :) huonovointisuus liittyny ihan viime aikoina. Sit tuntuu et nälkä iskee vähä väliä ja tulee se semmonen heikituskin hetkes et ihan ku saattas pyörtyy jos ei syö heti jotain :D mä oon muuten esikoist oottaes pyörtyny kerran rv 18+

Mulla on tänään se etappi saavutettu kans. Mä sain heinäkuisis keskenmenon viikoil 6+5 ja samat viikot nyt menos.tää rv6 vähän ahistikin mua just sen takii...

Mul on iha sama ton nälän tunteen kanssa :D
 
Voi että onnea Piiu87 <3

Tää olo on kamala. Päätä särkee, johtuu luultavasti viisurista mitä ne rönkkäili eile hampilääkärissä. Ja tää pahaolo. Voi herranjestas... kaiken hyvän lisäks maha on aivan sekasin!! Pahenee päivä päivältä tää huonovointisuus. Mite hemmetillä voin tehä töitä... sairaslomaakaan en varmaan saa. Tai varmaan saan mutten tekijää. Oksentaa ei oo tarvinnu onneksi... vihhaan sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Piiu87
Piiu87, ihana kuulla, että kaikki olikin hyvin <3

Mulla on ollut palelua varsinkin iltaa kohden. Eikä asiaa auta yhtään, että meidän oma makkari on vielä tavallista viilempi ollut nyt pari viikkoa, kun meillä tehdään remonttia ja meidän uudesta lisähuoneesta vetää suoraan meidän makkariin. Päänsärkyä tulee heti jos en muista juoda tarpeeksi päivän aikana ja syödä tavallisen väliajoin. Päänsärky on tuttu vaiva raskaudesta. Ekassa raskaudessa piti oikein mennä lääkäriin päänsäryn takia, kun ei pystynyt enää tekemään mitään, kun särki niin hirveesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Piiu87
Mulla alkoi oireet pikku hiljaa maanantaina pari päivää ennen kuin uskalsin testata. Kamalan kylmä, väsy ja kipeät tissit. Ennen menkkoja yleensä ollu arat tissit mut nyt jotenkin erilailla kipeät niin siitä arvelin että voiskohan olla tärppi käynyt Myös alamahassa on ollu vihlontaa ja paineentunnetta. Viikko oviksesta mulla oli olot ihan kun ois kipeäksi tulossa mut se hävis. Tänään aattelin jo uskaltaa neuvolaan soittaa ja kysyä ultrataanko ekassa neuvolassa. Tiedän että heillä on laitteet mutta muutin tänne vasta kun odotin toista lastani ja olin jo rv20+ niin en tiiä alkuraskauden neuvoloista. Jose85 4+1
 
Mua melkeen vähän huolestuttaa, ku on niin hyvä olo. Ei mulla aiemmissakaan raskauksissa järkyt pahoinvoinnit ollut, mutta plussan tienoilla jo alkoi kuvotukset mut nyt ei mitään. (n) Mun olo on lähinnä sitä, että voisin vaan syödä ja nukkua. Toki sit on turvottelua ja alavatsan nippailua välillä, että kaippa tuolla jotain kuitenkin tapahtuu.
 
Ootteko miettiny jo kummeja? No minäpä oon joutanu niitäki jo miettimää.

Enkä haluais ketään miun kaveria kummiksi. Tai yhen oisin, mut kieltäyty jo ennenkun kerkesin kysymäänkään kun sillä on jo niin monta kummilasta. Oon yhen miun kaverin lapsen kummi, joka asuu toisella puolella Suomea...mutta.. onko siis törkeää jos ei pyydä sitä meijän lapsen kummiks?

Oon ollu aika herkillä tässä viime vuodet ja en siedä väittelyitä enkä sitä jos ollaan kamalan kärkkäitä ja vähätellään toisten mielipiteitä. Enkä jaksa keskustellakkaan enää kaikkien kavereitten kanssa kaikista asioista sillä se ei oo enää ees kivaa. Joko ne kattoo minua ku hullua tai sit kumoaa miun melipiteen heti. En oo oikeestaan kenenkään miun kaverin kanssa samalla aaltopituuvella. Miulla ei oo yhtäkään semmosta kaveria jonka kanssa voitas jakaa kaikki pahottamatta mieltä.

Miehen puolelta tulis sen sisko ja sen mies. Se ois hyvä minusta. Miun veli ei kuulu kirkkoon niin se ei voi viralliseksi kummiksi tulla, mut jos liittyy niin sitten.

En haluais pahottaa kenenkää mieltä. Voiko perusteluksi sanoa että haluttiin vaan semmoset ihmiset kummeiksi jotka on verisukua. Vaikka se siskon mies ei sitä ookkaan, mutta heillä on jo lapsia nii sitä kautta tullaan olemaan aina pakosti yhteyksissä.
 
Näitähän vois päivittää tänne loppusivuile niin näkisin helpommin. :X3::LOL:

Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan





kattamarika, 07.03.2016

Työkalut

Vastaa

MaicyAktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:Viestejä:Saadut tykkäykset:

Marraskuun mussukoiden lasketut ajat:

Paikkaansa etsii:
Ruusukimppu
Kenke/28v/2.lapsi/PS
Beeh
Mimmu222
Pioni85/1.lapsi

31.10

1.11
Reona84/2.lapsi/HYS
Helmi_/2.lapsi/

2.11

3.11
Jemppu123/18v/1.lapsi/
Oinas86/1.lapsi/
EliSah/2.lapsi/K-HKS
Sarriina/35v/8.lapsi/OYS
Hanri5/5.lapsi/OAS

4.11
Jansku-89/27v/4.lapsi/
Piiu87/29v/2.lapsi/

5.11
Jasmina20/

6.11

7.11
Marsu16/32v/3.lapsi/

8.11
Kattamarika/34v/3.lapsi/
Katni/21v/2.lapsi/TYKS
Elohiiri82/

9.11
Miamar1/31v./3.lapsi/

10.11
Anu84/4.lapsi
Almandiini75/40v/5.lapsi/Kättäri

11.11
Nemelia/31v./2.lapsi/KYS
.Helmiina/24v./1.lapsi/
Breeze/31v./3.lapsi/k-pks/oas

12.11
Nessu87/28v/2.lapsi/
Paperinaru/26v/1.lapsi/
Autumn/25v./1.lapsi
Ansquu/1.lapsi
Emla/1.lapsi

13.11
Annapalaa/29v./1.lapsi/
Lopsis/33v./2.lapsi/TYKS
Flowergirl/34v/2.lapsi

14.11
Nempsu87/1.lapsi

15.11
Pinkki Myy/35v./

16.11
Maicy/27v./2.lapsi/OYS
Eepos/41v./2.lapsi/lUlkomaat

17.11
Juna/29v/3.lapsi/SATKS
Eeema/1.lapsi

18.11
Lumiponi/25v./2.lapsi

19.11
L4isk4m4to/32v./3.lapsi/SeKS
Mamma086/4.lapsi

20.11
Sirppuliina/4.lapsi

21.11
1986/13/3.lapsi/HYS
Unelmoida/1.lapsi

22.11
Mamma14/16/24v./2.lapsi/KOS
Hulmur/23v./3.lapsi/TAYS
Mamma93/22v./2.lapsi/KAKS

23.11
Vauvahaaveita/4.lapsi/OYS
Kukkakuu/25v./2.lapsi

24.11
Heartlove/2.lapsi

25.11

26.11
Plussamamma/29v./

27.11

28.11
Mangoss/32v./4.lapsi

29.11

30.11
Pikkumami85/6.lapsi


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
 
Ootteko miettiny jo kummeja? No minäpä oon joutanu niitäki jo miettimää.

Enkä haluais ketään miun kaveria kummiksi. Tai yhen oisin, mut kieltäyty jo ennenkun kerkesin kysymäänkään kun sillä on jo niin monta kummilasta. Oon yhen miun kaverin lapsen kummi, joka asuu toisella puolella Suomea...mutta.. onko siis törkeää jos ei pyydä sitä meijän lapsen kummiks?

Oon ollu aika herkillä tässä viime vuodet ja en siedä väittelyitä enkä sitä jos ollaan kamalan kärkkäitä ja vähätellään toisten mielipiteitä. Enkä jaksa keskustellakkaan enää kaikkien kavereitten kanssa kaikista asioista sillä se ei oo enää ees kivaa. Joko ne kattoo minua ku hullua tai sit kumoaa miun melipiteen heti. En oo oikeestaan kenenkään miun kaverin kanssa samalla aaltopituuvella. Miulla ei oo yhtäkään semmosta kaveria jonka kanssa voitas jakaa kaikki pahottamatta mieltä.

Miehen puolelta tulis sen sisko ja sen mies. Se ois hyvä minusta. Miun veli ei kuulu kirkkoon niin se ei voi viralliseksi kummiksi tulla, mut jos liittyy niin sitten.

En haluais pahottaa kenenkää mieltä. Voiko perusteluksi sanoa että haluttiin vaan semmoset ihmiset kummeiksi jotka on verisukua. Vaikka se siskon mies ei sitä ookkaan, mutta heillä on jo lapsia nii sitä kautta tullaan olemaan aina pakosti yhteyksissä.

Mä en ole vielä noin pitkälle päässyt kummijuttujen kanssa.
Viimeksi valittiin 3 kummia, nyt on tullu mieleen että yks niistä oli turha kun ei oo sillätavalla yhteyksissä ja asuu suomen toisella puolella. Nyt pitäis tarkkaa miettii ketä ottais. Itse haluaa semmoiset kummit jotka ovat tekemisessä lapsen kanssa. Vaikea tilanne sulla.
 
Mulla on ollu kanssa päänsärkyä ja kärsin siitä muutenkin, mutta esikoista odottaessa se äityi tosi pahaksi. Saattoi olla kolme päivää putkeen niin kova särky ettei mitään pystynyt tekemään. Tässä rakkaudessa mulla oli ennen plussaa just tommonen usean päivän särky. Huonoa oloa on edellee pitkin päivää, mutta pönttöä ei oo tarvinnut halailla. Oon myös ollut tosi väsynyt ja iltaisin palellut kauheesti :confused: Pitäs varmaan soitella huomenna neuvolaan ku esikoisellekin pitäs varata 1,5 vuotis neuvola, niin vois samalla varata äitiysneuvolankin :D Me ollaan just muutettu niin saa nähä millainen neuvola täti meille osuu :cautious: Muakin kiinnostaa tuo face ryhmä, mutta en ihan vielä uskalla liittyä :notworthy:
Kukkakuu ja toukka rv5+1 :ROFLMAO:
 
Vissiin maicy vai mites se kirjotettiin aikoo tehä uuttaa listaa huhtikuulle kun saatu mahdollisesti kaikki marraskuiset mukaan :)

Autumn. Voihan kummi olla vaikke niin virallisesti paperilla oliskaan. Ellei se sit itteään niin paljon häiritse? Kaverilla on lapsella pari kummia ja kumpikaan ei kuulu kirkkoon ,kaveri teki niille sit omat kummi todistukset. Munkaan tytöllä ei kukaan 4stä oo virallisesti kummi,mut eipä tyttöä kastettukkaan :D tuntu vähän hölmöltä jos oltas ristitty, kun ollaan ukonkaa molemmat vankkoja ateisteja :)
 
Kummeista niinkää mtn tiiä, mulla ei ooku yks hyvä kaveri jota tehtävään osaisin ajatella ja hän asuu aikamonen sadan kilometrin päässä... Pitää ajatella asiaa sitku o enemmän ajankohtanen...

Muiden oireiden lisäksi tullu vakava ilmavaivaongelma :ninja: turvottaa aika kivasti, maha ihan pallomainen :LOL:

Laiskis & Pikkukaveri rv5+5 :love:
 

Yhteistyössä